toto hovori za vsetko - nepoucitelny http://www.auto.cz/skoda-rapid-spaceback-ces... ...
na fotkách to nevypadá zle.
Ďakujem, neprosím.
Se tě nikdo neprosí B-]
Zaruka ma zmysel u auta, co ju chce dat. Napriklad Kia.Skoda tak ci tak ju nebude uznavat lebo ju nechcela dat, len nevyhnutnu zakonnu 2 rocnu. Smejdi.Inak zmena postojha vseobecne je nepravdepodobna, napriklaad aj ked Vas banka ide okradnut uz pri podpise zmluvy tak dufat ze neskor prestane je ... hlupe.
Délka záruky neznamená skvělou spolehlivost!!!!! Mužeš mít auto který má 7let záruku... ale kčemu ti to bude když ho budeš mít pořád v servisu. Navíc musíš STALE do znackového servisu, abys o tu zaruku nepřišel... A ještě taková drobnost... Záruka 7let u kie je POUZE na karoserii, ne na motor. Je mi jasný že mi tu kde kdo bude tvrdit opak... Mam to info ale z první ruky od známého z Kie...
Kecáš chytráčku, záruka u KIA je 7 let na celé auto, komplet, 12 let na kastli. Těch 7 let samozřejmě nemusíš využít, můžeš jezdit do autorizáku jen 2 roky a potom potom k Pepkovi do JZD jako se škůdkou..prostě máš větší svobodu rozhodování.
tu si precitaj tu tvoju sedemrocnu zaruku http://www.kia.com/sk/campaigns-and-redirect... ... len vypichnem - 3roky/neobmedze KM alebo po troch rokoch/do 150 tis.KM ..najdes si to tam
Pre bezneho cloveka, ktory najazdi 20000km/rok to sedi...ma 7rokov zaruku na cely voz
jozko ty pomalsie mysliaci jedinec este raz si pozri link, ktory som tu dal, kde mas napisane 7 rokov na CELY voz ako pises.
Souhlas, KIA dává záruku selektivně, něco 7 let, něco 5 let, některé komponenty jen 2 roky (např. rádio)
Jseš naivní:D 7 let je JEN a POUZA na karoserii, na motor je kratší:D Kde si vzal 12let na kastli?:DDDD za 12 let začnou reznou i ty nejlepe postavená auta... Natož korejec... To by byl pak servis plnej orezlejch korejcu, na opravy... rok před koncem "12ti leté záruky" na kastli.Aby sis udržel záruku tak prostě musíš jezdit do autorizovaného servisu... nevim kde si vyhrabal tu blbost že jen dva roky...
12 let na kastli je naprostý standard, i ta blbá Dacie bez pozinku má 6 let na kastli !!
To je takový problém se v KIA poptat, než tu tlachat lži?
Záruka 12 let na neprorezivění karoserie je naprosto běžná záruku (př. Citroën, Peugeot, ...). Majitel vozu většinou musí na antikorozní prohlídky, které jsou po prvních 4 letech a následně co 2 roky.
Ano otom vím. Je to ale pouze v případě, že dodržuješ servisní intervaly... A kolik lidi co má 5-6let starý auto dáva k autorizovanému servisu
já třeba jo. Zatím se mi to vždy vyplatilo, všechna auta co jsem měl (různé značky) jsem si sám zajel a hlavně jsem je neservisoval (když už teda něco odešlo) u nějakého malogarážnického mamlase, co opraví jednu věc a další rozbije, protože to auto vidí poprvně v životě. Dát za rok cca 25 za servis mi nepřipadne jako něco hrozného, když jen sada gum stojí totéž.Navíc mně auto pomáhá vydělávat, takže proč mu nedat pořádnou (a předepsanou) údržbu. Bez potíží pak natočím 200 až 300 tisíc a po 8 letech ho pošlu dál. Většina z nich dodnes slouží těm, co najedou do 10 tisíc ročně.
Tak vtomhle prípadě se ti to vyplatí... To rozhodně...Bohužel bych si u kii nikdy nebyl jist, jestli budou poruchy opravdu opravené v rámci záruky... Nebo to svedou na "běžné opotřebení, špatné zacházení atd...".Kdyz si koupíte hundaje uz z výroby přemontovaného na LPG... Tak je v papírech dokonce malým písmem na poslední stránce napsano... Že to není na dlouhé rychlé jízdy po dálnici! Ten motor to prostě nevydrží... a když pudeš na záruční opravu se zaklepanýma ventilama... Tak tě pošlou do háje.
rovnako ako aj u koncernu napr skoda http://www.skoda-auto.sk/servis/zaruky/zaruka-vyrobcu...
co to splietas preboha?
?
Vzhledově nevypadá nejhůř, ale- je předražený jako každá Škoda v ČR- slabý motor alespoň 1,6 , ale bylo by dobrý kdyby byl v nabídce i 2,0 - 3,0 třeba něco jako byl Golf VR6.
Jasne lowendova skodovka s 3.0l V6A jinak jste v poradku?
Preco? Fabia ma takisto RS verziu. Nehovorim ze zrovna 3.0 V6 ale RS by k tomu mohli s 2.0 TSI spravit? Ci?
Myslim že se dá předpokládat, že takhle verze rapidu se bude dělat ve verzi RS... A pokud ano tak v něm na 90% bude 1.4tsi 132kw (nevim jestli to mam přesně) jako je ve fabce RS.Je to docela malé auto... ten dvoulitr by se cpal v zatacce ze silnice mnohem víc nez tak 1.4
rapid ani budouci fabie nebude mit RS- oficialni info z Frankfurtu
Že by nová fabka neměla RS verzi, když každá verze předtím jí měla? To se mi nějak nezdá.
Mě to připadá jako "kočkopes". Na kombi moc krátké, na hatchback moc dlouhé, prostě taková slátanina. A až pojede kolem vás po ulici na "plecháčích", bez polepené střechy a s koktajícím 1.2 HTP, tak si budete říkat, že už ti lidé nemají vůbec vkus, když taková auta kupují. Ale řidič si bude myslet, že je král světa :-D
A co je na tom motoru špatného? Já osobně bych si ho nevybral, jsem na větší výkony. Ale spouště lidem to stačí... Stejně jako spouště lidem stačí telefony s čudlíkama, a nepotřebuje nějaké super nadupané dotykáče...
Spoustě lidem stačí... to je hezká fráze, tak si můžou ti co jim to stačí klidně koupit o 70tis lacinejsi 301, C-elysee apod NE??I kdyz chapu, ze 292tis (cena bez financovani) za Rapida na 14kach plechach, bez radia, dalkovyho centralu, 3. operky hlavy vzadu, nelakovanejch zrcatek a klik, mlhovek a podobnych "vychytavek", s perlou v podobe trivalce, je vskutku neodolatelna nabidka B-]Ale jak rikas, SPOUSTE LIDI TO STACI, tak hura pro Rapida!P.S. prirovnani s telefonama je trefny, to dava za pravdu me, proc mit supermoderniho Rapida kdyz staci stary poctivy zelezo v 301 nebo C-elysee, za odpovidajici cenu.
- žere jak vytáčený dvoulitr- howno to potáhne- problémy s přesmaženým olejem a s tím spojenou karbonizací (chybí chladič oleje, špatně umístěný kat, který olej přihřívá)- podpálené ventilyhaťapka je motor na ježdění po městě. Pak ale nerozumím tomu, proč tenhle sráčský motor cpou do kinderoktávky (alias trapida), když má problémy rozhýbat i Fobii.
S tebou se nikdo nebaví. A jak jistě víš. HTP který je v rapidu je značně modernizované... a hlavně už to není "hatapka"-
hohoho! Změna štítku na zadku auta jistě řeší všechny problémy.Když jsi takový znalec, už tam přidali chladič oleje, aby z toho motůrku nebyla špatná fritéza?
Jde oto, jestli se bavíš o staré jedno vačkové "hatapce", která už se ted snad nemontuje... Nebo o nové 12ti ventilové...
Samozřejmě o novějším motoru. Víc ventilů přece neřeší absenci dostatečného chlazení oleje a blbě umístěného katalyzátoru. Jinak pojem "nová" bych asi moc nepoužíval, sice se o tuhle motorovou katastrofu nezajímám, ale 51kW verze (což je mimo jinak laděné elektroniky a trochu jinak řešeného výfuku totéž co 1.2MPI 55kW) je tu už nějaký ten pátek.
...no hlavně , že s tebou se baví všichni. Má pravdu a to tě sere, co. HTP je motor na hovno a každý to ví.
Neviem ako vychádza cenovo RAPID, ale Škodovka pekne "ototo" ludí zrovna na domácom trhu, trebárs v Rumunsku oficialny cenník hovorí, že ak si chcete kúpiť Superb TDI s atomatom a pohonom 4x4, tak vám stačí o viac ako 6000€ menej, a pre ušetrených viac ako 6000€ sa tých 800km oplatí isť do Rumunska
teda nie som si isty, ale porovnaj ci sa aj nelisi vybava pri tych 6tis Em pripadne ci to nie je len nejaka akcia, svojho casu mal aj taky VW v PL velmi slusnu zlavu oproti cenam u nas SK prip CZ, ale akcie netrvaju vecne.
moc pěkný, ale až je budu potkávat všude (jako ostatní škodovky) už se mi líbit nebude
Pekny auto,sice se urcite nekdo najde komu se nebude libit...Tak si kupte jine;-)
Vy sa riadite len podla vzhladu?Niektzore prosstitutky su neskutocne pekne, to je fakt, ale nechcel by som. Ak chce aj ona mna je to niecom inom.Napriklad Skoda zakaznika nechce...
Promin, ale přece nebudu jezdit v traktoru když do nej nacpes kozenej interier, kvalitní audio a výkonej motor. Vzhled je jedna z hlavních částí pri kupování auta... Na co mi je dobrá výbava a kdo ví co všechno... když se mi to auto nelíbí?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.