Škoda v roce 2009: prodejní rekord, ale výrazně nižší zisk

7 komentářů

Zelí
23. března • 20:21

To je důsledek krize z nadvýroby. Ceny jdou dolů až zaříznou do nákladů a zisk se dostane do mínusu. Slabší výrobci padnou a vyrovná se nabídka s poptávkou. Normální stav. Pokud je škoda stále v zisku je to pořád v pohodě, ale ti co jedou ve ztrátě můžou padnout.
Takže bychom rádi seznam těch co jsou ve ztrátě.
Přece nebudem litovat rodinu F.Piecha, že mají menší zisk. To nám může být celkem jedno.

Radek Ondrášík
23. března • 20:29

Hlavně buďme rádi za takového zaměstnavatele, který přináší miliardy do rozpočtů, zaměstnává desítky tisíc lidí napřímo nebo v subdodavatelských firmách, což je velmi potřebné a prospěšné. Je mi jedno jaké auta dělá, ale chci, aby je dělala, prodávala a to co nejvíce. Já si je sice nekoupím, ale pro ČR jako takovou je to výborná firma.

Thor
24. března • 0:11

Fráze a prázdný klišé jak z předvolebního mítinku. Něco originálního a inteligentního by tam nebylo? Podobnej blábol si můžu přečíst na předvolebnim letáku :-D:-D:-D Ono to tak uplně není, že??? :-P:-P:-P

Zelí
24. března • 18:52

Tak něco inteligentního nahoď. Mně nic nenapadá.

bentley&cadillac
23. března • 13:42

Je vidět, že automobily značky Škoda jsou prodejné pouze za výrobní náklady a za podpory šrotovného, a to ještě pouze jako druhé auto do rodiny. Ono taky co čekat od automobilky, která má jako vlajkovou loď nic-moc středotřídní předohrab se šestiválcem za příplatek. B-]

xxx
23. března • 18:55

hm,ale furt je na tom se ziskem lip nez treba mercedes :-P

rohYpnol
23. března • 18:47

Je vidět, že u mnohých ostatních automobilek nejsou vozy prodejné ani za výrobní náklady, a to ani jako třetí auto do rodiny. Ale co čekat od automobilek, které nemají ani nic-moc vlajkovou loď střední třídy B-] B-] B-]

Doporučujeme

Články odjinud