Škoda Rapid se dočkala své první televizní reklamy

48 komentářů

paPaya
28. června • 23:03

Kéž by si ze starého Rapidu vzali více, než jen jméno :(

iuos
23. června • 12:31

neutekli ti lidi z reklamy na kinder čokoládu?

martinchylek
21. června • 18:57

Všichni chytráci, kteří tu píšete, že byste to auto nebrali a že je strašný, čím jezdíte? :) je mi jasny ze na internetu mate vsichni auto za 10 milionu a parkujete v pozlaceny garazi... Me se nahodou Rapid libi, ikdyz mi uplne nesedi sedan k tomu, ale to je jen z venci, kdyz je to liftback tak nemam problem. Jezdival jsem Felicii a tesil jsem se na jejiho nastupce.

Lukáš
22. června • 9:47

Přesně na tohle jsem se ptal výše jednoho diskutujícího. :-D Podle mně Rapida nejvíc haní ti, kdo na něj stejně nemají peníze a jezdí ve starém Puntu. Neříkám, že se musí líbit všem, každý ať má svůj názor. Ale psát jaký je to hnus a štítit se do toho auta jen sednout a když už, tak se strašně těšit, až z něj můžu vystoupit, to mi příjde přehnané.

Skyline
22. června • 12:59

Klasicky argument zakomplexovaneho jedince je "kritizujes, protoze na to nemas". Obvykle takovy Lukas byva i docela hloupy, protoze si neuvedomuje, ze ani jemu samemu se nelibi vse na svete a ze tedy sam sebe casto stavi do situace, kdy "zavidi" ;-)

Ugo
23. června • 11:01

potrefená a zamindrákovaná husa zakejhala :-D

jiri
21. června • 19:06

designově to nevypadá špatně ale to je asi všechno. Počkám si ještě jak bude vypadat vnitřek a jak to bude jezdit s těmi motory co tam chtěj montovat. Ale zaměření na co nejnižší cenu není vždy to pravé.

jiri
21. června • 19:01

moje auto bys neuživil chcípáku mám třílitrovýho benzína japonce spotřeba 10.5 litru gumy na zimu tak 12 tis svody 26 tis svíčky jedna 120 je to šestivál. ložisko zadního kola pět tis atd atd.

RAY
22. června • 9:57

A to se chvástáš? nebo ukazuješ jaký si debil?

jiri
24. června • 2:01

RAY ne nechvástám ale asi takto. Každý jezdí bud podle peněženky nebo vášně. Rapid je zaměření na mladé rodiny co moc peněz po kopě nemaj a budou za to rádi, že maj nový vozítko. I když po technický stránce nevím nevím, jestli by škoda některé prvky něměla možná trochu doladit. Jen názor.
Já pro své potřeby volil nejdříve vášně a peněženku na druhé straně.
Mohl bych si koupit auto co jezdí za půlku a díly za babku. Ale chci kočár a ne kostitřas. Něco co je zajímavý atd.
Většinou křičí lidi co si to dovolit nemůžou uživit tiše závidí a jen haní. Já svým způsobem si to taky dovolit nemohu ale mám to a jezdím s tím každý den do práce.
A až člověk vyzkouší něco jiného co má větší obsah než felicie pak jen čumí že to jede jak z praku.
Mé auto subjektivně jede dost dobře, ale vím že když sednu do pětilitra tak to bude zas o pár tříd výše. A to je třeba si uvědomit, že člověk pokud nezkusí pořádnou motorizaci třeba si jen půjčit tak nepochopí že jezdí v něčem obyčejném a pak se mu ten silný zázrak ani vracet nechce.

wisastar
23. června • 11:24

Ne, odpovida na prispevek nad nim vocasi.... Ja mam Omegu C 2,6 V6 LPG. Jezdim za stejnou cenu jako HTP, akorat mam asi tak trikrat vic koniku a mista B-]

jiri
21. června • 18:31

za komančů rapid byl kupé. Když škodovka ohlásila že udělá rapid čekal jsem zajímavé kupé. Pěkně zmrvený. Nebo když kdysi ohlásili že bude superb čekal jsem stejné zaměření jako kdysi za T.G. Masaryka a opět z toho sešlo.
Rapid by měl být kupé. Tzn tenhle kabát ale bez dalších dveří plus víceprvková náprava plus motor jen benzín třeba 2.0 a 2.5 u té 2.5 šestivál. Zajímavou palubovku ne že v koncernu ty palubovky budou pomalu všude totožný. A mnoho dalšího.
Tehdy u superb jsem čekal že to bude konkurent mercedesu nebo báva chudších limuzín bohužel ne.

"Rob"
21. června • 12:49

Co vykouzlilo úsměv na tváři modelky v reklamě na Škodu Rapid : ..... dozvěděla se výši honoráře a ještě to, že tímto autem opravdu nebude muset jezdit !

drozden
21. června • 11:36

Preklep: "Jen by mě zajímalo, co vykouzlilo tak spokojený úsměv na tváři modelky v této reklamně."

Jiří  Duchoň
21. června • 12:52 • redaktor AutoRevue.cz

Děkuji! Opraveno.

Ja
21. června • 12:52

Prece tucna odmena skodovky:-)..

GL
21. června • 11:23

Vždycky nejvíce řvou ti, které to nejvíc pálí. Mě Rapid neuráží, není to výstřelek hypermoderní techniky a ani emotivního designu, ale zase bude vypadat pořád stejně a neokouká se. Všechny ty Hyundaie, Renaulty a ostatní, co se snaží o moderní design se všemi kudrlinkami, chromy a linkami, jsou za 2-3 roky okoukané. Tohle je nuda už od začátku, takže není, co okoukat a to se mi líbí. Ne, že bych byl zákazník pro Rapida :-D ale když někdo nemá možnost koupit dražší auto a Rapid se mu líbí, tak proč bych na něj měl plivat a urážet ho????

Stefan
21. června • 9:48

Prečo rapid je to len prefacelitovaná VW oktavia..B-]
predná náprava z fabie a zadná zo starej oktavie haha haha!...podvozok zo stareho Golfu
simply clever!!!

ctenar
22. června • 18:47

Také si myslím, že většině zákazníků, kteří budou mít o Rapid zájem je úplně jedno jakou má nápravu....Škodovka má vyrábět přesně taková auta jaká vyrábí - její podíl na trhu roste, toť záměr majitele. Pokud někdo chce "sportovní" vůz půjde jinam. V Č(S)R může jméno rapid vzbuzovat a navozovat jakési "ozvěny" z minula, ale typickému "eurospotřebiteli" to nic neřekne.

Kankunen
21. června • 10:29

Co na tom že levná Škodovka má obyčejnou zadní nápravu. Podobnou mají všichni frantíci ve třídě a dokonce i ta jejich prémie.

Dr.River
21. června • 9:45

Pan Duchon je trubka. Jednak to neni reklama ale mood film. Evropskej Rapid, na rozdil od indickyho, nema s Polem nic spolecnyho. A v ohledu pohonnych jednotek jezdi Polo (taky) s hatapkou a 1.2TSI coz jsou skodovacky motory skodovkou nakresleny a skodovkou vyrabeny...

Skyline
21. června • 11:00

Hatapka a 1.2 TSI jsou motory VW, nakreslene a vyrabene jejich ceskou pobockou na zaklade zadani z centraly. Nevim, co ma byt "skodovacky motor", nic takoveho uz davno neexistuje.

Dr.River
22. června • 9:44

Ano, prekvapive jsou nakreslene a vyrabene skodovkou na zaklade zadani z Vlkohradu a nikoliv z STS Chvojkovice Brod. Tak uz to v koncernech a aliancich chodi... Projekt a rozpocet na tyto agregaty drzi skodovka a proto se jim rika "skodovacke" motory...

Skyline
21. června • 8:48

V pohybu jeste horsi, nez staticky, na trhu ojetin to velmi dobre zapadne mezi City minule generace, Logan a Thalii. Ty stastne pohledy, jakmile vystoupili celkem chapu, taky bych byl rad, ze jsem z toho vylezl ven a muzu si konecne sednout do normalniho auta a jet domu. B-]

Lukáš
21. června • 9:16

Mně se Rapid vzhledově zamlouvá. Skyline: jaké auto vlastníš ty?

Tom
21. června • 10:29

tipuju Honda Accord.... starší, lehce chycená tuningem :-D

Skyline
21. června • 9:28

A co ma byt? A jak to souvisi s tim, co mam ja?

Lukáš
21. června • 14:52

Skyline: Jak to souvisí? No píšeš: "taky bych byl rad, ze jsem z toho vylezl ven a muzu si konecne sednout do normalniho auta a jet domu". Tak mě jen zajímalo, jakým autem teda jezdíš, abych měl představu, co považuješ za normální auto, do kterého bys po projížďce s Rapidem přesedl.

Skyline
22. června • 11:23

Jo, tahle podano to svym zpusobem dava smysl. Mam olitanou japonskou plecku, co mi stoji pred panelakem :-P

C. Rice
21. června • 8:55

ty mas nejaky mindrak ne?:-D

RAY
22. června • 12:00

Nejen zamindrákovanej , ale ještě blbej jak daleko vidí. :-( ,ale bohužel ne každému je přiděleno IQ normálního člověka.

furgon
21. června • 19:44

zata léta co blekotá nesmysly po diskusích to je jasné každému

Skyline
21. června • 9:29

Tak to je jasna vec, ze kdyz se mi neco nelibi, je to mindrakem :-D Nemela bys me soudit podle sebe ;-)

Tom
21. června • 8:45

tak viděl jsem už mnohem hnusnější sedany....
prostě neurazí nenadchne a tak to asi mělo i být.

paPaya
28. června • 23:14

...neurazí, nenadchne..a tak by to asi mělo být?????Takže vzhůru zpátky o pár desítek let, kdy soudruh určil "dvě, tři" auta pro masy.. Hlavně nikdo nezkoušejte vybočovat z řady.. ..a taky by se Rapid mohl nabízet pouze v bílé a stříbrné... Když zapadat, tak se vším všudy.. že?! :-D

Gatto
21. června • 10:51

Souhlasím. Tato malá rodinná auta ani nemají být výrazná. Musejí být akceptovatelná mladými i starými zákazníky. Rozhodně nesmějí odrazovat. ostatně, když už se nějaká automobilka odváží udělat něco emotivnějšího, hned je to nazváno stylovkou a oceněno tučnou sumou navíc. Vzpomeňte si, jak dopadla Mazda, když k šedé myši 323 přidala mnohem emotivnější 323F. Tvořila snad jen 10-20% celkových prodejů řady 323 (přesné číslo si už nepamatuji). Každému se líbila, ale málokdo si ji skutečně koupil. Proto se také přestala v původní pseudosportovní podobě vyrábět.

21. června • 8:39

už s tím hnusným rapidem běžte někam, to se nedá číst. Takhle hnusný auto dokáže postavit pouze a jen Škoda...!

Scarab
21. června • 8:28

No, vzhledově se mi to líbí, ale co se techniky týká, čekal jsem něco úplně jiného. Pokud je to stejná platforma jako Polo, tak v čem je potom rozdíl mezi neúspěšnou Fabií sedan a Rapidem?
Čekal jsem, že by Rapid měl konkurovat třeba Hyundai i30, ale vzhledem k tomu, že i30 má např. víceprvkovou zadní nápravu (Rapid ne), takže i jízdní vlastnosti jsou někde jinde a přitom cenově půjde o srovnatelná auta, tak je pro mne Rapid zklamáním - vzhled to nezachrání a navíc se nelíbí kdekomu.

jh
21. června • 13:39

A proč by měla mít zbytečně komplikovanou a na tuto třídu a většinu našich cest naprosto nevyužitelnou a drahou víceprvkovou z.nápravu? Protože to je komerční móda a stejně 99% uživatelů pozná prd co tam má, pokud jim to jako pofiderní výhodu dealer a média nevnutí a náležitě nezdůvodní a oni tomu uvěří? Je to podobné jako s módou hybridních pohonů nebo systémů start-stop, tady to ale naopak většina uživatelů pozná a náležitě ocení již na první křižovatce a při první výměně baterie (většinou do 1 roku).

Skyline
21. června • 8:44

Proc by mel Rapid konkurovat o tridu vetsimu autu? Fabia sedan nebyla konkurenci pro i30 a tohle jen proto, ze se jmenuje jinak ji logicky taky nebude.

gh
21. června • 8:32

ma to byt konkurent flunece a jinych levnych sedanu. Skodovka sice teoreticky miri na huyndai a kia. Ale jiz ne vybavou a technikou, ale spis to cenou. Dokonce ani nova Octavia nenude mit viceprvkovou zadni napravu.

KptBobr
21. června • 18:43

Asi jsi prave spadl z mesice, nebot jiz stavajici O2 ma samozrejme viceprvkovou zadni napravu od sveho zacatku, u O3 se ani neuvazuje o nicem jinem. To je ale opravdu dusledek toho, jak tady kazdy priblblik kaze o necem, o cem vi jen to povestne hov..
A pritom by stacilo se podivat na specifikace vyrabenych aut...

KptBobr
21. června • 18:42

Asi jsi prave spadl z mesice, nebot jiz stavajici O2 ma samozrejme viceprvkovou zadni napravu od sveho zacatku, u O3 se ani neuvazuje o nicem jinem. To je ale opravdu dusledek toho, jak tady kazdy priblblik kaze o necem, o cem vi jen to povestne hov.. :-/
A pritom by stacilo se podivat na specifikace vyrabenych aut...

LuckeR
21. června • 8:38

Obavam se, ze fluence se nevyrovna ani cenu ani vybavou:/

Hugooo
21. června • 7:56

Příšerné.... to snad nemyslí vážně.B-]

Hugooo
21. června • 10:49

Myslím tím tu reklamu. Auto raděj nekomentuji. (i když ze předu je už hezčí než fóbie a roomster)

wolff
21. června • 7:40

Takže zcela očekávané...Jen otázka... Umí si někdo představit nudnější auto? Já ne. Mimoto, už v té reklamě je vidět, že opět nezvládli tu velkou masu hmoty nad zadním kolem. Takže... zázrak se ZNOVU nekoná...3-[

furgon
21. června • 19:45

ano, třeba fiat ;-)

Doporučujeme

Články odjinud