Škoda Superb kombi: první možná podoba

116 komentářů

martin
10. září • 21:28

podle meho nazoru ty co tady hani superba tak v nom bud nikdy nejeli nebo na nej nikdy nebudou mit mam superba prvni generace 2,5tdi 120kw a muzu vam rict ze se jizdni vlastnosti je to na podoben kvalite otcovi a6 2006 103kw az an to ze ten superb jede lip ,skodovku jsme nikd ynechtel ale kdyz sem se zvez tak jsem neodolal tak az se svezete tak napiste soudnej nazorB-]

Tomša
17. března • 11:06

Tak to by mě zajímalo, jak se Škoda vypořádá s tím náhonem.... protože "Náhon je lidskou rukou vytvořená vodní cesta. Většinou začínající nad vtokem rybníka a tam taktéž regulovaná stavidlem. Náhon se dříve zpravidla využíval pro přívod vody na mlýnské kolo, které bylo silou vody roztáčeno a jednoduchým převodem otáčelo mlýnskými kameny, které drtily obilí na mouku. Dnes jsou náhony obvykle využívány malými vodními elektrárnami." Tak aspoň zní definice náhonu ve wikipedii.A nebo odborný redaktor si plete pojmy?

Radek Ondrášík
17. března • 11:29

Aneb, když hlupák (vy) se snaží vypadat chytře. Máte pravdu, že náhon znamena mimo jiné i to, co uvádíte, k tomu má ale tento výraz daleko více výzanamu. Možná bude pro příště lepší, než využívat jeden zdroj, který je částečně nesprávný a chybí zde mnoho výrazů, využívat zdroje, které mají určitou hodnotu. Třeba výkladový slovník českého jazyka.Zkuste si jej otevřít a přečíst co všechno výraz "náhon" znamená. Budete se zřejmě divit. Má těch významů opravdu hodně.Takže příště se snažte nejdříve něco nastudovat, až se neztrapňujete rádoby chytrou snahou upozrnit na chyby druhých, které vůbec nejsou.
A možná se budete divit. Třeba takové koleje nejsou jenom ty železné rovnoběžký po kterých jezdí vlak.

zdeněk
17. března • 13:24

Tak teď s tebou souhlasím naprosto bez výhrad! I když ten "lingvista" napsal takovou stupiditu, že se tomu může normální člověk pouze upřímně zasmát...

Fantomas
15. března • 10:55

Když jedu za sedanem, musím se smát. Tak prapodivnej zadek to má... ale tohle vypadá líp.

zdeněk
16. března • 9:49

Bez ohledu na to, s čím jedeš ty, zcela jistě jsou lidé, kteří se musí smát, když jedou za tebou...

Fantomas
16. března • 13:48

To já vím a nevadí mi to. A už vůbec mi to nevadí v tom, že mi nový superb zezadu přijde směšný. Lidé přece mohou mít své názory.

zdeněk
16. března • 15:03

Myslel jsem to zrovna tak, každý má nějaký vkus a proto se taky vyrábí tolik různých modelů. Ale za sebe musím říct, že mně osobně není směšné žádné auto, i když taky jsou taková, která se mi zrovna nelíbí, právě proto, že pro jiného to může být krasavec jeho snů! A i když jsou jistě hezčí vozy, mně se superb líbí hodně, a vůbec ne jen designem.

Karlos
15. března • 10:38

Nechápu všechny, ktěří tu nadávají nad tím designem. Ano je to hnus, ale důležitý je, že takhle ten kombík ve skutečnosti vůbec nevypadá. Tohle je pokus nějakýho grafika, kterej na lim nabastlil batoh.Superb kombi vypadá naprosto parádně, ta boční linie je úplně jiná.
ŠKODOVKA prostě kombíky umí (vynechám-li Fabii II, ale to je hnus sám o sobě))

_ _ _
15. března • 20:07

Souhlasím.Pro všechny diskutující: TAKHLE SUPERB COMBI NEVYPADÁ.Karlos: Odpust jim, oni ho ještě neviděli...

Radek Ondrášík
15. března • 20:22

také mne udivuje, že lidé nechápou výzanm slov. Přitom jsem to v článku schválně napsal, že vzhled bude teprve odhalen a že toto je jenom dílo grafiků. Holt, to je tak, když lidé chtějí číst to co chtějí.

Honza
14. března • 23:26

tak u kombika se asi bohuzel nepouci :-(:-(

roto
14. března • 23:10

Řekl bych, že se Škodovce podařilo vyrobit důstojného nástupce Opelu Omega. :-D
Éčko je opravdu asi někde jinde, ale tohle bude auto s ukrutným poměrem price/value. :-)

lukaskom@volny.cz
14. března • 15:55

Parada:-D

nal
14. března • 14:30

natrepem tam vsetko, co potrebujem. mam tam diely by VW. nove auto ma stoji menej, nez konkurencia. servis mam v kazdej prdely. co mi je viac treba!?
prva polovica diskutujucich ani nema peniaze na kupu tohto auta a aj z tej druhej sa mnohi rozhodnu pre nakup tej ci onej skodovky. lebo si zrataju vyhody a nevyhody. howgh!

Radek Ondrášík
14. března • 14:34

:-D promluvil reditel zemekoule...

nal
14. března • 16:20

vrrrrrrr... :)
keby sme sa nepoznali, aj by som to bral osobne :D

Radek Ondrášík
14. března • 16:29

;-)

Martin
14. března • 13:10

tento dizajnovy pocin Skodovky je uz naozaj privela. Sedan ma zadnu cast prinajmensom zvlastnu a dizajnovo nie moc vydarenu ale kombi je uplne otrasne. Neviem akych dizajnerov zamestnavaju... Ale obecne si myslim ze Skoda v poslednej dobe nejak slape vedla co sa tyka dizajnu..vid napr. nove svetla na Octavii. No snad sa bude dobre predavat aspon koli pomeru cena- vykon.

PepaK
14. března • 14:09

No v prvé řadě by to chtělo se naučit číst a taky uvažovat. Tohle NENÍ žádný "designérský počin" nikoho z automobilky, ale pouze vlhlý sen nějakého grafika...

puck
13. března • 23:35

1.8 tsi 600t bez DPH - to berem

piErcE
13. března • 20:29

No .. dovedu pochopit, ze bezny "novinar" z mainstreamu slintal pri kazde zmince o twin dooru (ze je jedinecny, jediny na svete, patentovany apod)....pritom je to jen jedna z milionu drobnosti ... ... ale ze tady se ponese noticka v podobnem duchu? navic, k cemu byna takovym kombi mel byt twin door? u kratkyho supa je ta jeho "potreba" celkem jasna.. ale u kombiho?

trocke
13. března • 23:52

Ironie? Nadsazka? Hyperbola? .. Nebo takove veci uz dneska nejsou dost 'mainstreamove' a cool?

PepaK
13. března • 17:22

"Dílo těchto grafiků vychází z dosud známých informací o podobě této varianty "Předpokládám, že ty známé informace si vymysleli sami grafici. :-D Já teda daleko víc věřím tomuto (zhruba v půlce stránky):
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=817884&st=0&sk=t&sd=a&sid=addc97c4527af60aae8c8a357596a721&start=6705

Pan_X
22. března • 19:29

Rikam vam (a nemusite mi verit) ze uz sem ho v kombiku videl pac ve skodovce delam... A ten kdo udelal tendle obrazek ho videl urcite taky! Je to sice jen nakresleny ale vesmes takhle presne to vypada... A podle me-nic moc:-/

zzz
13. března • 18:03

Takhle ty svetla rozhodne nebudou. Nastesti... videl sem ho a je hezci nez kratas.

PepaK
14. března • 14:11

Tak co tam bude jiného? Čím se toto nejvíc liší? Je jasné, že obrázek z photoshopu se bude oproti originálu lišit vždy. Tu jde spíš o náznak toho řešení zádě ne... předpokládám, že třeba koncová světla budou mít jinou grafiku, ale věci typu "SPZ na 5. dveřích", jednodílné světlomety apod. už jsou dobře...

Praktik
13. března • 19:07

koukám taky kolega z Kvasin...máš pravdu..bude hezčí..my co sme ho viděli výme svoje.....že?je hezkej..panu Mühlemu se minulí pátek docela líbil....:-D

faker
17. března • 15:58

pěkný češtin

Tom
17. března • 12:06

Taky dělám v Kvasinách na svařovně A05:-);-)

Jouzon
13. března • 18:01

Taky se bavim jak si nejakej grafik vezme mys do ruky a podle jinych aut maluje svoje "predstavy" aniz by to auto videli alespon pod plachtou... A jeste k tomu pridaj blaboly co jsou jasny vsem myslicim co kouknout na propagacni materialy skodofky.
K pousmani nad tim co se da vsechno vycucat s prstu :D

šmoula
13. března • 16:49

Vy Češi jste hrozný národ,....jr

aas
19. března • 17:53

Nevim co si ty, ale podle me obycejnej vul, kdyz reknes tohleto, navic na zaklade nejakyho diskuzniho fora!

Posraldescu
13. března • 16:38

Koukám, že je opět na scéně hondivkář Skajlajn a jeho Schademinderwertigkeitskomplex :-D
Už jsem se bál, že sem přestal chodit.

Skyline
13. března • 16:42

Kdyby ses neprisel vyblit nad mym nickem, citil bych se skoro urazen, enjednickovej kovboji :-D:-D

Posraldescu
13. března • 16:50

Na chrleni zvratku jsou tady jini kadeti :-D
Ja vim, ze si DPH u kombiku odpocitavaji jen loseri, hold vsichni nejsou tak bohati jako ty.

Skyline
13. března • 16:54

Klidne si ulev, Pos.ero :-D B-]

BigFoot007
13. března • 15:07

Zadna linka je az tak dlha ze mi to pripomina nejaku staru Bawo 5 v combicku:-)

vzzzum
13. března • 14:31

Doufam,ze ta zadni svetla budou vypadat uplne jinak,neco tak hnusneho se jen tak nevidi. Na tohle bych se pri jizde v kolone za timto autem opravdu divat nechtel...

xxx
15. března • 9:14

A jakým hnusem jezdíš ty?

nekozument
13. března • 13:36

a nie derivat luxusnej limuziny. A osobne sa celom tesim, ze pride kombi strednej triedy s vykonnymi benzinovymi motormi, lebo ponuka relevantnej cenovej konkurencie zvycajne konci pri 4-valcoch a limitovanej ponuke vyberu automatickej prevodovky. Uz len aby to bolo na SVK s 3.6 V6 za 30 tisic eur aj s DPH a idem do toho.

°°
13. března • 13:27

... pokud by to mělo být takto, byl by to super Supeb :-)

Uááá
13. března • 12:51

Ten přístup do kufru ještěrkou by měl být umožněn.
To auto by pak mohlo být variabilnější třeba by do toho šel vložit modul s dalšíma sedačkama.
Nebo prezidentský modul něco jako má Aj Fórs Van.
Případně by do toho šel vložit zemědělskej modul na hnůj a nebo podnikatelskej modul s trezorem na peníze, včetně pozlacených vidlí!
V tom autě je obrovskej potenciál jen do dotáhnout do detailu!

Pytlploch
13. března • 11:36

A bude i oplastovaný Superb Scout, takový allroad social edition?

PetrM
13. března • 11:10

"...luxusní limuzína..." :-D

Tomas
13. března • 10:52

Ouuuu, to se mi nelíbí. Viděl jsem už hodně tech "možných" návrhů, ale tenhle mi přijde teda nejhorší. Celkově se mi Superb Combi moc nezdá. Ztráci to takový ten punc limuzíny, když se z toho udělá kombík.

Skyline
13. března • 11:20

Ta zruda ma "punc limuziny"?:-D

velda
13. března • 14:51

je videt ze jsi to auto videl tak maximalne na fotkach. Kdyby jsi v nem sedel, nebo nedej boze ho dokonce ridil mluvil bys ty i vy ostatni kteri na tohle auto nadavate, uplne jinak. Ja sam jsem mu nemohl dlouho prijit na chut, pak jsem v nem najezdil par set kilometru a nemuzu si ho vynachvalit (nemluvim samozrejme o kombiku), nejaky passat nebo i MB-E mu nesaha ani po kotniky, a to myslim vazne, mluvim ze zkusenosti.

Kuba
17. března • 20:20

zas takova slava to neni. je to normalni auto stredni tridy, cilene proti passatu, mondeu, eckove masarce, C5.. tedy bezne konfekci. jeho hlavni prednosti je ten dvojity kufr - pro nekoho komu se nelibi kombajny a sedan se mu zda ne moc prakticky je to dobra volba.hlavni nepritel superbu je passat takze porovnavejte hlavne s nim. ty auta sou si dost podobne - nemecka konfekce, relativne unyly design, z praktickeho hlediska jsou si ty auta podobne, nekde ma navrch vw, nekde skoda. jizdni vlastnosti podobne, superb mi prisel o neco tvrdsi coz je pro nekoho vyhoda, pro nekoho nevyhoda. superb na miste ridice je takovy stisnenejsi nez passat, ale ne stisneny - porad mista dost. rucni brzda v superbu versus automaticka v passatu - passat ma tim vice odkladaciho prostoru, ale kdyz sem s nim jezdil vic nez tyden stejne mi ta automaticka nejak neprirostla k srdci - sice se superbem moc driftovat nebudete, ale prece jen je to v kopci takova psychologicka vyhoda ze zatahnete za paku a ne jen zmacknout tlacitko. podle me jsou to celkem dobra auta, v tehle tride nemuzete vyslovene slapnout vedle. a pak uz zalezi jen na vkusu kazdeho soudruha.jo a jezdil sem samozrejme obema, nakonec sem objednal superba. uvidime.

AnGeor
13. března • 15:03

A ty uz jsi nejakou dobu ridil MB E ? Pochybuji, jinak by jsi takovy nesmysl nenapsal... po kotniky....

Skyline
13. března • 14:55

To neni pravda, uz jsem ho videl i zive. Je to hnus. Jestli to jezdi dobre je mi jedno, asi jako me nezajima, jestli je v posteli dobra hnusna holka. Ale verim, ze nekomu to za prozkoumani stoji.

Praktik
13. března • 19:03

kluku ty se sem fakt chodíš jen rejpat.Že tě to baví..ty tvoje super chytrý keci....každej se tady tomu směje..!superb je krásný povedený auto...dělám přímo ve výrobě a něco sem se i najezdil....a pokude jako motorista píšeš že tě nezajímá jak jezdí..tak o čem to je?ani sem nelez..nezlob se na mě

zdeněk
13. března • 15:19

Už jsi ho viděl dokonce i živě? Tak to už máš s tím vozem obrovské zkušenosti! Blahoslavení chudí duchem...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
13. března • 16:21

Jake konkretni dalsi zkusenosti potrebuji na to, abych si udelal nazor na design? Pouc me :-D

Tomas
13. března • 12:45

A co sedláš ty, bakelitový kovboji, že volíš tak silná slova ? :-D

Skyline
13. března • 13:47

Jak souvisi me auto s mym nazorem na superblba?Bakelitovyho kovboje jsem nepobral - tak ti rikaj vasi?

Petr
13. března • 15:32

Tomasek je jiste fanousek jednoho saska na auto.cz, ktery si rika GTI, a co neni z koncernu VW, to stoji za ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
13. března • 16:26

Presne ten burak me napadl, tak me zajimalo, co na to pan odbornik vymysli :-) Ja se vzdycky skvele pobavim, kdyz mrknu na blog o drzejch bejckach, kovbojich a podobnych hovadinach a v diskusi vidim baliky, co mu to zerou :-D

wartburg
13. března • 21:17

uz som chcel pochvalit ceske internetove forum, u Vas v CR su zrejme kulturnejsi ludia a tu hned hadka..... ale nastastie len taka "dietna".....
na Slovensku stacinapisat nejaky tocha odlisny nazor a hned dementi urazaju vulgarnymi nadavkami..... takze skuste bezinvektiv, nech sa to da citat s usmevom.....

Petr
13. března • 15:34

A to hlavni - kluci si tam rikaji mezi sebou kovbojove - diamantovi, bakelitovi, pozlaceni, plejstejsnovi atd. Proste takovy mistni kolorit vesnicke mladeze.

Tomas
13. března • 15:38

No a ? Mě se ten výraz líbí. Přesně vystihuje Jardu z Hodní Dolní, co tůruje stodvacítku kolem kulturáku, aby Mařena sklopila vidle a odhalila rodidla :-D

Petr
13. března • 15:46

Ja jsem reagoval na tebe? Spatne vidis. Vysvetluji tu vidlackou rec o kovbojich.

zdeněk
13. března • 15:11

Souvisí, takové vyjadřování má také jen superblb.

Tomas
13. března • 14:05

Souvisí to jednoduše s tím pravidlem, že kdo haní rád by měl a kdo chválí rád by prodal :-D Jak tě tu na diskuzích vidím, tak ty pliveš pomalu na každé auto co se tu objeví. Tak proto tě tipuju na bakelita, maximálně na starýho japonce fkorozi :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
13. března • 14:36

"kdo haní rád by měl a kdo chválí rád by prodal"To myslis vazne? :-D:-D:-DProtoze jestli jo, tak jsem asi vadnej - chci prodat GT-R a koupit Superblba. Mel bych se zajit vysetrit. :-D:-D:-D

Jyrka von Volkshaus
13. března • 19:19

Prej GT-R :D
Vladimirek z panelaku si zrejme vytunil sveho starickeho accorda :D

zdeněk
13. března • 15:13

Vyšetřit by ses měl nechat v každém případě...

Radek Ondrášík
13. března • 15:33

Já mám doma 3 nové Superby (najeto přes 80tkm). Nutno říci, že jsou to hrozná auta. Nekomfortní, nesportovní, nudná a přitom oběžující. Jízdní vlastnosti velmi nepříjemné a záludné. Kvalitou zpracování podprůměrné, parametry vozu podprůměrné cena průměrná. Podtrženo sečteno, velmi průměrný vůz dnešní střední třídy.Tak a teď vy.

Tom
17. března • 11:49

Tak to mě vysvětli proč je máš teda doma když jenom nadáváš ubožáku

zdeněk
13. března • 16:09

Pokud je to otázka na mě, tak něco jsem psal výše. Jinak na hloupé a primitivní bláboly, nebo záměrné provokace nereaguji, dohadovat se můžu jen s někým, kdo autům rozumí, a ani se mu superb nemusí líbit. To není otázka odbornosti a znalosti, ale pouze věc vkusu.

Tomas
13. března • 15:07

Ne, ty nechceš prodat GT-R protože ho nemáš :-D a nechceš ani koupit Superba, protože na něj taky nemáš :-D Ty jsi vyjímka, pro kterou to pravidlo neplatí B-]

Skyline
13. března • 16:23

Ty jsi usmevna figurka :-D Dle ceho soudis, ze na nej nemam? :-DA jeste by me zajimalo - ty tedy design vozu posuzujes podle toho, jestli na auto mas, tj. pokud na auto nemas, tak se ti automaticky libi? :-D:-D:-D

Petr
13. března • 13:26

Bohuzel ma pravdu, Superb se hodne nepovedl. Pokud bude i stejne poruchovy jako predchozi generace, tak potes koste.

zdeněk
13. března • 15:09

Předchozí generace byla poruchová??? Jistě nemluvíš z vlastních zkušeností, ale papouškuješ bláboly rádoby odborníků, kteří o tom voze nemají ani potuchy, tak se zbytečně nezesměšňuj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
13. března • 15:40

Ve firme jezdi/jezdilo 9 superbu ruznych motorizaci a vybav. Krome jednoho s nima byly neskutecne potize, od vysoke spotreby oleje, pres klasicke problemy s turbem, dale pak dvakrat vymena prevodovky, stavkujici brzdy, atd. Nejsou to sice tisice kusu, ale jako vzorek celkem vypovidajici.

zdeněk
13. března • 15:58

Mám druhý Superb, na obou celkem přes šestset tis. km, žádné "klasické" problémy s turbem, ani s brzdami, natož s převodovkou. Naprosto a absolutně bez závad! A stejné zkušenosti má i několik dalších majitelů, se kterými se setkávám! Pouze pravidelný servis (int. 30tis. km). Zajímalo by mě, jací "řidiči" tedy jezdí s těmito vozy u vás ve firmě! Na údržbu zřejmě žádná sláva.

Tomas
13. března • 16:08

Většina lidí prostě nepochopí, že turbomotor vyžaduje určité zachzázení. Auto je prostě jen vizitka majitele a 90% jeho spolehlivosti může majitel ovlivnit pravidelnou údržbou a zacházením. Je jasný, že ta údržba naní zadarmo a když se sejde pravidelná prohlídka s rozvodama, brzdama a tlumičema tak to může být pálka, ale s tím se holt musí počítat.

Ale je
14. března • 23:51

Kdepak!
Jak to sleduji tak poruchovost závisí na servisech! V takových 50%případů servisy dělají zbytečnou práci a nedokáží odhalit skutečnou závadu takže jsou schopné vyměnit polovinu auta a závada se pořád projevuje nakonec začnou nadávat na řidiče. Ale současná auta opravdu nejsou dělaná tak aby poruchovost závisela na řidiči! Pokud se za poruchu nepovažuje havárie!

Petr
13. března • 16:08

Presne tuhle reakci jsem cekal. Jo, vsichni jsou to nahovno ridici a na servis se u nas uplne sere.
Ta auta jsou leasingovky, takze servis se musi dodrzovat. Prumerny rocni najezd je cca 40000/50000 km, takze zadni nezkuseni ridici, pane taxikari.

px30
15. března • 14:52

Tady bych jen podotknul, že pokud někdo jezdí stylem "otáčky u omezovače" před barákem zastaví tak, že za sebou nechá dvacet metrů gumy a okamžitě vypne motor a jde domů, tak si o "klasické" problémy s turbem koleduje. U aut přes leasingovky to tak většinou bývá - stejně jdou za tři roky do světa tak co...

zdeněk
16. března • 9:37

A to je přesně ono, což ovšem "řidiči" bez zkušeností, příp. se služebním vozem naprosto nerespektují.

zdeněk
13. března • 16:11

Taxikář nejsem, mýlíš se...

Petr
13. března • 18:15

Tak to by me zajimalo, jak jsi najezdil nejmin 100000 km za rok. Myslim, ze pekne kecas.

zdeněk
13. března • 21:32

Některý rok třeba jen 80, některý i 130, a věř mi, že nekecám, opravdu to nemám zapotřebí. Mám firmu, živím se tím, ale taxislužba nejsme.

Radek Ondrášík
13. března • 15:16

Vlastní zkušenosti snad něco řeknou o poruchovosti? Já měl za to, že zde je třeba vzorku tisíců a tisíců kusů a ne osobní zkušenost.

Tomas
13. března • 15:25

A jak můžeš vědět, že mi rukama neprošlo tak velké množství superbů, abych to mohl posoudit ? ;-)

Radek Ondrášík
13. března • 15:31

To je možné, ale pak je třeba, aby vám prošlo pod rukami i tisíce a tisíce vozů jiných značek, abychom mohli říci, zda a jak je ten Superb poruchový.

Tomas
13. března • 15:35

Tak bohužel mohu poruchovost porovnávat pouze mezi vozy Škoda / Kia.

Radek Ondrášík
13. března • 15:39

A jak přesně? Máte např. vzorek prodaných vozů za poslední třeba 4 roky a kompletní evidenci závad,abychom přesne vyjádřili počet poruch na počet prodaných vozů, případně na ujetý kilometr?

Tomas
13. března • 15:43

Ta čísla v počítači mám, ale kompletní analýzu z toho samozřejmě nedělám :-) Celkově poruchovost moc nepočítám. Můj názor je ten, že dneska již nikdo nedělá špatná auta - lze jen narazit na špatný kus. A v podstatě se mi to potvrzuje. Proto neuznávám názor, že Superb je poruchovější, než jakékoli jiné auto.

Radek Ondrášík
13. března • 15:46

tak nějak na to máme stejný názor ;)

zdeněk
13. března • 16:00

Potom nechápu, proč se dohadujeme:-)

Radek Ondrášík
13. března • 16:13

No nekteri se zde snazili hlasat blbosti o tom, ze Superb je kram poruchovy a druzi naopak, ze je to synonymum kvality. Ja zastavam ten nazor, ze je to prast jak uhod ;)

Tomas
13. března • 16:06

Nedohadujeme se, dikutujeme :-) Já se dohaduju jenom s lidma, co mají fanaticky zaujatý názor. Já nenadávám prakticky na žádné auto. Věřím, že zrovna mě by účel splnila i Dacia Logan. Problém lidí tady je, že nebetou v potaz účely, pro které jsou vozy určeny. Rvali by palety do Superbů, soundsystémy do Loganů a podobná zvířectva. Každý by tu chtěl univerzální auto na všechno a samozřejmě zadarmo, protože cokoli překračuje pětinásobek průměrného platu je předražené :-)

zdeněk
13. března • 16:29

To je naprosto přesně řečeno!

zdeněk
13. března • 15:22

A o těch tisících kusech víš tedy co?

Radek Ondrášík
13. března • 15:31

To co každý druhý - nic.

P4WLYK
13. března • 12:17

No nechápu proč nikdo Passatu neřekne, že je to luxusní limuzína... a superbu jo, ikdyž je to prakticky to samy auto. ale jinak sedan má divnej zadek, ten kombik se mi i docela libi :) nejhezči škodovka to bude... pokud se skutečnost nebude moc lišit... jsem holt ujetej na kombiky...

Uááá
13. března • 10:52

Kolukám že nakládací hrana bude asi vysoká že nebude na úrovni dna zavazadlového prostoru. Jak se tam pak dostane paleta? A co dvě sedadla vzadu navíc bude se dělat sedmimístná verze?
Obávám se že škodovka to vždycky změstí nedotaženejma detailama.
Jako třeba Roomster no tam to auto odepsala jen zvýšená nakládací hrana a otvírání dveří nahoru nedá se tam dát paleta ani solidně zajet s ještěrkou a to auto by bylo právě pro tuto cílovou skupinu lidí ideální od přiměřeného rodinného auta až pro podnikání a možnost převozu drobných nákladů.
Pokud má být Superb Combi pro podnikatele, tak jestli nebude mít minimálně rovnou nakládací hranu tak je to nepoužitelný i Mondeo to má.
To jim ve škodovce nedokáže někdo poradit? Že bych jim dělal externího poradce?

xxx
15. března • 9:03

Kup si autobus, když chceš víc míst

JanekK
14. března • 23:17

fotky jsou staré jak Metuzalém, tohle už chodilo dvakrát po netu.
Auto bude vypadat úplně jinak, určitě to někde v diskuzi potvrdí dodavatelé zadních svítilen a zadního skla.

puck
13. března • 23:33

lol, ze paleta.... keby si aspon povedal kocik, tak to uz berem

zdeněk
13. března • 15:04

No to by dopadlo! Superb a palety! Ani Roomster není prvoplánově určen pro řemeslníky! Snad si pro např. zednické práce pořídíš dodávku, ne??

Ale je
13. března • 22:11

A proč? Proč by si člověkměl přizovat dodávku???
TO chce Škoda přijít o zákazníky?
To auto může být stejně dobré a navíc můžemít tu možnost přepravovat palety!
Proč ne? Uveďte jeden rozumný důvod proč ne???!!!

zdeněk
13. března • 23:28

Napadlo by tě koupit si např. Passata kombi s tím, že do něj budeš nakládat palety?? Nebo jakoukoliv značku vyšší třídy? Myslíš, že takové vozy jsou určeny pro přepravu palet?? A jestli ano, napiš která značka to je!

Ale je
14. března • 23:43

Napadlo!
Jestli to některá značka prvoplánově neprezentuje neznamená to že by to bylo - vždy to bude plus!

CyberVic
13. března • 13:21

...hahaha , paleta do Supa, tos me rozesmal. A mondeo ma dvere otevirany na stranu, ze tam diky ty rovny hrane das paletu jesterkou? Ne, myslim si, ze toto Skodovku, a 99% potencionalnich zakazniku trapit nebude... Ja jsem u svyho kombika za hranu kufru rad, aspon kdyz zastavim u chalupy do kopce nevylita vsechno z kufru ven... Dalsi znacne precenovana ficura je IMHO rovna podlaha kufru pri slozeni sedacek...

Uááá
13. března • 14:36

No aby ses nepletl, první Superb se neprodával jen proto že neměl 5 té dveře a jen neužitečnej kufr.
U Roomstra je to samý studie byla perfektní ale série to zmršila jde defakto vzhledem o užitkové auto bez užitných vlastností ta nakládací hrana a otvírání dveří to všechno zabilo!Stejně tak jestli má být Superb v combi pro podnikatele tak to musí umožnit to auto pro ten účel využít! Je nesmysl kupovat si velké Combi a nic do něj nenakládat!

CyberVic
13. března • 15:35

...uzitecnej kufr ano, ale to neznamena kufr, do kteryho jde nalozit paleta. Ani u aut typu Berlingo a Caddy tohe neni zrovna priorita, natoz u Supa nebo Roomstra

Ale je
13. března • 20:31

U Roomstra určitě, toho Škodovka srovnávala s Berlingem Doblem a tak.
A proč by to nemělo být uděláno tak, aby tam šla? Bylo by to jen plus. Já bych to na to přizpůsobil není to problém. Možná je to záměr obchodníků?
Konstrukčně ani designově to problém není!

Tomas
13. března • 10:54

AAaaaaa.......paleta do Superbu :-D Mimo jiný se ti tam bude blbě najíždět ještěrkou, páč se ty dveře budou vyklápět nahoru :-D:-D

Uááá
13. března • 12:32

To se dá řešit změnou pantrů a plynových vzpěr!
Horší to bude s nakládací hranou ta je i u Passatu zvýšená snad vložit překližkovou zvýšenou rovnou podlahu. Pasát je uvnitř mezi podběhy i dost úzký jen 1000 mm chtělo by to alespoň 1100mm a jaká je nosnost 500 kg by snad neměl být problém.

jarda
13. března • 10:23

tym zadnym svetlam nedokazem prist na chut....

Zelí
15. března • 21:23

Je to celkově úplná šílenost. Pokud by tohle šlo do výroby, tak by to chtělo hodit do česany malou atomovku.

Cjoctavian
14. března • 17:07

Vobec take nebudu...Inspirujte sa poslednym Mercedesom C-class B-]

Stano
13. března • 10:29

No ja im zase neviem prist na myslienku...

Doporučujeme

Články odjinud