Škoda Rapid: Výroba překročila hranici půl milionu kusů

23 komentářů

Laudonof
9. července • 23:02

Rapid mě už dlouho dráždí, myslím že by to byla dobrá investice. Nevíte kde se dá nejlépe pořídit? Co třeba v AAA slyšel jsem že je to asi nejlepší řešení, když chce člověk koupit auto za normální peníze.

Pepa
15. prosince • 9:55

Nový rapid ve slušné výbavě je u prodejce za 310 tisíc po slevách. Proč by to někdo kupoval ojeté?
Dostanete slevu 5% z ceny + protiučet za staré 20 tisíc bonus + škofin 20 mínus.
Takže máte slevu 55 tisíc jen to vrzne a to vám ještě něco do auta dají zdarma, nebo prodlouženou záruku. Já mám k tomu ještě letní kola a alu v ceně.
Ojetý rapi kvůli úspoře 60 tisíc je nemysl. Lepší nový.

mates
1. července • 8:54

kurna clovek by si myslel ze zde najede alespon jednu gratulaci (zaslouzenou) a misto toho jako obvykle vetsinou snuzka zamindrakovanych namachrovanych "anonymnich" moulu, no nic, snad se bude nekdy vyhledove blyskat na lepsi casy. :-/

Kasl
1. července • 23:14

Jsi v Česku, tady se úspěch neodpouští. :-))

Kasl
1. července • 23:14

Jsi v Česku, tady se úspěch neodpouští. :-))

LOL
1. července • 12:04

jak už napsal paks - tahle čísla za 3 roky jsou na globální malý a levný model velká ostuda, ne důvod k oslavě.

priorita
1. července • 15:48

Myslím si, že ne všude a všichni ví, že to má zastaralé vnitřnosti, takže plno lidí by se mělo napálit.

LOL
2. července • 21:31

Tak rapid byl původně cílen na emerging markets, ale tak nějak zakotvil i u nás, protože tady se s logem střelené slepice prodá i zahradnické kolečko za 50 tisíc a ještě si lidi budou pochvalovat "tu kvalitu a spolehlivost."Já jsem patriot, ale ocáď pocáď, kupovat předraženou škodifku, která se jinde v EU prodává znatelně levněji, tak to ne, hejla ze mně dělat nebudou.

paks
1. července • 10:30

500000 s Indiou aj Cinou za 3 roky? To považuješ za úspech?

broom
1. července • 7:14

strašně poruchovej krám...už byl 19x v servisu na reklamačce. 1,5 roku staré auto a najeto 43tis...

broom
1. července • 9:22

Když už si vymýšlíš, tak se aspoň trochu snaž.

Tom
30. června • 20:25

Vyrobilo a snad se to všechno i prodá :-). Skodovko jsi v tom sama, ja ti rozhodne nepomuzu.

Adolf
30. června • 19:45

RAPIDA SI KOUPÍ JEN ŇOUMA.:-D

Ňouma
30. června • 21:49

Radši bych si koupil Rapida s 1.6TDI, než Fábku s 1.4 TDI... A znám víc takových :-D

mpolan
1. července • 7:45

To už vyjde nastejno.

Adolf
30. června • 22:55

Raději Oktávku s benzínem.:-D

Ivan
30. června • 18:58

volkswagen skody autá mna az tak neoslovili ceny su drahsie v skutocnosti, ako na internete oficial skoda
a vlastne nie su to originálne autá ,ale len odnože volkswagenu....dnes je uz dost krajsich a spolahlivejsích aut na trhu daleko viac a bazmeky kufre na ukor pohodlia mna nezaujímaju...

vlasta poliak
1. července • 18:09

Naprostý souhlas, feik by měl být levnější.

Janko
30. června • 19:22

Tak to je skvělá... ehm... tipnu si... slovenščina?? V každém případě má tento syn hrdého slovenského (?) národa pravdu. Je mnoho pěknějších automobilů než tento, designovaný autorem Bugatti Veyron Jozefem Kabaněm, slovákem.Ale mě se za tu cenu líbí- a když na to nemáš, osuš pysk.

LOL
1. července • 7:01

:-D
chlubit se schopností zaplatit směšných 300 tyček, to budeš opravdu bohatý.
Spíše by tě mělo zajímat, že trapid je snůška starých technologií, které VW ještě jednou a naposledy zrecykloval a nacpal je chudákům, co se při pohledu na střelenou slepici na haubně s radostí upisují ke splátkám lízaček.A co se Kabaně týká - už se ukazuje, že na nic víc nemá, než neustále dokolečka tupě opakovat jedno designové řešení. Je to trapné a přestává to fungovat.

Janko
1. července • 17:32

No, úplně přesně nevím kde jsem se asi tak chlubil penězma ale budiž, jste čech, závist je Vám vlastní.Shodou okolností jsem minulý rok koupil za podobné peníze C4ku- a už ji nemám. Protože celkem dobře znám Rapida tak můžu říct že se mi zdál hodnotnější (míň hrká a poskakuje). Ale to je osobní názor, teď mám jiné auto a není to ani Citroen ani Škoda.A Kabaň? Milej zlatej chocholatej, Vy sám by jste nenavrhl Rapida, natož nějakého Veyrona, takže se obloukem vracíme k závisti a čecháčkovské frustraci... Ale u píva a ve fórech si klidně kritizujte co se do Vás vejde.Pěkný den.

LOL
2. července • 21:27

ne, fakt ti Trapouše nezávidím. Kdysi na přelomu milénia, coby čerstvý ženáč stavějící barák, jsem si koupil levnou Fobija škůdku (tehdá stála nějakých 260 tisíc) - posloužila, ale už si tuto značku nikdy nekoupím, protože to auto se po 120 tisících začalo neskutečně srát (teda kromě předních silentbloků, ty vydržely vždy jen cca 50-70 tisíc km) - klima, elektrika, plasty. Jediné co drželo, byl motor 1,4 a kastle, ale obojí už Škoda nenabízí, místo toho dávají foukanou kasičku a plechy nahradili rezavějícím lakovaným papírem. A jak to sleduju, tak i v naší firmě škůdky pomalu končí - předraženou O3 s tragimotorem opravdu nemá smysl kupovat.Teď mám jinou značku, samozřejmě koupenou soukromě, takže jsem pečlivě vybíral podle kvality motoru a plechů a zatím jsem spokojen, po 120 tisících jsem měnil jen přední kotouče, které jsem zrušil vlastní blbostí, protože opakované intenzivní brzdění 2 tun z 200km/h se prostě projeví. Jinak 0 závad, k tomu uctivý a spolehlivý servis, který se s oprsklýma škodasalůnama nedá srovnat.Co se pana Kabaně týká, mám určitý umělecký cit. Jakkoli se mi při uvedení O3 líbila, její otrocké "kopírování" u Fobije, Trapida a nově Superba je trapné. Možná to vypadá cool, když na 50 metrů nejde poznat Sup od Trapida, mně to ale tak nepřijde, spíše to vypadá, že došly nápady. Tohle si svého času nedovolil ani Peugeot, který měl primát v juicování designu P405/6. Jinými slovy, Mona Lisa je taky jen jedna, a všechno ostatní jsou jen kopie, co ji mají připomínat. Navíc pan Kabaň ještě nezaregistroval, že už nepracuje pro Audi a tak nějak furt mu z prkna padají "audiny" (což maskuje umně promáčklým kufrem/5. dveřmi).Apropos - i když nenavrhuju auta, tak mám jistý jemnocit a vjem, a tedy nevidím důvod, proč bych nemohl kritizovat Kabaňova dílka. Když mi nechutná v hospodě steak, taky to kuchaři řeknu, ač stejky sám dělám jen výjimečně. Se závistí to nemá společného nic.Jo, a pivo (skoro) nepiju - ty 3 sklenice ročně se asi počítat nemusí ;-)

priorita
1. července • 15:42

Za těch 300 tyček by mohlo být 300 tyček? Každý má jiné priority.

Doporučujeme

Články odjinud