No jenom ziram na tu nenavist co se tu v komentarich objevuje. Vy jste ale banda idiotu.
Ta nenávist je opravdu zbytečná. Ale taky je otravné, když jsou nám podsouvány litry v kufru jako hlavní a stěžejní parametr auta, byť se jedná o kombi. Pořád do kola jako u blbých. A jak jsem připomínal, auta jsou stále širší a širší, ale v kufrech to není znát. Přitom lepší využití vnitřní šířky pro zavazadla by bylo praktičtější, protože buď těch litrů mohlo být ještě více anebo jej naopak by šlo auto zkrátit, což má také svá nemalá pozitiva. Ještě pár let a opravdu budou muset dávat do výbavy ty simply clever hrábě, aby člověk vylovil ten náklad nehledě na zbytečnou omezenost jednoho z rozměrů pro přepravu větších předmětů.
Jak už napsal slovenský kolega výše, jen bych dodal aby ta banda hloupých záškoláků naběhla zpět do lavic a přestala trolit o něčem, v čem v životě ani neseděla. Řada z nich se ve svém neúspěšném a zakomplexovaném životě nezmůže ani na koloběžku, někdy možná na ojetou Dacii, tak se tu předvádí, kdo z nich na to hodí větší hovno. Skutečně chudáčci, které jen sere, že už to není srágora pro masovky, tak už se s tím smiřte ;-)Na rozdíl od nich mám ve své autě koncernový již druhý 1.8TSi (vždy s DSG), na první jsem nasedl po cca 25 letech různých turbotraktorů (nejen koncernových, a auta měním po cca 4 letech), v životě bych již neměnil, spotřeba mě skutečně ale nezajímá. Nikdy žádné zásadní problémy, ticho a odpovídající výkon/akcelerace. To potřebuji, jezdím dlouhé štreky, v autě poslouchám kvalitní hudbu, a ne klapot "...je to traktor, je to zetor, jede do hor, orat brambor..." :-D.Nový Superb se mě moc líbí, už se a něj těším. Ale v lifbacku.
Krása.... Superb III je povedený v obou verzích, no, od té doby co to vzal do ruky Josef Kabaň jsou Škody pěkná auta, ale je fakt že ten kombík se mi líbi docela dost. Co se týče kufru... Máme x-let první generaci Aurise, takže auto velikosti Octavie/Golfu. Zase toho tolik nenajezdíme, má asi 40 000 Km za devět let... Ale co je nevýhoda je - malý kufr ! Jezdíme navštěvovat babičku, která bydlí na vesnici a děláme tedy zásobovací nákupy (i pro sebe.) Výsledek ? Pokaždé narvaný kufr i zadní sedačky. Osobně to vůbec nevidím rád, z hlediska bezpečnosti to není ideální. A teď si představte že mnohé rodiny jsou vícečlenné a tím pádem jsou obsazené i ty zadní sedačky. Tím pádem nemáte kam dát věci (nacpěte tam balíky vod, hygienických pomůcek, nebo jen igelitky s drogerkou a jídlem.) Takže ano, kombíky a auta s velkými kufry smysl mají. Není nad to mít dostatek prostoru pro cestující, i pro náklad - a to tak že cestující nejsou omezeni nákladem. Navíc je to univerzální, odvezete cokoli, aniž byste s tím museli laborovat. Tohle není joy/toy car - autíčko pro zábavu s mikro kufrem, ale normální osobní vůz. Jen škoda že Škody jsou nejkradenější automobily... Představa že si koupím vymazleného "Supa" (kovaná "turbínová" kola, panoramatická střecha, samozřejmě automat, champagne metla) a budu se z něj těšit pár dnů je dost děsivá :/ Takže nakonec stejně Japonec...(Ale beztak myslím že Auris bude sloužit ještě x-let, protože při tam malém nájezdu nemá cenu kupovat nové auto, navíc v automatu všechno vyjde na nehorázné peníze.)
Ukradnou ukradnou. No a? Koupíš si zcela identicky vůz. Jediná, opravdu jen jediná navyhoda je, ze na nej budeš muset čekat, zatímco bude zadán do výroby. Drobnosti jako opětovné přihlášeni a vyřízení RZ neberu jako zásadní minus
Teď jsem nepochopil minus u mého příspěvku;-)Tak já to rozvedu. Pisatel se bal, ze přijde o své auto, protože se Škody obecně více kradou. A já říkám, ze to příliš nevadí. Příklad. Koupi si SuperB za 901.373 Kč. Za dva roky mu ho ukradnou. Od pojišťovny dostane 901.373 Kč a půjde do salonu podepsat objednávku na nový. Je to docela jednoduché.
Jste tak hloupý nebo to je jen provokace?
preco by bol hlupy?hlupy je ten, ktory si neda pri kupe noveho auta (a hlavne statisticky najkradnutejsich aut ) GAP poistenie, ktore mu zabezpecuje vratenie celej kupnej ceny.
To pojištění asi nebude zadarmo. Někdo může vidět hloupost v tom, že si jiný koupí škodovku, která má možná o něco vyšší ceny než konkurence a ještě doplácet extra pojištění. Kolik to vlastně dělá?
Můžete mi to rozvést? Která část mého příspěvku je hloupá? Že musí čekat na nový vůz?
Kor u Supa je todle řešený vnitřnim alarmem na senzory pohybu a myslim že snad i podle GPSky se dá pak dohledat. Pokud to nebude stát někde v nějaký díře a nepude to ukradnout parta elektrotechnickejch magorů, tak si myslim, že v pohodě.
Na podložených 19" obručích se mi líbí. :-D Ovšem, až se objeví první sériové kusy na 16" kolech, která jsou podle mne (dlouhá zkušenost s pašíkem var., A4, A6 all, Oct) pro naše silnice racionální a ekonomická volba (přestože 17" kola jsou od střed. tř. běžná), obávám se, že se neubráním cukání koutků. ;-) Ty naše škodovky na kolech utopených v podbězích blatníků s lemy pomalu jak na rally mi evokují vykasané nohavice, přičemž brod je v nedohlednu. :-))
Můj FoFo MkI 5d má šířku 170 cm a v kufru mezi podběhy 105 cm. Kombi má ještě o 5 cm více. Nový Passat Variant má šířku 183 cm a mezi podběhy 101 cm (stejně jako nová Octavia). Nový Superb má šířku o 3 cm větší než Passat, kolik je mezi podběhy v kufru, není zatím známo. Bude to asi o tolik více, o kolik je širší než Passat. Kde udělali soudruzi chybu? Budou součástí simply clever také hrábě?
No a kterým vlakem jezdíš zpátky? Měl jsi ale ještě počkat. Od příští generace budou Fordy pro velký zájem mít v ceně roční jízdenku zdarma :-D
Tohle je trapna poznamka - nahore je o nadbytecne kritice Skodovek a pod tim zas tenhle klasicky blabol. Takoveto vtipy existuji na kazdou znacku, ale jsou proste ohrane a proto trapne.Ja sam jezdim Fordem cca 12 let bez potizi, Skodovku moc nemusim a ani nepada v uvahu, protoze vetsina modelu je stejne jako vetsina nemecke produkce delana primarne pro 4 lidi.
A jak rezivějící páté dveře všech škodovek? Nebo ne? Tím jen chci říci, že když Feliciím zrezly páté dveře, tak to asi nebude platit pro všechna auta tohoto výrobce. Jestli to náhodou nebude takto i s tou trapností, kterou jsi napsal o Fordu. A pokud to vezmu ještě jinak, co motory, nebude to v současnosti již obráceně?
no vidis a mne na felde zadny dekel po 10 rokoch nehrdzavel, absolutne nic mu nebolo. Zato na druhej, co ju este mame v rodine (o rok mladsi rocnik), ten uz kvitne okolo tesnenia okna. Ta prva bola kratka lx 1.6, ta druha je glx 1.3. Kazdopadne ale asi lepsie opravit ten dekel a je pokoj ako len cakat kedy sa vysype komplet motor, pripadne tam liat hektolitre oleja, ze.
A vidíš to, bratrovi měnili páté dveře, asi tušíš proč, a v práci majitelé těchto aut neustále řešili, jak tomu nejlépe zabránit. U Felicie je to velice známý problém se skoro stoprocentní pravděpodobností, že se stane.
Nerozumiem "antihrdosti" na vlastné produkty. Len veľmi málo Nemcov by kydalo hnoj na nemecké značky a vychvaľovali značky francúzske, japonské či kórejské. Neviem si to ani moc dobre predstaviť, ako nejaký Nemec na diskusnom nadšene vychvaľuje japonca a súčasne nadáva na Volkswagen či Mercedes.U Čechov, ale aj Slovákov je to asi už geneticky zakorenené, že všetko, čo vznikne doma, musí byť určite horšie ako to zo zahraničia. Pred 25 rokmi sa nikto ani len neodvážil snívať, že by škodovka niekedy mohla vyrábať niečo na spôsob Superba. Ľudia boli vtedy vďační už len za to, že sa vyrábalo niečo, čo malo na kapote emblém Škoda.Asi nikto sa teraz už nedíva na škodovku ako najlacnejšie riešenie pri nákupe auta, ktoré prichádza do úvahy. Túto funkciu už dávno prevzali kórejci, taliani či francúzi. A napriek tomu je škodovka stále najpopulárnejšia značka v ČR.Po 3 japoncoch (Civic, Corolla, Mazda 6) som si minulý rok kúpil ojazdenú dvojkovú Octaviu - hlavne kvôli plynu. Je to trochu kostitras oproti mazde 6, ale zaujala ma "láska k detailom", ktoré u japoncov postrádam. Uvediem aspoň niektoré: geniálne jednoduchá výmena žiaroviek v predných svetlách, otváranie kapoty - páčku netreba hľadať - vyskočí sama, nemožnosť odmontovať stierače pri zatvorenej kapote, triviálne jednoduché ovládanie palubného počítača, klipsňa na prednom skle na zasunutie parkovacej karty, schránka pod sedadlom spolujazdca, spôsob ladenia staníc v neznámom prostredí - jeden frekvenčný rozsah je vždy vyhradený takémuto prostrediu, takže sa nemôže stať, že by som si omylom prepísal uložené stanice z môjho mesta, klimatizované priehradky, dvojzónová klíma (už v roku 2004), zabezpečenie antény proti krádeži... Určite je toho viac, na všetko si hneď nedokážem spomenúť.Japonci majú iné prednosti, ale takúto pozornosť k detailom u nich nenájdete. Takže určite je kvôli čomu byť na škodovku hrdý.
Myslím, že spoustě lidí vadí, že škodovka je osekaný VW. A také jim asi vadí, že to ten hlavní proud nevidí nebo nechce vidět.A to osekávání je čím dál větší, i když to na první pohled tak nevypadá. OIII i SIII vypadají "Audinovitě", ale pod karosérií se skrývá zase větší šetření. Méně tlumících materiálů, levné tlumiče, tvrdé plasty a měkká karoserie. Srovnatelný VW je vždy tišší, pohodlnější a s příjemnějšími materiály.Naposled mě třeba dostalo, že Škoda pořád nedává tapecírung pod haupnu u benzínů a že pořád nemá plynové vzpěry. To i blbé Polo to snad má, Golf to má určitě.
Vzpěry a trocha tapucírungu se dají oželet, důležitá je úroveň techn. základu. A je určitě škoda, že Škoda jako potencionální konkurence byla takto podchycená. Věřím, že při tech. dovednosti Čechů by to byla časem zajímavá a nepříjemná konkurenční značka, byť třeba v jiném koncernu, ale s větším prostorem k dýchání. Takhle nemá manévrovací prostor a musí vymýšlet kraviny typu simply clever alá škrabka. Domácí značka v německých rukou a nejsou schopni ani ten slogan přeložit. I to o něčem vypovídá.
Tak jestli ty předchozí japonské stroje byly taky deset let staré v době pořízení, není divu, že slintáte nad "vymoženostmi" Octavie. A jen tak mimochodem, tyhle drobnosti a detaily si výrobce taky nechal patřičně zaplatit, dvojzónová klima byla až v modelech hodně přes půl miliónu (a tedy už v lovištích střední třídy). Zkuste si to sestavit dnes... Němci dovedou být ke svému mnohem více kritičtí, než jsme my. Taky se ale může stát, že německý test aut nevyhraje německé auto jen proto, že je německé. U nás neexistuje, aby Škoda/VW prohráli test, pokud to není končící generace proti novince.A sladké tajemství na závěr. Západně od našich hranic, kde je svět ještě normální, je vámi adorovaná Škoda tím levným řešením, francouzské a italské modely jsou výrazně dražší.
Já osobně jsem za Škodovku rád, ale leze mi krkem přesně to, co popisuje kolega nade mnou - nekritické vychvalování. Prostě to té značce kazí dojem - je tohle opravdu zapotřebí? Ta auta nejsou špatná, ale dělat z nich něco nadpozemského?Nicméně, nemyslím si, že by bylo potřeba nějak zvlášť chválit za to, co popisuješ - tyto věci má prakticky každé evropské auto nižší střední třídy, které se v té době (rok 2004) prodávalo - třeba i Citrón C4, který je, dle tvého, zástupce nejlacinějšího řešení. A to se u něj ani za spoustu těchto vychytávek, na rozdíl od Škodovky, nebylo třeba připlácet.
Mne takto zcela zničili novináři pohled na BMW. Sama radost z jízdy, kterou u konkurence nenajdete. Je hezké jezdit v BMW, ale ze bych se smíchy popadal za břicho a měl každou sekundu radost, to se říct nedá ;)
Nemusí to být každou sekundu ;)Mimochodem mne napadlo něco k tomu přirovnání BMW a iPhonu (že se budou prodávat i když budou nekvalitní atp.). Ono to není ideální přirovnání, protože iPhone je v podstatě sám na vrcholu, sám prémiový a stojí trochu jinde, než Samsungy, HTC apod. Kdežto u aut je konkurence velká a to jen v Německu. Zákazník může odejít k Audi nebo Mercedesu, ale i tak prodává BMW z D3 nejvíce. To není jen setrvačnost, BMW pořád roste...
Ale migrace mezi značkami je dnes v rámci D3 a řekneme SUV od Porsche daleko častějším jevem, než kdykoliv v minulosti. Před dvěma desítkami let si německý zákazník proste přijel obmenit své staré BMW za nové. Dneska to ta automobilka nemá vůbec jisté. Já jsem taky nešel pro auto do města do BMW a proste jsem koupil A3
Kritické myšlení je i v rovině výběru aut velmi užitečný přístup. Mnozí mají bmw jako víru a náboženství.
řeknu ti to takto: nemám obecně nic proti škodovce (i když její produkce mi nekonvenuje), ale mám dost problém s tím, jak NEKRITICKY jsou její produkty přijímány, recenzovány a adorovány. Je to prostě trapné.Příkladem budiž právě Superb. Každá jeho iterace byla tzv. "dokonalá" a "etalon" (podobně jako Octa), přičemž se vždy jednalo o lacinější béčko Pašíka, což je zase "jen" neprémiová střední třída a chyby se "najednou" objevovaly vždy až tehdy, kdy se objevila nová verze, která, tramtadadadá, tyto problémy už má vyřešeny. A při hledání "vychytávek" se konstruktéři dostatečně nevěnují podstatným rysům auta, jakým jsou třeba sedačky, které byly v předchozím Superbu otřesné (jak je na tom FL a tento nový model nevím).
Jsem tu novej a zaujal mě zdejší troll novák - co kopíruje několikrát svý příspěvky do diskuze a má hrozně Ynteligentní řeči. Co je to zač? Nějakej zdejší komik? Nebo návštěva z Bohnic? :-D
Takovejch keplů jezdí... každej druhej vypadá takhle podobně. Podkuřovači embéček se však tetelí nad každým verglem co jim němčour předhodí......
Prostě další auto.
Mně ten zadek moc nejede, spíš by mi na něj pasovala světla ve stylu Octávie. Ale zepředu to vypadá vyváženěji, než liftback. Uvidíme, jak bude ten kufr členěný, jestli litry nejsou nahoněné jen výš umístěnou roletkou...
Auto pěkný, jen už mi přijde trapné, jak se všichni soustředí na ten objem kufru, to už je snad úchylka ...
Vy nestěhujete každý týden pračky a ledničky ? :-O :-D
Velký kufr je (alespoň pro naši rodinu) celkem důležitý. Jsme 4 a jednou měsíčně vyrážíme všichni na delší štreku za rodinou. Bohužel kočárek, osobní věci, hračky, postýlka atd. se prostě do malého kufru nevejdou. Proto chci mimojiné i solidně velký kufr. Ale to někteří pochopí, až budou mít rodinu a do jejich sedanu se ani ten kočárek nevejde :-)
Přijde mi to jako rozmazlenost, tahat s sebou na víkendovou cestu půl domácnosti. Když jsem byl malý, odjezdili jsme tohle ve stodesítce a později stodvacítce bez problémů... Čím to asi bude?
Kočárek na střechu opravdu dávat nehodlám. Dnes je doba taková, jaká je a co bylo dřív, mě osobně nezajímá. Žiju dnes a chci mít trošku komfort a pohodlí při cestování ;-)
Paradoxně dříve měli rodiny více dětí než dnes a o to menší výběr prostornějších vozidel a šlo to ;-)
Driv take rodiny nemeli v aute navigaci, klimatizaci, vyhrivane sedacky... A slo to... Chtel by jsi dnes frcet do Chorvatska bez klimy...? :-D
Do Chorvatska? Ani s klimou. Okrást se můžu nechat zcela spolehlivě i tady a nemusím kvůli tomu tahat paštiky a gambáč k fašounům, ležet na štěrku a chodit do vody v pohorkách.
Tady ma jouda naprostou pravdu. Teprve kdyz ma clovek deti, pozna, jak dobry je mit velkej kufr. A deti ma v zivote vicemene kazdej normalni clovek. Samozrejme muzu si poridit nejaky faro, ktery ma za zadnimi sedadly schranku na drobnosti a pak pindat, ze vozit s sebou detsky kocarek je rozmazlenost...
Ono si stačí za kočárek trochu připlatit. Pak se v pohodě vejde do krátké fábie a ještě kus místa zbude.
Já si radši připlatím za větší auto.
To ten kočárek vyjde podstatně levněji. Ale každému podle jeho chutí...
Když tuto debatku shrnu, tak ať si každý koupí, co chce. Já, ikdyž nekoukám vyloženě na každý litr prostornosti kufru, tak prostě chci prostorné auto, co se týče i úložného prostoru.Auto s malým kufrem (zmiňovanou krátkou Fabii) bych si nikdy nekoupil, ikdybych měl sebe víc skladnější kočárek :-) Jak se říká, proti gustu ...
A člověk nemá kde zaparkovat! Když tam připluje taková loď...hlavně, že má v kufru 700 l a v něm jednu plínku. Většinou v Supech jezdí jen jeden nabubřenej kravaťák a parkuje jak debil! B-]
viz článek: Spolehlivost motorů aut dle značek: TDI a TSI opět na chvostua každý soudný člověk si nákup rozmyslí, pokud nemusí kupovat tyto předražené šunky a není fanatik
Já né Jeníku Nováku! Já koupil a nelituji! Tak alespoň nehudruj na ostatní borce! Nevím proč Tě to tak žere? Závist? Nenávist? Škudla? Nemocen? :-O
Prostě komplex...
Soudný člověk se pokusům zvaným TSI raději vyhne :-)
Mno zkuste si u pojišťovny CarGarantie pojistit ojetou Alfa Romeo nebo ojetý Renault - dostanete vždycky tu maximální sazbu, nezávisle na tom, jaký výkon motoru máte (jinak 4 třídy pojištění podle výkonu).
co to s tím má společného, a zkuste si pojistit Škodu tu vám rovnou odmítnou
Důkaz místo slipů ;-) http://imgur.com/Ghc5H2Z...
dal jsem vám plus, protože dělat ze sebe zcela dobrovolně blbce, zasluhuje pochvalu
Děkuji za to, že zvládát dávat plus bez argumentů ad hominem. ;-) Obdivuji Vaši trpělivost.
To je přece blbost, CarGarantie ojeté škodovky normálně pojišťuje podle výkonu motoru.
to byla nadsázka a ty vaše tuposti protože uvádíte úplně jinou pojišťovnu, než ze které byl článek a opravdu nevím co tím sledujete, fakta jsou jasné, Škoda je podprůměná, VW dopadlo ještě hůže, Audi absolutně propadlo, psát o Alfě, že v hodnocení podadla ještě hůře neš Škoda (o dvě pozice, lépe než VW a Audi) mi připomíná jako když Pepíček přijde domů se čtyřkou a zlehčujeto, tím že Jarda dostal pětku
Dal jsem Vám také plus, aby Vám nebylo líto opotřebeného tlačítka myši. Přehled od CarGarantie jsem sem dal proto, protože reflektuje pojistná rizika na tuzemském trhu, kde britská pojišťovna Warranty Direct nepůsobí a který je jiný než trh britský, stejně jako je jiná skladba vozového parku.
Nejde začít jinak, než ...zvládne 660 l? To už u Škodovek není opravdu zajímavějšího nic jiného? S takovou budu netrpělivě čekat na informaci, kdy přijede Superb v provedení valník. :-/
dočetl jsem se, že oproti minulé (tehdy samozřejmě naprosto dokonalé) verzi přidali vpředu pro řidiče a závozníka skoro celé 4 cm na šířku, takže se už nebudou mačkat, jako v té nedokonalé minulé verzi. ;-)
Musím říct že vypadá výborně. Dobře že zadní světla nechali jako u liftbacku a nezmenšili je jako u minulé generace apod. takhle to vypadá mnohem líp.
Hezke auto, jiste potesi kazdeho chalupare. Diky rozvoru a nalozenemu kufru se sice na chalupu nejspis nedostane, ale ta poza ve meste u baraku bude dokonala. Jeste doporuceni pro PR oddeleni Shade group. Je vhodnejsi pouzivat stejne jednotky v ramci textu a v ramci odstavce tim spise. Takto to vypada, ze uvedeny udaj narostl o stovky procent ;-). Ale jinak je to opravdu nejhezci Superb co zatim vyrobili.
Další zakomplexovaný čuráček :-)
to tom: Ty víš o automobilovým trhu velký kulový, milej zlatej. Kamna, cement a kolecko se na chatu vozí na přívěsným vozíku za Thalií. Tohle bude typickej manažerskej auták ve kterým se budou, obrazně řečeno, vozit lyžáky a lyže do Alp v zimě a neopren a bomby s kyslíkem na Jadran v létě...
Do kamene tesat. Ani na západě není Superb pro běžné mladé rodiny. To by se Megany a Golfy kombi neprodávaly vůbec.
Proč by se neprodávaly? Každý nechce auto, kde nedosáhne na zadní sedačky...
jj velký kulový :-D a ty ani nepoznáš silně ironický příspěvek.
Pro manazery mozna v Cachach... Jinde to bude autak pro mlade rodiny.
Auťák pro mladé rodiny?? To určitě, cenovka jistě bude mluvit jinak.
Najdi si lepsi praci a cenovka se ti bude zdat mnohem privetivejsi...
A rukama pak budeš makat ty ? Zajímavé je, že ve Východní říši si to může dovolit pomalu i důchodce. A to prohráli válku.
Pekné. Krajšie ako na skicách. Škodovácke kombíky sú vždy krajšie ako autá, z ktorých vychádzajú...
No a proč tam dali místo předního nárazníku pluh? :-D
Aj keby Skodovka stvorila absolutne dokonale auto, vzdy sa najde nejaky hnidopich, ktory to nebude vediet prehltnut :-/
to se ji ještě nikdy nepovedlo, viz článek: Spolehlivost motorů aut dle značek: TDI a TSI opět na chvostua každý soudný člověk si nákup rozmyslí, pokud nemusí kupovat tyto předražené šunky a není fanatik
vkládám přímo link: http://www.autoforum.cz/technika/spolehlivost-mot... ...
Mám TSI a TDI a bez jediné poruchy. Asi bez poruchy proto, že jsem kupoval nové stroje od dealera a né od Franty Lepiče s autogenem! :-D
Co ty jelítko chceš vyzvracet, že všichni ti angláni prijeli do Česka a kupovali od Franty Lepiče s autogenem?
Pan Novak nie,ze by som s Vami v tomto pripade nesuhlasil,co sa tyka poruchovosti hlavne tsi,ale nerozumiem preco mate potrebu takmer kazdemu diskutujucemu ktory ma iny nazor ako Vy nadavat alebo ho urazat.To neviete odpovedat normalne.Vas v detstve niekto trapil alebo sa Vam spoluziaci posmievali.Lebo tie niektore Vase reakcie nie su normalne.To sa tyka aj inych diskusii.
víte nazvat vám podobné pravými jmény není nic vulgárního, protože vy jste tu pod desítkami nic, reagujete vulgárně ne, na nějaké mogory, kde by to bylo pochopitelné, ale teď tu machrujete, na men působíte vy jako psychopat, který doplatil na své machrování
What?
Uz som Vam to niekde pisal.Ja mam len jeden nick" ello" Vy zakomplexovani hlupak,debilek,primitiv.Tak sa Vam to paci?
konečně se projevujete je jak je u vás normální, díky, že jste se takto zesměšnil
Ja som napodobnil Vas p.Novak.Ja ludi s inym, akymkolvek nazorom neurazam narozdiel od Vas.
nemusíte napodobovat tak často a pod několika nick
Viděl jsi jezdit v reálu anglána? :-D Já bohužel ano!
Nic jako dokonalé auto neexistuje a nebude!!! Ikdyž se nám tedy místní novináři snaží už léta tvrdit, že Škodovka je jen krůček od dokonalosti.
Škod SUPIII je dokonalá..... vytvořil ji totiž kompletně Chuck Norris (až na nějaké drobnosti, které zprasili v česaně).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.