Škoda ukázala VisionC naživo, prohlédněte si fotky ze Ženevy

Seznam kapitol
  1. Škoda VisionC
  2. Fotogalerie

Tradičně v předvečer zahájení ženevského autosalonu představil koncern Volkswagen svoje premiéry na slavnostním večeru, který tentokrát nesl název „Future Tracks“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podle W. Vahlanda koncept naznačuje podobu budoucích sériových škodovek

Jako první nastoupil na pódium Stephan Winkelmann, aby poprvé naživo ukázal nové Lamborghini Huracan. Zhruba ve tři čtvrtě na osm ho vystřídal Dr. Winfried Vahland, který řídí Škodu Auto. A z pomyslného rukávu vytáhl rovnou největší triumf – koncepční studii Škoda VisionC.

Koncept pětidveřového kupé s platformou MQB podle Vahlanda ukazuje nový designový sloh, ve kterém budou formovány budoucí modely značky Škoda. To nutně neznamená, že automobilka z Mladé Boleslavi zařadí přesně takový model do sériové výroby. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na úvod prezentace Škody vjel na pódium Popular Monte Carlo, poté se ze zelenkavého šera vynořil koncept Škoda VisionC

Škoda VisionC má pod kapotou motor 1.4 TSI, upravený pro provoz na zemní plyn. Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda VisionC
  2. Fotogalerie
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků