Škoda představuje změny svých modelů pro rok 2016. Co je nového?

Před pár dny jsme vás informovali o tom, že Škoda zdražila své modely. Tak trochu jako odpověď dnes dorazila tisková zpráva prezentující novinky modelového roku 2016. Ty se dotkly všech modelů napříč celou nabídkou a zájemci si je budou moci pořídit od konce května.

Škoda | Život řidiče | Byznys

Modely značky Škoda podražily. V případě Rapidu až o 26 000 korun

Nejdůležitější novinkou týkající se kompletně všeho je norma Euro 6, kterou teď plní každý model Škoda. Ta se tak chlubí nejekologičtější nabídkou ve své historii, což přineslo další zajímavou změnu. Protože už standardní verze jsou dost ekologické, ztratilo provedení GreenLine smysl. A tak si Rapid, Rapid Spaceback, Yeti ani Octavii už v této variantě nekoupíte.

Model Citigo, coby nejmenší z nabídky, dostal pro rok 2016 několik dílčích vylepšení. Tak například se objevilo osvětlení zavazadeníku, nově si můžete pořídit odpadkový koš, větší je nabídka disků a přichází i diody denního svícení integrované do předního nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citigo modelového roku 2016 dostalo nový volant a upravený interiér. U Fabie se objevuje navigace, kterou dříve nahrazoval mobilní telefon. 

Hlavní novinkou v nabídce nové Fabie je příchod verze Monte Carlo, kterou si pořídíte jak pro krátkou verzi, tak také s karoserií kombi. Taková Fabia pak dostane šestnáctipalcová kola, černé detaily na karoserii, spoiler a sportovní sedačky. Do výbavy se taktéž dostává navigace Amundsen, případně si můžete nechat dát na kombi stříbrné střešní ližiny.

Video | Zajímavosti | Škoda | Design | Sedany | Škoda Superb

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

U Rapidu se toho měnilo poměrně hodně. Součástí ESP je nově multikolizní brzda a funkce stabilizace přívěsu. Rapid také rozpozná únavu řidiče, opět přichází diody denního svícení, blinkry jsou integrovány do zpětných zrcátek, pořídit si můžete startování tlačítkem, bezklíčkový přístup, upravoval se ale i panel klimatizace Climatronic a přístrojový štít. Kromě agregátu 1.4 TDI (66 kW) došlo také ke změně motorů. Ty mají nově vyšší výkon a nižší spotřebu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Octavia přichází kromě jiného třeba s upravenou nabídkou multimediálních systémů s vylepšeným rozlišením obrazovky. Nové multimediální systémy najdeme také ve Škodě Rapid. 

Největší novinkou je u Octavie příchod vrcholné verze RS 230, o které jsme již několikrát psali. U Octavie Scout se nově objevuje funkce Off-road, která se sem dostala z modelu Yeti. Scout si také můžete pořídit s novými disky. Nová kola nejdete i ve výbavě Laurin & Klement. Všech variant Octavie se pak týká upravená nabídka multimediálních systémů.

V případě Škody Yeti se opět dostalo na upravené motory tak, aby plnily Euro 6 a vylepšené multimediální systémy. Další podrobnosti najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků