Škoda ukázala první fotky ostré závodní Fabie R5

Ne, tohle nejsou špionážní snímky. Automobilka Škoda načasovala odhalení prvních snímků ostré závodní Fabie R5 na dobu, kdy internet zaplaví první recenze nové generace tohoto hatchbacku. Ano, i my přineseme první test nové Fabie, se kterou se teď jezdí v Portugalsku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní speciál se zatím prohání v maskovací Folii, ale už teď se dají odhalit jasné rozpoznávací znaky oproti silničnímu autu. Novinka nahradí úspěšnou Fabii S2000

Škoda Fabia R5 je speciál pro rally založený na sériovém autě. Podle pravidel musí mít speciál skupiny R5 poháněné obě nápravy a motor s přeplňováním turbodmychadlem o objemu do 1600 cm3. Minimální hmotnost vozu je pak 1230 kg.

Zajímavosti | Škoda | Ceny | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Nová Škoda Fabia R5 nahradí v programu divize Škoda Motorsport Fabii S2000. Vozy specifikace R5 budou závodníkům k dispozici zhruba v polovině roku 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků