Škoda Superb Hao Rui: nový Superb pro Čínu

Třetí škodovkou, kterou budou mít k dispozici soudruzi v Číně, bude dle včerejší zprávy ČTK nový Superb, jenž obdrží několik blíže nespecifikovaných úprav a přívlastek Hao Rui. Superb v tomto provedení se představí na autosalonu v Šanghai, který začíná právě dnes, ale Čínané si na dodávky prvních vozů budou muset počkat někdy do poloviny letošního roku.

Superb první generace se přitom v Číně prodává pod značkou Volkswagen Passat Lingyu, což jej reálně představuje jako pouhou variantu Passatu B5. V Číně Škodovka zatím prodává Octavii a Fabii. Důraz na tento trh je v současné komplikované situaci v zavedených ekonomikách nutností a Škodovce se tento záměr zatím zdaří. V Číně se totiž vloni prodalo 59 284 nových vozů Škoda, čímž se Čína stala třetím nejvýznamnějším trhem po Německu a České republice. V Šanghai Škoda Auto vystaví i stávající modely, které zde prodává, tedy Octavii Ming Rui a Fabii Jing Rui. Ty v současné době na místním trhu nabízí síť dvou stovek značkových dealerů a servisů.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků