Škoda připravila další tvář pro SUV Kodiaq. Tentokrát sportovní

Po základní variantě a verzi označené výrazem Scout nyní mladoboleslavská automobilka ukazuje "sportovnější" podobu svého nejnovějšího modelu.

Kromě varianty Scout bude pozornost na stánku automobilky Škoda Ženevě poutat také Kodiaq ve verzi Sportline.

Značka zatím odtajnila první snímky tohoto vozu a prozradila také, jaké motory budou vůz pohánět.

Z toho je jasné, že vůz, který se od klasického provedení odlišuje díky černému zbarvení masky chladiče a dalších prvků jako jsou zpětná zrcátka, střešní ližiny a rámečky kolem oken, nebude o nic rychlejší než základní provedení tohoto velkého SUV. Maximální rychlost bude činit 210 kilometrů v hodině.

SUV | Škoda Kodiaq | První svezení

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Zákazník dostane na výběr ze čtyř agregátů, které mají výkony od sto padesáti do sto devadesáti koňských sil. Dva z nich (1,4 TSI - 110 kW a 2,0 TSI - 132 kW) spalují benzin, dvě varianty motoru 2,0 TDI (110 kW a 140 kW) pochopitelně naftu.

Kodiaq Sportline bude mít vždy pohon všech kol. Za příplatek je možno získat adaptivní podvozek.

Škoda | Premiéry | Škoda Kodiaq

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

V sériové výbavě se ocitnou sportovní sedadla, hliníkové pedály, a rovněž nové ukazatele přetížení, plnícího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty motoru a chladicí kapaliny na displeji. Interiér od toho klasického odlišují také dekory ve stylu "Sport".

Ceny a termín uvedení modelu na trh zatím automobilka nezveřejnila.

Malou fotogalerii nového provedení modelu si prohlédněte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 136 452 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 167 231 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Superb 2.5
Rok výroby: 2004
Stav: 190 869 km
Cena: 75 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků