- Skoda Rapid 1,2 TSI 63 KW, 300 000,- ambition fresh,[ automaticka klima, el. zrcatka i okna, radio s ovl. na volantu, pakovaci senzory, loketni operka ]- Ranult flunece 1,6 81 KW, zaklad 265 000,- podobna vybava- Hyundai I 30 1,4 73 KW, 316 000,- trikolor, podobna vybavaVe vsech trech autech jsem sedel: Renault i Hyunday maji tazv. futuristicky interier, umele nabubrely s mnoha prolisy, ruznymi odstiny, hromada nelogicky usporadanych tlacitek atd... Skoda ma pro nekoho nudny, pro me vsak moderni minimalisticky design jez bude i po letech budet slusny dojem, logicky usporadane ovladace, bez baroknich kudrlinek a nabubrelych kusu ruznych plastu. Motory v Renaultu i Hyundai jsou kilovatove silnejsi, avsak s nizsim tocivym momentem a hlavne pri stejne rychlosti a zarazenem idealnim rychlostnim stupni toci oba silnejsi motory vice otacek nez ve slabsi skodovce. Oba tyto motory jsou jiz pomerne zastarale a maji podstatne vyssi spotrebu paliva. Odhlucneni Ranultu je minimalni u Hyundaje nevim. Jizdni projev skodovky = jako u Octavie, Renault se houpa a naklani, Hyundai nevim. Skoda budi celkove dojem dospeleho auta a jeji design je dle meho nazoru mnohem trvanlivejsi. Jsem rad ze si Skoda drzi svuj standard i v pripade "levneho" auta.
priamo vyjadrenie riaditela skoda auto na tuto otazku:otazka:Dobrý den. Jak vnímáte úspěch/neúspěch Rapida? Výraznou reklamní kampaň vystřídalo zklamání nad autem, které si (alespoň) v mém okolí vybudovalo image "nekoupitelného" vozu, protože z něj čiší lacinost z každého detailu - polystyrénová výztuha viditelná pod nárazníkem, ošklivá plastová maska, přeplastovaný interiér, nezamykatelné víčko nádrže z které se dá odcizit škrabka, nevzhledné kolejnice předních sedaček apod. Atomasodpoveda riaditel skoda auto:Dobrý den, model Rapid je na trhu pouze několik měsíců...v loňském roce jsme plánovali prodat na domácím trhu 1200 vozů Rapid, což odpovídalo výrobní kapacitě určené pro český trh a tento cíl se nám podařilo splnit. Za leden letošního roku je Rapid jedničkou v počtu registrací vozů nižší střední třídy. V očích veřejnosti si Rapid stojí dobře, což mimo jine dokládá vítězství vozu při anketě Auto roku 2013, kde vyhrál hlasování věřejnosti v kategorii nižší střední třída. Rapid je úplně nový vůz v našem programu a jsem přesvědčen, že si svou cestu k zákazníkům najde.
A to jeste nevite chytrolini, ze Skodovka chysta Oct3 jako hybrid na drevoplyn! Planovana spotreba 3 polinka na 100km!:-D
AZNP by mohla prodávat skoro dvojnásobek a nějaké Hnůjdé by sem nemusela vůbec ani vpustit. Jen by nesměla být arogantní a nabubřelá. Jenže když mají pánové nosy moc nahoru, ze zákazníků dělají blbce, k modelům co se už nevyrábí se už nehlásí (přitom nedávni se mohli potrhat aby je prodali) atd atd tak se není co divit. Když už CityGO má elektricky ovládané druhé okno, tak kurňa ten kousek drátu přidám, aby si to lidé nemuseli dodělávat doma. Ne, oni ne. Mohli být normálně 2 spínače u řadicí páky, podobně jako to bývalo kdysi. A takových věcí se dá najít stovky. Mimojiné už na tom rozhovoru pana Pečenky to bylo vidět, takové diplomatické odpovědi. Chytrý elegantní chlap,ale zklamal mě. Ale pravdou je, že nejsou zdaleka sami. Z většiny produkce se mi trochu zvedá kufr, ono se to tváří jako hogo fogo, ale .... :-/
http://www.auto.cz/modernizovany-renault-flu... ... asi to zase skrizilo plany v MB a rapid bude musiet ist este dole, ak budu chcet predavat.
Tak když se podívám na skladovky fiatu.... http://www.fiat.cz/bomba-ceny/zajem-o-vozidl... ... za ty prachy je 400l kufru, pěkná výbava a klasická 1,4 16v, která už nějak jede :-)
Ty drobnosti že to je 3- dveřák jste si nevšiml?
Omlouvám se, překoukl jsem se. Zase ale musíte vzít v uvahu, že v dnešní době FIAT znamena nefunkčnost.... Spolehlivost to zrovna moc nemá. Navic je zrovna v akci :-) koukněte na puvodní cenu.
Mám Cromu 2,4 MJTD a na nefunkčnost si rozhodně nestěžuji , pravda 195 tis km je pro tento vůz sotva zajetý motor, ale zatím se vše tváří jak má.;-). Jinak Schade je neskutečně předražené auto, mrkněte na Fiata Freemonta co nabízí pod 600 tis. 3-zónová klima, obrovský dotykový displej 170 koní výkonu u naftového dvoulitru, 4x4, 5 m délky, 7 míst atd.
Nevím,kde jste přišel na to,že FIAT znamená nefunkčnost.Tenhle názor by možná měl nějakou váhu před 20 lety,ale ne dnes,kdy Fiat vyrábí kvalitní bezproblémová auta.Stila a současná BRAVA a Punta jsou kvalitní spolehlivé vozy,navíc za příznivé ceny,protože jsme asi jediný stát Evropy,kde Fiat stále berou jako by vyráběl ještě UNO.
http://www.fiat.cz/bomba-ceny/zajem-o-vozidl... ... funkční odkaz
Cena půjde dolů a prodeje nahoru....:-D To je zase postřech....Už jsem se v rapidu konečně svesl,známej si ho koupil do firmy. 1.2 55kw je na to auto prostě málo. Ten motor se hodí tak do citiga.
:-D MPI 1,2 55kw pri plnem obsazeni a nalozeni bagazniku rozjezd pouze z kopce a po vetru!3-[
reálná cena rapidu např. 1,2TSI by měla být někde mezi 230-240tis jinak si to můžou nechat. Škoda tímto přichází o spoustu zákazníků. B-]
Tam asi s cenou sestoupí. Na druhou stranu škoda prohlásila, že dělá levné auto, takže to nebude až takové překvapení.
To je fakt... Kdyby Nissan prodával svoje GTR za 349.000,-Kč taky by jich určitě prodali víc. Jsou to normální paka v tom Nissanu, že je to nenapadlo, prodeje by jim šli určitě nahoru... ;-)
ty vole, porad mi zabehlo jak sem to cital :-D
nissan stojí 2500000 ten sem netahejte a vůbec vemte si sváču na noční do AZNP :-P
Počkám si raději na C-Elysee až bude v akci! B-]
Kto si počkal, ten sa dočkal (nižšej ceny). A kto bol netrpezlivý, holt trochu prerobil. Tak to už v tom kapitalistickom svete chodí :-)).
Takže ti co čekali na Favority mají nejvyšší čas koupit, levnější už nebudou
Autor to vystihl v titulku úplně přesně. Cena půjde dolů a prodeje nahoru.
stejně je to předražené
Neumím si představit, co by se muselo stát, abych si dobrovolně a střízlivý koupil auto s tříválcem nebo turbobenzínem. O turboropáku nemluvě. Takže, ať si tam dají jakoukoliv cenu, tohle auto jde úplně mimo mne.
Tak jsem konecne potkal prvni Rapid v soukromem vlastnictvi! Uspech, konecne si ho nekdo koupil!
Vidím to podobně. Mám to od domu cca 300 metrů na R4, 16km po ní do práce a dalších cca 300 metrů na firemní parkoviště. Potřebuju dvoulitrový benzín bez turba. To už v koncernu asi nemají.
Mají. Osmiventilový dvoulitr 85 kW ... ale jen pro severoamerický a jihoamerický trh.
Dvoulitr nepřeplnovanej se daval naposled do OI.
Dvoulitr se doteď dává do Jetty, Ibizy a jiných koncernových aut, ale jen na druhé straně Atlantiku.
do octavie II 2,0 FSI ;-)
Mam pocit že to je přeplnovaný motor
Ne je to atmosférický motor 110 kW 200 NM. Přeplňovaný byl TFSI...
Máte pravdu. Je jich ale poměrně dost málo.
Mě celý článek přijde jako skrytý marketing
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.