Škoda v Paříži? Zřejmě jen vylepšená řada GreenLine (velká fotogalerie)

Zatímco většina automobilek působících v Evropě po takřka půlročním autosalonovém půstu horečně pracuje na přípravě svých horkých novinek, česká Škoda Auto zde zřejmě návštěvníky zrovna neohromí. Alespoň to tak nyní vypadá - po několikatýdenním marném čekání na oznámení „něčeho pořádného” už nevěříme tomu, že se ve Francii významnější novinky s okřídleným šípem ve znaku dočkáme. Automobilka totiž stále trvá na svém nedávném avízu, že u Seiny představí jen druhou generaci své modelové palety GreenLine, do níž patří nově i typy Yeti a Superb kombi.

O menších greenlinech druhé generace jsme přitom psali již v květnu, novější Octavia, Yeti a Superb používají vždy vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 106 koní (77 kW). Octavia s touto výbavou zaujme kombinovanou spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km, Yeti s ní zrychlí z klidu na 100 km/h za 12,1 s, dosáhne rychlosti 175 km/h a vykazuje průměrnou spotřebu 4,6 l/100 km. Superb pak v kombinovaném režimu údajně dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km. Modely Fabia a Roomester Greenline pak využívají předností vznětové jednotky s objemem 1,2 l, díky níž vykazují emise CO2 ve výši 89 g/km. A to je prý nejnižší hodnota v daných segmentech.

Počkáme si ještě na samotný autosalon, ale vypadá to, že od Škody se dočkáme už jen přesnějších specifikací výše zmíněných vozů. Prohlédněte si tedy alespoň velkou galerii vesměs nových fotografií mladoboleslavských zelenáčů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda a její bílá pařížská armáda
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků