Škoda přejmenovala město Kvasiny na Qasiny. Uhádnete proč?

Škoda Auto včera ve východočeských Kvasinách slavnostně spustila výrobu nového modelu Kodiaq, přičemž taková akce se samozřejmě neobešla bez připomenutí. Závod aktuálně prochází největší modernizací a rozšířením v celé své historii a v příštích letech vzroste výrobní kapacita až na 280.000 vozů ročně. Zajímavé, značka šla ale nakonec v rámci propagace ještě mnohem dál.

Tajné | Zajímavosti | SUV | Škoda | Škoda Kodiaq

Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Vzpomínáte si, jak Škoda nechal v květnu letošního roku na jeden den přejmenovat aljašské město Kodiak na Kodiaq? Tak totéž včera proběhlo také v Kvasinách. Město změnilo název na Qasiny, aby byla na první pohled jasná spojitost s nejnovějším SUV mladoboleslavské značky. Akci podpořilo vedení obce a společně s automobilkou nechalo přelepit i některé informační tabule, trochu to na nás ale působí, jako by si někdo pohrál s Photoshopem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

„V posledních letech bylo označení „Made in Kvasiny" nerozlučně spjato především s modely Škoda Superb a Yeti. „Od dnešního dne vstupuje do rodiny našich produktů také nový model Kodiaq. Všichni zaměstnanci jsou hrdí na to, že byl první vůz Škoda Kodiaq vyroben v Qasinách,“ říká vedoucí závodu Jiří Černý.

Zajímavosti | Škoda | Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Vedle Kodiaqu se v závodě vyrábí také modely Superb, Yeti, koncernový sourozenec Seat Ateca, a v příští rok naběhne výroba nové Yetiho druhé generace. První vůz Škoda pak z výrobní linky sjel už v roce 1946.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků