kufrová fabie je taky hnusná a někteří si jí koupili,tohle je o trošku hezčí a myslím,že si to taky kupce najde.Bude záležet na ceně. Pokud za to budou chtít 299tis za základní verzi,tak půjde každej ke konkurenci...
este O III mohli pridat
Proč ten nadpis "Bravo! Škoda..." Škoda nepředstavila žádné supersvětové auto. Nebo ten nadpis je myšlený ironicky? :-)
Hnusný vonkajší dizajn - odpad! Rapid bol vždy športový alebo kupe. Toto nema s povodnym rapidom nic spolocne.
To, že si ve svém věku pamatuješ pod názvem Rapid pouze sportovní karoserii, je jen tvá neznalost, tvoje poslední věta to jen potvrzuje. Pěkná hloupost...
Dobrej trapas!!!!! Das h.o.v.n.o
Češi si malý sedany vůbec nekupujou a maj pravdu. To jenom konzervativní amerika a asie si myslí že auto bez kufru je něco horšího.
Odvaha nazvať krajiny Ameriky a Ázie "konzervatívne", najmä v porovnaní s ČR :-) (i keď Slovensko je ešte viac).hej, v Európe sú hatchbacky obľúbené, preto ma mrzí, že škodovka nemá stále v portfóliu niečo ako Golf, ale asi vieme prečo.Škoda má však dodnes autá "medzi segmentami" podľa mňa najmä preto, aby nestúpala VAG na otlak a nekradla zákazníkov na západe. Octaviu si rodiny kupovali preto, lebo do 530-560 litrového kufru proste zabalíš pohodlne rodinu na dovolenku, kdežto do Golfa nie, a na Passata nemali.
No nevím, my dříve narození pamatujem že Rapid byl nástupce Garde,hlavně to byl klasickej dvoudveřák se svažující se střechou. Supr kára, ale tohle? Škoda dobrého jména pro obyčejnej liftback.
:-)) stejně je to passat nic víc ..... jenom převlečená figurína
Du Blejt......:-/
Ti s tím kur.a nadělaj jako by tam byl Rolls. A přitom hov.. . Trapky. Si asi sednu na prdel kvůli nového WV - Škoda. Auto vypadá dobře, ale to kolem si mohli odpustit.
Nádherný auto B-]
Zvnějšku je to dobrý, ale pokud jsou pravdivé fotky interiéru, tak to je bída. Tam je potřeba maskovat láci, tam musí být tvarový asijský příboj a spousta chromových lištiček, což maskuje láci. A na fotkách je přístrojovka horší jak v loganu. Takhle se nedělají laciná auta tady se měli ve škodě inspirovat u focusu, meganu, korejců....tj. konkurentů v tomto low-endu.
no jsem zvědav na podvozek, prý se na tom dost šetřilo .... Uvidíme zda media klasicky podlehnou nadšení po průjedu ideální tratí, nebo reálně popíší jízdu na horších silnicích ...
Toledo je pěknější a bude se stejnou technikou i cenou.
Připadá mi to, jak když v roce 1988 odhalovali Favorita :-D:-DB-]
tipuju že po uvedení na trh se bude cenově rovnat octavii. Zajímavý z hlediska ceny to bude až tak po 3 nebo4 letech, jako citigo, to je dokonce dražší než fabky
komedie... To odhalování je zábavný a zajímavý asi jako kdyby zakryli bílou krychli bílým hadrem a pak každej měsíc odkryli jeden rožek
Auto vypadá z 99% jako dobře známý MissionL;-) Škodovka to vždycky tak dělá, pustí +-hotové auto jakože nic, že jen studie a pak zkoumá reakce na něj. Yeti to měl přece taky tak ;-) Vypalovačka to není, ale +- líbí, lepší než Fabka II :-D ... ps: konkurenční web už má na webu celé stříbrné auto z pod plachty, třeba přidat :-P
Pokud má něco stejného majitele, tak to v podstatě konkurence není ... ;-)
co má Mladá Fronta a.s. společného s Ringier Axel Springer CZ a.s.?
To byl jen žert ;-)
Žert spočívá v záměně určitých webů, které patří skupině Mladá fronta a.s., a webů patřících MAFRA a.s. Protože se názvy těchto společností poněkud podobají, někdo to může vnímat tak, jako by oba pomyslné weby o autech patřily stejnému majiteli. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.