Škoda si skrytě pohrála se svým novým logem

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto mírně graficky upravila své logo, které oficiálně představila na začátku března na autosalónu v Ženevě. Nová varianta se bude používat v tištěných propagačních materiálech a na internetu. Informaci přinesl dnes server Novinky.cz.

Automobila nepokládala za nutné o těchto drobných vizuálních změnách oficiálně informovat, tiskové oddělení nevydalo v této souvislosti žádnou zprávu, napsaly dále Novinky.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Vpravo je nejnovější logo společnosti Škoda Auto, vlevo je podoba, která se používala od 1. března

Informace k novému logu se ale objevily na stránkách interního časopisu Škoda Mobil, kde tento krok automobilka odůvodnila potřebou „výraznějšího vizuálního dojmu“ a „použitelnosti na tmavém podkladu“. Veškeré prvky zůstávají jinak stejné - barvy i okřídlený šíp. Změny se udály v případě silnějšího orámování šípu (to je patrné ve spodní části tohoto symbolu). Tmavší je pak i vnitřek kruhu. Nové logo se objevilo na oficiálních materiálech od 1. července, od 15. července je využíváno také v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví již od příštího roku.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků