Škoda v Paříži? Zřejmě jen vylepšená řada GreenLine (velká fotogalerie)

Zatímco většina automobilek působících v Evropě po takřka půlročním autosalonovém půstu horečně pracuje na přípravě svých horkých novinek, česká Škoda Auto zde zřejmě návštěvníky zrovna neohromí. Alespoň to tak nyní vypadá - po několikatýdenním marném čekání na oznámení „něčeho pořádného” už nevěříme tomu, že se ve Francii významnější novinky s okřídleným šípem ve znaku dočkáme. Automobilka totiž stále trvá na svém nedávném avízu, že u Seiny představí jen druhou generaci své modelové palety GreenLine, do níž patří nově i typy Yeti a Superb kombi.

O menších greenlinech druhé generace jsme přitom psali již v květnu, novější Octavia, Yeti a Superb používají vždy vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 106 koní (77 kW). Octavia s touto výbavou zaujme kombinovanou spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km, Yeti s ní zrychlí z klidu na 100 km/h za 12,1 s, dosáhne rychlosti 175 km/h a vykazuje průměrnou spotřebu 4,6 l/100 km. Superb pak v kombinovaném režimu údajně dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km. Modely Fabia a Roomester Greenline pak využívají předností vznětové jednotky s objemem 1,2 l, díky níž vykazují emise CO2 ve výši 89 g/km. A to je prý nejnižší hodnota v daných segmentech.

Počkáme si ještě na samotný autosalon, ale vypadá to, že od Škody se dočkáme už jen přesnějších specifikací výše zmíněných vozů. Prohlédněte si tedy alespoň velkou galerii vesměs nových fotografií mladoboleslavských zelenáčů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda a její bílá pařížská armáda
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků