Škoda Superb Laurin & Klement: mladoboleslavský luxus za 70 000 Kč

Na letošním brněnském autosalonu představila mladoboleslavská automobilka nejluxusnější vůz ve své nabídce – Škodu Superb vybavenou novým paketem Laurin & Klement. Od sedmého listopadu si budete moci tento balíček výbavy pořídit také na našem trhu. Kombinovat ho lze samozřejmě pouze s nejvyšší úrovní Elegance. Připlácí se 70 000 Kč, u karoserie kombi to je o tři tisíce méně.

Škoda | Škoda Superb

Škoda Superb Laurin & Klement: na špici

Paket Laurin & Klement v sobě obsahuje kožený interiér, zadní svítilny s technologií LED, osmnáctipalcová dvoubarevná kola, chromovanou mřížku chladiče, vyhřívané čelní sklo, kožený volant, a jiné. Na přání si můžete nechat do auta bezplatně instalovat také dřevěné obložení nebo vyměnit dvoubarevné disky za stříbrná kola. Devět tisíc navíc pak připlatíte za interiér Executive (perforovaná kůže/kůže/umělá kůže, ventilace předních sedadel, držák nápojů v zadní loketní opěře).

Nejdražší Škodovkou na trhu je tak Superb Combi s výbavou Laurin & Klement, šestiválcovým motorem, pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Za toto provedení zaplatíte 1 105 000 Kč. Mimochodem za trochu vyšší obnos lze pořídit například BMW 528i Touring (1 213 750 Kč) nebo Mercedes-Benz E 250 BlueEFFICIENCY (1 200 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků