Škoda Superb Hao Rui: nový Superb pro Čínu

Třetí škodovkou, kterou budou mít k dispozici soudruzi v Číně, bude dle včerejší zprávy ČTK nový Superb, jenž obdrží několik blíže nespecifikovaných úprav a přívlastek Hao Rui. Superb v tomto provedení se představí na autosalonu v Šanghai, který začíná právě dnes, ale Čínané si na dodávky prvních vozů budou muset počkat někdy do poloviny letošního roku.

Superb první generace se přitom v Číně prodává pod značkou Volkswagen Passat Lingyu, což jej reálně představuje jako pouhou variantu Passatu B5. V Číně Škodovka zatím prodává Octavii a Fabii. Důraz na tento trh je v současné komplikované situaci v zavedených ekonomikách nutností a Škodovce se tento záměr zatím zdaří. V Číně se totiž vloni prodalo 59 284 nových vozů Škoda, čímž se Čína stala třetím nejvýznamnějším trhem po Německu a České republice. V Šanghai Škoda Auto vystaví i stávající modely, které zde prodává, tedy Octavii Ming Rui a Fabii Jing Rui. Ty v současné době na místním trhu nabízí síť dvou stovek značkových dealerů a servisů.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek