Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

Automobilka Škoda nabízí odedneška svůj Rapid za ceny od 269 900 Kč, což má konečně probudit zájem o tuto modelovou řadu.

Již při prvním nacenění bylo jasné, že Škodovka s cenami svého Rapidu poněkud přestřelila. Tragické prodeje tuto skutečnost pouze potvrdily, takže zlevnění bylo jen otázkou času, který přišel právě dnes. Vždyť Rapid byl zatím vůbec nejhůře prodávaným modelem značky Škoda! Nejde vlastně o plošné zlevnění, ale o zavedení nových verzí do ceníku. Jde o pakety Fresh, které jsou nabízeny pro všechny tři výbavové stupně.

Testy | Zajímavosti | Škoda | Palivo | Premiéry | Design | Škoda Rapid

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Nejlevnější Škoda Rapid Fresh Active tak stojí 269 900 Kč s motorem 1,2 MPI/55 kW a 284 900 Kč s agregátem 1,2 TSI/63 kW, přičemž jiné motory pro ni k dispozici nejsou. Ve standardní výbavě najdeme nově především klimatizaci, autorádio s CD a MP3 (Blues), centrální zamykání s dálkovým ovládáním a přední mlhovky.

Verze Rapid Fresh Ambition začíná na 299 900 Kč za motor 1,2 TSI/63 kW a je nově bohatší o automatickou klimatizaci, litá kola, multifunkční kožený volant, lepší rádio nebo couvací asistent. Rapid Fresh Elegance, dodávaný výhradně se vznětovým motorem 1,6 TDI/77 kW za cenu 409 900 Kč, pak přidává třeba tempomat, Bluetooth, větší litá kola či stěrač zadního okna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Rapid v našem nedávném testu

Je sympatické, že seznam dalších prvků příplatkové výbavy pro verze Fresh je stejný jako pro výchozí standardní stupně. Za loňský prosinec si u nás Rapid pořídilo jen 230 zákazníků, přičemž například vozů Hyundai i30 bylo více než dvakrát tolik. Pro srovnání, odbyt modelu Citigo činil u nás v prosinci 291 vozů, Superbu 262, Roomsteru 286 a Octavie 1 360.

Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2001
Stav: 119 542 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků