Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Automobilka Škoda pustila konečně do světa i klasický korunový konfigurátor nového Superbu, kde si můžete naspecifikovat auto přesně podle představ a dozvědět se tak koncovou cenu. To nám nedalo a opět jsme si museli zahrát naší hru „kolik stojí škodovka v plné náloži“?

Dalo by se říci, že stačí sáhnout po motoru 2.0 TDI (140 kW) s pohonem 4x4 a převodovkou DSG, po výbavě Laurin&Klement (základní cena 1 006 900 korun) a zaškrtnout v katalogu všechno.

Zajímavosti | Video | Škoda | Sedany | Design | Škoda Superb

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Jenže to není ono, protože Laurin&Klement má plno luxusních položek v základu a když si je nakonfigurujete k nižším výbavám Škody Superb, dostanete cenu ještě výš. Šli jsme tak do výbavy Style a stejné motorizace (cena od 931 900 korun).

Výsledek nás trochu překvapil. Čekali jsme cenu přes milion, ale ne o tolik. Po zaškrtání všeho, co konfigurátor umožnil, jsme se s cenou Superbu 2.0 TDI dostali na 1 385 190 korun. Pravda, některé položky jsou zbytečnost, ale třeba ventilovaná přední sedadla za 58 000 korun nebo adaptivní podvozek za 25 000 korun mohou být příjemné doplňky.

Dokážete novou Škodu Superb nakonfigurovat ještě dráž? Dejte nám vědět do komentářů pod článkem.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků