Škoda Rapid Spaceback: technické údaje pro všechny motorizace

103 komentářů

ivan
9. listopadu • 18:04

1. je to predražené
2. je to veľmi úzke

komik
29. srpna • 15:12

Chtěl bych do firmy koupit menší dodávečku i pro převoz lidí.. zkousnu vzhled a běžím pro roomster... skvělá akce, dá se koupit za 250 tis.. ale buďto 1.4i, nebo 1.2 tsi. To jsou motory pro auto, které uvedeze lidí náklad?? OK.. vyberu si diesel.. příplatek 100.ooo jsme na 350,- za to jsou kompletně vybavená Berlinga, Doblo i levnější Caddy.. Problém Škody je ve schizofrenní cenové politice.. chceme udělat levné auto, ale pokud chcete aby to i jezdilo, cena se zvojnásobí. To samé čekám u spacebagu :(.

LOL
30. srpna • 13:19

hlavně s Caddy nebo Berlingem je ten Rómstr prostorově naprosto nedostatečný.

Revan_21
29. srpna • 20:14

Ve Škodě žádnej problem není. Její prodejní čísla u nás mluví za sebe

oskar
30. srpna • 6:46

To ale tak uplně pravda není ;-) Škoda měla před 20 lety podíl 75% trhu ČR a od té doby její prodeje pravidelně klesají za rok 2012 asi na hodnotu 29%. Stále si drží pozici jedničky, ale trend byl klesající. Nevím jestli tato čísla korespondují s tím, že u nás "nemá žádný problém" :-D

Nyte
30. srpna • 14:47

Tak to je šokující zjištění, že po otevření trhu a vstupu desítek zahraničních konkurentů se 75% podíl udržuje docela těžko. Kdo by to řekl, že?Mimochodem, podívej se na nejprodávanější vozy Španělska nebo Itálie. Co by daly tamní automobilky za to, kdyby měly třeba v nižší střední třídě takové podíly jako Octavia (+ Rapid) u nás.

oskar
30. srpna • 16:09

Ale ja snad nepsal ze je to nejak sokujici :) Jen jsem krotil optimismus o jejich prodejich v CR kdyz ji dlouhodobe klesa podil. Nic vic, nic min...

mex
29. srpna • 15:18

Zase na druhou stranu se nediv, slova jako dodavecka nebo prevoz lidi k Roomstrovi doopravdy nepasuje, v tom se da prevazet pouze dobytek, protoze slusny clovek do toho nevleze.

Tom
29. srpna • 19:15

Mexi ty jses fak debil.... sveho casu tady podobne exhiboval Skyline.
Divim se, ze ti nekdo na ty tvoje ubohe provokace skoci.

mex
29. srpna • 21:32

Postizena husa se vzdycky ozve :-D

Ivan
29. srpna • 15:04

Chodte do hája s volkswagenmi len vetraju cesty nízkymi podvozkami,nepovážte sa ist niekde po nasim hrbolatých cestách a záhyboch môžte vyberať trávu z podvozku a dizajn
spred 10 rokov!B-]

PM
29. srpna • 12:21

Fascinuje mě ten třídní boj Skoda (VW) vs HK. Sám sem nedávno řešil koupi auta. Vyzkoušel jsem Megane, i30, c4, Rapida, Auris, Oll. Značku jsem neresil a nakonec jsem koupil Seat Toledo (rapid) 1,2 TSI 63kw a maximální spokojenost - výkon, spotřeba OK. Každej ať si koupi co se mu líbí a na co ma a ostatním do toho nic není a nadávat někomu jenom proto že se mu líbí něco jiného je dosti ubohé!

JardaITC
29. srpna • 9:42

Auto se mi líbí, ale motorizace jsou nouze. Samé malorážky a jediný výkonnější agregát je automat... O naftě nemluvím bo patří do kamen.

Nyte
29. srpna • 13:14

Lehký Rapid má s 1.2 TSI slušné parametry, které se bez problémů vyrovnají konkurenčním přidušeným atmosférám.

mex
29. srpna • 15:00

Ale to zrovna musi byt v te vyjimecne chvili, kdy nestoji v servise s potkanym motorem.

Nyte
29. srpna • 15:42

Kolik už jsi viděl Rapidů s potkaným motorem?

mex
29. srpna • 15:45

Myslis za hodinu? Nebo za den?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
29. srpna • 16:25

To je na tobě, vyber si...Já o žádném neslyšel.

Zelí
28. srpna • 23:12

Rapid míří tam, kde škoda žádnou nabídku nemá. Levné a uživatelsky velké auto - větší než fabie ale menší než octavie. Bude vyhovovat mnoha zákazníkům.

yoggi
29. srpna • 7:30

Pokial to porovnavas s fabiou II, ktora konci, tak si nasadil latku ozaj vysoko :) Myslis, ze prichodom fabie 3 to bude este stale tak super auto. Ja myslim, ze nie. Zatial sa zda, ze fabia nebude tak okresana ako rapid. Co by bolo vyborne.

rado_s
29. srpna • 7:58

Jenže jde o to jaké má Rapid zacílení. Nová Fábie bude útočit na čelo třídy, kvalitativně bude jednoznačně výše. Rapid je levný model, ničím jiným nikdy neměl být...nahradil Octavii Tour - byla osekaná, bez možnosti vetší dovybavenosti a se základními motory. Nenároční lidé si ji kupovali, a o to celé jde. Rapid se stal samostatným modelem s možností slušné příplatkové nabídky, slušné palety motorů, ale jeho zaměření je jasné - uspokojit nenáročného člověka. Cena je věcí trhu, pokud se to kupuje, není důvod jít dolů.

peter
29. srpna • 19:55

Budem reagovat na Rada i na Yogiho;Ja prave tvrdim, ze aktualne je Fabia combi jedine auto od skody, ktore ponuka celkom slusny pomer kvalita/cena/uzitkova hodnota, hoci jediny motor, ktory by som bral je 63kW 1.4 16v.Pokial ide o Rapida a jeho zaradenie, prosim, dohodnite sa, ci je to low end alebo priamy konkurent Golfu. Ak ma byt nahradou za O.tour, tak si prosim aspon rovnake ak nie lepsie spracovanie (najma interier), ak ma byt konkurenciou pre Golf, prosim si to iste.

mex
29. srpna • 14:55

Lol Hurvinek III bude nejlepsi ze sve tridy, skvely vtip, ten si poznamenam. Dneska je to naprosto nejhorsi auto ve sve tride, vzdycky, kdyz uvidim ty upachtene zamindrakovane a zavistive ubozaky za jejich volantem, tak si vzdycky musim rikat, ze jsem se jeste docela dobre narodil, ze neco tak priserneho nemusim ridit.

Nyte
29. srpna • 15:41

Rozepiš se. V čem přesně je naprosto nejhorší ve třídě (a prosím, žádné slohovky o designu)? V jízdních vlastnostech? Motorech? Ergonomii? Prostornosti? Bezpečnosti? Mám v ní něco najeto, takže si rád počtu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
29. srpna • 15:44

Tak to je mi te uprimne lito. Takhle zkazeny zivot bych mit nechtel.

Nyte
29. srpna • 16:24

Myslím to vážně - napiš mi o svých zkušenostech s Fabií, které tě utvrdily v tom, že se jedná o nejhorší auto třídy.

mpolan
29. srpna • 20:10

Klidně napíšu já. Komfort je slovo, které se s ní nepotkalo a je jedno, zda jedu vpředu, či vzadu. Prostornost je mizerná a výška to opravdu nenažene. Šířka a délka prostoru pro cestující je ostudná. Kufr taktéž, nahnané litry výškou, ale nedám tam tolik, co do menšího Peugeotu 206. Hluk od motoru či kol už to jen doplňuje.
A to, že řeže zatáčky, bych klidně oželel, pokud by se ze mne zároveň u toho nesnažila vytřepat duši.

Nyte
29. srpna • 23:12

Co se týče prostornosti, problém je šířka - 3 basketbalisty holt člověk vzadu nepřeveze, ale to se dá nějak přežít. Jinak nemyslím, že by na svou třídu byl nějaký problém. Kufr mi připadá v pořádku - litry výškou moc nahnané být nemohou, objem se měří po plato.

peter
28. srpna • 23:22

Ak sa pozeras na auto iba cez otvoreny kufor, a nad zbytkom zatvaras oci, tak ti bude vyhovovat

Raider
28. srpna • 23:12

Zase sa tu hadate:-D Kamo si kupil Rapida, previezol som sa, da sa to, aj ten interier sa da v pohode prehltnut, navonok zblizka posobi robustne, z dialky uz nie, vo vnutri tak akurat. Ta 1,2 prekvapujuco dobre zabera. Tod moje dojmy. Auto to nie je zle, je pouzitelne, ale ako medzi kamaratmi chodi, nemohol som mu povedat z taktnosti, ze znacne preplatil:-D Dnes je konkurencne prostredie silne a aj od aut nizsiej triedy sa uz ocakava dost. Keby bola cena o 1/4 nizsia tak by sa predaval ako teple rozky, takto to ma Rapid tazke a bestseller to nebude.

Nyte
29. srpna • 13:12

Tohle je pořád dokola, přitom cena Rapidu je dnes víceméně na úrovni konkurence a jedná se o druhé nejprodávanější auto v Česku.

mex
29. srpna • 15:03

Otazkou je, co je konkurence. To i ten Logan je proti tomuhle krapu luxusni limuzina.

Nyte
29. srpna • 15:38

Právě jsi dokázal, že diskutovat s tebou je ztráta času. O autech nevíš nic, neumíš je ani zařadit, argument je pro tebe sprosté slovo. Pouze další, kdo umí jen kritizovat za každou cenu a má obrovský mindrák ze Škodovky.

mex
29. srpna • 15:42

Ale no tak, prece by ses nam tady nerozplakal :-D

Jiricek
28. srpna • 21:40

O kolik bude Spaceback levnejsi od klasickyho Rapidu?

Filip
28. srpna • 21:33

Je rok 2013. Lidé létaj do vesmíru, za ocean za pár hodin, internet na každým kroku, super technologie a navigace v mobilech a nová auta v základu s klikou na okna, tady se vývoj razantně opozdil :(

ajrton
28. srpna • 21:05

kto svojpravny a pri zmysloch si moze dobrovolne kupit rapid ? jedine ten co ma v hlave seno alebo nasrate ... B-]

Nyte
29. srpna • 13:15

Dojímají mě podobné kydy zarytých "antiškodovkářů". Možná by nebylo špatné omrknout aktuální ceník a auto si projet.

LOL
29. srpna • 21:08

ceník mě rozesmál.Auto je jízdně naprosto nudné, to i s MPV se dá jezdit svižněji a sportovněji. ;-)

mex
29. srpna • 15:05

Zkousel jsem to, ale nez jsme se rozjeli, tak na slavne 1,2 TSI zarachtil retez a potkal se motor, takze z toho nic nebylo.

MrWebsky
28. srpna • 23:26

To jest design na poziomie początku lat 80-tych. Takie pudło na kołach może zrobić Fiat, ale Skoda powinna sobie darować. To jest auto dla Platenika i jego kompanów.

Lumpo
28. srpna • 21:13

a proč ne? Z korejců a francouzů je mi na bliti, chci nove auto, nemám moc peněz.

peter
28. srpna • 22:06

K tomuto len jedno:
Minuly tyzden som bol v predajni Skoda, len zo zvedavosti. Vystaveny Rapid, 1.2 TSI, 63 kW. Z vonka auto v pohode, aj metaliza bola za tych 12600€, ale vnutro otras. Nepotrebujem makcene plasty, ale chcem, aby vyzerali v pohode. Neprijemna farebna kombinacia, tvarovanie, pocit na dotyk, zapach. To ani nevonalo ako nove auto (Octavia i Fabia ano). To plati i o plastoch na dverach v predu i v zadu. Aj moja 7 rocna fabia ma lepsie, prijemnejsie spracovany interiet. Tenky veniec volantu, kratke sedaky v predu, blby sklon zadnej lavice a vela inych podobnych detailov, ktore nie som ochotny tolerovat ani s prizmurenim oboch oci. Co ma vsak zarazilo najviac, bola kvalita (hrubka a sila materialu) vnutornej klucky dvery. Zivotnost tohto zazraku bude asi ako kedysi na skode 120 :)
Poprosim mudrlantov, ktory tak zaslepene obhajuju Skodu, najma Rapida, aby si vzali svojich 12600€ a sli si ho kupit. Predtym nech sa vsak zastavia v renaulte, kii alebo hoci aj v seate a nech sa pozru, co za tie prachy mozu dostat.
Z toho, co som videl na predajni Skoda mi vychadza, ze viac ako Rapid sa oplati Fabia combi (design je cisto subjektivna zalezitost).Pre brigadnikov od VW a Skoda:
V pripade reakcii prosim o vecnost.
Dakujem

JJ
29. srpna • 9:04

Tak pokud ti imponují pouťově na stříbrno natřené rámečky výduchů klimatizace a podobné laciné kraviny v interiéru ala Korea, pak tato řada pro tebe není opravdu řešení a pokud bys chtěl kupovat a rozhodovat se mezi fabií kombi a rapidem, nejprve nasedni a projeď se v každém z nich.

LOL
30. srpna • 13:10

myslíš TYHLE rámečky? http://www.youtube.com/watch... :-D

Mirek
29. srpna • 11:47

To bys měl udělat, projet se v tom, a hlavně i s těma korejcema. Jinak píšeš jen své dojmy, ale nikdy jsi v tom nejel. Ten dekor máš jako bonus navíc. Proč teď asi Škoda začíná přidávat ozdoby na palubní desku Rapida, když jsou to pouťové ozdoby?

MrWebsky
28. srpna • 23:29

Podstawowy powód, żeby trzymać się od Rapida z daleka jest taki, że nikt nie będzie płacił 15000Eur za auto, które fabryka robi za 5000EUR. Elementy podwozia cieńkie jak w Tico, reszta blachy jak papier. Kto chce 3x przepłacić - droga wolna, ale musi mieć coś z głową.

ajrton
28. srpna • 22:15

nejde len o kvalitu materialov ... ide aj o techniku ... za tie prachy co da vymleta hlava za rapida, dostane u konkurencie auto, ktore nema jednoduchu vlecnu napravu, bubnove brzdy, slabe motory, atd atd ... a hlavne u tej konkurencie za tie peniaze nedostane o pol triedy mensie auto ...

Sagan
28. srpna • 22:40

Uved priklad aspon rovnako velkeho auta, s rovnako silnym motorom, ktore nema jednoduchu zadnu napravu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ajrton
28. srpna • 22:48

ty nerozumies pisanemu textu ? ja som pisal o cene, nie o velkosti auta ...
t.j. v cene rapida 13-20tis. € najdes desiatky modelov v nizsej strednej (kam skodovka a zaplatení novinari rapid tlacia) ktore NEMAJU torzku a bubny a maju lepsie motory

peter
28. srpna • 22:35

Problemom diskusii je, ze malokto si ide auto "omrknut" do showroomu a casto si tu diskutujuci mylia "pojmy a dojmy".
Skodovka od cias OI. vsadila na zamer stavat auta tak, aby vytvarali prienik medzi triedami. A vychadza jej to. Ale objem kufra nieje vsetko a dolezitym parametrom sa stava komfort, kvalita materialov, prvky vybavy a pod. A tu Skodovka s modelmi, ktore chce "umelo" posunut o triedu vyssie prehrava.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fri
29. srpna • 6:43

tak tak.. Rapida jsem si omrknout byl a dojem z interieru - nic moc. Oproti tomu v Citroenu C-elysse (či jak se to píše) jsem měl dojem kvalitativně o třídu výš. A to u auta řádově o 40 tis. levnějšího. Navíc se nepřetvařuje že není co je a tím nakonec sympatičtější...

peter
28. srpna • 22:35

Problemom diskusii je, ze malokto si ide auto "omrknut" do showroomu a casto si tu diskutujuci mylia "pojmy a dojmy".
Skodovka od cias OI. vsadila na zamer stavat auta tak, aby vytvarali prienik medzi triedami. A vychadza jej to. Ale objem kufra nieje vsetko a dolezitym parametrom sa stava komfort, kvalita materialov, prvky vybavy a pod. A tu Skodovka s modelmi, ktore chce "umelo" posunut o triedu vyssie prehrava.

Lumpo
28. srpna • 22:13

A já zase tvrdím at si jkaždý koupí co chce a hlavně at je s tím spokojený. Věřím, že mnoho lidí může být s rapidem spokojených - víc než s fabii, která je prostě malá. Já bych si nového rapida taky nekoupil, ale pokud by to bylo třeba 5ti leté auto s TSI, tak si to prostě pro manželku na vožení nákupů a dětí do školky představit dokážu.

peter
28. srpna • 22:22

Manzelka na nakupy nepotrebuje Rapida.
Ak vsak robi shoping niekolko hodin a kazdy den, tak potom potrebuje X5 :)

ajrton
28. srpna • 22:18

ano, ved to si mozes takto predstavit pre manzelku uplne kazde auto v triede malych aut a nizsej strednej ...
problem je ze nech spravis akekolvek porovnanie ceny, vybavy a kvality, skoda ti nikdy nemoze vyjst ako vitaz ... B-]

Kenny
28. srpna • 20:31

Rapid je v rámci možností OK :-) snad už lidé co tomu nerozumí nebudou kupovat pod dojmem reklamy to přivandrovalecké Hnojdé:-(

Plejtvak
30. srpna • 3:17

Radši si koupím přivandrovalecký hnůj,ale za to s pořádným motorem který bude mít obsah aspoň 1.6 a slušný parametry ale bez turba,než tuhle zdechlinu.

k22
29. srpna • 10:13

Rapid je typický low end, kterému láce kouká přímo ze světel. Za sjetný prachy dostaneč Cedda, to je auto o třídu lepší pro všech stránkách, alespoň pro ty, kteří potřebují autem denně jezdit a ne každé ráno poslouchat s napětím zda rachotí řetěz (rapid má stále staré osvědčené " motor EA111") a počítat kkolik že muto zbývá do konce záruky..
O jízních vlastnostechn nemluvě (lešenářská trubka versus mlutilink u Ceedu)..zkus někdy vohnout tu úžovku Rapida pořádně do zatáčky a zabrnějí tě koule..
B-]

George
29. srpna • 16:20

Ceeda?? Nenech se vysmát.Po tom,co jsem viděl,jak dopadlo ,,kvalitní" SUV Sportage po střetu s miniprorezivělým Swiftem,bych do Kie v životě nesedl.Pochopím,že ,,levné" auto po roce reziví,že se mu po dvou letech změní sluníčkem barva přístrojové desky,ošoupe lak s ovládacích prvků,ale že to auto nemá žádné deformační zo'ny??!!!

Nyte
29. srpna • 18:31

Tak tady ale nevím, co ti na tom vadí. Jak jako dopadlo? Prostor pro posádku v pořádku, pytle venku, posádka naživu.

mpolan
29. srpna • 20:05

To víš, v jeho představách je SUV neporazitelnou vraždící zbraní, která rozčísne jakékoli jiné auto jako malinu. Ale pozor, platí to jen pro německá SUV.

LOL
29. srpna • 16:28

Jiříku, jestli myslíš toto: http://praha.idnes.cz/tragicka-nehoda-u-jesenic... ... tak to dopadlo přesně podle očekávání.
Sportage na odpis, ale uvnitř nikdo nezraněn. Swift: 50% mortalita a auto na sračky, navzdory funkčním deformačním zónám v Sportage.Příště si zjisti, jak se dnes konstruují auta, abys nebyl za vola.

George
29. srpna • 19:44

A abys nebyl za vola ty,tak ,,směšný" náraz do boku vozidla,které pohltilo téměř všechnu kinetickou energii,by ,,normální" SUV přežilo tak maximálně vypadlou registrační značkou :-D Něco o tom vím,dělám v tomto odvětví ;-) Prostě se ta láce,musí někde projevit.Do takových ,,pseudoaut" jako Kia,Hyundai,raději dají navíc zásuvku na USB za pár centů,místo toho,aby investovali do pasivní a aktivní bezpečnosti :-D Ale hlupáci z místních končin,jim raději žerou tu ,,nabušenou" výbavu a marketingovou záruku :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
29. srpna • 21:06

Budu k tobě maximálně vstřícný, můžeš mi ukázat nějaký ukázkový test NCAP, kde nedošlo u "kvalitního" SUV ke kompletní destrukci předku?Upozorňuju předem, že NCAP jsou:
1. pouze při rychlosti 50km/h
2. v "ideálních podmínkách", na které každý výrobce svá auta připravuje.dovolím si znova ocitovat:
Podle informací z místa jela před sedmou ráno řidička vozu Kia Sportage ve svém pruhu, když před ní dostalo smyk protijedoucí Suzuki Swift. To se dostalo do protisměru a narazilo bokem do červeného vozu značky Kia. Uvnitř suzuki jelo šest mladých lidí, tři mrtví jsou právě z tohoto vozu. Zdroj: http://praha.idnes.cz/tragicka-nehoda-u-jesenic... ... Tedy:
- jízda nikoli 50km/h proti pevné překážce, ale minimálně 2x60km/h
- náraz nikoli kolmý

ajrton
29. srpna • 21:15

s tymi 2x si uplne mimo ... ziadne 2x nie je

atomas
29. srpna • 21:39

Souhlas, při střetu se rychlosti nesčítají...

LOL
30. srpna • 12:56

samozřejmě že se rychlosti sčítají, záleží přece na inerciální soustavě. Pro pozorovatele zvenčí se rychlosti nesčítají, pro pozorovatele z jednotlivých aut se rychlosti protijedoucích aut sčítají.Pokud jsi měl na mysli hybnost (a její přeměnu v deformační energii a entropii), tak to samozřejmě závisí od hmotnosti, která byla IMHO srovnatelná - sportage+1 člověk cca 1500kg (1400+100kg), swift cca 1500kg (850kg + 6x100kg). V tomto konkrétním případě se tedy rozhodně nejedná o analogii rozmáznutí komára o čelní sklo náklaďáku.

ajrton
30. srpna • 13:18

ak do seba celne narazia dve uplne rovnake auta s rovnakou hmotnostou, pricom kazde ide 100 km/h, tak je to to iste, ako keby kazde z nich samostatne narazilo do pevnej steny rychlostou 100 km/h (t.j. nie 200 km/h).
bodka.
ak to nedokazes pochopit, dostuduj zaklady fyziky

LOL
30. srpna • 13:59

jenže toto platí pro naprosto ideální případ ideálního tělesa, ty fyziko. V praxi dojde k tomu, že se hmoty skryté uvnitř auta začnou chovat jako další objekty (např. utržený motor s převodovkou), do kterých se přenese původní hybnost). Navíc tato hybnost se "nevyruší" jako v případě ideálního tělesa, ale NAOPAK sečte v mechanické destrukci obou objektů, jen velmi malá část z ní se "ztratí" ve formě entropie). K nedestruktivním havárkám docházelo dříve, když se auta dělala festovní, s žebřinovým rámem. V těch dobách ale bylo obvyklé, že auto po havárce mohlo klidně odjet po vlastní ose, ale uvnitř něj bylo pár mrtvol s utrhanýma vnitřníma orgánama.A dále - protože auto NENÍ ideální těleso, tak třeba boční střet malého auta s větším, které jde do střetu čelně dopadne tak, že změna hybnosti obou aut se projeví více na to, které je křehčí (tedy to menší s bočním nárazem)

Mirek
30. srpna • 5:50

Nemáš pravdu, záleží, jaká auta se potkají. Nebo mi chceš tvrdit, že pokud se potkáš s naloženým kamionem ve Swiftu, tak to bude mít pro oba stejně zničující následky. Tedy, že přes tebe ten kamion nepřefičí a zůstane stát na místě střetu?

ajrton
30. srpna • 8:49

precitaj si po sebe svoj prispevok este raz, zistis aky logicky nezmysel si napisal ...

Mirek
30. srpna • 11:01

Nauč se česky, je to naprosto správně.

ajrton
30. srpna • 13:15

tak pre debila este raz:
to ze pisem ze rychlosti sa nescitavaju NEZNAMENA ze tvrdim ze ked sa stretne kamion so swiftom ze to bude pre oboch rovnake ...
alebo naopak, ako z tvojho nazoru ze rychlosti sa scitavaju vyplyva, ze ked sa stretne kamion so swiftom ze pre kamion to nebude mat ziadne nasledky ?
douc sa zaklady logickeho myslenia aby si tu nebol za šaša ...

LOL
30. srpna • 18:51

když se potká kamion se swiftem, tak rozdíl hmotností se projeví tím, že kamion střetem jen přibrzdí, kdežto swift během okamžiku změní svou rychlost do záporného vektoru. Druhá věc je potom poškození - tam kde má swift okna, tak tam začíná u kamionu chladič.

Mirek
29. srpna • 20:04

Vážně těžká zranění? Tohle jsi četl?
http://www.pozary.cz/clanek/67902-tri-lide-zem... ...
Viděl jsi vůbec fotky z nehody? To jen pro to, abys věděl, kdo a čím do druhého narazil.
Problém je, že opravdu o tom jen něco víš.

mpolan
29. srpna • 20:04

Ty jsi ještě blbější, než jsem si myslel z prvního příspěvku. Ten směšný náraz naopak celý pohltila deformační zóna Sportage a díky ní nebyl Swift na dvě půlky s šesti mrtvými. Jediné vozidlo, které to přežije pouze upadlou značkou, je tank, hlupáku.
Zajímalo by mě, co děláš v automobilismu - nosíš pracovníkům pizzu?

George
29. srpna • 20:19

Ty máš asi opravdu o nějaké to kolečko navíc.Asi nějaký překolečkovaný potrat,když si čtu všechny ty tvé příspěvky pod články v diskuzích :-D ,,Chytrák",který ještě nemá ani řidičák,bych se vsadil.Na takové zamindrákované nicky,je škoda každé reakce ;-)

George
29. srpna • 19:37

Tak asi jste poslouchal(a),četl(a), špatně.Řidička ze Sportage skončila z těžkým! zraněním v nemocnici.Bydlím kousek ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
30. srpna • 13:49

pokud zastavíš (nárazem) z >60km/h rychlosti na fleku, tak to si piš, že budeš mít od pásů pohmožděný hrudník a břicho! Kdybys nebyl přivázaný, tak proletíš předním sklem jak ing. Kašpar blahé paměti.

Mirek
29. srpna • 17:22

To jsem nečetl, velmi zajímavé. Tak ve Suzuki bylo šest lidí. Tak to by mne zajímalo, kde tam byli schováni. Čtyři v kabině, jeden v kufru a poslední za trest "šlapal" místo motoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
29. srpna • 19:04

to je další problém, podle mě tam byli naštosovaní jak sardinky - 5 lidí v kabině a ten šestý buď byl v kufru, nebo někomu seděl/ležel na klíně. Že zařvali jen 3, tak to měli hodně velké štěstí.

Mirek
29. srpna • 19:37

Evidentně mladí nezodpovědní lidé. Raději nebudu teorie dále rozvíjet, nebo se zde objeví jistí chytří......

LOL
29. srpna • 20:57

:-D
TJJNMV ? :-P

Nyte
29. srpna • 13:08

Jo, Ceed v základu s zdechlou atmosférickou 1.4....Mimochodem, opravdu si myslíš, že EA111 neprošly žádnými úpravami?

mex
29. srpna • 14:27

Ne je to stale ten samy krumpl, jako na zacatku vyroby. Tohle si koupi jenom dusevne naruseny jedinec.

Nyte
29. srpna • 14:54

Co to kecáš za nesmysly? TSI byly průšvih, který měl pochopitelně za následek úpravy, aby se situace již neopakovala - a to už EA111. Stejně jako tomu bylo u některých starších motorů. NIKDO by si nedovolil vyrábět nadále vyrábět stovky tisíc automobilů, které dojezdí po pár desítkách tisíc km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
29. srpna • 14:58

Blbost, naivita Skodifkaru nezna mezi. PR Skodifky vam prodava navonena hovna, to se skutecnym autem nema nic spolecneho.

Nyte
29. srpna • 15:32

Zato ty jsi úplně typický hospodský expert, který absolutně není schopný dodat nějaké argumenty - místo toho se schovává za kecy o škodovkářích, PR a navoněných hovnech.

mex
29. srpna • 15:41

Protoze tomu nejlepe rozumite, to je vas svet, ja jsem do nej jen trochu nahledl a vydesil se, jak ubohe bytosti v tomto svete ziji.

LOL
29. srpna • 9:36

pokud máš jen 1/4 mozku, tak se to dá pochopit. Jinak ani moc ne. Za těch 300 se dá pořídit normální auto a ne tahle protažená klaustroFobie vyrobená z nejlacinějších materiálů. Ovšem kufromilové si asi nad trapidem ustříknou.

Nyte
29. srpna • 13:05

Vidím, že máš ze Škody slušný mindrák. Můžeš mi říct, kolik "normálních aut" se s důstojným motorem, výbavou a prostorem do 300 000 prodává?

LOL
29. srpna • 16:24

třeba cedníka s 1,4 CVVT 74kW v COMFORTu, což je prostorově ekvivalent Golfu.
Za cca 40 tisíc navíc je k dispozici Cruze.A dají se najít i jiné, Frantíci např., i když ty já osobně nemusím. To raději tu poloněmeckou rejži.Za důstojný motor nepovažuju 1.2TSI, to je downsizovaná kreatura, natož 1,2MPI.

mex
29. srpna • 14:28

Takovych aut je spousta, jenom Skodifka tahle kriteria nesplnuje.

Nyte
29. srpna • 14:50

Tak tomu říkám argumentů plná reakce...Přesně za 300 máš Rapid TSI s poměrně dobrou výbavou Fresh Ambition.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
29. srpna • 14:57

Ale no tak, vybava u Skodofky znamena sporak a elektrika vepredu, ostatni jsou na tom mnohem lepe. A TSI jsou vubec ty nejhorsi motory, co tam mohli dat.

major Bimbas
29. srpna • 1:03

Budou. Hloupost nezná meze a hjonde auta sice neumí, ale hlavy vypatlává dokonale.

mex
29. srpna • 8:11

Presne tak, v kvalite i marketingu dokonale kopiruje Skodifku.

x12345678
29. srpna • 9:10

Jako vtip hodně slabé, pokud jsi o tom nedejbože i přesvědčen, pak navštiv lékaře. Míra marketingových lží Škoda-Auto je pouhým zlomkem reality Hyundai/Kia, kde je nepravdivost téměř stoprocentní.

mex
29. srpna • 10:42

A ted tu o Cervene karkulce....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
29. srpna • 13:03

Vždyť některé reklamy na Hjondé jsou naprostý masakr. Velkohubá prohlášení o nejkvalitnějších vozech, kterým už neodoláme, obyčejné vymývání mozků.

mex
29. srpna • 14:23

Stejne jako u Skodifky, ta na to nejde primo, ale jeji PR vytvari pocit nadrazenosti, akorat to nedela tak okate jako Hyundai. Jinak v tom neni rozdil.

Doporučujeme

Články odjinud