Škoda Superb Exclusive: pro nejnáročnější škodovkáře

Škoda nabízí svým nejnáročnějším zákazníkům již druhou generaci modelu Superb, který se snaží zapůsobit především svým vnitřním prostorem a komfortem pro cestující. Pokud pro vás ovšem ani ty nejlepší ze současných verzí Superbu nejsou dost dobré, přichystala pro vás Škoda novou vábničku - špičkové provedení vozu s jednoduchým přívlastkem Exclusive.

Exclusive je de facto novou nejvyšší výbavovou verzí, která vychází z provedení Elegance. K ní přidává několik dalších luxusních prvků, které by vás při „kusovém” objednání vyšly o 36 000 Kč dráže. Výčet prvků standardní výbavy je tedy velmi dlouhý a naleznete jej níže. Proč se Škoda odhodlala k tomuto kroku je zřejmé - celých 63 procent zákazníků si vůz objednává právě v dosud nejvyšší výbavě Elegance, z čehož je zjevné, že jde o výbavu spíše typickou než spičkovou. A tak ke slovu musela přijít ještě vyšší úroveň.

Verze Exclusive tedy ve standardu obsahuje 7 airbagů, elektronický stabilizační systém (ESP) včetně ABS a ASR, hydraulický brzdový asistent (HBA), adaptivní systém osvětlení AFS (Adaptive Frontlight System), s bi-xenonovými světlomety, dešťový senzor, vyhřívané čelní sklo a vnější zpětná zrcátka. Vnější prvky doplňují. dekorativní chromované lišty, tónovaná skla, ozdobnou zdvojenou koncovku výfuku,18" litá kola Themisto. Interiér vozu obsahuje elektricky ovládaná vyhřívaná sedadla v provedení Alcantara a dekor přístrojové desky v imitaci dřeva, dvouzónovou klimatizaci s automatickou regulací a pachovým filtrem Climatronic vč. klimatizovaných odkládacích schránek, čtyřramenný, kůží potažený multifunkční volant, rádio Bolero s integrovaným CD měničem, Maxi Dot displej, audiosystém s desetikanálovým zesilovačem s digitálním equalizérem a deseti reproduktory, signalizaci vzdálenosti při parkování vpředu i vzadu nebo vkládané tkané koberce Lounge Step s oporou pro nohy.

Superb Exclusive je k dispozici se zážehovými motory 1,8 TSI a 3,6 FSI a vznětovým agregátem 2,0 TDI 125 kW, objednávat je možné manuální i automatickou převodovku a také pohon všech kol. Dostupné verze tedy vypadají následovně:

1,8 TSI/118 kW, 6 st. MP
1,8 TSI/118 kW, 7 st. AP DSG
1,8 TSI 4x4/118 kW, 6 st. MP
3,6 FSI V6 4x4/191 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. MP
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6 st. MP

Základní cena modelu Superb Exclusive s benzinovým motorem 1,8 TSI/118 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 826 900,- Kč. Ceny ostatních verzí najdete ve webovém konfigurátoru Škody.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků