Skodovka si na sportovni auta jen hraje. Za sportovni se da povazovat ty specialy ze 70 let. Aposledni cocta ktera ma vice prvek. Nafta patri do kamen. Za dalsi uz v roce 1998 udelala jista automobilka 1.8 bez turba 190 koni s kitem az 240 koni seriovka pro skupinu N.S tim kitem bez turba motor toci 10 tis. Za dalsi zatim jsem jakoukoli coctu vyskolil s radoby oznacenim rs i s mensim motorem nez ma krom te posledni jsem jeste nepotkal. Za dalsi ty dvoulitry co meli jezdit udajne 240 jezdily jen 220 a fabrika nevi kde je zakopanej ppes. A 1.8 180 koni ze max 235 svytazenym steznem nemluve ty oturbeny motory o proti stejne vykonneatmosfere berou o 40 procent vic paliva pod plnym plynem tak kde je ta ekologie no.
Nejkrásnější je 180 RS - nizoučká, široká, prostě sexy. Jak byly klasické stovky nevzhledné úzké krabice, tak tohle snížené žihadlo je mňamózní.
Jsme jediný, komu je smutno z absence RS u třetí Fabie? :(
Tak škoda to je... Ale ruku na srdce... Jedina dobrá fabia RS byla 1. generace... Ta druhá... nwm nwm, a navic jen ve spojení s automatem.Prodeje fabky v RS jsou tak nizké, že se třetí generace už holt v RS dělat nebude...
Leckoho odradil dsg automat. Nebyla jiná možnost.
To je jednoduche.a/ zbytocne zlozity motor (a navyse nijak extra podareny)b/ absencia objemu 1.6 (chyba, ktoru VW spravil a tu na nu doplatil a este doplati), ktory by mal lepsi vykon a vyrobne by bol jednoduchsic/ nemoznost manualud/ nemozny dizajn (uzke a vysoke)
Ja myslim že design Fabie II RS měl něco do sebe.. I přitom "tvaru":D
Jono. Říká se, že manual v kombinaci s tímto motorem by se tam nevešel.
DSG jsou vlastně dvě převodovky a dvě spojky. Je asi o třicet kg (neboli skoro dvakrát) těžší, než kvalitní šestistupňový Getrag. O velikosti můžu jenom spekulovat, ale je rozumné předpokládat, že DSG bude i větší.
Coz bylo vyvraceno ve vicero pripadech... Nekolik prototypu s timto motorem a manualem... Polo s 2.0 a manualem ma taky neco do sebe atd... Jen kec. Kdyby to nabidli s manualem + nejakou TDI RS s man + aut., tak by se to prodavalo podobne dobre, jako prvni generace...
Škoda má rs jako ochrannou známku a proto ji může používat. Historicky jí patří a dle testů je stávající rs i v produkční verzi okruhově maximálně schopný stroj, který nemá slabiny.
Pravděpodobně jí má společně s fordem, a nebo je mezi nima nějaká vzájemná domluva o použávaní značky RS.
Víte, proč Škoda v Británii používá označení vRS? Právě kvůli Fordu. ..
ANo, v Britanii ma tuto značku registrovanou Fort... Nicméně u nás a v okolních státech ji používají obě automobilky...
Netroufl bych si označit RS za řadu startující v roce 1974. Tehdy to byly čistě závodní speciály, dnešní jsou čistě civilní modely pro běžné použití. Konstrukcí i účelem použití jsou to naprosto odlišná auta, společné mají jen to marketingové označení RS.
Označení RS u těchto výkonějších modelů slouží především jako připomínka tohoto označení.
Jsem sám, kdo si myslí, že největší koule měla první Octavie RS a naftová Fabie RS?
Koule měla 200RS
nie nieste sam. Octavia I RS bola naozaj najlepsia.
Ona ta první Octavia RS je rozhodně nejméně kompromisní ze všech Octavií RS. Ty pozdější, jakkoliv jsou rychlejší, jsou nakonec jenom nejvyšší motorizace Octavie. První byla celkem jiné auto.
Osobne mi prijde vtipne, ze prvni generace ma na zadni naprave chlazene kotouce, zatimco druha generace, vykonnejsi a tezsi, ma vzadu uplne obyc kotouce na cyklo kolo :-) predek je identickych 312x25, jako OIRS... Taky ty brzdy docela rychle zvadnou u OIIRS.
První generace byla v době, kdy VW ještě neměl tak jasně rozdělené priority pro své značky. Teď je celkem zřejmé, že Škoda prostě nemá takové věci za úkol. Škoda má za úkol vyrábět prostorná auta na malém podvozku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.