Škoda odhalila kompletní ceník nového Superbu. Je z čeho vybírat

19 komentářů

your.god
11. března • 21:39

Jaký průměrně inteligentní člověk si koupí Superba s motorem z Fábie? (příměr) S Turbofénem to bude mít životnost tak 100 - 150 000 km, když to dobře půjde a potom zahodit nebo koupit nový motor, protože v něm bude vylágrovaný úplně všechno. Snižovat životnost nových aut na 1/3 životnosti starších modelů je nový trend automobilek a ani tam nemusí montovat žádná "kurvítka". Němci to ojedou a v poho si koupí nové, ale k nám už od nich pro naše pracující socky nebude co dovážet, protože ty ojetiny nynějších "optimalizovaných" (tj. poddimenzovaných a ojebaných) novinek skončí svoji pouť rovnou na šroťáku. Ještě nějakou dobu budou k sehnání slušné ojetiny dražších modelů z let 2000 - 2010 a potom šlus a automobilky nás budou mít tam kde chtěly. Žádný starší slušný ojetý auta už nebudou a většina čechů bude v prdeli. A nebo si za celoživotní úspory budou muset vážně koupit tu věčně mladou 20 let vyráběnou novinku Fábii :-O
Oni z ní čeští "novináři" v případě přání koncernu zase klidně udělají auto roku třeba za pět let :-(

jehovista
11. března • 22:02

Tak nekdo(napriklad ja) treba najede 10 tisic rocne, takze zivotnost 150 tisic takovy problem nebude.

jehovista
10. března • 22:51

To DSG fakt stoji tolik penez? Vsechny varianty s DSG stoji o 65 tisic vic. Vzhledem k tomu, ze tam zas neni normalni prevodovka a spojka, tak to musi stat minimalne 100. To mi prijde kapku prehnane. U fabie je ten priplatek za 7st dsg jenom 35. Tady je takovych expertu, tak by nekdo treba vedel jak to je.

juchuch
10. března • 23:08

Cenu netvoří výrobní náklady ale trh. U Fabie by nikdo příplatek 30%ceny auta za automat nedal, tak je holt levnější. Nebo si snad myslíš, že xenonové světlomety stojí výrobně o 25000víc než žárovkové? Kulový, rozdíl je tak 3litry, zbytek je doplatek za to, že vidíš.

jehovista
11. března • 22:01

Myslim, ze cenu netvori trh, ale nejaky planovac ve VW. Me se cenove a vybavou celkem zamlouva superb style s 1.4, ale tech 65 za automat mi prijde jako pekne odrbavani.

Zelí
11. března • 19:08

Rozdíl mezi svítivostí halogenů a xenonů je nula, nula prd. Xenony jsou jednak slepá cesta a pro zákazníka vyhozené peníze. Doplatek 35 tisc nedává žádný smysl.

DDT
12. března • 6:47

no nevím synku, s halogeny jsem jezdil 13 let, s xenony jezdím 11 let, a řekl bych, že ty výbojky svítí víc...

jednabedna
11. března • 20:40

Tak to samozřejmě není pravda. 35W xenony mají 2,5x vyšší světelný tok než H7. Pravdou je ovšem to, že jsou přežité. Splnily svou historicky velmi krátkou úlohu a doba jde cestou LED, možná i laseru a možná taky ne. Plně chápu light koncept nového passatu, kde už xenony vůbec nejsou a v souvislosti s tím nechápu light koncept nového superbu, kde naopak mimo socialverzi jsou jen xenony a LED vůbec ne.

Raven
10. března • 18:42

Superb? Do toho půjdu B-]

juchuch
10. března • 19:05

Jo? Počkám až vylezou s combi a pak mohu hodnotit. Ceny ale nepovažuji za přehnané. Zatím jen dotazy:
Proč chudák Laurin & Klement dostal tu hrůzu jménem Amundsen? Ten shit stojí výrobně plusminus skoro stejně jako Columbus, když už někdo zaplatí za LK, měl by dostat normální navigaci.
Kde jsou LED světlomety, když obyčejný Seat je má?
Kde je noční vidění?
Headup displej?
Proč je to zase užší než Passat?

Tom
10. března • 20:42

Protože vw si to tak přeje.;-)

Petr
10. března • 21:18

je to proto, že Superb je na podvozkové platformě MQB používané pro Ochcávky (Golf) a Passat je na rozřířené modifikaci MQB používané pro Audi A4/A6

Sobo
11. března • 10:19

Plácáš kraviny.
1. MQB se pro Audi A4/A6 nepoužívá protože mají na rozdíl od Passatu nebo Superbu motory podélně a tudíž používají platformu MLB.
2. Nový Passat a nový Superb používají jednu a tu samou platformu MQB.

DDT
11. března • 1:36

omyl, kdyby ses toliko nevěnoval těm antikomunistickým debatám, mimochodem v dnešní době úplně k prdu, tak bys věděl, že A4/A6 májí motor a vše podélně, čili úplně jiná platforma, úplně jiné nápravy.
MQB je platforma pro motory napříč, obyčejná McPherson přední náprava, vždy Haldex.
MQB umí být pouze trochu delší nebo kratší co do rozvoru v oblasti vnitřního prostoru, jinak je vše ostatní stejné od Golfa po Passata včetně ostatních derivátů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
11. března • 6:52

aha, takže anitinacistické debaty dnes jsou také k prdu, proč nechat nácky si nepokecat na netu a pochválit je jak vše nebylo tak špatné jak se říká, zvedli ekonomiku, životní úroveň, odstranili nezaměstnanost, stavěli pro ně byty a rekreční podniky na Rujáně atd.

juchuch
10. března • 23:03

Plácáš nesmysly, A4/A6 není na MQB. Q znamená motor napříč, což jaksi není případ A4 ani A6. A Passat je samozřejmě MQB, stejně jako Golf, O3, Sup atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
11. března • 0:48

ano, máte pravdu, omlouvám se, A6 je na MLB

Tom
10. března • 22:16

To má ale vliv na šířku vozu a ne na výbavu nebo motory.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jednabedna
11. března • 20:44

Nemá. Polo i Passat jsou MQB.

Doporučujeme

Články odjinud