Škoda slaví tři miliony vyrobených motorů 1.2 HTP

Škoda nás pravidelně zásobuje různými „kulatými“ událostmi a dnes dorazila další. Mladoboleslavská značka eviduje již tři miliony vyrobených motorů 1.2 HTP. Tento fakt pak doplňuje ještě 500 000 vyrobených převodovek MQ/SQ 100, které se kromě jiného montují do modelu Citigo.

Byznys

Ve Škodovce se opět slaví. Tentokrát to je 11 milionů vyrobených aut

Tříválcová jedna-dvojka řady EA 111 se vyrábí od roku 2001 přímo v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Kromě Škody ji používají také koncernoví sourozenci Seat a Volkswagen. V případě mladoboleslavské značky se tento motor objevil pod kapotou Fabie, Roomsteru i Rapidu.

Škoda | Škoda Fabia

Škoda Fabia 1.2 HTP: překvapení se třemi válci (test)

Motor 1.2 HTP nabízí především zajímavý zátah v nízkých otáčkách, což nakonec prozrazuje zkratka High Torque Performance. Škoda zdůrazňuje také vysokou efektivitu a nízkou hmotnost.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků