Škoda Rapid: ceny začínají na 289 000 korunách

68 komentářů

duchodce
29. září • 19:41

Prestante polemizovat o tech fantastickych a neprekonatelnych motorech, ktere s vypetim vsech sil preziji 3letou zaruku a 150t km! Co takle se zacit bavit z ceho je ta fantazie vlastne smontovana? Z jakych kvalitnich plechu a dalsich komponentu zabalenych do obalu S a VW vyrobenych v Cine? At se propadnu do Zapadniho Nemecka, jestli se mylim!?

Matej
29. září • 12:58

No zase predrazena skodovka s nulovou vybavou. Cakal som cenu pod 200 000 Kc, resp. nieco pod 8 000 EUR. Zaujimal by ma graf predaja skodoviek za posledne dva roky, kolko percent im zobrala konkurencie len kvoli tomu, ze maju vysoke ceny za nic.

Ondra
28. září • 20:58

Jedno obrovské zklamání, které jsem u nového Rapidu očekával - cena!!!! Prodávat auto ve výbavě žebrák (active), s tříválcovým motorem něco jako HTP (Hovno To Pojede) o výkonu 55 kW, který nestačí ani u menší Fábie a to za cenu od 290 000 Kč, tak takové auto si může nenažraná Škoda a.s. v ČR strčit tam, kam slunce nesvítí!!! (pro nechápavé tím myslím dopr...e). A raději nebudu komentovat cenu naftové verze, která je od 385 tis. Kč, to bych musel být vážně sprostý.....

lethal924
29. září • 8:14

Jestli je 19. stoleti stoletim pary, 20. stoletim atomu tak 21. bude v historii zname jako stoleti cost-cuttingu.

ms
28. září • 14:41

kdyby radeji udelali seriovyho Tudora. To byla panove kara.

Johny HD
28. září • 9:33

Klasika. Škodovka se úplně zbláznila, ale jedná se o ceny oficiální a až se nabaží škodofanatici, kteří chtějí machrovat s novým modelem za jakoukoliv cenu, bude jako vždy u dealerů možno o snížení ceny jednat. Mimochodem v reálu se jedná o naprosto nezajímavé nudné auto, Fabia je sice příšera, ale aspoň vzbuzuje byť negativní emoce, Rapid nevzbuzuje nic. Prostě jednoduchá tuctová předražená piksla na přepravu osob. Škodě časem dojde, že existuje něco jako levnější stejně kvalitní a mnohem lépe vybavená konkurence. Jo a dát tam ten tříválec, no to už je úplný úlet, chtěl bych vidět toho troubu, co si to koupí, potažmo v nejjednodušší výbavě :-)

shadowmare
30. září • 10:00

Bohužel to už ale vidím, že právě ten tříválec bude nejprodávanější motorizace. Tak jako tomu bylo u fabie. A který trouba si to koupí? Například můj otčím by toho byl schopný. V roce 2008 si totiž koupil fabii právě v takové výbavě, nebo spíš nevýbavě. V tom autě není NIC! Teda pardon, nějakou náhodou se tam dostala manuální klima, ale jinak žádné rádio, ani uzavíratelná schránka u spolujezdce (jen taková díra), samozřejmě ovládání všech oken je klikou, ani dálkové (naštěstí alespoň centrál), atd. No prostě za to vyplivl tenkrát nějakých 220 nebo 230.000,- což mi příjde jako pálka, vzhledem k tomu, že to byl skladový vůz. A můj otčím rozhodně není žádný chudák..

Skyline
28. září • 7:57

Skodovka na to jde dobre. Vzhledem k IQ svych zakazniku logicky ocekava, ze ji uveri bludy o tom, ze tahle plecka sotva na urovni Loganu bude konkurenci pro auta nizsi stredni. Cenove tedy neni duvod jit niz, protoze pokud se nekdo podiva na ceny i30, megane a dalsich, pak pochopitelne vidi, ze Rapid je "dokonce" o neco levnejsi. A protoze je zvykly si za bolkackou "kvalitu" priplacet, tady muze podlehnout euforii z toho, ze mu jeho modla nabidla auto dokonce levnejsi! Normalni lidi se zasmeji a reknou si "proc kupovat tuhle low-cost vrazdu, kdyz za ty prachy uz je nizsi stredni", ale na tyhle lidi skodifka pochopitelne necili (ani nikdy necilila, jak je videt i z jejich ostatnich produktu). Proste pro cilovou skupinu je to dobre, nechaji se jako obvykle a jeste radi oholit. Pro nas ostatni je to taky dobre, protoze se zase dobre pobavime v diskusich, az tu plecku budou branit (resp. ja se bavim uz od predstaveni, par luxusnich skodifkaru uz tady bylo). Tedy za me - bravo!:-D

Shimi
28. září • 8:49

to Skyline: No ono to v konečném důsledku dopadne jako s Octou a to tak, že se bude Rapid skrze PR zlehounka tlačit do nižší střední, tak jako se nesmyslně tlačita Octa do střední třídy.Podívej mámo, má to 500 litrů kufr a je to dokonce levnější než i30 a Cee'd a to se vyplatí.Tyhle lidi vůbec nezajímá nějaký řazení do tříd apod., ty dojdou do salónu Škoda, páč nikam jinam je to ani nenapadne, uvidí "kus" auta, po otevření kufru jim spadne brada, k tomu se podívaj na cenovku, kde bude 299.999,- a je vymalováno. Věřím tomu, že tahle vražda se bude prodávat jak housky na krámě.

číňan
28. září • 5:56

Lidi a s tím tří-válem se jako dá vůbec jezdit? ...a možná by stačily jen dva válce alla Fiat 600D ročník 1965...Není lepší si koupit mnohem lepší Kiu a přestat hrát na vlastence, když to Němec ve škodovce schválně dusí, aby se prodávaly VW...tohle je auto dobrý tak pro pracující Číňany a Indy...ti bohatí už dávno jezdí v Číně vyráběných BMW a Audi

Laco
27. září • 23:25

Sorry, ale trapnee. Zakladna motorizacia je neuverilna :-D Auto nevyzera najmensie, nieco medzi fabia sedan a octavia ? Ta 1,2 MPi (HTP :-D ). Zabavny su chlapci z mladej boleslavy, som myslel ze u fabie stacilo. Som zvedavy kolko budu pytat za tu 1,4 TSI, asi s tej ponuky jeden pouzitelny. Cena bude vysoka v porovnani s konkurenciou

kostis
27. září • 20:19

Ta cena za 1,2 MPI je hustokrutopřísná! Zlatej fluenc za 260tis....

marcelo
27. září • 19:55

nový Golf 1.2TSI Trendline = 339.900,- KčRapid 1.2TSI Ambition = 324.900,- Kč + 3.500 (ESP Plus a další blbiny) + 1.000 (signalizace nez. pásu spolujezdce) + 900 (třetí hlavová opěrka) + 2.700 (zadní stěrač) + 10.000 (Climatronic) + 6.000 (autorádio) = 349.900,- KčA to má Golf spoustu dalších věcí. Opravdu si někdo soudný koupí lowcost Rapida když může mít nového Golfa a to o nějakých 10.000,- Kč levněji ?

ms
28. září • 14:38

jo presne a jeste k tomu, Golf ma lepsi podvozek. Octavia = Golf.Rapid je takova Jetta.

lethal924
30. září • 8:00

Rapid neni Jetta. Ma podvozek noveho Pola (A05), ktery Fabia2 nepodedila (A04).
Octavia je ceska Jetta.

Pan Kája
27. září • 20:39

Souhlas, že je Golf výhodnější...ale ber to tak, že asi málokdo bude rapida dovybavovat na úroveň golfu...a díky tomu má nižší základní cenu. Nemyslím, že se u "osekaného" vozu očekává prodej nejlépe vybavených verzí.

marcelo
28. září • 8:44

To není nejlépe vybavený vůz, ale střední výbava s druhým nejslabším motorem. Když bych vzal úplný základ s 1.2 MPI, tak jsme na 289.900 + 10.000 (paket s klimou a tónovanými skly) + 1.000 (možnost montáže autorádia) + 2.000 (autorádio od ťamanů) = 302.900,- Kč. Tohle je základní cena Rapidu.

LOL
28. září • 12:12

i dnes se najdou teplomilové a krkouni, co si koupí auto bez klimy.

Gejtý
27. září • 19:52

Ha!!!Cena to zabila!Za ty prachy ať si tříválec v základu strčí někam.A za příplatek 10000kč můžu mít lepší motor.Pche to je výsměch.V tom případě si můžu jít koupit za 299998kč krásnou novou Kia Ceed combi s 1,4 CVVT 73kW s 6ti stup.manuálem+slušnou základní výbavou.Rapide sbohem cena tě zabila.

Efraim
27. září • 19:48

Jsem jen lajk, ale mám pocit, že je to jen redesign octavie. Od nového auta bych čekal víc. I ta cena je celkem moc. No uvidíme jaký bude mít úspěch ;)

Kenny
27. září • 19:39

Cena je do jisté míry ovlivněna Jůndajem i30. Všecko bych u toho Rapidu +- bral, ale v základu HTP - kluci a děvčata to je ostuda. Základ za 289 mělo být to slabší TSI + manuální klima. Proto je zatím nejvýhodnější podstatně komfortnější Citroen C4, který se v této generaci (narozdíl od té minulé) jeví celkem slibně.

LOL
28. září • 12:10

už se neříká hjůndaj ani hnůjdaj, ale "hjóndé" B-]

ms
28. září • 14:37

na tom nesejde, je to shit, at se to jmenuje jakkoliv.

hyundai
29. září • 13:12

mam uz druhy hyundai, teraz ix20, predtym getz, v ktorom som pocas takmer 7 rokov menil iba raz autobateriu a potom 3x stierace - gumicky. takze som max spokony a navyse ani jeden mi neukradli. taktiez si ho poznam z dialky a nemusim mat komplexy, ze mam daky srot, v ktorom sa vozi kazdy druhy vodic.

ms
27. září • 19:34

Musim priznat, ze mi spadla celist... cekal jsem social-line za cca 220k. Jsem zvedavy kdo si za 290k koupi tvrdo-plastaka, palubka nema totiz mekceny plast. Je to prerostla Fabie.

marcelo
27. září • 19:39

Fabie je lepší, ta má v základu narozdíl od Rapidu alespoň tónovaná skla a el. zadní okýnka u ní jdou stáhnout i od řidiče. Ale zase nemá škrabku, takže těžká volba :-D

ms
28. září • 14:36

s tou skrabkou to vychytali. Proste 10 minut premysleli :)Ale zase je to Fabie, ze... :)

.
27. září • 19:10

V plné výbavě za cca půl mega, to asi neklapne. Motor HTP(honem to prodej) si po tolika zkušenostech koupí jen magor. Jediná přidaná hodnota tohoto auta je, že klesnou ceny ojetých Octávií :-)) , takže Škodovko děkujeme.

ms
27. září • 19:37

tohle neni HTP ale MPI a je v tom sakra rozdil. Navic Rapid neni tak lehky jako Fabie.Jinak mi tam chybi nejaky dvoulitr - snad s prichodem RS verze.

shadowmare
30. září • 9:40

Sakra rozdíl? A jaký v tom je sakra rozdíl? :D

marcelo
27. září • 19:35

Ty dvě vážné konstrukční vady motoru HTP byly podle všeho již odstraněny, takže by s nimi neměl být problém. Důchodcům na nákup do Tesca to stačí :-D

jmsr
27. září • 20:50

Ďakujem, radšej Favoritom...

Martin
27. září • 19:01

Spíš teď bude Rapid místo Octavie a Octavia bude v příští generaci spíš blíž k SuperBu. A SuperB už další generaci mít nebude kvůli koncernu...

jmsr
27. září • 20:46

Teraz ste trafil klinec po hlavičke!

Martin
28. září • 9:31

Až takové emoce v tak daleké vychodní zemi ve vás můj příspěvek vyvolal? :-))

19jmsr56
29. září • 8:26

Áno. Značka Škoda je mojou srdcovkou. Trocha sledujem dostupné zákulisie a porovnávam, ako kedysi boli vývojári AZNP MB dusení RVHP na čele so ZSSR, s tým, ako vývojári Škody -VW Group sú na tom obdobne zo strany koncernu. Napr. kde skončil nádherný prototyp Š Tudor ?
Inak, s tým 1,2 HTP/MPi bude pre mňa zážitok "pretekať" s mojou Š Favorit 136. Má sice nižší výkon o 9 kW, spotrebu +0,5 l, akcelerácia pomalšia -0,2´´, krút. moment -11Nm už pri 3tis. ot., ale je o 300kg ľahší
Až tam to dopracovali za necelých 30 rokov vývoja!:-|

DPF
27. září • 17:33

Startovaci ceny jsou opravdu sebevedome. Ale nemam obavu,ze by nesly dolu. V teto cenove kategorii je konkurence vysoka...
Co opravdu nechapu je nutnost priplacet si za zadni sterac. Nejusmevnejsi jsou superby a passaty "vybavene" timto koncernovym uspornym prvkem :-)

ivan
27. září • 16:48

1,2 třívalec MPI je co? To jako škodofka přejmenovala HTP aby to už nebylo omleté? Vím že nějaké 1,0 MPI se objevilo krátce v prvních fabiích ale co je tohle netuším. Nová motorizace?

Šákul Ředkvička (pota)
27. září • 18:49

On byl dříve i 1.2 MPI, pak se z něj stal HTP a nyní zpět MPI. Zajímavé je, že podle tabulky na auto.cz má točivý moment mnohem dále, než předchozí HTP.

lethal924
28. září • 11:48

Neni ten 1.2 MPI ctyrvalec 1.2TSI bez turba? Jen by me to zajimalo. HTP byl otresny pocin a stejne 55kw je na dnesni pomery hodne malo.

Šákul Ředkvička (pota)
28. září • 14:46

Není. Téměř všude se o něm píše jako o 3 válci. V době, kdy byl mission L jen koncept, už se psalo o modernizovaném HTP, které bude mít 55kw. Otřesný? IMHO to není tak zlé a ten motor relativně táhne (na svůj nevýkon) už kolem 3000 ot/min.

lethal924
29. září • 8:09

Diky za vysvetleni.
Nicmene za tim "otresny" si stojim, aspon u starsi verze. S tou jsem mel tu cest a evokovalo to ve me podobne se chovajici stroj - wartburg. Motor tahnul od 3000, ale ne "uz", nybrz "az". Do te doby chcipal a nedaval to. Jestli nova verze bude mit lepsi prubeh vyhonu, tak dobre, ale 55kw na takove auto, to mi pripomina prvni oktavku 1,6 55kw, ktera byla neskutecne lina a to mela vetsi kroutak. Za 15 let tedy nevidim zadny pokrok.

Jenula
27. září • 15:54

Aby byla cena zajímavá musela by v základu začínat tak na 260 000 Kč. Takhle dostanete předražený oškubaný holátko, který se zvenku tváří jako auto.

KarelAntonin
27. září • 16:19

To jsi se asi přepsal zajímavá cena by byla od 160 000,-Kč

David
27. září • 15:48

Docela by mě zajímalo, jestli jsou ty downsizované motory schopné utáhnout auto, které váží něco přes tunu? Máte s nimi někdo zkušenosti?

Johny HD
28. září • 9:41

S downsizingovými motory lze jezdit úsporně, ale pouze s prázdným autem, po rovině, zařazen nejvyšší kvalt, udržovat rychlost 90 - 100 a jen lechtat plyn. Jakýkoliv jiný režim znamená roztočení turba a pak má člověk pocit, že místo motoru je tam vodní mlýnek, poháněný tokem benzínu. Takto se napálilo spoustu lidí i firem, např. několik Octavií 1,2 TSI jezdí mimoměstské jízdy úsporně 7 - 9 L, jinak při plném obsazení a dálničního provozu cca 9 - 11 L, město 8 - 10 L a to je řidiči moc nehoní.

tonda
27. září • 20:46

Ono to sice utáhne leč spotřeba s těmi 55 kw bude kolem 11-13 l/100 km

David H.
27. září • 21:00

Mám Roomstra a Fábii v 1.2HTP, jezdím za cca 6,5l/100km obě auta mají najeto cca 170tisíc kilometrů a jediné co jsem měnil byly katalyzátory. Na Rapida s TSI se těším...

Kocour
27. září • 21:49

Gratuluji. Honda Civic 1.8 103kW, 132500 najeto a dlouhodobá spotřeba 6,8l a to rozhodně nebrzdí provoz. A druhá Hodna Jazz 1.4 73kW, najeto něco přes 25k spotřeba 5,4l, a točím do plných. Hlavní provoz jsou horské cesty - Jeseníky.

Vagi
27. září • 22:34

Taky mě hlava nebere, že pořád někdo chválí ten rádoby motor 1.2HTP. Výkon/spotřeba jsou naprosto tragické a opravdu nechápu lidi, co si tento motor pořídí:-|

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
therion
27. září • 23:24

Skoda fabia 1.2 HTP dlouhodoba spotreba 5.7(v zime trochu vyssi) pri dodrzovani povolenych rychlosti. Pokud jedu znamou trasu 20km a vice tak se bezproblemu dostavam i pod 5l na 100km. Je pravda na dalnic vezme vic ,ale na ni moc nejezdim.

Tom Pernica
27. září • 17:19

Mám 1,4 TSI 90 kW v O2 a jede to luxusně. Manželčin focus 1,6 16V 75 kW je proti tomu lemra líná.
Na 1,2 TSI slyším chválu. Ale 1,2 MPI bude nepoužitelný.

asdf
27. září • 15:39

Tady je zas nablito. Když je to sračka, tak to ignoruju.

drak
27. září • 16:38

ved prave preto tu mas le par komentov, masivna vacsina mavla rukou.... :))

Lukáš Pokorný
27. září • 15:25

ŠKODOVKOU TAM A AUTOBUSEM DOM!

Saša
27. září • 15:23

Strčte si tu Škodovku někam...B-]

dzelo
27. září • 15:23

Škodovka opět nepřekvapila. Za ceny /viz článek/ nabízí ošizené auto typu Logana osazené zastarallou technikou s trochu upraveným kabátem.Když střízlivě spočítáte aby jste měli auto jen trochu vybavené tak za cenu kolem 370 tis. mohu mít auta s perfektní výbavou a alespoň motorem ne dětskou hračkou. Jak jsem uvažoval o koupi tak škodovka mne vyléčila a je pro mne odepsaná. Toto auto nebude žádný trhák jak předpokládají.

lethal924
28. září • 11:40

Bohuzel to hodne lidi kupovat bude, takze si muzou posadit tu cenu kam chcou. V CR je skodovka vzdycky trhak. Je prece "nase", ma "levny dily" a "nemeckou kvalitu". Shittygo je taky predrazene a vidim je uz skoro na kazdem rohu.

KarelAntonin
27. září • 14:59

Tak to se dalo bohužel očekávat že za auto s horšími parametry než LADA GRANTA nebo Dacia Logan bude chtít tolik peněz děkuji nechci. Pánové ze Škodovky proberte se

ccc
27. září • 23:59

být produktovým manažerem, tak v rámci homologace, vytvořím model bez vnitřních výplní dveří, koberců a sedaček, a vnější lak by byla pouze základová barva. cena by jistě klesla o 30%.
byste si to kluci mohli sami vylepit jekorem, dveře potáhnout hadrou a sedačky přešroubovat z toho stávajícího, čím jezdíte teď.
a kdo by to chtěl mít echt, tak by si to mohl postupně stříkat sprejem do požadované barvy.

Vasil Ujec
27. září • 15:12

:-D ale no tak ... kdybys zminil ctyrlistek Renault Modus, Kia Ceed, Hyundai i30 a Chevrolet Cruze, tak bych ti to uveril.Vsechna tato auta jsou totiz neprijemne na dostrel cene Rapidu, ktery na ne nestaci v nekolika klicovych parametrech.. predevsim sirkou kabiny, zakladni vybavou a v neposledni rade kvalitou zakladnich motoru, kdy trivalcove HTP je v podstate "nepouzitelne" a slabsi verze 1.2 TSI je pouzitelna jen s vyhradami.K dobru ma Rapid skrabku a okridleny sip na kapote, jestli to bude stacit na ziskani duvery zakazniku si nejsem az tak moc jisty. Jelikoz jsem od nej nic necekal, tak nejsem ani zklamany. :-|

harry
27. září • 20:26

chevrolet je snad nejhorší auto......známý ho má a po 20 tis. je půlka auta na výměnu.....a dacia sandero (samé plasty a bakelit) taky žádná sláva....

mixal11
29. září • 11:10

tak bakelit asi tazko :)Ten vyrobit dnes nie je vobec lahke a lacne

abccdd
27. září • 21:35

No tak to je v pohodě, to má všechno v záruce takže je vysmáté. :-D Takový prohlášení jsou k smíchu.

lethal924
28. září • 11:34

Mate pravdu, to ze se auto rozpadne po 3 letech je opravdu k smichu

nornik
27. září • 19:19

Kdyz se podivam na cenu a vybavu noveho golfa, tak rapid se stejnym motorem a vybavou ambition stoji jen o 15k mene nez ten golf ... 5% ceny. Opravdu low-costove auto :-)

Jirka
27. září • 18:16

Tak za 290 tisíc jsem vloni koupil i30, 84 kW motor se základní výbavou. Samozřejmě s dálkovým centrálem, alarmem, rádiem s CD/MP3, isofixem, TopTeherem, ESP, mlhovkami, klimatizací, alu koly, přihrákou na brýle, pěti opěrkami, koženým volantem, elektricky sklopnými zrcátky, všemi okny v elektrice. Takže výbava někde mezi Rapidovým Ambition a Elegance. Dle mého to Škodovka přestřelila, ale musí si udělat místo na budoucí slevy od prodejců.
A ohánět se bezpečnostní výbavou (ABS, ESP, Isofix, TopTether) je trochu úsměvné, když je v EU povinná pro všechny nová auta.

nfngf
27. září • 15:22

Všechna tato auta jsou také pěkný krámy a těžko vybrat jejich "vůdce".

Doporučujeme

Články odjinud