Škoda Rapid „ve výbavě“: ještě jedno srovnání

112 komentářů

Kelt Karel
31. října • 14:24

Zrovna včera jsem provětral nového Rapida 1,2 TSI s výkonem 77 kW, 6 kvaltů a musím říci, že na jízdu to nebylo špatné. Sedělo to, řazení bezproblémů, řízení přesné a motor šlapal jako hodinky, příjemně tichý, znatelný turboefekt. Podle mne technika OK, ale jinak samé nepříjemné překvápko. Plasty tvrdé, tak trošku ruské, nepříjemně tvrdý a hrbolatý volant, autorádio (za příplatek 5000 Kč !!!) s příšerným ovládáním a grafikou - v dnešní době něco hrozného, asi jako krok o dvacet let zpátky, nepochopitelné díry do nadkolí u předního blatníku, na předních sedadlech dost těsné pro silnější postavy, pedály plynu a brzdy nějak moc blízko sebe, no prostě chyb jak máku a to všechno za neskutečnou cenu kolem 385 tisíc Kč. Za uváděnou cenu 289 tisíc si vám škodovka nestydí nabídnout auto, které je bez autorádia, bez klimatizace a skoro holé. Opět i u Rapida platí starý otřepaný vtip o škodovkách, že za základní cenu koupíte tak leda škodovku bez kol a řadicí páky. Ten kdo si za tyhle peníze koupí tohle auto, tak je podle mne naprostý blázen, nebo neumí počítat.

kaa
18. října • 9:50

PROČ KOUPIT GOLFA VII A NE RAPIDA?
Škoda Rapid je jen prodloužený starý Volkswagen Polo, Volkswagen Golf jezdí na nejmodernější koncernové modulární platformě s nezávislým zavěšením kol. Už jen z technického hlediska je Volkswagen o obrovský kus napřed a podobně na tom bude i v oblasti jízdních vlastností.
Cena Golfu 1.2/77kw trendline 398 900kč. Cena Rapidu Ambition se stejným motorem 349 900kč. Musím dodat že Golf má daleko lepší výbavu.
Jenom nejlevnější litá kola (13 500kč) nejsou ve výbavě. A automatická klima (10 000kč)
Výbava a cena je ukázkou, že si ve Volkswagenu Golf kupujete hodnotnější auto než v Rapidu.
Golf rozhodně nevzbuzuje tolik negativních reakcí jako Rapid.
V porovnání interieru obou aut člověka ani náhodou nenapadne, že Rapid uvnitř vypadá lépe a moderněji.

Stefan
17. října • 8:39

uvádzať ako bonus škrabku na sklo za 5 korun je úbohé,ale ked pocuvam tie drby v ceskej televizi ,tak sa ani necudujem,že cesi aj slováci budu kupovať tieto predražené volkswageny...B-] národ rapidne hlupne...

adamzprahy
13. října • 19:37

Dacia Logan hlavně bude konkurovat novou generací, která je oproti současnému Loganu o vesmír jinde. Srovnání této nové verze s Rapidem bude zajímavé :)

Kopčem
1. ledna • 0:41

Ano a to je přesné. Za 223 tis. kč mám Sandero po faceliftu, motor 0,9 turbo v plné palbě s ABS, ASR, ESP, rádiem, klimou, mlhovkami aj. Chybí akorát litá kola a střešní lyžiny. Myslím, že není co řešit

slavista
12. října • 11:50

thalia měl jsem ji a jako chlap můžu říct byl jsem nadmíru spokojen a ty kecy okolo že renault není auto si laskavě nechají všichni pro sebe asi nikdy v thalii nejeli

lexa glock
16. října • 14:08

Mám také thalii od r.2009 najeto 6689O km v plné výbavě motor 1.2 55 kw auto je tiché pohodlné a spotřeba 6.4 L jezdím hodně po D1 130-150 kmh s autem nebyl nikdy žádný problem jsem s ním maximálně spokojen já i celá moje rodina ještě dodám že bydlíme v Praze takže 50%km po městě.Byl jsem celý život škodovkář poslední byla fabia 1:2 HTP tragické auto! Tak jsem koupil thalii za 214000 kč včetně metalizy. Proto nechápu "odborníky" kteří se pořád navážejí do tohoto auta.Měli by se v něm někdy projet ! A ještě nakonec jsem řidič z povolání jezdím už 41 let sevším co má kola a mám najeto přes 2000000 km.

Kopčem
1. ledna • 0:54

Koncern VW zcela zlikvidoval použitím motorů HTP / hromada technických problémů - viz článek na www.cimbu.cz / většinu fandů Škodovky z levnější části spektra, tj. Favority, Felície, Fábie, kteří přešli jinam, k Dacii i Hyudai a s profláknutými 1,2 TSI v tomto trendu dále pokračuje, nemůže se pak divit, že se Rapid vůbec neprodává

Mirek
11. října • 22:24

V zadne pripade nelze srovnavat kvalitni ceskou skodovku koncernu WV s vozidly koncernu 3F, Ford, Fiat a Francouzi. Toto by bylo mozne az tehdy, pokud by vyrobce vozu skoda zacala vyrobu svych vozidel lidove receno ojebavat na kvalite zpracovani a pouzitych materialech, jako znimovane automobilky. Jeste ze tomu tak neni a proto to taky po usednuti do jakehokoliv vozidla skoda, nevypada stejne ci podobne, jako kdyz usednete do Thalie ci Fluence a vozidel teto znacce obdobnych.

Honza
12. října • 22:48

Vážený pane Mirku,až budete zaseslepě věřit tomu jak je Škoda kvalitní auto..vřele doporučuji se jen projet s vozy Škoda montovanými na Ukrajině či v Bosně..
Pak můžete pomlouvat Fluence....

fogel
12. října • 19:55

Mirek je opravdu legrační,taky jsem se zasmál

Skyline
12. října • 9:07

:-D:-D:-D Soudruhu Mirku, odkud jsi spadl? Po usednuti do jakehokoliv vozidla Skoda vidim obvykle ohoblovane prkno a levnotu na urovni prumeru (Superb) az podprumeru (O2, Fabia, Rapid). Ale diky za vesele rano:-D

marcelo
12. října • 8:47

Škoda taky ojebává. Se podívejte na kvalitu plastů v Rapidu nebo nejkřiklavější případ kdy nelze elektricky ovládat zadní okna, protože Škodovka šetří a odmítá dát do dvěří řidiče 2 tlačítka navíc + natažení několika drátků. A to jsou věci které jdou vidět na první pohled. Z těch co vidět nejsou si stačí vzpomenout na motory HTP u kterých Škodovka šetřila a místo kombinace mechanického a hydraulického napínáku, tam dala jen hydraulický s volným řetězem, takže stačilo hned po nastartování pořádně protočit motor a řetěz přeskočil. atd.

BMW X1
11. října • 23:55

A Skoda neojebava? Spytaj sa niekoho kto tam robi, povie Ti. A ked vidim tie tvrde plasty a cenu Raprdkaca tak sa chytam za hlavu.

O M Y L
11. října • 11:05

Dopouštíte se omylu.
Na českém trhu český zákazník bude kupovat Rapid, protože má velký a dobře přístupný kufr, je levný, oproti také levné Fabii vzadu může sedět i dospělá osoba, je český.Ten samý český zákazník vůbec nebude uvažovat o sedanech typu Linea, Thalia, Fluence, Elantra. Jak konkurenci bude ve své hlavě při výběru zvažovat auta s podobnou cenovkou, který splňují jeho kritéria:
- solidní kufr s dobrým přístupem
- solidní místo na zadních sedačkách
- pokud možno domáci produkt
- pořizovací cena, cena servisu, cena pojistek, ZÁRUKATakže rálně typický český kupec Rapidu bude v hlavě zavžovat zcela JINÉ alternativy: i30 a Ceed (buď hatchback, nebo combi).Přestože to jsou jiné kategorie aut, jsem naprosto přesvědčen, že v hlavách potenciálních kupců Rapida se s ním potkají daleko častěji, než Linea, Thalia a Fluence.

Skyline
11. října • 12:01

Ja si naopak myslim, ze kdo bude zvazovat i30 nebo Cee'd se nad Rapidem vubec nezamysli, ale podiva se spis po Meganu, Golfu, Corolle nebo Focusu. Kdyz uz se totiz divam na nizsi stredni, proc bych pak najednou koukal na Logan? Jen proto, ze jeho souputnik Rapid je za naprosto nehoraznou cenu? To se spis usmeje nad tim, jak muze nejaky vymaz takove auto vubec koupit a nerusene dal vybirat v nizsi stredni.Rapid proste cili na lidi, kteri idealne nebudou resit nic jineho, mistni joudy, pro ktere je to jedina volba a kteri nemaji na ochcavku a tady budou mit dojem, ze ji vlastne maji (nazoru, ze je to vlastne ochtla, jen trosku mensi uz tu byly). A protoze je to jejich sen uz od doby, co s ochtlou poprve prichrochtal ten smejd zlodejskej soused, koukat na nejakou alternativu vubec nebudou. Zaruka takove lidi nezajima uz vubec, vzdyt jim nevadilo platit sveho casu brutalni penize Skode za felicie a O1 v dobe, kdy na tato auta byla zaruka jen 6 mesicu, zatimco konkurence mela davno 3 roky. A pritom kupuji dal, proste ovce, stejne jako u voleb. Nebo ze by se nekdo dival na alternativu tech ruznobarevnych socanu, co nas ted okradaji? Proc by tedy koukali na alternativu k autu, vzdyt to zivot ovlivnuje daleko min.

aldenson
11. října • 17:06

ted se obamam, ze ste zatal do ziveho. jo, souhlasim. nejvice me bavi, jak clovek nadvami argumentuje nizkou cenou u rapida. krome toho sem doted nepochopil, PROC je tak dulezity velky kufr na ukor rozvoru a tim i jizdnich vlastnosti???

dedekMMC
11. října • 1:08

Se dneska fakt bavim u týhle reklamy na Šháde:-D:-D:-D

Rajnoha
11. října • 0:58

Poviem to takto, v aktualnej situacii na trhu a zohladneni vsetkych kriterii je cena Rapidu prestrelena. Auto to nie je urcite zle, ale tak isto nie su zle ani ostatne z kategorie a dovolim si tvrdit, ze za cenu Rapidu dostanem od inych znaciek viac, pripadne pri nakupe dost usetrim.A porovnavat napr. Rapid s Cruze (v minulom porovnavani),no neviem, mne Cruze pride ako auto o triedu vyssie a s najsilnejsou motorizaciou a full vybavou je to uplne ina liga.A argument o velkosti kufra neriesim, ako keby kazdy chodil na dovolenku alebo prevazal v kufri naradie alebo co kazdy den. Nerozumiem tento postoj a vyzdvihovat vacsi kufor o par desiatok litrov ako vyhodu? Ved je to v 99% realneho pouzitia len prazdy nevyuzity priestor auta.

Petr007
10. října • 22:42

Chybí mi tam Chevrolet Cruze 4D!!! Vyšlo mi to na 329 055 Kč

Skyline
11. října • 9:02

Cruze tam nechybi, je o tridu vetsi, nez Rapid. Ale je fakt, ze by podobne jako Fluence ukazal, ze neni duvod Rapida kupovat, kdyz nabidka je levnejsi i o tridu vys.

Petr007
11. října • 20:25

Jasné.
Cenově je ale levnější. Srovnáváme auta z pohledu kupujícího (rodina) a nebo z pohledu automobilky???

Skyline
12. října • 9:04

Z pohledu kupujiciho, proto je michani Cruze s Rapidem nesmysl, protoze kdyz budu chtit Cruze, na plecku jako Rapid se ani nepodivam a uz vubec ne, kdyz bude to mensi a horsi auto soucasne drazsi. Jak jsem psal uz v jinem prispevku, kdyz se budu divat po Cruze, podivam se po Ochcavce, i30, Fikusu, Golfu, Civiku atd. ale proc bych se dival na Thalii/Logan/Rapid netusim.

Shimi
10. října • 21:32

Ach jo. U prvního článku pana Duchoně jsem se zdržel komentáře, sic se mi vařila krev v žilách. Po zveřejnění druhého "výtvoru", a hlavně přečtení reakcí v diskuzi, jsem již neodolal a musím zareagovat.Pane Duchoni, většího demagoga jsem už dlouho nečetl. To, co jste tu během pár dnů předvedl, je vrchol diletantství a amatérismu.Pokud chcete dělat seriózní, rozumějte relevantní, srovnávačku, tak ji musíte dělat ke konkrétnímu datu. Protože jak správně uvádíte, zítra může být vše jinak. A to nejen u konkurence, ale i u Škodovky. Pokud to neuděláte, tak postrádá jakákoliv srovnávačka smysl. Toto je problém všech srovnávaček, aby měly nějakou vypovídající hodnotu. Vy jste si vybral aktuální datum 10.10 2012 a k tomuto datu se pojí jednotlivé aktuální ceny. Je úplně irelevantní jestli bude aktuální cena vycházet z "akčního ceníku" nebo jenom "ceníku", to je pouze hra se slovíčky, v konečném důsledku z toho stejně vyleze oficiální aktuální cena. To, jestli bude tato oficiální aktuální cena platná zítra nebo za týden, měsíc, rok, atd., je nám pro účely srovnávačky k aktuálnímu datu platné jako mrtvému zimník. Buď přepracujte oba články, respektive obě cenové tabulky, protože za ceny v nich uvedené se většina aut k dnešnímu datu neprodává, a nebo články stáhněte úplně a omluvte se lidem za amatérismus.

Petr
11. října • 4:20

On pan "redaktor" Duchon je placeny od toho, kolik clanku za mesic zverejni a ne v jake kvalite. Takze toto je idealni stav - na jedno tema - bez vetsi namahy, dva plytke clanky a kdyz jedne spratelene automobilce vleze do vyfuku, tak aby to v clanku pro ni dopadlo pozitivne, tak se jeste muze tesit od ni i na nejaky ten bonus.
Za malo namahy, hodne muziky, ze ano pane odborny "redaktore", teda pardon, zpevaku rockove kapely... :-) :-) :-)

Jiří  Duchoň
11. října • 10:23 • redaktor AutoRevue.cz

Pane Petře Šebelo, když už máte potřebu se tady zviditelňovat, zkuste si ten článek nejprve "přečíst", pak byste zjistil, že tento článek dopadl pro Rapid přesně obráceně než tvrdíte:-D Vy ale nečtete, takže vám nemohu říkat čtenář, ale "čtenář". Že nečtete vám vlastně ani nevadí pane "čtenáři", protože vy jste se rozhodl jen blábolit, napadat a urážet.Jistě chápete pane "čtenáři" Šebelo, že diskuse nás dvou nemůže být nikdy rovnocenná a vážná. Zatímco vy jste jen anonym, já jsem tady sám za sebe, své jméno a svoji práci. Proto se, jak jistě pane "čtenáři" Šebelo pochopíte, nemůžu snižovat ke způsobu vaší rétoriky.A jak jsem tuhle potvrzoval čtenáři s přezdívkou Skyline, tak ano, škodovce jsem samozřejmě "vlezl do výfuku", jak jste nesmírně vtipně a vkusně poznamenal (vy budete zkrátka asi opravdu velký duch...), a dostal za tento článek tolik peněz, že mi postačí na velmi dobrého snipera, který mu ukáže, jak pohodlně se "střílí ze zálohy" a bezpečí anonymity. :-D A dejte si pozor pane "čtenáři" Petře Šebelo, příští týden si hodlám nechat zaplatit za článek o novém Golfovi VII a VW platí velmi dobře, takže si budu moct dovolit dát sniperovi další práci... :-DJo, a když jste pane "čtenáři" Šebelo posledně sliboval, že na čas přestanete otravovat, to jste měl nastoupit konečně do zaměstnání? Jak vidím, asi jste v něm příliš neohromil, takže budete mít nejspíš i nadále spoustu času dobře se bavit v diskusích pod mými články:-D Ale musíte si vystačit s čtenáři, já už s vámi pane "čtenáři" ztrácet čas nebudu. Například teď jdu dodělat test ojetého Volva S40, což bude asi efektivnější než reagovat na "čtenáře".S pozdravem "redaktor" Jiří Duchoň, zpěvák rockové kapely

Petr
11. října • 15:26

Ctenar AutoRevue je OTRAVA ?!?!?!
Kdyz pana Duchone, zpivajiciho redaktora se zajmem o "odltimery", upozorni na jeho chyby, nebo na totalni bludy v jeho clancich ?!?!?!
A vyhrozuje sniperem...? :-oDekuji, budu si to pamatovat !Nerad tedy otravuji, ale treba si pan odborny redaktor "matově" vzpomene na par svych clanku, kdy se nevyhnul "drobné kolizím" :-) a kdy si ho nejaky otrava a nepozorny ctenar, troufale dovolil upozornit treba na tyto bludy...: 1) Maybach od Office-K ma pry maximalku 575km/h !!!
2) "Dnes již samostatná značka koncernu GENERAL MOTORS, která se specializuje na klasické americké „trucky“, představuje další speciální verzi svého modelu Ram 1500. "(totalni blud - opraveno s omluvou)
3) Mercedes-Benz zavede jako první nafukovací pásy pro zadní sedadla ( cely clanek spatne - opraveno bez podekovani a omluvy)
4) Pulstoleti Maserati "Qattroporte" ( popsano jen prvnich 40 let historie znacky + autor nevi jak se znacka Quattroporte o ktere pise clanek - pise... )
5) "dnes „osmikvalt“ najdeme třeba v Jeepu Grand Cheroke "at mi - dnes - ukaze Grand Cherokee s osmikvaltem ...!!!! nebo at udela o nem rovnou redakcni test ...!!! :))))
6) Model Suzuki Jimny .....odpruzeny "lisovymi pery"..( Jimny už má vinuté průžiny, lisťáky vymizely se Samurajem.)To ze si plete klinove a rozvodove remeny uz radeji nekomentuji, stejne tak i jeho pravopis.Jinak lezeni do vyfuku mu jde evidentne dobre a ani se nedivim, ze ho to uspokojuje.Pri jeho uroveni se treba automobilka slituje a pujci mu na dovolenou k machaci oktavku, nebo i passata s dvojitou koncovkou vyfuku ;-) a s plnou nadrzi !
nebo to tak nefunguje...?Jinak clanek o Volvu a reklamou na autobazar, kde se da koupit...!?!?! Jen dalsi super vedlejsak, kde se da vydelat.I'll be back !

Jiří  Duchoň
11. října • 21:26 • redaktor AutoRevue.cz

Čtenář Autorevue.cz samozřejmě otrava nebývá, ale "čtenář" často ano:-D K tomu vašemu soupisu mých přehmatů (ano, i tak některé z nich opravdu nazvat lze): jelikož jej tvrdohlavě cpete takřka pod každý můj článek, jistě nečekáte, že se k němu nebudu vyjadřovat pokaždé, to bych se upsal k smrti ;-)Ve formulaci "rozvodove remeny uz radeji nekomentuji, stejne tak i jeho pravopis" se podle pravidel používá místo "i" výraz "ani", ale to jen na okraj, aby vaše příspěvky nevypadaly tak pitomě. O úplatcích, lezení do výfuků a cestách na mácháč si žvatlat můžete jak budete chtít, jistě tím pobavíte nejen mě, ale také značnou část našich čtenářů, ale pomalu se připravujte na to, že se vás časem zeptám, co celou touto kampaní sledujete... Ale o tom až příště, pokud se tedy budu chtít opět rozptýlit ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aldenson
12. října • 8:59

tohle uz neokecate....

aldenson
11. října • 16:09

tak toto je ovsem nater. ten chevrolet ram:D si pamatuju, ale na ostatni bych si nevzpomel. gratuluju...

Jiří  Duchoň
11. října • 0:02 • redaktor AutoRevue.cz

Pane Shimi, pokud Vám někde zbyla alespoň trocha soudnosti, určitě seberete odvahu a to co jste tu teď vyplodil bleskem odvoláte, a nebo alespoň uznáte, že na podobný blábol seriózně reagovat nemohu. Nerad to říkám, ale během dvou dnů jsem se teď hrubě zklamal už u druhého dosud celkem respektovaného tradičního čtenáře AR, jehož úsudek jsem do této chvíle často považoval za zdravý a racionální.Pokud mě pouze za to, že ve srovnání vycházím z ceníkových cen a akční ceny platné k datu publikace uvádím jen na okraj, oslovujete jako "demagoga", "diletanta" a "amatéra" a chcete po mě, abych "články stáhl", nemám co dodat a sám sobě si nadávám, že jsem psaním těchto řádek ztrácel čas. Teoreticky vzato, kdybych v tomto srovnání vycházel z "akčních cen" (což je a priori pitomost, ale nevracejme se k tomu...), jistě by se objevil jiný bohorovně vystupující "odborník", který by řekl: "Pan Duchoň je demagog, amatér a diletant a všem by se měl omluvit a článek stáhnout, protože jsem včera byl u dealera XXX značky YYY a ten mi nabídl nad akční cenu ještě liťáky, pojistné šrouby a koberečky!"

gejza
16. října • 13:27

Pane Duchoň,
dovolte otázku - jste na výplatní listině VW?
Děkuji za info.

Shimi
11. října • 10:24

Je mi líto Jiří, ale já si za svým názorem stojím a kdykoliv, na rozdíl od vás, si ho také obhájím. Když se podíváte na diskuze pod oběma články, opravdu vám z toho nic nevychází? Opravdu si na základě naprosté většiny negativních reakcí nedokážete vyvodit, že jste šlápl vedle? Opravdu je tak těžké si přiznat, že jste amatérsky použil demagogické a naprosto zbytečné numera, kterým říkáte "ceníková cena" a které při reálné návštěvě autosalonu u drtivé většiny porovnávaných aut neexistují? Pokud ne, tak se zákonitě ptám, Cui bono? Má toto zapotřebí člověk vašeho formátu? Já myslím, že ne. Respektive tuto blamáž by neměl pustit do světa žádný redaktor.A to tu raději nebudu rozebírat vaši argumentační obhajobu v diskuzích, to je výsměch všem diskutujícím. Jeden příklad za všechny:"Dobrý den, v tom s Vámi souhlasím, za ceníkové ceny se dnes auta nekupují. Pokud ale chceme srovnávat, je třeba mít na vstupech nějaké konkrétní hodnoty, a těmi jsou v tomto případě ceníkové ceny, nic jiného." - Ježkovy oči, co to je za termín "ceníková cena"? Cena v které je započítána celoplošná aktuální sleva snad není ceníková a není to konkrétní hodnota? Aha, já zapomněl, to je vlastně ceníková "akční" cena a ta se může, světe div se, časem měnit. Může, ale taky nemusí a navíc, jak už jsem psal, toto platí pro VŠECHNY a pro srovnávačku k 10.10.2012 je to irelevantní. Co na plat, že za "duchoňovskou ceníkovou cenu" si to auto reálně nekoupím. Navíc si sám sobě odporujete. Nejdříve přiznáte, že za ceníkové ceny se dnes auta nekupují a vzápětí je použijete do srovnávací tabulky! Co jiného by to mělo být než diletantství, amatérismus a demagogie?Na přepracování cenových tabulek, nebo na úplné stažení článků, kde jsou záměrně použity zavádějící údaje, trvám.P.S.: A aby bylo mezi námi jasno. To, že nesouhlasím s nějakým vaším článkem ještě neznamená, že jsem vás, jak se lidově říká, odepsal. Chybovat je lidské, tak se k tomu občas postavte jako chlap, nikdo vám za to hlavu neutrhne.

dorcas
11. října • 14:35

Pan Duchoň je zcela mimo.
Krasná ukázka jak lze obhajovat úplný nesmysl.
By mě zajimalo co by mu řekl psychiatr pokud by v redakci ráno došlo rozpustné kafe, ale on nepůjde koupit Nes...afe např. do Bi..y, kde je tento tyden v akci ale do Hype...vy kde sice neni v akci, ale je levnejsi nez cenikova cena bez akce v Bi..e.
Přece v Hype..vě ušetril tolik peněz ..... Podle mého je to na akutni hospitalizaci.
(předpokladam že oba obchody jsou naproti kanclu ..)

aldenson
11. října • 15:57

jo, zhruba o tomhle vedu rec o par cm diskuze vyse....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří  Duchoň
11. října • 21:13 • redaktor AutoRevue.cz

Jasně mudrci:-P Tuhle jsme běžel do T.sca pro K.f.lu "dvoulitra" v akci za 13,90 Kč, ale když jsem tam dorazil (pravda, pár dnů od pokynu ženy uplynulo...), už zase stála těch 27 Kč nebo tak nějak. Nezlobte se, ale taková srovnání cen aut našim čtenářům opravdu nabízet nebudu!!! Ovšem ustoupil jsem alespoň v tom, že jsem v článku uvedl aktuální plošné slevy těch importérů, kteří je v součqasnosti nabízejí.

jandaxx
13. října • 21:19

Myslím, že tentokrát se opravdu mýlíte a měl byste se zamyslet nad nesouhlasnými názory čtenářů.Nikdo totiž nekupuje dle ceníkových cen. Kupuje se dle cen, které jsou aktuálně na trhu ke dni, kdy si zákazník objede/obvolá autosalony. Zajímají ho tedy ceny, za které si auto může odvézt. Cenu, kterou v ten den když zaplatí, tak s autem odjede. Argumentovat nějakou dodatečně vyhádanou slevou u jednotlivých prodejců, NENÍ korektní. Protože za akční cenu od dovozce odjede vždy, kdežto to, co si uhádá, je jen na něm.Argumentovat, že akční ceny se za pár měsíců změní, je také chybné. protože za pár měsíců může být i výbava jiná. Takže člověk, který bude za pár měsíců kupovat auto, bude opět vycházet z cen, které budou v ten okamžik aktuální. Vy píšete článek k určitému dni a k určitému dni jsou nějaké ceny. Dalším faktem, který nabourává Vaší teorii o "pevných" ceníkových cenách je, že i ty se mohou v řádu měsíců změnit.Tentokrát je opravdu pravda na straně čtenářů, kteří s Vámi nesouhlasí a poukazují, že Rapid je opticky zvýhodněn. Položte si teď sám pro sebe otázku. Jdete zítra vybírat nové auto. Otevřete si ceníky jednotlivých značek. Na které ceny budete koukat? Na ceny ceníkové, nebo na ty, za které auto můžete ihned koupit? Samozřejmě na ty druhé. A takové porovnání chce vidět každý čtenář, ktetrý hodlá auto koupit. PROTOŽE JEDINĚ CENA, ZA KTEROU SI AUTO MOHU ZÍTRA ODVÉZT, JE CENA POROVNATELNÁ S KONKURENCÍ.Zamyslete se chvilku nad mojí reakcí, která je slušná. Myslím, že přesně vyjadřuje pocity ostatních, kteří s Vámi nesouhlasí. Občas by bylo dobré se reakcemi čtenářů řídit a netrvat si slepě na svém. Protože my čtenáři, jsme kupci nových aut. A my nekupujeme auta za ceníkové ceny. Ani neporovnáme ceníkové ceny. My se rozhodneme, že chceme nové auto a v ten okamžik zjišťujeme, za kolik penízků to konkrétní můžeme mít ve své garáži. Takže jedině cena, za kterou si auto odvezeme, je ta správná a porovnatelná s cenami konkurence.

aldenson
15. října • 9:12

Ano, obdivuju vasi trpelivost vysvetlovat to takhle podrobne nekomu, kdo by to mel chapat predevsim...

aldenson
12. října • 9:42

Jenze tak akcni sleva u kie v hodnote 25-30k plati uz zhruba 2 roky, co to slduju a to plosne a na vsechny vozy i nove a v cele zemi. takze srovnavat tohle s cenou potravin v 1 tescu je opravdu liche a jen to potvrzuje amaterismus redaktora.

Ondřej Matějka
10. října • 19:38

Možná by taky stálo za to Rapida jen tak pro zajímavost porovnat s Octavií. Aby bylo jasno. Hodně lidí řiká že je to jenom Octavia s jinym vzhledem.

Petr007
10. října • 22:57

Spíše bych řekl, že je to větší Fábie sedan. Cenově, rozměrově a i použitými materiály to tak vypadá.

Skyline
10. října • 14:46

Je videt, ze diskuse k minulemu clanku nebyla zbytecna. O tridu vetsi Fluence je levnejsi, nez Rapid, tedy jaksi neni co resit. Kdo chce Logana/Thalii, proti Rapidu vyrazne usetri a ma to stejne. Kdo chce o tridu vetsi auto, jeste porad proti Rapidu usetri.Proste Rapid je auto pripravene pro klasickeho zakaznika skodifky - ma v hlave seno, takze se necha rad odrbat a jeste se bude v diskusich bit za kvalitu, za kterou "je potreba si priplatit" (i kdyz ma pod kapotou smejd jmenem 1.2 TotalShitInside), pripadne sve ego uchlacholi tim, ze "je to levnejsi nez o tridu vetsi auta, ktera pro ucely srovnani budeme povazovat za mensi" (nakonec i tady v diskusich se pohybuji jedinci, presvedceni o tom, ze Ochcavka je stejne velka jako Mondeo a s Rapidem budou zbytky mozku meknout jeste rychleji).

fogel
10. října • 18:14

ani já nevím kam rapida zařadit,přední náprava z úzké fabie,zadní z z jedničkové oktávky,čtyři stopy, a vzadu místa jako v superbu,prostě mám v tom hokej

Martin
10. října • 18:25

Vepředu je místa jako pro děti a vzadu jako pro dospělé, to auto někdo udělal obráceně :-)

Ondřej Matějka
10. října • 19:41

A nebo konečně dostali rozum a přestali brát vejšku 190cm jako průměrnýho člověka. :-D

fogel
10. října • 18:46

myslím si,že když škoda postavila auto na starších,ale osvědčených komponentech,tak jako renault logana,měla by cena tohoto auta pro masy atakovat hranici 200 tis. v základu,komu se to nelíbí,ať si koupí superba

dorian
10. října • 17:54

Ochcávka ? Je vidět, že jste zjevně majitel Logana resp. Thálie a v životě jste v kvalitním autě neseděl B-]

Defender110
11. října • 12:26

boože to žvást. co jste to vypustil z hu.y?? než začnu o něčem mluvit tak to zkusím. takto krafat umí každý vymatlanec.

Skyline
11. října • 9:09

V kvalitnim aute jsem prave sedel mockrat a takove i mam. Ochcavkou bohuzel obcas jezdim (drive 1.8T, dnes 1.9 TraktorDrncniInside) a tak se muzu zas a znova presvedcit, jaky je to podprumer (podvozek, razeni, rizeni u O1) a ted uz primo osizeny klump (hluk, podvozek, vybava, razeni, rizeni u O2). Psat o ochcavce ze je kvalitni auto a o Loganu a Thalii ze nejsou je jako tvrdit, ze howno od psa chutna lip nez howno od kocky. Sice je to mozna pravda (na rozdil od doriana nemam dost zkusenosti), ale porad je videt, ze clovek, ktery tohle tvrdi jeste nejedl steak protoze pak uz by asi od tech lahudek upustil. Protoze je jasne, ze ochcavka bude asi o neco lepsi, nez Rapid, dela nam to z Rapidu popelnici jako Logan nebo Thalia, holt se s tim dorian bude muset smiritB-]

Petan
10. října • 22:56

Zase silácké řeči na téma Ochcávka a ostatní loganisti. :-)
Sen Českého motoristy má snad kde kdo. Vždyť se nechá sehnat ojetá již od 100 000Kč za verzi 2.

jiri
10. října • 21:10

jestli myslíte mne mám vyšší střední třídu. Ve své době luxusní sportovní coupe http://www.autorevue.cz/honda-accord-coupe-30i-v6... ... je to sice letitý vůz ale stále konkurence schopný a pohodlný.

jandaxx
13. října • 21:24

Plácáš Jiříku blbosti. Coupé bylo postaveno na platformě Accordu. Což je klasický zástupce střední třídy. Takže nedělej ze svého "závoďáku" něco, co není. O sportovnosti by se dalo také polemizovat. 4° automat jistě není sportovní. A síla motoru na tom nic nezmění. Accord Coupé je takové rychlé GT. Ve své době možná luxusní, nikdy ale ne sportovní.

Skyline
15. října • 10:12

Jandaxxik by si mel zjistit fakta, nez zacne placat nesmysly - Accord Coupe je postaven na platforme americkeho Accordu, nikoliv evropskeho. Proto je to taky velke jako vyssi stredni (stejne jako sesterska Acura TL/CL).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jandaxx
16. října • 20:31

Je mi jedno, jak je to velké. Accord je střední, ne vyšší střední. A na platformě Accordu je coupé postaveno.

jiri
10. října • 21:29

a když už jsme u toho občas se svezu jako řidič v legendu v limuzíně. To je komfort.

jiri
10. října • 15:53

jo a ještě se najdou škodovkáři s tdi 1.9 nebo 2.0 že maj závodák jak dnes a denně vidím jak na to šlapou co to jde a černej čmoud z výfuku.

aurelius
10. října • 16:52

kdyby na to slapali jak zavodnici, tak jim z toho kour litat nebude, meli by ciste vyfukove a saci potrubi. horsi je, ze to furt dusi, aby usetrili 0,5l/100km a pak na to slapnou, jasne ze z toho litaji saze...

aldenson
10. října • 17:26

Alespon se jim takhle procisti dpf. ale jsou i takovi, kteri na to neslapou vubec a brzdi provoz. to je myslim uplne nehorsi. navic motor tim trpi.

kiko
10. října • 13:47

Skodovka a 5,4l spotreba ? To kde vyhrabali pri benzinaku ? Mozno tak diesel...skoda nikdy nebola dobra v spotrebe.

KKK
10. října • 14:12

5,4 je to na eurosračkovém měření spotřeby. :-D

KKK
10. října • 12:53

Dacia Logan MCV 700/NA Dozvím se co to je? Co je to NA? Kdyby to byl sedan bez sklopných opěradel ,tak si řeknu,že NA= nemá zvětšovací kufr. Co to znamená u Dacie MCV?

Petr
10. října • 13:18

Not Apllicable

KKK
10. října • 13:27

Jaktože to není k dispozici???? :-O

Petr
10. října • 13:44

Tp autor udelal botu, ja ti jenom vysvetloval vyznam zkratky. Jinak samozrejme u Loganu MCV je to nesmysl - tam moznost zvetsit zvazadlovy prostor je.

KKK
10. října • 13:30

Zavazadlový prostor je (2350l/700l/198l při 2/5/7 místech)

Tombas
10. října • 13:18

NA = Not Available = není k dispozici

lea
10. října • 13:03

NA = neuvedeno

jim
10. října • 12:26

.........."chybí ............................. určité výbavové prvky." Některé mají naopak ve standardu jako samozřejmost a u koncernu VW se připlácejí.

jiri
10. října • 12:02

Pánové abych si to ujasnil rapid je nižžší střední třída nebo střední třída. Jestli se nepletu asi nižší střední třída prosím o opravu nebo o upřesnění.

Petr
10. října • 13:18

Rapid neni ani nizsi stredni, je napomezi mezi malymi vozy a nizsi stredni

Terminator3
10. října • 19:02

Rapid samozřejmě JE nižší střední třída, a to její naprosto typicky představitel.

Skyline
11. října • 9:01

Fabia s kufrem je nizsi stredni tak leda ve vymatlanych hlavach skodifkaru jako je terminatorB-]

Rajnoha
11. října • 1:05

Typicky predstavitel nizsej strednej je Octavia. Superb je na rozhrani strednej a stredne vyssiej, BMW radu 5 je stredna vyssia trieda, rad 7 je vyssia trieda. Rapid je na rozhrani nizsej a stredne nizsej triedy.

lethal924
16. října • 17:00

Až na toho Supa, ten není na rozhraní, ale je to představitel střední třídy. Do vyšší nezasahuje snad jediným parametrem. Jinak jste to vystihl naprosto přesně, Rapid je mezi malými vozy a nižší střední.

Psenda
10. října • 11:58

Ja vzal v konfiguratoru Rapida, 77kW, trochu ho dovybavil a dostal jsem se na cca 390000
potom jsem vzal VW Golf 7, snazil jsem se aby byl ve stejne vybave a skoncil jsem o cca 30000 niz.

aldenson
10. října • 11:57

nejak se nam vytratil ceed a i30, ne? kde nejen moorove a podvozkove predstavuje zajimavou alternativu a v pozadovsane vybave s 1,6gdi 99kw za nejakych 330? mam vypusteni techto informaci chapat jako zamer?

coolio
10. října • 12:48

Samozřejmě že je to záměr. Ani jeden z nich není sedan.

aldenson
10. října • 12:55

Aha, nevedel sem, ze to hraje roli. auto resim hlavne kolem motoru, podvozku, rozmeru a vybavy. zbytek je az nekde vzadu. vice se mi libi sedany, ale cekal bych, ze pro ceskeho zakaznika je hatch praktictejsi. nebo to mela byt ironie?

Jiří  Duchoň
10. října • 15:52 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, Ceed byl s Rapidem srovnán v předchozím článku: http://www.autorevue.cz/skoda-rapid-kolik-stoji-v... ...

aldenson
10. října • 16:20

COZE??? vy se v tom clanku nestydite lhat? pisete tam ceed s vybavou komfort a motorem 1,6GDI99kw za 380? pricemz on startuje na 364 a po plosne sleve 30 se dostane na 334!!! jak vysvetlite takovou manipulaci? zdroj cen www.kia.cz..novy ceed.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří  Duchoň
10. října • 16:33 • redaktor AutoRevue.cz

Zřejmě jste to srovnání vůbec nepochopil. Zkuste si ještě jednou přečíst podmínky výběru, pokud to nepochopíte ani pak, vysvětlím Vám to. A dejte si příště dobrý pozor, než někoho začnete obviňovat ze "lži" a "manipulace", ...

aldenson
10. října • 16:55

Bude mít zážehový motor s výkonem alespoň 102 koní, resp. 75 kW, a manuální převodovku. Ve výbavě trváme na elektrickém ovládání předních oken, centrálním zamykání s dálkovým ovládáním, klimatizaci, rádiu s CD a MP3 a palubním počítači. cili u ceeda vybava komfort a to je 339k. pokud bychom chteli litak kola a metalizu, tak pripocteme 10 a 24k, coz dela 363. ptam se, KDE jse prisli ke 388k, kdyz ostatni bezpecnostni polozky jsou jiz zahrnuty ve vybave komfort?

Jiří  Duchoň
10. října • 18:15 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, takže si otevřeme aktuální oficiální ceník a počítejme, stejně jako výše u Renaultu Fluence (jen doufám, že to nebudu muset dělat u každého z porovnávaných aut...). Kia Cee´d 1,6 GDI Comfort: ceníková cena 364 980 Kč plus litá kola (+ 10 000 Kč) a metalíza (+ 14 000 Kč), podtrženo sečteno: 388 980 Kč. To, že na většinu aut jsou nabízeny plošné "akční" slevy (na Cee´d v této verzi 25 000 Kč), jsem v článku uvedl, nicméně pro srovnání jsem, a to je tam zmíněno také, bral v potaz ceny "ceníkové". Ty "akční" se mohou v průběhu týdnů nebo měsíců lišit, takže třeba pro pozdější využití je zkrátka v takovém srovnání používat nemůžeme. Trváte ještě na svém obviňování ze "lží" a "manipulace"?

aldenson
11. října • 7:49

Samozrejme, ze budu, protoze rapid zadnou slevu nenabizi. a ceed je taky nove auto, ikdyz je tu o par mesicu drive. a ta sleva se uplatni tim, ze jen vejdete do showroomu, cili jakoby oficialni cena ani nebyla. a to uz ani neuvadim fakt, ze ceed je obektivne vetsi kus auta (rozvor, usporadani podvozku a charakter motoru). coz sice clanky doposud neporovnavaly, ale bylo by dobre se na to zamerit v testech.

A7Gkiller
11. října • 13:57

sorry,ale ty jsi na hlavu. V tom článku určitě nejsou lži. Prostě je to ceníkové! srovnání. Reálně se ceny budou lišit, ale když půjdeš pro Ceed do autosalonu v Praze a Ostravě, pokaždé za STEJNÉ auto dostaneš jinou slevu. Jak bys to pak chtěl udělat v článku chytrolíne? Ber článek jako orientační.

Skyline
11. října • 15:06

Myslim, ze bys mel nejdriv premyslet, nez budes nekomu rikat, ze je na hlavu. Individualni slevy samozrejme nikdo neresi, ale je demence srovnavat cenikovou cenu u jedne automobilky s cenikovou cenou u jine, ktera ma plosne slevy a z cenikove ceny se tak stava zcela irelevantni zalezitost. Je-li aktualne na Cee'd akcni sleva -25k nebo -30k, pak cena pro srovnani je cena po sleve. Dostanes ji v Prazi i v Ostrave, chytroline. Nebo ty snad kdyz jdes neco koupit do samosky a maji tam flasku Modreho portugalu za 99.90 a u druhe firmy maji akci z 89.90 na 59.90 tak srovnavas mezi sebou 99.90 a 89.90? Proc bys to delal? Budes se na pokladne dozadovat ceny bez slevy?

aldenson
11. října • 16:02

Ano, tak nejak to je. ale co by nekdo neudelal pro skodu, aby z toho vylezla v lepsim svetle, ze...

Skyline
11. října • 16:42

Jsem si az ted vsiml, zes vlastne napsal to same - tak to dopada, kdyz ma clovek hafo jine prace a prispevek rozepsany pul hodky:-)

aldenson
11. října • 14:56

Neni pravda. ty slevy sjou plosne a dava je kia automaticky. narozdil od skody, ktera zadne automaticke slevy na rapida nedava (zatim). a co si uhadas nad ramec, je individualni stejne jako u jakychkoliv jinych znacek. mozna, ze kia casem prestane davat akcni slevy, ale zatim se veci maji takhle.

Petr007
10. října • 22:49

Dobrý den,
ano máte pravdu akční ceny se v průběhu týdnů či měsíců mění. Třeba na C3 Picasso byla kdysi ofic. ceníková sleva cca 60 000Kč (cca 2 roky zpět) a teď je ofic. ceníková sleva 110 000-120 000Kč. Takže dvojnásobná jak model stárne.
BTW. Srovnání dobré, leč cenová tabulka mohla obsahovat sloupec Oficiální ceníková sleva a všichni by byli spokojeni. Jak ti co obhajují ofic. ceny a i ti co naznačují, že Rapid je cenově výše a obhajují ofic. ceny po oficiální slevě.

JC
10. října • 23:03

:-))
Jen pro info : Mám Toyotu Corollu, model 2012, motor 1.6,97 kW, metalíza, automatická klima,vyhřívané sedačky, el.vyhřívaná a sklopná zrcátka z blinkry, 6 rychlostní převodovka.
kupní cena 369 000 . Proti Rapidu...__:(

JaM
10. října • 11:55

je tam nove Aveo Sedan, no preco tam nie je v porovnani Cruze? ten je nizsia stredna trieda (rovnako ako Fluence)...

hugo
10. října • 9:54

Je otazka nakolik uzitecne je srovnavat cenikove ceny vozu ... dlouhodobe (minimalne posledni 2 roky) jsou cenikove ceny virtualni realita. Ve skutecnosti jsou ceny v akcich casto o desitky tisic nizsi a vybava rozsirena (rekordmanem v podkopavani marzi je nejspis Citroen). Dokonce i Rapid ma svou akcni cenu => je mozne udelat naprosto objektivni srovnani vozu s ohledem na jejich skutecnou trzni cenu.Vystupy clanku tedy nejsou pouzitelne v praxi a svym zpusobem jsou zavadejici.

Jiří  Duchoň
10. října • 10:30 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, v tom s Vámi souhlasím, za ceníkové ceny se dnes auta nekupují. Pokud ale chceme srovnávat, je třeba mít na vstupech nějaké konkrétní hodnoty, a těmi jsou v tomto případě ceníkové ceny, nic jiného.

lethal924
16. října • 15:40

Ještě bych pro ještě lepší objektivitu navrhnul udělat srovnání potřetí, až budou k dispozici ceny modelů srovnatelných nejen třídou (jako v tomhle článku, v předchozím se srovnávalo s třídou o stupeň vyšší), ale i časově. Tedy například nový Logan, Toledo, Peugeot 301, Citroen C-Elysee, třeba i další modely co ještě vyjdou atd... Třeba v tu dobu bude mít i Rapid svou akční cenu.

Petr007
10. října • 22:36

Ano. Jako cenu auta bych bral cenu, kterou v konkrétní výbavě uvede u auta výrobce na webu. Prostě cenu za kterou jej koupím hotově bez řečí. Z této ceny se nechá VŽDY něco ukecat dolů, ale to je již individuální.

Petr
10. října • 9:41

Renault Fluence 1,6 16V Techno Feel má ve výbavě standartně ESP a automatickou dvouzónovou klimatizaci tak si prosím opravte ty hvězdičky. A stojí 294 900 Kč je to sice "akční cena" , ale za Vámi uváděnou cenu se nikdy neprodával a obdobně jsou na tom i ostatní vozy z Vaší nabídky.

Jiří  Duchoň
10. října • 10:28 • redaktor AutoRevue.cz

Za ty hvězdičky děkuji, patřily k Loganu. K těm cenám: prosím, přečtěte si článek, tam je všechno popsáno. V těch cenách je výbava doobjednaná do požadované úrovně. Ceny jsou ceníkové, v článku pak jsou uvedeny aktuální akční slevy, u například u toho Fluence mají teď 40 tis. dolů na všechny verze.Takže počítejte se mnou: Renault Fluence 1,6 16V Techno Feel stojí v regulérním ceníku 334 900 Kč a kromě metalízy (+ 13 700 Kč) má všechno, co náš výběr vyžaduje, výsledek je 348 600 Kč, což je v tabulce.Stejně jsou ceny počítány i u ostatních modelů.

Petr
10. října • 15:21

Já Vám rozumím, ale typicky Renault jiné než "akční ceny" nemá (a to u všech modelů) a za jiné ani neprodává. To znamená, že "cena" nebo "akční cena" je jen hra se slovíčky. Důležitá je oficiální cena za daný model a ne to jak ji prodejce pojmenuje.

Petr007
10. října • 22:33

Tak tak. Renault za jine nez akcni cenikove ceny neprodava. A to se da jeste neco ukecat dolu. Takže: 294 900,- + metalíza. :-O

pp
12. října • 8:13

Je otázka proč Renault musí mít akční ceny. Protože by nikdo ty předražený nespolehlivý křápy nekupoval a Thálie mi nepřijde jako auto pro chlapa vůbec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aldenson
12. října • 9:44

Thalie rozhodne neni auto pro chalpa, ale vachcafka taky ne. vubec maloktere auto je "pro chlapa". ale tohle tu myslim neresime. ja francouze taky nemusim, ale pointa je poukazat na zjevnou manipulaci v clanku.

Tonda
10. října • 9:39

Ohledně Rapida mám rozpačité dojmy. Auto jako takové se mi nejeví až tak špatné, ale... Opět se z toho Škodovka snaží udělat něco víc, než to je a to mě vadí. Není to nic víc, než malej žebrák, kterej má KUFR. A hlavně je to "kvalitní moderní český vůz". Takže češi se po tom ubijou. Proto se z toho u nás opět stane "něco víc", než to je. Je to škoda, protože je tady spousta krásnejch aut, která jsou na tom stejně nebo lépe, ale není to český, tak to lidi nekupují... Stejně tak se mi jeví celá produkce Škodovky. Z Roomstera dělají MPV, přitom to s MPV nemá nic moc společnýho. Z Fabie Combi dělají rodinné auto, přitom je to zase žebrák s kufrem. Z Octávky dělají něco víc, než prostě představitele nižší střední třídy. Jediné jejich auto, proti kterému nemůžu říct ani popel je Superb. Nechci tím vyvolat sálodlouhou diskuzi, ale prostě to tak cítím.

Rapid nee
14. října • 18:58

100% souhlas s Tondou.Škoda celkově sází asi jen na kufr!! Ne všichni ho potřebují!!
Proti tomu autu nic nemám, ale má začínat na nějakých 250 a ne na 300!!!
Sám si štve kupce proti sobě.Aby měl za 320t. přípravu na rádio?? to si dělá prdel ne
:-( Měli by se ze Škody probrat a dávat tam už konečně USB!! Žijeme v roce 2012!!!
Konkurence tu je a bude.

Rapid
14. října • 19:07

Na Rapidu Škoda prý opět šetříla a bude tam dávat ten 3-válec.:-))
To bude fakt jak třínohej jezevčík:-)
Snad se naučí dělat kvalitní benzíny bez turba, které se prý pěkně sere.:-P

Ondřej Matějka
10. října • 19:35

Souhlasim ale dělaj to všechny automobilky. Vem si třeba reklamu na toho Renaulta (Fluoence nebo jak se to píše) tam z toho dělaj ňákýho jaguára pro papaláše a při tom je to auto pro běžný lidi s rádoby limuzínovym vzhledem. Dále Hyundai, Kia taky v reklamách z absolutně low endovejch aut dělaj něco co nejsou. Co teda dělá škodovka tak hroznýho proti jinejm automobilkám? Nic, chovaj se všichni stejně. Myslim že by Rapid měl stát tak 300, za 370 mi to už připadá dost, ale rozhodně je to lepší auto než ňáká Thalia nebo podobný popelnice.

lethal924
16. října • 16:36

Bohužel ty popelnice typu Thalia jsou Rapidu nejplíž, až teda na konstrukci kufru, který si Škoda cení na necelých 100 000kč.
Taktéž stojí na platformě auta z kategorie malé vozy, zadní náprava je dokonce ze staré oktávky, takže žádná pecka to není.

Tonda
11. října • 11:48

No, ještě jednou jsem nad tím přemýšlel a došel k závěru, že mě vlastně nevadí Škodovka, ale zaslepený český národ. Je to český, je to Škodovka. "Tak, mámo, koupíme to i za ty peníze." Vždyť na tuto vlastnost českého národa se snaží útočit i Hyundai a Kia - snaží se vyvolat dojem, že jde o české auto. A hle, ono to funguje. Prodeje těchto dvou zanček se značně zvedly (mluvím o našem trhu). Proč se u nás tolik neprodává jedno z nejprodávanějších aut na světe - Toyota Corolla? Cena? To asi né, když tady máme Rapida za takovou cenu... Viděl bych to na to, že to není made in CZ. A budu se opakovat, když řeknu, že Škodovka toho jen využívá a dělá ze svých aut něco, co opravdu nejsou. Nejvíc mě deptá ten Roomster. To je úplně směšný to vydávat za MPV. I v testech různých serverů se to často bere jako MPV. Proč se za MPV nebere třeba Berligo, Partner, Kangoo atd.? Proč? Protože tyto automobilky mají klasické úspěšné MPV modely řadu let a nepotřebují z auta dělat něco, co není. Ale omlouvám se, nechal jsem se unést. Do této diskuse o Rapidu to ani nepatří.

KKK
10. října • 9:06

Dacia Logan MCV (NA ) co to je ?

Ray
11. října • 7:04

:-D neber to vážně, byla to prdel, to totiž nikdo neví. :-D

Ray
11. října • 6:53

Když to nevíš co sem lezeš lopato. Na blbé kecy si běž diskutovat na super.cz

KKK
13. října • 22:25

pičo:-D

Doporučujeme

Články odjinud