Co se myslí tou rekuperací brzdné energie?? Dyť to mají jen hybridy, ne? Nebo to znamená že když brzdím, víc se nabíjí klasická baterka? :-O
Jo jo , Škodovka opět nezklamala. Za průměrné auto, nadprůměrné peníze. Víte kam si ji můžete strčit, že???
Škodovka už fakt ne!!!3-[
Neuveritelne!!! ja jen, z enovy ceed startuje na 274000 a to uz ma v zakladu pouzitelny motor. no a s rozumnou vybavou komfort a 1,6gdi(99kw poctivych atmosferickych) akcni cena 339000. a to ma multilink a o 5cm delsi rozvor, coz je podle me pro cestujici a jizdu mnohem dulezitejsi nez velky kufr. navic po zkusenostech s faceliftovanym ceedem minule generace musim konstatovat, ze zrovna jizdni vlastnosti (motor, podvozek a brzdy) jsou na dost slusne urovni za ty penize. a hlavne linearni atmosfericky motor je proste k nezaplaceni. a v delsim horizontu doslova;-). nechci tady vyzdvihovat ceed..spise se podivit nad ustrelem naceneni rapida.
Presne tak,taky se mi dost to GDI libi,akorat bych chtel videt nejaky primy srovnani kombiku od Kie a Hyundaie.Co je lepsi..Za dobry prachy dobry auto kazdopadne.
kombiky jsem nikdy neresil, ale jeste pred 2 lety platilo, ze kia byla spotovneji naladena. nejen tlumice, ale i prevody a reakve motoru. s novym ceedem jsem nejel, ale pro lidi, co to "neresi" vyzdvihujou spojedi dieselu a hydrodynamickeho automatu.
Jo, holt uz jednou budete muset akceptovat Skodovku jako drazsi a kvalitni (a to tom neni jiste pochyb) auto, a ne jako nejakou levnou kraksnu pro socky.Tyhle prihlouple a zavistive diskuze ruznych radobychytraku se tady pravidlene opakuji pri kazdem uvedeni noveho modelu Skody, nerozumim tomu, kdyz nasledne prodeje prokazou opak :-DKazdy tady je marketingovy expert pro cenutvorbu, kazdy zde je expert, ktery dokaze odborne hodnotit jizdni vlastnosti lepe nez kdejaky testovaci ridic, kazdy je tady proste chytrak, ktereho by kdejaka automobilka pohledala ;-) Proc se nenechate zamestnat nekde jinde, nez aby si tady porad jen vylevali svou zlostnou zavisti vuci autum, ktera si nikdy nebudete moci koupit, protoze na ne nedosahnete ?
Pane KptBobr... teda vy jste hlava! Kde jste studoval? Na střední přihlouplé? asi jooo:-DJak čtu vaše komentáře, vyplývá z toho jediný-" jste arogantní tupec" Je mi vás fakt líto.
SOCKA JSI TY NEBO TVOJE MATKA TY BOBŘE POTRKANÉJB-]
Jednu další neopomenutelnou věc, kterou lidi, kteří kupují nová auta musí brát v potaz je budoucí vývoj ceny ojetiny. A zde ja na tom škoda perfektně a to vzhledem k tomu že díly má neskutečně kvalitní a za skvělé ceny. Kdežto všichni tu vytahujete FORDy KIA, Hyundai, atp... jenže za Rapid jako novinku dáte X peněz (škoda dává slevy na modely takže to není konečná cena, kdežto např. v Hyundai je cena konečná a pod ní ani o píď) a konkurenci méně , jenže za tři roky při prodeji se Vám ty peníze vrátí i s úroky nehledě na to že nebudete hledat kupce rok, ale měsíc... Další věc: kamarád má Chevrolet Lacetti (), bylo to levnější auto a jeho konkurence je dražší, jenže když si kupoval gumy ve velikosti jaká je v TP tak za shit protektory dal 1600Kč (myslím 15palců), kdežto já na Superba 1300 za sadu BARUM (16palců), které mi vydržely 50tisíc (Německá fabrika). Další věc Peugeot Slovakia, kamarádka z Kežmoroku to má do origo servisu dost daleko. Zase cena PHM při cestě do servisu a když už člověk jede takovej kus tak buď tam čeká = den v prdeli, nebo jede dvakrát = více peněz!!! Ať se tady prosím k cenám nových aut vyjadřují lidé, kteří kupují nová auta, prosím.... Takže buď počítejte se vším do důsledku, když čumíte na cenu aut a nebo prosím bez komentáře... Podle mne by byl skvělý ukazatel cena auta s pětiletým normovaným provozem (klidně i více variant) a předpokladem vývoje ceny ojetiny, což se dá odhadnout vcelku přesně, to by Vám spadly brady!!! Jak by ty vaše korejské francouzské americké a japonské hvězdy shořely jak papír oproti Škodě!!!!!! Takže prosím STOP
...mal som skodovku fabku a servise som bol kazdy mesiac, co s nou boli problemy. Teraz mam hyundai a okrem zakladneho servisu som mal len jednu vacsiu poruchu, po 6 rokoch a ktorej oprava stala 80€. Skodovka dala naten shit fabku zaruku len 1 rok ved vedeli pre co...som si zacvakal a riadne. Takze ja uz Skode neverim, ak tak jedine superb inak nizsie triedy maju v Skode na haku.
No vidis a ja mam koktu 1.8 20v (z poslednych serii) a urcite by som nemenil a to dokonca ani za novu koktu. Dovodom c.1 je motorova paleta. Mat moznost kupit si to iste auto, nevaham. Co sa tyka rapida, zaujala ma verzia 1.2TSi (ten silnejsi), mam to odskusane v Golfe a je to rozhodne zaujimavy motor, aj ked na moj vkus ma dost sterilny prejav, na druhej strane je velmi prijemny co jeho negativa do istej miery kompenzuje. Problem je tu inde a to je spolahlivost a vobec ked sadnem do toho mojho stareho tanku, mam pocit ze sedim v aute, proste toho zeleza je tam viac a robustnost je pocitovo aj objektivne uplne inde. Ked si uz krucinal kupujem auto tak si ho nekupujem na 3 roky. Takze cakam na test 1.2TSi test na 100.000km - a ziadny novinarsky kus.
Výbavově smysluplná mi přijde jen kombinace Elegance + Plus packet. A ta začíná na 370tis za TSI 63kW. Je to odvážné. Reálně je takové auto prodejné možná za 330tis ve srovnání s konkurencí. Bude to chtít rok dva počkat na slevy :-) Ale jako tříletá ojetina to taky nebude špatná volba.
3 roky ten šunt ani nevydrží...
Ty ceny mi neprijdou zase tak tragicke, ale za stejne penize je celkem siroky vyber jinych aut => nemyslim si ze by Rapid byl zrovna trhak. Osobne se mi vic libi nova Kia Ceed SW
To je zas objev. Amaterismus redakce se pokusil zachránit pan Lutonský, která auta vůbec nesleduje. Ten ceník visí na Autoforum nebo na Acz už od čtvrtka...
Jasne, na AR jsou diletanti, ze zverejnili ceny novyho auta:-D Kazdej casak si vybira temata podle dulezitosti, coz je OK.
za ty penize raci Ford focus ted v akci kombik za cenu kratke verze 330 vybava nesrovnatelna a to nemluvim o jizdnich vlastnostech ktere jak vsichni dobre vime u VW nezvladajizakladni vybava focusuElektronický stabilizační systém ESPČelní, boční a stropní airbagyManuální klimatizaceRádio s CD přehrávačem, 6 reproduktorů a vstup pro USBElektricky ovládaná přední oknaCentrální zamykání s dálkovým ovládáním16'' ocelová kola s kryty kol se sedmi paprskyKožený volant nastavitelný ve 4 směrechPalubní počítač s informačním systémem ECOmodeElektricky ovládaná vyhřívaná vnější zpětná zrcátkaVnitřní kliky dveří s hliníkovou povrchovou úpravouElektrická zásuvka 12 V v zavazadlovém prostoruRegenerativní dobíjení akumulátoru Ford Easy Fuel - bezzátkový systém doplňování paliva s detekcí správné palivové pistoleSystém stranového přesměrovávání točivého momentu TVCautomaticka klima 12900predni mlhovky 4000 (v cene je uprava jasu pristrojove desky)tempomat 9000ale co je podle me nejdulezitejsi lety osvedceny motor 1.6 ti-vctkdo by mel zajem o mezinarodni motor roku 1.0 ecoBoost tak je za 378000k tomu je v cene start stop system a hlinikova kola
Dalsi zvanil, co si do huby nevidi, cituji "...jizdnich vlastnostech ktere jak vsichni dobre vime u VW nezvladaji..." :-))) A to jsi panacku vycetl kde ? Bud jsi nejaky fordoanalospeleolog, nebo nejaky zahledeny pubescent.... NIKDY jsem neslysel a nezazil (naopak) nic o nejakych nezvladatelnych jizdnich vlastnostech u VW, naopak. Kazdy vi, ze kdo se sveze cimkoliv z koncernu, tak do forda nevleze...Budes muset akceptovat vysoke ceny u Skody, at se ti to libi, ci nelibi, hol t to jiz neni zadna bedna pro socky, to se tu pokazde pri novych modelech opakuje stale dokolecka dokola...:-D
Pane (BOBR) co to tady plácáte??? VW nikdy neměl lepší podvozek a řízení než Ford! Do aut dělám 25 let a vím o čem datluji.S pozdravem Kulhánek
Pane Kulhánek, není to tak dávno co ford v evropě plodil obstarožní zadohraby a tam hovořit o nějakém podvozku a řízení může jen totální trotl. Ford z toho sám potichu a se staženým ocasem vycouval a ani necekl. A najednou se zjevil v předohrabech a hned začal svůj demagogický mozkový výplach o skvělých jízdních vlastnostech, zážitcích z řízení.... Hlavně mu to nežerte i s navijákem a použijte hlavu k účelu, ke kterému je stvořena .. ke kritickému myšlení.
Pane Zelí :-)) toto bylo vyčerpávající.... ale jste zaujatej proti Fordu! Tak nechte těch moudrostí.
Mám O2 2010 1,4 TSI. Někdo mě naboural a tak mi pojišťovna půjčila Focuse 2012 s 1,6 benzínem na LPG. Asi bych to auto nechtěl. Z venku celkem dobrý, ale uvnitř tragédie, motor líný.Tím nechci obhajovat ceny Rapida. Všichni budou levnější a lépe vybavení než Škoda...
Asi tak, taky mi to prijde jako docela dost velikej ulet, 290k za zaklad, kdyz o pár desítek tisíc je "plně" vybavený auto a ted navíc i v akci kombi, pro ty co chtějí více praktičnosti... Kdyby to bylo aspon už za TSI, tak bych i chapal, ale tohle... :-O
presne tak keby bola cena 300 za 1,2 TSI 63kW a vybava Ambition namiesto terajsich 325, tak poviem dobre, uvidime nazivo.
Před cca půl rokem jsem kupoval Toyotu Auris 1.6 s manuálem. Motor má tuším 97kW. Ve výbavě vyhřívání předních sedadel, dvouzónová klima, všechny okna v elektrice, autorádio s BT handsfree, tempomat, ovládání rádia a počítače na volantu. Cena 340k Kč.... Proč kupovat takovej aušus Rapida, když můžu mít daleko líp vybavený auto...
Jenomže sis taky koupil výběhovej model, už je připravená nová generace Aurisu.Rapid bude za 5 let taky stát pod 250tKč. Cena je taková protože je to novinka a protože je to v ČR, kde spousta lidí chce jenom Škodu.
A co je na rapidu nového? Přední náprava z Fabky, zadní z Roomstru (torzka, OII Tour měla multilink), výběhové problematické motory 1.2TSI.....kastle užší než o třídu niž položená KIA Rio, dozadu si dospělák nesedne...za tyhle prachy lze koupit daleko lépe vybavenou nižší střední - jen s menším kufrem.
Žvaníš nesmysly, multilink ma O2, O tour je stara O1 (zadna O2 tour neexistuje), a ma samozrejme jednoduchou napravu. Uz je to prezentuje, ze jsi jen zvanil a kydal...Co je na TSi ckach problematickeho ? Neustale dokolecka opakovane pololzi a polopravdy ?
Pokud resite TSI tak tu nikdo nic nekyda okolo selhavajicich rozvodu pohanejici retezem.Ten se vytaha,preskoci a motor selze.Pricemz VW se tuto zavadu snazi odstranit.Deje se tak u 1,2 a 1,4..nezridka.Takze v klidu.
Octavia (II) Tour samozřejmě existuje, jen se přestala vyrábět, aby uvolnila místo pro Rapida. Pokud chytáš za slovo co stýká označení, budiž, pokud ne, zajdi si pro info na stránky Škody.
Chápu dobře, že v prvních dvou výbavách není autorádio a za tempomat se doplácí 11 litrů?
No tak nejzajímavější jsou ty dvě poslední varianty, 1.4 benzin a 1.6 nafta. Ta 1.2 to je fakt úlet.
...se někdo zbláznil!
Cena trochu prestrelena. Ked porovnam teraz octaviu tour vs. rapid, tak logicky by mal rapid stat menej ako sucasna octavia tour vzhladom na mnohe ohlady. Octavia tour bola este dostojna. U rapida je vidiet, ze si nedosiahol ani na techniku dosluhujucej octavie II. Rapid je low-end a tomu mala aj odpovedat cena, bohuzial tomu tak nie je. Hlavne je dost zarazajuce, ze novy golf a rapid rovnaky motor, vybava je cena 340 vs. 325, pritom golf je uplne inde. Napriek tomu, ze som fanusik SKODA a uprednostnujem ich auta, tak RAPID je sklamanie hlavne cenovo. Ani ako priaznivec znacky by som si rapid nekupil, skoda by sa mala trochu uz zamyslet. Je vysmech v 2013 ponukat auto bez klimatizacie v zaklade.
Kolk stoji soucasna octavia tour? Ja jen ze se prestala vyrabet nekdy v cervnu.Ano cena je nahore, jako u vsech novinek, ma kam klesat.
Jojo pání a dámy ze Škody se nám uplně zbláznily
Shoda podmětu a přísudku ti nic neříká? Hlavně že můžeš nadávat, místo studia gramatiky.
Tys tomu dal, chlapce. On alespon napsal neco k clanku.
tak v zaklade ani tonovane skla,pricom je to auto len poskladane z inych aut,cize nejedna o vyvoj noveho typu,podobne ako druhy vokswage jetta i ked vw rapid je i tak o 2 triedy niz,.....
Cena by měla být o 20 000 nizsi. Prestoze je Rapid dobre auto, uspet ve sve tride asi nemuze. Korejci ho zvalcuji jak vsechny ostatni. Pokud se bude vyrabet ve verzi hatchback, bude mit daleko vetsi sanci. Kdyz chce nekdo hatchback, nabidne mu Skoda pouze Fabii. A to je tuze osklive auto!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.