Kdy konečně rejpalové pochopí, že tohle auto se nikdy na žádnej okruh nepodívá, protože je to jen marketingový tah, čili reklama na Rapid a ukázka toho, co vlastně jde vymyslet, aby byl na pohled atraktivnější? I kdyby to mělo motor ze sekačky, tak vám to může být jedno, protože to nikdy nikde závodit nebude. Je to designová studie. můžeme se tu bavit o tom, jak se nám líbí spoilery, jak se nám líbí lakování, jak se nám líbí kola. Ale je naprostá blbost tady řešit podvozek, motor, odlehčení, brzdy a jánevímcoještě. To řeší jen ti, kteří si musí rýpnout za každou cenu, protože škodovka...
To my samozřejmě víme, jen blázen Revan_21 to bere vážně, my ostatní se té trapárně jen smějeme :-D
Raději uteč, runnere42 :D Já se ti tady směju celou dobu :D proč myslíš že sem vubec chodim? :D Protože čekám na chudáčky rejpálky který tady nadavají a přitom mají před barakem starýho žigulíka :-)) Takový mam nejraději :-) je snima největší zábava :D
I kdybych měl před barákem starého žigula (jako že nemám, protože mám garáž ):-D, tak můj "žigul" nikdy nebude polepený nálepkami "jezdím na Castrol", "auto mafie" popř. "jedu co můžu". A samozřejmě nebude mít "sportovní volant" a ozdobnou koncovku schalterpáky a už vůbec ne přítlačné křídlo a poklice s imitací liťáků nebo místo výfuku rouru od kamen.Auto jsem si koupil takové, jaké se mi líbilo (takové jaké je), motor, kola, barvu a výbavu jsem si zvolil podle sebe. Bohužel ta korejská rejže nemá ve výbavě vyhřívaná zadní sedadla, ale já programově odmítám tam cokoli dobastlovat a jediný "bastl" co akceptuji, je držák na telefon, protože s ním zároveň i naviguji.P.S.: sada zimníc gum s litými ráfky stála asi tolik jako ty tvé dva zachovalé žiguly B-]
Nazdárek hoši,když vás tak čtu,tak vám to podstatné pořád uniká :-) Ten car měli udělat ¨3dvéřovej a na zadek decentní křídlo a ende! Pak by to mělo smysl a mělo by to prodejnost! Soudruzi s NDR prostě udělali chybu.;-);-)
Tak že mě neznáš chápu, že o někom koho neznáš prohlašuješ nesmysly nechápu, ale že si neumíš hodit runner42 do googlu, to mě překvapuješ, to by dokázal i debil..
na debila je moc blbej B-]
Tak to je krásný kousek. Osadit to 2,0TSI tak je to super kára...! Jsou to kluci šikovný!
Souhlasím... Bohužel sem nemá cenu to psat... za takový komentář budete mít zachvilku kupu mínusu.
Řekněte WOW!Trapid v krutohustěpřísněkulervoucím sportovním tuzingu! :-D
..trapid, to je dobrý :-D:-D:-D
trobert je taky dobrej :-)
No lol :D nejdriv brečíte jak měl být rapid sportovní auto:D a když tad k vaší smule představěj sportovní verzi tak si musíte najit neco jinyho na rejpaní co:D Ubohý.
já jsem nad trapidem nikdy nebrečel, je to jen upgradovaná Fabie, která padla cenově i rozměrově do suterénu, a škoda si už nechtěla kanibalizovat ochcávku jejími staršími verzemi prodávanými pod "classic" značkou Tour.Jen mě prostě zarazilo, že se snaží prezentovat jako "sporťák" auto, které na to nemá ani jeden motor a ani podvozek. Ale jestli se domníváš, že sporťák dělají devatenáctky hlíny a výfuk jak roura od kamen plus malování jako od samotného Manitoua, tak jo, omlouvám se ti. :-P
Asi znáš závodní auta jenom z obrazku, a videi na youtubku co? :-) :-) Z každýho normálního auta se dá udelat spotak.
tak projetých mám jen pár sporťáků, jmenovitě klasickou 911, R8, mou srdcovku Mustanga. V F50 jsem jen seděl, tu mi majitel nepůjčil (a ani se celkem nedivím).Povození je to super, ale živit bych to nechtěl a ani mě to nijak moc nevzrušuje. Nakonec to člověk stejně někde rozmlátí, protože jezdit pomalu s takovými auty dost dobře nejde.
Nepochybně. Stačí 90% procent dílů vyměnit a máte to. Jen vás to vyjde asi na 5x tolik, než jít do sporťáku rovnou, a výsledky budou samozřejmě horší.
já jsem si myslel že to mělo být rodinné auto :-D
Váš příspěvek je jen plácnutí do vody:D Narážel jsem na nedavávné bulení rejpalu nad nazvem... Rodinne auto to je... proc by ale nemohlo mit sportovní verzi? Stejne jako třeba Octavka... Nebo i jiné automobilky mají normalní rodinné auta i ve sportovních verzí...:D :D Nikdo nikdy neřekl že rapid nebude mít sportovní verzi.
"sportovní verze" to je ta s 1,2TSI? :-D
Chodíte se sem rád uspokojovat?:D Proc si nejdete prohlížet obrázky těch korejskejch imitací? :-)
Ne ne .. sportovní verze bude 1,2 HTP :-D
Hahaha... To je velmi vtipne. Uroven zakladni skoly B-]
jako nwm co máš proti hatapce?:D podivej se nejdriv pred barak a zjistis, že tam sám nemas zadnej zazrak.Hatapka je pomerne slusnej motor urcenej ktomu, aby tě odvezl z bodu A do bodu B za par korun... na nic jinyho nikdy urcenej nebyl :-)
co mám proti HTP? Třeba to, že je třeba často měnit olej, že ten motor má několik konstrukčních masařek, zvuk jak šílený ovád a klepe se to jako prvorodička.A pokud byl HTP určen do města, tak proč jej má tolik "rodinných fabií" prohánějících se po dálnicích? :-O
tak to už je tady takový folklór... pokud jde o Škodovku tak vše špatně a každý by to udělal lépe, koupil by si za ty peníze něco "lepšího" atd.... B-]prostě pro některé jako rudý hadr pro býka
Vystihnul jsi to:D Jak nejde o levnýho, hnusnýho korejce, tak je všechno jiny špatný :D
Trapid beru jako rozumně velkou Fábku - prostě rozumně velké sociální přibližovadlo pro běžnou malou 3-člennou rodinku (4 kusy se ještě taky dají, když se trochu uskrovní). Dělat z toho sporťák je opravdu, ale opravdu nesmysl. Levný podvozek, nic moc platforma. Motory jak z indické rikši.
Pane Tlole :-) Nejde ani tak o stavbu podvozku... konkretně oto jestli je prede pola a zadek z golfu... Jde hlavne o celkové nastavení tlumiču, pružin, hmotnosti a světlosti vozidla. I z naprosto tuctovejch aut se daj při troše snahy udělat slušné závodní verze.
tuň si co chceš, na můj sériový a nijak nevytuněný nezávodní vůz budeš stejně s takovým trapidem koukat vždycky jen zezadu (kdybych chtěl). Nižší podvozek jen vygeneruje (na českých silnicích) větší poškození závěsů, silentbloků a tlumičů, ten zbytek má na sportovní naladění vliv asi tak jako moucha na slona.Maximum co jde do Trapida narvat, je 1,4TSI DSG, což je ubohých 90kW při 5000ot/min. Nebudu teď řešit smysl strkání takového motoru do sociálního podvozku ani cenovku takového auta - bylo by to nadlouho a stejně bych došel k závěru, že si to nikdo za tu cenu nekoupí - ten trapidní megakufr a z toho plynoucí rozvržení váhy prostě na závodění není a nikdy nebude.
Hahahaaaaa :D
Nojo:D hošík zná tuning možná tak z filmu "rychle a zběsile":D vtom případě vubec nema cenu se svama o takovem tematu bavit.
Máš pravdu mistře, vůbec nic o sportovních autech nevím a proto nejsem hoden diskutovat na téma sportovní Škoda Rapid :-D
No vidiš že to jde:D tak někomu řekni až ti zahesluje počitač a jdi si ven kopat s míčem :-)
Něco jako mistr somálského běhu hladu, že? ;)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.