Škoda – nekorunovaný král na kymácejícím se trůnu z plastů.“
Přesto si koupím raději Mazdu 3 B-]
Dobrá volba žena ji má také! B-]
je nejaka prima konkurence 1.2 TSI v dieselu ? me prijde, ze tak slaby motor se proste musi honit aby nejak jel a spotrebu nedomyslim...smysl to ma snad jedine na LPG.
3válec 1,2TDI 55kw!:-D
Vozům typu Fokus/Golf/i30 nemůže vzhledem k podvozku a výbavě konkurovat!? Tak Proč?
VWAutoskodarevue v plnej paráde a plnou silou oblbovať buducich zákazníkov aké je to úžasné auto poskladaný zo starých dielov na sklade a predražené pravdabude základ na kolesách ale už dvojhlasný klakson za poriadne vyššiu cenu...a tak budu ceny stupať až atakovať 20 000 euro...:-/
To snad už ví každý že Škodovka je čím dál více sběrem zbytků z koncernu VW! Bohužel to už lepší nebude, Golf a všechny další modely od VW mají a budou už navždy o třídu výše! nB-]
"...se bez potíží usadí čtyři vzrostlejší osoby s výškou kolem 190 mm..."Tak to je fakt úspěch :-D
Ještě, že tam nenapsal, že se tam posadí bezproblémově takto vzrostlí čtyři basketbalisté. :-D
no Spaceback vyzera lepsie myslim nez lift, v interieri ta lista pomohlaale nech sa na mna nehnevaju tie nekryte sedacky a celoplatove odporne materialy na dverach ... dizajn dveri palubky ok ale tie plasty . podes podes podes
Platí vás nědo za fotky? Deset fotek stejného kufru je opravdu síla a jen to otravuje lidi .. .
Ale víko kufru nikdo nenafotí. přitom u toho jsem stál s otevřenou hubou - žádné plasty kolem okna, pouze kov, čouhající dráty vyhřívání okna, jako čalounění je kobercový filc a z toho trčí klasické simply clever madlo. Na nižší střední třídu docela nářez...
jo a zkuste si najit fotku dovnitř kufru focuse v sedanu- tak je videt i zakladni barva, nicmene to lacine oblozeni patych u spacebacku neomlouva...tady to je, slovaci to zkouseli, FAKT SILA:http://auto.pravda.sk/testy/clanok/19178-test-f... ... i když je rapid krizove auto, tohle si nedovolili...:-D
Focus je děs - o tom žádná. Ale u sedanů se jedná o relativně běžné řešení, aneb proč čalounit málo viditelné místo v kufru? Víko kufru to má ale čalouněné pěkně - i když bez madla :-) Ale u Rapida si toho obložení víka kufru všimneš hned a připomnělo mi to léta Škody Favorit a ten tam měl taky nějaký oplastovaný dekl a ne nějaký zátěžový koberec...
neomlouvam calouneni, byl to prikaz shora, ja chtěl jenom rict ze udelat to vw jako ford, lidi by ho sezrali, a nejenom v diskuzi tadynekde se fokusy prodavaji calounene takhle :http://www.greencarreports.com/image/100402958_2013-ford... ... a fordy des nejsou, mel jsem dva a mají vynikajici jizdni vlastnosti, ale tohle vlakno je spis o vybave...
odkaz znovuhttp://www.greencarreports.com/image/100402958_2013-ford... ...
a ani madlo to nemá B-]
jo, je to tak, narizeni nemeckeho vw... zevnitř z interieru pohledem dozadu na pate by to ale mělo byt v poradku...
Já ti řeknu takovej revolučný a uničej nápad, JO?! Prostě je přeskoč! To je věc, vid?
Ale ten LOL měl s tou češtinou pravdu. ".....takovej revolučný..."Já vím, že ty máš rád všechno natvrdo, asi i svůj mozek, ale přece jen, píše se to revoluční.A pokud ti vadí poznámka k fotkám, tak dle tvého návodu, prostě ji přeskoč. Nemusíš tady každému dávat najevo, že jsi pitomec.
Příznávám:D prostě jsem si toho nevšiml:DTak určitě:D Já ale rád dávám ostatním najevo, že oni jsou pitomci :-) Zvlášt když si ktomu ještě nadběhnou.
Mě to prostě nedalo a našel jsem si na netu akceleraci pro 1.6 GDI 99 kW v I30 a 1.2 TSI 77 kW v Octavii 3. Odkazy viz níže. Pokud si dáte obě videa vedle sebe a budete sledovat průběh akcelerace, zjistíte, že výkony jsou i přes fenomenální kroutící moment u TSI v neprospěch Octavie - i když nepatrně.http://www.youtube.com/watch... http://www.youtube.com/watch...
„Škoda dnes žije hlavně z nostalgie po „české značce“, která je navíc nesmyslná, protože škodovka je dávno německá. Nemělo by nám ale jít především o kvalitu? A té se Škodě, navzdory mnohým hlasům, které ji upřednostňují před „Korejcem“, zase tak moc nedostává. Lidé z auto-moto branže vám potvrdí, že právě nedávno proběhla výběrovka na vozový park jedné světoznámé české firmy, ve kterém se vybíralo několikakolově. Zatímco při srovnání kvalit vozy Škoda prohrávaly právě s korejskými značkami (a nejen s nimi), v posledním kole, v němž měli rozhodnout přímo zaměstnanci na základě svých představ o pěkném služebním autě, najednou Škoda přeskočila všechny ostatní. Zaměstnanci poté zdůvodnili svůj výběr tak, že je to přece české auto, a to je hlavní! Co to o nás Češích vypovídá? Že spoustě z nás je skutečná kvalitě ukradená, raději se necháme obalamutit nějakým vyčpělým národním kýčem. Ale snad se to změní a další generace už půjdou automaticky po kvalitě, kterou za své peníze mohou dostat. A to bude soumrak Škody.“
Na tom videu s i30 začne zrychlování v čase 00:16, tachometrových 100 je tam v čase 00:24. Takže i30 dává 0-100 pod 8 sekund :-))))) GPS ukaže 100 v čase 00:29. což by odpovídalo 13 sec.O3, která je o cca 80 kg těžší než spaceback je na tachometrových 100 za 9 sec a na 100 km/h dle GPS za 14 sec.Takže lze dedukovat že lehčí spaceback bude s i30/ceed nastejno.
To GPS nemůžeš brát vážně, má neskutečný zpoždění a díky tomu se u Octy sotva vydrápe rychlost na 183
Tady máš akceleraci Rapida 1.2 TSI 77 kW:http://www.youtube.com/watch... Akcelerace podobná předchozí Octavii.Ale naše diskuze je stejně o ničem, všechny uvedené výkony jsou pro běžnou jízdu naprosto dostačující a není důvod v dnešní době u mainstreamu honit sekundy...
Pro doplnění 1.2 TSI 63 kW v etalonu, teda pardon - v golfu. Docela trápení na trojku...http://www.youtube.com/watch...
jenže ono to je spíše o dynamickém zrychlení. Pro představu: dojedeš kolonu, jedoucí 80km/h, pro její bezpečné předjetí musíš co nejrychleji akcelerovat na 120-130km/h. U TSI šlápneš na pedál a počkáš si tak 1-2 sekundy, až si to turbo přebere. Dost často elektronice motoru taky chvíli trvá, než pochopí, že se po ní nechce šmrdlání na spotřebu, ale výkon.
TSI s prťavým objemem rozhodně 1-2 sekundy nečeká, spíš tak 0,5 s. Ono je turbo u malých objemů z principu svižnější (potřebuje natlakovat mnohem méně vzduchu). 1-2 s jdou dneska spíš větší turboropáci.
1-2 sekundy? To mozna byvavalo pred par lety, kdy turba mela za cil vyhnat maximalni vykon. U tehle malych motoru jsou "malickata" turba s malym momentem setrvacnosti. Navic maximalni tlak uz maji kolem 1500-1700 ot. Takze neni na co cekat...
No jasně a proto je pro někoho lepší atmo, kdy si podřadíš a hned akceleruješ v docela velkém spektru otáček. Ovšem někdo raději plánuje, šlápne na plyn, počká až turbo naběhne, pak bude chvíli zrychlovat a dokončí to přeřazením...
Na rozdíl od autora si myslím, že alespoň v Evropě se bude krátký Spaceback prodávat lépe než dlouhý Rapid. Viděl bych ho jako auto pro ty, kteří opoštějí nějakého prcka, hledají něco většího a Focus nebo Golf jsou pro ně příliš drahé a velké. Takoví sáhnou po klasickém tvaru a dosud místo koncernu VW skončili třeba u Chevroletu. I u nás se mění potřeby. Velké spotřebiče, nábytek a jiný materiál už si objednáte na netu a složí vám je až doma. Naopak parkoviště jsou stále přeplácanější.
Když si necháš nacenit Rapida a Focuse v podobné výbavě, tak bude rozdíl pouze cca. 20.000Kč. A to jsem dostal na rapida 50.000,- slevu. Tak nevím, jestli jít do low cost a nebo raději nedát to dvacku navíc. Rozdíl je totiž propastný.
JJ naprosto jasná volba a to Fokus s Mazdou 3 etalonem ohledně jízdních vlastností, stále používají víceprvek na zadních nápravách! A co se týče motorů, tak to záleží na chuťi a finnačních možnostech, máš možnost i Fokus ST!B-]
klasický tvar je sedan ;-)
No v tomto pripade obidva sedany, ci uz rapida alebo koktu dizajnovo neskutocne doj.bali (bavime sa o problematickej zadnej casti). Kukal som sa na to pri sedane zo vsetkych moznych uhlov (nakoniec som to radsej vzdal aby som nevidel moj obed este raz) a pripada mi to tak, akokeby ich niekto zrazu zacal nahanat a v sablonenhause to narychlo narychlo dolepili dokonca. Skratka a strucne, ten zadny dekel je proste dizajnovy grc na osemnastu. Kombik v tomto smere urcite vyvazenejsi, aj ked nejaka super kvalitna dizajnerska praca to rozhodne nie je, zvysok auta je zase podla mna nadmieru dobry. V koncerne to nie je ojedinely pripad, rovnako, ak nie este hnusnejsie, su spraskane 'zadky' pri A4/A6 sedan. Neviem ci tu robotu tam maju nejak rozdelenu, ale toho, kto to kreslil by mali poslat robit hocico ine, len nech to nema s autami nic spolocne.
lidé kupují takováto auta, volí Zemana, ČSSD a KSČM a vrdí, že je to normální, no já mám o normálnosti jiné představy
Sorry? Já mam škodovku a volit Zemana nebo KSČSSD by mě vživotě nenapadlo.
Ten kdo nazve konstrukci nápravy primitivní, by si měl dávat pozor aby do auta neposadil lidi vysoké 190 mm. Přičemž milimetry budou zřejmě oblíbené, protože v nich autor článku vyjadřuje i objem zavazadlového prostoru (1 380 mm). Měl by si také vyzkoušet zda ten sklopný háček v zavazadlovém prostoru je opravdu sklopný... (když on přeci ve škodovkách sklopný bývá, tak co si s tím dát práci že). A věštění z kávové sedliny co se týče prodejnosti Rapid liftback vs rapid Spaceback to už jen doladilo...Se Spacebackem jsem již jel, řízení si nezaslouží takovou míru kritiky stejně jako motor 1,2 TSI/63 kW. Ten plně dostačuje pro běžnou jízdu, a každý kdo se svezl třeba s 1,6 GDI/99 kW (nebo 1,4/73 kW) v přímé korejské konkurenci bude na TSi s láskou vzpomínat.
nezlob se, ale TSI 63kW na GDI 99kW prostě nemá ani náhodou :-D
To je "trochu" přestřelené tvrdit, že 63 kW TSI pojede lépe než 99 kW GDI...
Vlastní zkušenost... 1,6 GDI "jede" až od nějakých 4 500 otáček a to jede musí být opravdu v uvozovkách. Aby taky ne když max toč moment (164 Nm) je v 4 850...Oproti tomu 1,2 TSI/63 kW dá 160 Nm / 1500-3500 a tech max 63 kW v 4 800. Kde tedy GDI má tak přibližně stejně odhaduji. Takze v bezných otáčkách je na tom TSI stejně a spíše lépe díky vetší porci momentu.
Jenže já předjíždím obvykle v "neběžných " otáčkách, pokud cceš předjíždět v běžných a nikoho neohrozit, tak si kup V8 7.2 litru nebo 3.0 turbo ;-)
Turbo (a tedy 1,2 TSI) pro to předjetí právě nepotřebuje těch 6 000...S oběma autama jsem jel (zřejmě narozdíl od valné většiny diskutujících) , cca pul hodiny po sobě. A stojím si zatím, že těch 99 kW je hezké číslo na papíře ale ten motor takhle prostě nejede, při 100 km/h si odřadíte si o tři dolů a zrychluje to pořád stejně.
Atmosféře chybí to turbomotorové "nakopnutí", které dává pocit, jak ten oturbený motůrek pěkně zrychluje. Jinak ale realita říká něco úplně jiného, ta atmosféra prostě zrychluje plynule a ve vysokých otáčkách tam výkon je výrazně vyšší a auto plynule zrychlí výrazně lépe, jenom to (nezkušený?) řidič tolik necítí (protože to prostě tak pěkně nekope, jako turbo).
Jasně v toto není vůbec co řešit! Ale jak dlouho ti bude tento motor sloužit? B-]
Který motor? Německé TSI nebo korejské GDI? Vsadil bych si v tomto porovnání kupodivu spíše na korejce. Ty jejich atmosféry nejsou kdovíjaká technická novinka, ale právě díky tomu tam není tolik co zkazit. Berou dávno osvědčené technologie, které v posledních letech výrobně dotáhli. Ty jejich atmosféry mají překvapivě slušný litrový výkon, nejsou příliš složité a fakt bych si vsadil, že vydrží víc než nové turbomotory TSI (a to i když úplně pominu problémy s přeskakujícím řetězem - novou generaci už Němci udělali lépe).
měl jsem bohužel tu čest jako spolujezdec. Adrenalin mi tryskal z uší, když se ten nebohý motůrek řidič snažil vybičovat k předjíždění a naproti jela naložená tatrovka.GDI jsem si vyzkoušel v procedníku, je fakt, že těch 99kilo dává až někde okolo 6 tisíc, ale to je prostě úplně jiné svezení.
LOL zase šíří svoje moudra myslejíc, že jeho pravda je ta opravdová.
Stále platí a platit bude ze objem ničím nenahradíš! Výkon a spotřeba Ok, ale jak dlouho ti to ale vydrží, toť otázka!? B-]
Prosím, nepoužívej přechodníky, když to neumíš. Prznit češtinu můžeš i jinak. :-PTvé dojmy si nech pro sebe, ten 63kW TSI není rozhodně žádné terno, i když vedle haťapky je to stále hvězda..
JEeejda no ted si mě teda strašně setřel... Tvuj názor na to jak pišu, je mi tam... kde slunce nesvítí :-) Jinak si už konečně najdi stránky korejský rektální horolezec, a piš své názory tam :-)
TSI má více plochou charakteristiku- proti tomu žádná. GDI mu ale dokáže kdykoliv ujet, jiná koncepce motoru vyžaduje jiné zacházení.
Auto si kupuje většina lidí na běžnou jízdu. Hvízdajíc gumy a motory pořád těsně před červeným přenechám jiným :-)
Nádherně jste můj příspěvek překroutil :-) TSI není špatné, ale ve své 63KW verzi na GDIčko nemá...
A vy můj zcela nepochopil :-) TSI 63 kW a GDI 99 kW jsou při běžné jízdě nesrovnatelné (a TSi je vítěz). TSI na GDI nemá opravdu jen když obě budete točit přes 5 000, kde TSI vadne (ostatně jako všechna turba) a GDI graduje, a tedy vlastně začíná žít. Tak je možné že s GDI dojedete do cíle s zážitkem z točivého motoru a spoustou adrenalinu, ale jen o malou chvilku dříve než s TSI.No a navíc není problém mít 1,2 TSI s 92 kW a 230 Nm (http://cimbu.cz/index.php... za vcelku přijatelných 15,5 tis Kč.
Myslíš že i po stránce životnosti? To si snad děláš kozy? B-]
TSI je smutný, nezábavný motor, vhodný do podobně nezáživné plečky typu šáde. Pro klobouky určitě dobrý, ti to budou dusit na 1500rpm a 75km/h
Je to pořád ještě o motoru, nebo už spíš o řidičích?
samozřejmě že o motoru. I s tím GDI můžeš jezdit jako klobouk...
Pochopil, ale jednoduše nesouhlasím :-) Nejslabší TSI prostě zase takový rychlík není, turbo-neturbo a ani při "běžné" jizdě nebude rychlejší než GDI. S oběma motory jsem jel. Pokud máte jiný názor- respektuji ho, ale nesouhlasím.PS: snad nebudeme argumentovat nějákým čipováním :-D
Není s čím nesouhlasit :-) jezdím abych se dostal z A do B a nejezdím pomalu a když se kolem mě přežene GDI nemám s tím problém, vždyť se potkáme na příštích světlech :-). Na to abych byl nekde rychlejší jsou jiná auta a motory než "prachsprostý" hatchback s atmosférickou 1,6 nebo přeplňovanou 1,2.K čipu - ta možnost tu je (narozdíl od GDI), ostatně rozdíl mezi 1,2 TSI/63 a 77 je jen v SW řidicí jednotky. Takže než dát za 14 kW (a pravda šestikvalt) 25 tis automobilce, tak dám raději 15,5 tis za 29 kW (ovšem s tím že cimbu není žádný hejsek co si stáhnul včera do notasu sw a pohrál si s křivkama).
Taky bych to nesrovnaval...ale vzhledem k faktu, ze koncern vse chce vsadit jen na turba, tak nam ani nic jineho jednou nezbyde. Pokud jde o beznou, klidnou jizdu, tak turbomotor bude prijemnejsi, ale je to asi o zvyku (poslednich 8 let jezdim s turbomotorem). Rok zpet jsem si jen tak ze srandy zapujcil Toyotu Yaris s 1.33 benzinem (100k) a prvnich nekolik kilometru to bylo utrpeni, zralo to, nejelo to, proste jsem si rikal "katastrofa", ale kdyz jsem vyuzil potencial motoru a radil tak, jak to vyhovuje jemu, ne na co jsem zvykly z turba, tak ten motor mel sve kouzlo, a spotreba byla hode dobra (cca 250 km - 5.3l). Docela me to nakonec bavilo tocit az k omezovaci. Proste nejde srovnat turbo motor s klasickou atmosferou, pokud clovek nebere v potaz jeho charakteristiku, ale jen zvyk.
Ten nabouranej zadek spztky tu s náma bude asi už do konce světů.
Mám Octavii 1.2 TSI 63 kW , motor je sice o generaci novější , ale výkon je shodný .Takovou spotřebu jakou v tomto článku udávají jsem nikdy neměl . Zrovna tak tvrzení , že motor nestačí pro Rapid s nižší váhou pokud nejste skromný řidič se základními požadavky je dost za hranou . Moje spotřeba , pokud se pohybuji v mezích zákona a nesnažím se být brzdou provozu se rovná 5,5 litrů na sto km , při snaze o úspornou jízdu se dostanu i o půl litru níže.Akceleraci má na svůj obsah docela slušnou a určitě nemám problém při předjíždění .Pokud chce člověk číst recenzi , je lepší podívat se na zkušenosti uživatelů .Tím nechci nikoho urážet .
este tu o kozliatkach poprosim :-P
Mozna neznate serpentiny nad Lago di Garda... Tuhle spotrebu berte jako extrem odpovídající profilu cesty. U nas něco takového snad ani není.
Treba jeste neprisel na to, k cemu je ten klacek na podlaze...B-]
s obyčejnou 1,6 mpi mám spotřebu někam k 15-18/100, s 1,9tdi kolem 11/100 a s TSI taky kolem 11/100 (prázdný auto), ani mě se nezdá uvedená spotřeba jako reálná, redaktor musel to auto do kopců tlačit a dolů jet na volnoběh.
:-O s 1.6 15-18/100 tak to maš asi rozbitý :-)) ja nemam takovou spotřebu s 3.6l obsahem a 2, 3tuny těžkým autem
takovou spotřebu mají HEMI V6- V8 z ameriky proboha, tady je chyba mezi pedaly a volantem
To musíš jezdit jako hovado.
V tom pripade ja tlacim sve auto asi hodne casto...dnes do prace prumerna spotreba 4.2l (58km, 1.9TDi) a to na uzsich zimnich gumach to dam i za 3.8 :-D (v obou smerech) a nejsem brzdou provozu.
stará 66kw nebo 81kw rotačka to s lehkou nohou dovede ale normál 4,5-4,8L/100km
každý máme jiný styl řízení. Proto jsem reagoval na příspěvek, kdy se podivoval nad vysokou spotřebou během testu. Mě přišla naopak nízká.
Jen bych podotknul, že palubáky u škodovek si vesměs vylepsují spotřebu o 0,6l na 100km proti skutečnosti (od plné do plné nádrže). A s tím je taky spotřeba počítat.
Jj, to je pravda, ze to neni uplne presne...0,3 v mem pripade.
A ako sa divate na skutocnost ze pouzivanim Skdoy podporujete prostituciu?Preco tu znacku nenechate skrachovat ked si to ziada?
mluv cesky, spione
kdyby je prostituci, ale Škoda stojí taky chemtrails a v neposlední řadě i pokusy mimozemšťanů na lidech!!! Mě třeba chytili předminulý rok v létě a ufonky na mně dělaly nějaké sexuální výzkumy!!
xDDD To hodně vysvětluje! :DDDDD
Tebe si pamatuju, tys tam byl taky! Tobě pitvali mozek!
No! A ted mi aspon nemužeš říct že žádný nemam :DDDD
už nemáš, nebo teda máš, ale po vivisekci. :-P
:DD Docela by mě zajimalo, co bylo piváno tobě :D
Původně chtěli řídící jednotku, ale nakonec našli jen prázdnou dutinu! B-]
Tak to jsi ale vedle, to jen náš dementní soused daroval tvojí mámě semeno!
hm.. ten váš soused evidentně podaroval více lidí. Zkus se kouknout do zrcadla, máš to ve vlasech..
Moze byt, moja skusenost je taka, ze priemer je po rovinatej okreske pri 9okmh s obcasnym predbiehanim bol 5.3-5.4, tesne pod 5 to slo jedine rano o siestej pri gulani sa sa stale vyrovnanou rychlostou po zelenej vlne, co bol takisto nas pripad. Na dialnici si to pri 13okmh vzalo o liter viac co je plus minus polliter rozdielu oproti starej 1.6 55kW, ktoru ma tento motor zrejme nahradit. K prejavu a dynamike, prazdne to slo celkom slusne (co ide ostatne kazde auto tejto velkosti a vahy, pokial ma aspon 80konikov a nie je to maly diesel), ale kazda osoba v aute naviac samozrejme tym 12oo kubikom dala zabrat (ocakavane). V tomto smere mi jednasestka pripadala menej citliva, pretoze vykon sa nemusel 'nasilu' tlacit z toho miniobjemu. Lepsi bol pri novom motore jednoznacne akusticky prejav, aj ked ja skor mam rad, ked o motore viem. Ak ma niekto problem s predchadzanim, nech hlada chybu medzi sedadlom a volantom a to v obidvoch porovnavanych pripadoch. Otazka je samozrejme spolahlivost, hlavne pokial sa do toho leju longlajf s.acky. Pokial to bude schopne najazdit aspon polovicu tych kilometrov co spominany starsi motor bez toho aby v tom bola vymenena kazda jedna suciastka, potom rozdiel v spotrebe moze vyvazit riziko drahych oprav vo syssom veku, teda pokial si nekupujeme auto dlhsie ako na dobu zarucnu. No ale uvidime potom, co bude mat dostatocny pocet exemplarov nalietanych 1oo.ooo+, na spekulacie je este priskoro. Ak sa to nebude 'sypat', ako zakladny motor je to urcite postacujuce a jednoznacne lepsia volba ako nemastny-neslany a navyse uplne nerealne predrazeny 1.6TDi
Třeba je to jen překlep s tou spotřebou jak Škoda 120.....,ale jestli to honil v kopcích 1,2,3 tak se není čemu divit i se spoustou překlepů v článku.....jinak 1,9 TDI má taky 5l/100km.
Skoda tam neda kolesa, zadnu napravu a motor, potom sa to samozrejme kazi a neda sa na to dat ani zaruka.No a skryje sa to tradicnou kasnou, nech to budi dojem ze je to solidne trvacne auto.Pripomina to za-Eckovany chlieb posypany mukou a nazvany ze "kralovsky starocesky a pripnuta fotka Gotwalda z jenej strany a Zemana z druhej".Ale aj na to pride, ze sa to nebude dat predat a tej alr zle meno zostane a dovera sa neda vratit spat.Ja ked vidim Volkswagen tak sa mi obracia zaludok, ze ved vedenie chodilo za firemne po prostitutkach, to mam podporovat? Aj Skoda ma diely z VW. Kto si kupi Skodu podporuje prostituciu. Kedy to budu riesit? Ake opatrenia prijmu? Lebo teraz je to nepredajne.
Alebo to uz je jedno co je to za firmu?Ide len o vyrobok a chovanie sa vyrobcu je uplne jedno?napriklad ked Apple vyrabal pod cenu v Cine vykoristovatelskym sposobom musel to riesita tu ako Volkswagen (= aj skoda) znizi prostituciu? Alebo to je jedno?Mne nie a hra to podstatnu ulohu.
Skoda je inak slusna firma a prave preto by mala v mediach utocit na VW nech si tio da do poriadku.Podobne ako sa pan Zeman dnes zastal svojho privatizera Bakalu, a poradil mu co ma robit.Skodsa sa Volkswagenu hanbi? Alebo je uplne nikto? Ake auta potom vyraba? Mozno im verit?Vyzera to ze frimy su zo spolocenskeho dianai a vynechane ale ni je to tak, ved bezne s politikmi rokuju o daniach, sponzoringu, skolach, platoch, podporach, ukazuju sa v mediach.
Takto nebudi dojem slusnej firmy ale skor podvodnej a alibistickej, v CR sa na to pouziva dokonca vyraz "ceske riesenie" "cesky sposob" atd.Ano firma Skoda sktocne vystupuje ako solidny partner a slusne s jednotlivcami, ale celkovo vseobecne posobi spolocensky negativne.Kto mi nerozumie je to nieco podbne ako CEZ, tie nelegalne komanda co ich dom ludia zacali strilat ked im vosli nezakonne na pozemky nevznikli sami zo seba ale to je ta firemna kultura. Do akej miery ju k tomu dohnalo miestne obyvatelstvo je vec druha ale firme by malo zalezat na mene a solidnosti.Pocul niekto niekdy namietky voci Mercedesu napriklad? Este aj pri tom nebezpecnom chladive bojuju za zakaznika. VW sa na neho uplne alibisticky a podvodne vykaslal.
Zdravim. Idem pozret daky film.ja lôen ze je to pdstatny problem a spolocnost a firmy sa navzajom ovplyvnuju, interaguju, viac ako si niekdy myslimeVed ta Skoda to ma ja vlastnu mamazersku skolu a uciliste a neviem co este.A platenie protitutok psssstNebezpecne konstrukcie pssstNebezpecne chladivo pssstono je v slusnej firme nemozne predlozit zakaznikovi odpadPreto tu poukazujem na potrebu sledovat automobilku aj ako celkok, ako sa sparava lebo tie vzorce pri prostitutkach a technickych problemoch su rovnake a dane firemnou kulturou.
Ak su odchylky spotreby palivomera len na jednu stanu u vsetkych, nepojde o nahodnu chybu a najskor ani o nahodu v systeme.
Skoda pouziva aj stary nazov a opatovne pomlete chleby do novych!!!Totalny marketing ako u tych jedovatych chlebov v obchodoch.Na zářijovém pražském kongresu Federace evropských neurovědních společností měl dvě přednášky i Michael Merzenich, jeden z předních světových odborníků na plasticitu mozku. Tento sedmdesátiletý emeritní profesor Kalifornské univerzity v San FranciskuNikdy v minulosti nevyužíval marketing poznatky vědy tak intenzivně jako dnes. Víme, jak mozek zpracovává podněty z okolí. Tato oblast se komerčně velmi rychle rozvíjí. Ve Spojených státech mají neurologická výzkumná oddělení i politické strany a všechny velké korporace. Marketingoví specialisté využívají naše znalosti o mozku k ovlivnění toho, čemu lidé věří a po čem touží. Nutí nás chtít to, co nám oni potřebují prodat. Lidé nemají tušení, jak rozšířené tyto postupy jsou.http://tech.ihned.cz/hnfuture/c1-60860360-pred... ...
ty ses slusnej pacient
Je to hrizne ked sa clovek zamysli ze co je to vlastne za spolocnost.Aj zaEckovane chleby sa kedysi dobre predavali, dnes a rusia ich pekarne a vymyslelo sa dopekanie, ale aj tomu pride koniec.Podstatna je dovera v producenta a to Skoda nedokaze poskytnut, nejde jej o produkt ale o okradnutie zakaznika (kyvackova naprava, vyssie ceny v Cr ako inde, nizka bezpecnost, uzky interier atd.*)
Skoda nepredstavuje filozofiu "vyrabame radi auta bavi nas to" ale "ideme na vas zarobit co najviac"V spolocnosti kde je to jedno a ide len o peniaze je casom takmer vsetko nekvalitne, a nepredajne...
Jdeme na vás vidělat co nejvic? Vždyt jundééé na jednom autě vydělá o třetinu víc než škodovka:D Tak kdo se řidi pravidlem "jdeme na vas vydělat co nejvice"
zase kecy. co to je "vidělat", co to je "jundééé"? Dysgrafik a diskuzní grafoman - tragická kombinace :-)
Hmm... Mužu ti říct co jsi ty :-) ale asi bych zato dostal ban:-) Ted si tu napsal větu kterou si měsíc vymejšlel co? Doufam že ted další měsíc budeš vymejšlet odpověd, a my tu od tebe budem mít klid :-)
Na to mi stačilo přečíst váš předchozí příspěvek, pane tykač. Myslím, že klid by si zdejší čtenáři zasloužili v první řadě od vás a vašich štavnatých adolescentních tlachů :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.