Škoda připravila další tvář pro SUV Kodiaq. Tentokrát sportovní

Po základní variantě a verzi označené výrazem Scout nyní mladoboleslavská automobilka ukazuje "sportovnější" podobu svého nejnovějšího modelu.

Kromě varianty Scout bude pozornost na stánku automobilky Škoda Ženevě poutat také Kodiaq ve verzi Sportline.

Značka zatím odtajnila první snímky tohoto vozu a prozradila také, jaké motory budou vůz pohánět.

Z toho je jasné, že vůz, který se od klasického provedení odlišuje díky černému zbarvení masky chladiče a dalších prvků jako jsou zpětná zrcátka, střešní ližiny a rámečky kolem oken, nebude o nic rychlejší než základní provedení tohoto velkého SUV. Maximální rychlost bude činit 210 kilometrů v hodině.

SUV | První svezení | Škoda Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Zákazník dostane na výběr ze čtyř agregátů, které mají výkony od sto padesáti do sto devadesáti koňských sil. Dva z nich (1,4 TSI - 110 kW a 2,0 TSI - 132 kW) spalují benzin, dvě varianty motoru 2,0 TDI (110 kW a 140 kW) pochopitelně naftu.

Kodiaq Sportline bude mít vždy pohon všech kol. Za příplatek je možno získat adaptivní podvozek.

Škoda | Premiéry | Škoda Kodiaq

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

V sériové výbavě se ocitnou sportovní sedadla, hliníkové pedály, a rovněž nové ukazatele přetížení, plnícího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty motoru a chladicí kapaliny na displeji. Interiér od toho klasického odlišují také dekory ve stylu "Sport".

Ceny a termín uvedení modelu na trh zatím automobilka nezveřejnila.

Malou fotogalerii nového provedení modelu si prohlédněte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků