Škoda odtajnila další z letošních faceliftů. Citigo dostalo i novou kapotu

Během dvou měsíců letošního roku již Škoda stačila představit dva modernizované modely. Po octavii přišlo na řadu i citigo. A aktivita mladoboleslavského výrobce tím pro letošek rozhodně nekončí.

Kapota, maska chladiče, nárazníky a mlhová světla. To jsou díly, které se nyní v rámci faceliftu mění u nejmenšího vozu s logem Škody, tedy u citiga.

Designové změny v oblasti nárazníků se podepsaly i na změně rozměrů vozu. Ten je nyní o 34 milimetrů delší a měří nově bez tří milimetrů 360 centimetrů.

Nejmarkantnější je proměna spodní části předního nárazníku. Otvor se roztáhl na celou šířku vozu a v jeho rozích jsou teď umístěna mlhová světla. Na kapotě se objevily nové prolisy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Takový byl vzhled modelu citigo od zahájení výroby do počátku letošního roku

Uvnitř vozu se objevil nový multifunkční volant, změny se dotkly také přístrojového panelu.

Místo dříve nabízené navigace je teď možné na palubní desku do originálního držáku vložit mobilní telefony s operačními systémy iOS a Android. Mobilní telefon se pak spojí pomocí Bluetooth se zabudovaným systémem infotainmentu a řidič nebo spolujezdec pak můžou díky aplikaci Move&Fun využívat například kontakty nebo playlisty z paměti telefonu.Také se třeba díky funkci DriveGreen učit jezdit ekologicky.

Škoda | Premiéry | Škoda Octavia

Omlazená octavia právě zažívá premiéru ve Vídni. Podívejte se, jak se mění

V nabídce pohonných jednotek se oproti době před faceliftem nic nemění. I nadále bude na výběr jedna ze dvou variant zážehového litrového tříválce MPI. Slabší má výkon 44 kW (60 koní), což umožňuje dosažení maximální rychlosti 162 kilometrů v hodině, silnější varianta disponuje až 55 kW (75 koňskými silami) a jede až 173 km/hod.

Třetí variantou je opět motor upravený pro spalování benzinu a stlačeného zemního plynu. G-Tec má výkon 60 kW /68 koní.

Citigo bude mít stále tři stupně výbavy - Active, Ambition a Style. Zájemci pak budou moci sáhnout také po verzi Monte Carlo nebo akční nabídce citigo fresh.

Škoda | První svezení | Škoda Octavia

Prospěl facelift octavii? Pět otázek a odpovědí po prvním svezení

Mezi barvami se teď objeví v nabídce i speciální odstín zelená Kiwi. Kola můžou mít velikost až patnáct palců a lak ve stříbrné nebo antracitové barvě. Kontrastní lakování střechy a vnějších zpětných zrcátek lze zvolit buď černé nebo bílé.

Auto se v oficiální premiéře představí během ženevského autosalonu od 7. března, výroba začne v dubnu a první vozy se u zákazníků objeví na počátku června.

Nový vzhled vozu Škoda Citigo si můžete prohlédnout na následujících oficiálních snímcích: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 158 415 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Felicia 1.3
Rok výroby: 2000
Stav: 154 927 km
Cena: 12 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2005
Stav: 122 088 km
Cena: 95 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků