Škoda Superb Exclusive: pro nejnáročnější škodovkáře

Škoda nabízí svým nejnáročnějším zákazníkům již druhou generaci modelu Superb, který se snaží zapůsobit především svým vnitřním prostorem a komfortem pro cestující. Pokud pro vás ovšem ani ty nejlepší ze současných verzí Superbu nejsou dost dobré, přichystala pro vás Škoda novou vábničku - špičkové provedení vozu s jednoduchým přívlastkem Exclusive.

Exclusive je de facto novou nejvyšší výbavovou verzí, která vychází z provedení Elegance. K ní přidává několik dalších luxusních prvků, které by vás při „kusovém” objednání vyšly o 36 000 Kč dráže. Výčet prvků standardní výbavy je tedy velmi dlouhý a naleznete jej níže. Proč se Škoda odhodlala k tomuto kroku je zřejmé - celých 63 procent zákazníků si vůz objednává právě v dosud nejvyšší výbavě Elegance, z čehož je zjevné, že jde o výbavu spíše typickou než spičkovou. A tak ke slovu musela přijít ještě vyšší úroveň.

Verze Exclusive tedy ve standardu obsahuje 7 airbagů, elektronický stabilizační systém (ESP) včetně ABS a ASR, hydraulický brzdový asistent (HBA), adaptivní systém osvětlení AFS (Adaptive Frontlight System), s bi-xenonovými světlomety, dešťový senzor, vyhřívané čelní sklo a vnější zpětná zrcátka. Vnější prvky doplňují. dekorativní chromované lišty, tónovaná skla, ozdobnou zdvojenou koncovku výfuku,18" litá kola Themisto. Interiér vozu obsahuje elektricky ovládaná vyhřívaná sedadla v provedení Alcantara a dekor přístrojové desky v imitaci dřeva, dvouzónovou klimatizaci s automatickou regulací a pachovým filtrem Climatronic vč. klimatizovaných odkládacích schránek, čtyřramenný, kůží potažený multifunkční volant, rádio Bolero s integrovaným CD měničem, Maxi Dot displej, audiosystém s desetikanálovým zesilovačem s digitálním equalizérem a deseti reproduktory, signalizaci vzdálenosti při parkování vpředu i vzadu nebo vkládané tkané koberce Lounge Step s oporou pro nohy.

Superb Exclusive je k dispozici se zážehovými motory 1,8 TSI a 3,6 FSI a vznětovým agregátem 2,0 TDI 125 kW, objednávat je možné manuální i automatickou převodovku a také pohon všech kol. Dostupné verze tedy vypadají následovně:

1,8 TSI/118 kW, 6 st. MP
1,8 TSI/118 kW, 7 st. AP DSG
1,8 TSI 4x4/118 kW, 6 st. MP
3,6 FSI V6 4x4/191 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. MP
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6 st. MP

Základní cena modelu Superb Exclusive s benzinovým motorem 1,8 TSI/118 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 826 900,- Kč. Ceny ostatních verzí najdete ve webovém konfigurátoru Škody.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků