Škoda otevřela nové centrum pro testování motorů

Škoda otevřela v Mladé Boleslavi nové centrum pro testování motorů. To vzniklo rozšířením stávajícího technologického a vývojového centra, přičemž investice se vyšplhaly přibližně na 45 milionů eur. Více než 34 milionů eur si vyžádala stavba samotná, dalších deset milionů bylo investováno do nákupu technologií a zařízení.

Škoda | Byznys | Nová Fabia | Škoda Fabia

První Škoda Fabia třetí generace sjela z výrobní linky

Motorové centrum obsahuje 21 zkušebních stanic, přičemž testovat se nebudou pouze sériové motory, ale své zázemí tu najdete také tým Škoda Motorsport. Dalších šest stanic je zaměřeno na dlouhodobé testování jednotlivých komponentů motorů.

Nové centrum bylo údajně stavěno s co největším ohledem na životní prostředí. Motorové brzdy budou vyrábět elektrický proud, který poskytnou do sítě, nebo přímo pro spotřebu v budově. Teplem vzniklým při testování motorů se bude budova vytápět. Úspory vyčíslila automobilka na 720 tun CO2 ročně.

Tajné | Kombi | Škoda | Paříž 2014 | Nová Fabia | Paparazzi | Škoda Fabia

Škoda Fabia Combi se prohání po R10, je odhalení na spadnutí?

Škoda také upozorňuje, že je jedinou českou automobilkou, která v ČR vozy nejen vyrábí, ale také vyvíjí. Technický vývoj aktuálně zaměstnává přibližně 1700 odborníků.

Zobrazit tiskovou zprávu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků