Škoda Superb Combi 2.0 TDI dostala 210 koní a 435 Nm

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala nadstandardní péče od německé společnosti OK-Chiptuning. Jinak řečeno, komu by přišla běžná verze málo výrazná, ten si může nechat svůj Superb řádně vylepšit. Jak napovídá název společnosti, tím hlavním je zvýšení výkonu motoru.

Zajímavosti | Škoda | Premiéry | Byznys | Design | Škoda Superb

Škoda Superb: první velký facelift odhalen

Bavíme se o dvoulitrovém TDI se standardními parametry 170 koní a 350 Nm. Přibližně za 16 000 Kč vám OK-Chiptuning naladí naftový čtyřválec na 210 koní a 435 Nm. Pokud toužíte po automatickém DSG, připravte si navíc ještě zhruba 5 000 Kč, což je částka, kterou je potřeba vynaložit na adaptaci automatu na vyšší točivý moment. 

Necelých 30 000 Kč stojí stavitelný podvozek H & R, upravené stabilizátory pak vyjdou na 12 500 Kč. Podle hesla kola dělají auto přidali lidé od OK-Chiptuning dvacetipalcové disky z Audi A6 obuté do pneumatik Pirelli 235/35 ZR20 Z Nero.

Vylepšený Superb pak dostal navíc také folie na karoserii. Lépe než další popisování poslouží přiložená fotogalerie. Tak tedy, jak se vám výsledek líbí?

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků