Škoda od neděle výrazně zlevní své vozy

82 komentářů

majklef
31. května • 12:04

Opět mě někteří nezklamali a jediné co dokážou je sprostě nadávat a urážet....To je fakt síla.
Nevím co jste nepochopili na příspěvku pana Ondrašíka??
Pokud jdete do sámošky pro "rohlík" a bude stát 2 kč tak bud ho za tu cenu koupíte a když se Vám ta cena nebude zdát,pokusíte se podívat jinam jestli není levnější...Takhle je to snad v každým oboru...Tak proč ne v autech??Souhlasím že si můžu zanadávat že je někde Škoda dražší ale nevím proč bych kvůli tomu měl někoho kdo to po pravdě napsal urážet....??
Vše je jen o slušnosti a vychování....
Mějte se...

Fénix56
30. května • 1:03

Článek bych pochopil, Škoda vidí že se ty šuntíky tak moc neprodávají a resp cena neodpovídá nabízené kvalitě - "jít za štěstím" taky nepomohlo, tak se musí jít s cenami dolů. Fajn beru. Ale napsat, že Škoda auto vyslyšela čtenáře AR, to může fakt jen domýšlivý k*kot, to se na mě nezlobte :-D:-D:-D

smudliky
30. května • 22:35

Obcane, Skoda plne prodava svou kapacitu a momentalne by prakticky ani nemohla prodavat vic, protoze to proste nestiha vyrabet. Ale to bude tezke vam vysvetlovat, vy suntiku...

Dusan
31. května • 11:01

Ale no tak. Nikdo "neprodava svoji kapacitu". V dnesni dobe je kapacita vec, ktera se da koupit ci jinak zaridit. Verte, ze kdyby perspektivni model mel poptavky na dvojnasobek stavajici vyroby, tak se do roka vyrabi dvojnasobek. Faktem je, ze Skodovka by samozrejme velmi rada prodavala vice kdyby se dalo.

petr
30. května • 7:50

A co potom prodává Ford ? Škodovka slevní Fabii až o 20.000,- Kč, no a Ford teď bude taky snižovat ceny a u Fiesty, což je konkurent Fabie jde dolů s cenou až o 74.000,- Kč !!!
A co se týče první věty, tak očividně nemáš smysl pro humor :-P Mě ta věta naopak dobře pobavila a "vo tom to je" :-D

Dusan
31. května • 10:59

Nevim jak Fiesta, protoze to je kategorie auta uplne mimo mne, ale zbyle Fordy mely nastavenou cenu opravdu vysoko a to tak, ze se jednalo casto o nejdrazsi vozy na trhu. Treba Mondeo bylo pri uvedeni drazsi nez srovnatelny Passat (takze nejdrazsi nepremiovka ve stredni vubec), Focus po faceliftu byl drazsi nez skoro cela konkurence a podobne. Tudiz Ford ma opravdu velky prostor pro zlevnovani, kdyz si uvedomime, ze rozdily proti konkurenci byly az statisice korun.

edo
30. května • 4:03

je plno lepsich aut ako skodovka....skodovku nechcem ani zadarmo

dastax
30. května • 7:18

A co to sem cpeš, chytráku?Já mám třeba Oktávku RS a jsem nadmíru spokojen, jiný auto bych ani nechtěl ;-)

DevOneCz
29. května • 21:49

No hezké populistické, gesto případně případně úhybný manévr pro antimonopolní úřad?Nemyslím, že by ale výrazně zvětšilo prodej. Ti kteří jsou pro dotyčné vozy již rozhodnuti je budou mít jen levnější. Co se nemění je že i přes slevu budou dále v zahraničí levnější , tedy pokud je záměrně čistě náhodou nezdraží. Případně stále o X => 20 000,- dražší než konkurence.

Aloha
29. května • 9:58

to se jedna o akcni nabidku nebo uz ty ceny takhle zustanou porad? Pokud je to akcni nabidka tak nevim proc je k tomu takovej senzacni titulek pokud je to trvale snizeni cen tak si to zaslouzi:-)

Radek Ondrášík
29. května • 10:06

Akční nabídka napořád

Martin
29. května • 16:03

Re: A co Slovensko?
Radek Ondrášík | 29. 05. 2008 13:08
tak jsme tam, kde jsem vzpominal - bezna cena vs. akcni nabidka.aha takze "akcni nabidka naporad" je bezna cena ale golf edition (co je edicia takisto "naporad", nema fixne dane ukoncenie a ide o MODEL, nie akcni nabidku). Podla mna je normalne zrovnavat tieto dva modely.z textu importera: Golf Edition, Edition Plus.
Tu nájdete aktuálny cenník modelu Golf Edition, Edition Plus a dostupnej výbavy.jasne sa tam hovori o model, nie akcnej ponuke.

pepa
29. května • 9:55

Jeste neco rychle udelat s divnym vzhledem F2 a zacne se mozna blyskat na lepsi casy

popopo
29. května • 18:04

smola . aj octavia bude mať svetla ala roomster

KL
29. května • 9:30

tu uvodni vetu o tom, kdo koho vyslysel, jste s si mohli odpustit...ta je hodne trapna ;-(

Joz
29. května • 8:50

A kedy pride zlacnenie na Slovensko? Uz dnes stoji najchudobnejsie Octavka o najmenej 100 000 Sk viac ako porovnatelny Golf.
Konkretne: Octavka II 1,4, zakladna vybava bez klimy 469 000 SK
Golf V 1,4, s poloautomatickou klimou, CD radiom, nejaka elektrika vyjde na 410 000 Sk.

Lu
29. května • 8:58

Aka super akcia radio s mp3 zdarma :-D:-D:-D

Radek Ondrášík
29. května • 8:56

A proc by mela stat mene? Golf je nejake meritko, podle ktereho se maji urcovat ceny?

qw
29. května • 9:02

Golf urcite meritko neni, ale je to srovnatelne auto a auto bez klimatizace, bez radia a "bez nejake elektriky" by asi nemelo stat o 59 000 vic ...

Radek Ondrášík
29. května • 9:05

Když to takhle lidi koupi, pak je to cena správná.

qw
29. května • 9:09

No a vo tom to je, ze nekoupi. Rada lidi se otoci a jde ke konkurenci ...:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. května • 9:22

Jak to víte, že nekoupí?

qw
29. května • 10:13

No proste to vim. Mam na Slovensku celou radu znamych, kde cela rodina do pateho kolena vzdy jezdila Skodovkou. Dnes proste jezdi Fordama, Toyotou, Peugeotem, ... A to presto, ze Skoda servis maji za rohem nekde 200 m od domu a s Fordem ... musi s eventuelni opravou mnohem dal. Proste to tak je.

qw
29. května • 10:15

Na doplneni. Mluvim o novych autech. Ne o bazaru. :-D

Radek Ondrášík
29. května • 10:22

A jen dodám, že Škoda s 1,4 motorem staruje v SK na částce 469 000 Kč a Golf V s motorem 1,4 na částce 552 000 Kč. To, že je na nějaký model akční nabídka je irelevnatní.

MN
30. května • 10:31

Panove, pan Ondrasik ma sice "ve sve podstate" (ze cenu urcuje trh a basta) pravdu, byt jeho dalsi argumenty jsou ponekud v rozporu s faktem ze skoda v CR zlevnuje, a byt se nijak nevyjadril k vasim dukazum ze Golf je nakonec precejen levnejsi nez Octavka (protoze, pane Ondrasik, ty akcni ceny jsou take nedilnou soucasti trhu kterym se tak ohanite), ale predevsim si uvedomnte jedno:Vedete diskuzi s clovekem (R. Ondrasikem), ktery onekda v jine duskuzi na kritiku ze nekdo jezdi po okreskach 120 odepsal "A co je na tom spatneho?".Zvazte prosim zda s takovymto clovekem ma cenu o cemkoli diskutovat.
MN

Radek Ondrášík
30. května • 10:45

Skoda de facto nezlevnuje. Pouze zacne prodavat za jiny kurz, nez doposud. Doputuje k ni stale stejne mnozsti eur jako doposud, zakaznik pouze usetri, jelikoz za kazde euro od Skody nezaplati 30 Kc, ale treba 29 Kc.S tim golfem jsem to uz uznal vyse a napsal k tomu - a proc by nemohl byt golf levnejsi? Je nejaky duvod, proc musi byt Golf drazsi?A k tomu zbytku nechapu proc sem tahate neco, co s timto vubec nesouvisi. Nazor na rychlost a nazor na ekonomicke veci maji nejakou souvislost? Nebo proto, ze nekdo kdo jezdi rychle, musi byt spatny ve svem oboru, kteremu se venuje? Prijde mi to neskutecne hloupe sem tahat veci, ktere spolu vubec nesouvisi a pokud nejste schopen diskuse s nekym, kdo ma na jinou vec zcela odlisny nazor, pak mate pravdu, ze nema smysl diskutovat, protoze lidi jako vy, kteri nedokazou uznat jiny nazor a respektovat jej, nikdy ani nediskutuji, ti jenom vykrikuji do tmy.

MN
30. května • 11:35

Pane Ondrasik, jenom proto ze se ptate - pletu to sem proto, ze z vyse uvedene reakce jsem pochopil, ze jste blb. A s blbem nema cenu diskutovat o cemkoli, je mi lito.
Tento prispevek bude pro svu obsah asi smazan, ale ja vam jinak odpovedet neumim.
MN

Obcasny ctenar autorevue
30. května • 14:49

Není to blb , zde platí koho chleba jíš, toho píseň zpívej , špatný obájce by brzy přišel o práci . Nekomu za diskuzni prispevky plati a nekdo pouze vyjadruje svuj nazor .

MN
30. května • 14:54

Rozumim vam, a neco na tom asi bude. ;-)
Ale me primarne nevadi ze Ondrasik pJandu obhajoval, me vadil zpusob jakym to udelal, ta v danem kontextu naprosto nesmyslna, debilni otazka. Z te mam opravdu pocit ze o cemkoli s Ondrasikem diskutovat nema smysl...
mejte se
MN

Radek Ondrášík
30. května • 15:00

Vy totiž vidíte v nastaveném limitu nějakou hodnotu, přes kterou, když někdo přejde, tak je těžký zločinec. Uvědomte si ale, že to není tak dávno, co byla v nočních hodinách na okreskách rychlost neomezná. Dnes už omezení má. Takže před pár lety by bylo zcela normální, legitimní a slušné jet po okresce 120 a dnes je to těžký odsouzeníhodný počin.Já se na dopravu nedívám pohledem našich předpisů, ale trochu jiným. Neříkám, že lidé mají porušovat předpisy, ale paušalizovat a vidět v limitech zeď za kterou je řidič vrah, je trochu hloupé.Kupodivu já osobně v 99% jízd předpisy zcela dodržuji, jak rychlostní, tak jiné. Nemám s tím žádný problém, ale je to dáno spíše tím, že limity jsou nastaveny tak, že mi vcelku vyhovují. Samo, najdu místa, kde bych je měnil, ale nic zásadního. Přesto nevidím nic špatného, když pojedu 4proudovou okreskou s minimem provozu 120 km/h.

MN
1. června • 21:07

Pane Ondrasik, takto jak to rikate uz to ma hlavu a patu (cimz nerikam ze s vami souhlasim), a mohli bysme odstartovat nekonecnou diskuzi o rychlostnich limitech a vecech s tim souvisejicich, kterou ja z casovych duvodu vest nehodlam, a uz vubec ne s vami.Nicmene zakladni osnova pribehu kterym jsme zacli je daleko daleko jednodussi:
Pjanda zde nas tomto serveru, opakovane, arogantne a pubertacky daval na odiv ze pro nej rychlostni limity neplati. Pote, co se nad tim nekteri diskutujici (uz ani nevim jestli jsem to byl ja sam) pohorsovali, postavil jste se na jeho stranu hloupou a arogantni poznamkou "A co je na tom spatneho". Tim jste v mych ocich klesl hodne hluboko. Tecka. Vsechny dalsi diskuze ktere bychom od toho mohli odvijet by mohly byt zajimave, sofistikovane atd., ale s vyse uvedenym pripadem jiz primo nesouvisi a ani vas ani pJandu neomlouvaji.MN

Radek Ondrášík
30. května • 14:52

Ted jste na to kapl. Cela ma rodina je ziva z toho, kolik prispevku tu dame.

Radek Ondrášík
30. května • 12:24

Proč by měl být smazán. Zde nejde v prostředí, kde musíte hovořit tak, jak si redakce přeje. Máte-li jiný názor, tak se nic neděje. Takže tu z toho nedělejte prostředí, kde se mažou příspěvky diskutujících.Jinak pokud máte takový názor, klidně si ho mějte. Je jednoduché si odplivnout, než vyloudit své názory a ty případně něčím podpořit. Takže opět typická situace "pivo v ruce, cígo v puse a budu prezidentem"

qw
30. května • 14:24

Pro BLBA. Sedim na prazske adrese, ale pro vas jako pro skutecneho DEBILA je typicke prevadet vsechno na narodnostni tematiku a zatahovat do toho tematiku CR versus SK (viz prezident SK ... ). Doplacim jen na to, ze jsem se zacal bavit s debilem jako jste vy.Omluva pro pana Joze. Vas puvodni prispevek je jasny, strucny a srozumitelny. Nedelejte si prosim nazor na CR podle blbcu typu pana Ondrasika. Vetsina z nas Vasemu prispevku porozumela. Reakce Skodovky je toho dukazem. Je 14 hodin 15 minut, ale od vcerejsiho rana 8:50 jeden pablb nebyl schopen vstrebat nekolik radku informaci. Ten idiot vubec nechape ani svuj vlastni clanek, ktery nekde opsal. To jen ukazuje jaky smysl ma bavit se na internetu. Preji Vam hodne stesti na Slovensku.

traveller
30. května • 14:34

Joz dostal odpoved uz na zacatku... To jen jeden Ynteligent v tomto vlaknu to nepochopil.

Dodo
29. května • 20:37

Pred par mesiacmi som sa rozhodol vymenit Feliciu za nove auto. Chcel som kombicko a jasne, ze som si najprv presiel ponuky. V prvom kole vyberu bola aj Oktavia. Ta ale vypadla rovnako, ako nasi hokejisti, hned v prvom kole. Dovod, jednoznacne cena. Nakoniec som si kupil Ford Focus II. Lacnejsie o viac, ako 120 000 korun.
Kolega tento mesiac likvidoval Favorita, ktoreho si velmi pochvaloval. Skuste hadat, preco si nakoniec nekupil Oktaviu ...

Radek Ondrášík
29. května • 20:46

Protoze na ni nema?Kupodivu i presto, ze vy a vas kolega jste si Octavii nekoupili, prodava Skoda vesele dal vse co vyrobi a neustale navysuje produkci a prodeje. Reknete jediny duvod, proc ma firma, ktere se dari vse prodavat, neustale velmi dobre roste, zlevnovat?

anonym
29. května • 21:02

áno, predaje Škody rastú, ale v tých krajinách, kde zlacňuje, nie na Slovensku. V 2006 tu predala 21380 áut, v 2007 19358.

qw
30. května • 9:03

Ano pane Ondrasik, proto jsem tam kde jsem. Tam kde by se s Vama nikdo jinak nez u vratnice ani nebavil, kde by jste dlouho musel zadat o vstup. Vzdelani krome jineho nespociva v tom, ze clovek ramusi titulem, ale v tom, ze si na skole se spoluzakama u zkousek zvykne respektovat argumenty jinych lidi. Vam muze pan Joz napsat co chce, dal Vam cisla, dal Vam dokonce i zdroje informaci, ale podekovani nebo uznani, ze ma pravdu se od Vas nikdy nedocka. Jste stejny jako jeden muj hodne jednoduchy soused, ktery se jednou v rozhovoru rozhodnul, ze Octavie I a Passat Variant maji stejne zadni dvere. I kdyz se na sebe ani nepodobaji. Kdokoliv mu mohl auto klidne pristavit pred jeho dum, soused si mlel jen to svoje, ze ty dvere na autech jsou stejne. Nerekl by nikdy: Pardon, spletl jsem se. Mas pravdu. Vite pane Ondrasik, i tohle se naucite na skole. Proto Vam trci slama z bot. Proto rikam, ze je to na Vas videt. Vzdyt vy jste ani nepochopil, ze v ramci diskuse vlastne popirate hlavni zpravu o zlevnovani jednotlivych modelu, kterou jste nekde opsal, ze Skodovka konecne reaguje na tlak jinych automobilek. Kdyz chcete delat novinarinu, udelejte si alespon pomocnou skolu.

Radek Ondrášík
30. května • 10:21

Fascinuje mne, jak si zde hrajete na dokonaleho vzdelaneho clovak. Urazite a navazite se do druhych a pritom o nich nic nevite. Ja osobne bych si nikdy nedovolil nikoho, ani v anonymni internetove diskusi, takovym zpusobem shazovat. Co o mne vite? Co vite co delam ve svem zivote? Co vite, jake mam skoly? Nevite nic.Jste hloupy clovek a je jedno, kolik mate skol a zda sedite v base, kdyz mne tam nepusti. Je mi to uplne jedno, budte treba prezident SK, budte sef te nejvetsi banky na svete, ale chovate se jako hlupak, resp. namysleny a zahledeny hlupak sam do sebe.

qw
30. května • 9:15

PANE ONDRASIK!!! CITUJI!!! Reknete jediny duvod, proc ma firma, ktere se dari vse prodavat, neustale velmi dobre roste, zlevnovat?To je snad uz na hospitalizaci v ustavu. Vzdyt hlavni clanek pise o zlevnovani modelu. Vy to snad pisete z ustavu pro dusevne nemocne v ramci terapie.:-D

traveller
30. května • 10:50

Pro Ondrašíka: že vůbec reagujete na taková... individua.
Pro qw: Škodovka zlevňuje v ČR (chápete)? na SK možná nepotřebuje měnit ceny, situace jí vyhovuje. Asi nemáte dost známých, aby pozicí Škodovky otřásli (tím, že koupí třeba VW). Jasné? Až jim i u vás poteče do bot (obrazně, chápete?) tak možná taky zlevní.
PS: Golf bych nechtěl, ikdyby stál o polovinu míň... možná je takových více (samozřejmě mimo okruh vašich známých a příbuzných)

Antracit
2. června • 9:25

No prosím, nechce etalon třídy. B-] A koupí Forda. :-D

Joz
29. května • 12:49

Problem, je v tom ze na Octaviu II nebola za posledne 2 roky ziadna akcna nabidka, kde by sa zaklad bez vybavy s 1,4 motorom dal kupit lacnejsie ako 469 000.
A na Golf su taketo akcne nabidky neustale k dispozicii.

Radek Ondrášík
29. května • 13:08

tak jsme tam, kde jsem vzpominal - bezna cena vs. akcni nabidka.

Joz
2. června • 10:30

Pan Radek O., robte prosim nieco s tou svojou natvrd.lostou .

qw
29. května • 13:26

Problem, je v tom ze na Octaviu II nebola za posledne 2 roky ziadna akcna nabidka ...A druhy problem je v tom, ze nekteri lide informace z nekolika radku nedokazou vstrebat ani pri svem mladi (a to ani od 8:50 do 13:08).

Radek Ondrášík
29. května • 13:38

To je komunikace o ničem. Akce vs. neakce. Prostě Golf je v akci a proto by měla Škoda slevnit. Audi A3, což je to samé co Golf a OII stojí o 50% více a řešíte to snad?Škoda prodá vše co vyrobí, navyšuje produkci, rostou ji zisky. Proč by měla zlevňovat prodejně úspěšné vozy? To VW má problémy s odbytem, tak jde s cenou dolů.

homer
29. května • 14:25

Proč bych nemohl akční cenu srovnávat s ceníkovou, budu snad platit jinými penězi? A motoristický novinář píšící že golf V, OII a poslení A3 je totéž by měl rychle kontaktovat nějakou pracovní agenturu.

Radek Ondrášík
29. května • 14:36

Může srovnávat cokoli a jakkoli. Ale je třeba si uvědomit, že daná akce má začátek a konec a že cena není trvalá. Pokud si to nekoupí dnes v dané akci, zítra za to zaplatí dle ceníku.
A co se tyka GV, OII a A3 - jaky je v nich rozdil, mimo design? Platforma stejna, 95% dilu stejnych, motory stejne, vybavy stejne. Logo jine a design jiny.

homer
30. května • 15:47

95% stejných dílů: golf V, O II, A 3! Tak pane redaktore, společná podvozková platforma není totéž co stejný podvozek, a rozdílů v karoseriích , interiérech a výbavách je tolik že prakticky nic není zaměnitelné. Jediné co je z 95% stejné jsou motory. A jestli někdo nastavil cenu auta vyráběného v ČR výš než cenu srovnatelného výrobku z SRN tak si pěkně mastí kapsu. Nic jiného.

Radek Ondrášík
30. května • 15:56

homer: tak si mastí kapsu a co? Je to soukromá firma a ta si může ceny stanovovat jak chce. Pokud se vám to nelíbí, běžte jinam. Už nejsem před rokem 89, kdy se ceny určovaly centrálně.

homer
31. května • 10:36

pokoušel jsem se ti objasnit proč by měl být golf dražší než OII, na což si se ptal, tak proč sem taháš období centrálního určování cen. Máš s totalitní minulostí nějaký problém?

qw
29. května • 16:02

Pane Ondrasik, vy a Vas obdivovatel pan Vantage, vy jste snem kazde automobilky. Presne to kazda automobilka potrebuje. Jako kafemlejnek tocit stale dokola jedno a to same a nikdy nepriznat, ze se mylite, ze je i neco lepsiho a vyhodnejsiho. Bohuzel ne kazda automobilka ma stesti na takoveto dva zakazniky.Je to nejen 1:0 pro vas, jak jste se sami ohodnotili, a 10:0 pro automobilku, ale hlavne po cela leta 0:10 v neprospech zakazniku. Na stesti jsou i lide racionalne uvazujici, kteri argumentum jako uvedl pan Joz rozumi a klidne si koupi i jine auto. Diky nim, diky temto zakaznikum, jsou resp. budou slevy nakonec i u Skodovky. A z toho mame radost.

Radek Ondrášík
29. května • 16:14

Rozdíl je v tom, že vy jste idealista a já jsem realista. Ano, v ideálním prostředí bude vše zdarma, protože každý udělá ve společnosti určitou práci, která bude zdarma k dispozici jiným a za to já dostanu k dispozici zdarma práci jiných lidí. To je ideální prostředi a reálná fikce.Ano, z pohledu zákazníka by automobilky mohly prodávat vozy levněji, na druhé straně jsou zde akcionáři automobilek a ti chtějí zisky a naopak prodávat co nejdráž. Zákazník může být zároveň akcionář a jsme v patové situaci.Další důležitou věcí je, že ceny produktů nejsou nikde stanoveny jako "náklady na výrobu, distribuci a prodej + 5 Kč na zisk". Ceny se staní s ohledem na zvykolsti daného prostředí, konkurenční prostředí, velikost trhu apod. Pokud jsou pak zákazníci za takto stanovené ceny ochotni nakupovat a prodeje plní předem dané plány, případně je ještě překračují, je cena z pohledu firmy stanovena správně a není jediný důvod jakkoli cenu podrážet.Takže vás jako zákazníka chápu, že byste chtěl všechno levnější, ale nechápu, že vám uniká to ostatní kolem. Na to, že jste starý kmen, plný zkušeností a vzdělání tu argumentujete na úrovni závistivých lidí, kteří to v životě daleko nedosáhli a je pro ně lepší nadávat kolem dokola.
PS - ze mne moc firmy radost nemají. Když nakupuji, tak s nimi hraji stejnou hru, jako oni hrají se zákazníky. A vždy se dá dojít na cenu za produkt, při které partner (prodávající) vydělá a já usoudim, že mnou vydělané peníze jsem ochoten za ten výrobek za danou cenu utratit.Chovejte se tržně, pokud nejste s cenou spokojen a nejste schopen se s druhou stranou na akceptovatelné ceně dohodnout, pak máte právo volby a můžete jít jinam.

qw
29. května • 16:19

Mluvte si a piste si co chcete, ale to vzdelani Vam proste chybi a je to videt. Kdyby jste si udelal skolu, prispevek pana JOZe by jste pochopil do minuty. Je 16 hodin 15 minut a vy jste ho nestravil a nevstrebal od 8:50.

Radek Ondrášík
29. května • 16:22

Když dojdou argumenty, přijdou urážky. No proč ne. Raději budu pro vás nezvdělaný mladík, než vzdělaný člověk jako vy. Pokud má vzdělaný člověk uvažování jako vy, pak se nedivím, že jste tam, kde jste.

aztec22
29. května • 18:52

takze to uzavreme tym ze na sk si budeme kupovat golfiky z ktorych octavia vychadza a v cz domace octavie:-))

anonym
29. května • 17:00

Podľa štandartného cenníka VW Golf pre Slovensko http://www.vw.sk/golf5/cennik/Golf_10.4.2008.pdf
vyjde najlacnejší Golf Trend s motorom 1.4 na 13193 EUR (už s príplatkom za 4-dver. verziu), momentálne to je 404246 SK

ps1818
29. května • 16:01

Nemôžem nereagovať:
Štandardná cena VW Golf 1.4 16V (bez klímy, bez rádia, ale komplet v elektrike a so 6 airbagmi) pri kurze 31 SKK/EUR = 387 066 SkPravdou je, že má len 3 dvere, ale po pripočítaní príplatku sa dostaneme kdesi na 410 000 Sk.Takže ak tá "bežná" základná octávka stojí 469 000 Sk a o.i. má nameisto elektrických okien len "švihadlá", tak neviem, ale tiež by som si ju nekúpil... Jedine, že by som chcel jej megakufor.Ani mne sa nepáči súčasná cenová politika Škody, ale ako hovorí Radek Ondrášik, cenu určuje len a jedine TRH! Takže pokiaľ to budú ľudia kupovať aj za tieto horzné peniaze, dovtedy cena dolu jednoducho nepôjde...

popopo
29. května • 18:06

rozdiel je v tom , že VW má cenník v EURO a Škoda v Sk . kurzový rozdiel Škoda nezohladňuje

qw
29. května • 10:26

Pane Ondrasiku, vy si pamatujte pouze jednu vec. Tady jste na internetu, kde casto mluvite s lidma, kteri jsou od vas starsi a vzdelanejsi. Svuj mentorsky styl ucitele zakladni skoly nebo spise z materske skolky si nechte do hospody.

Radek Ondrášík
29. května • 10:34

Proč sem taháte věk a vzdělání? Co vy víte jaké mám vystudované školy a co mám za sebou. Takže se držte tématu a nedělejte tu ze sebe, nebo jiných lidí nějaké "nadčlověky". Pokud je někdo starší a chlubí se X-školami a přitom argumentuje velmi hloupě, je to tím horší.Jednoduše řečeno, stavíte na tom, že vaši známi odešli od Škody, proto je Škoda drahá. Hodíte sem cenu Golfu z nějaké akční nabídky, která je limitovaná a na tom opět stavíte, přitom jak se můžete sám přesvědčit, Golf je o nějakých 70tis. dražší, než Octavia.I desetileté dítě ze základní školy v tom vidí, že je něco špatně. A to "špatně" je na vaší straně. Nemusí se vám to líbit, ale svým způsobem jste se utopil ve vlastních argumentech. A pokud se takto hloupě chová starý kmet s X-tituly, pak potěš koště.

popopo
29. května • 18:00

p.Ondrašík porovnajte verzie combi golf a octavka . je tam rozdiel cca 60 000 v neprospech octavie.

Radek Ondrášík
29. května • 18:16

popopo: a proč vadí, že Škoda stojí více, než VW. Je snad nějaký zákon, který toto znemožňuje, nebo proč by měl VW stát více? Jaký je pro to důvod, aby Golf byl dražší, než Octavie?

Ondra S.
29. května • 11:53

Souhlasím s Radkem.. Teď to bylo popsáno velmi trefně:-)

Vantage
29. května • 11:32

to sedlo :-DRO - qw: 1:0PS: není nic horšího než moula, kterej si myslí že je nejstarší (a nejchytřejší) na celým netu...

qw
29. května • 11:45

OPAKOVANI!!!! A kedy pride zlacnenie na Slovensko? Uz dnes stoji najchudobnejsie Octavka o najmenej 100 000 Sk viac ako porovnatelny Golf.
Konkretne: Octavka II 1,4, zakladna vybava bez klimy 469 000 SK
Golf V 1,4, s poloautomatickou klimou, CD radiom, nejaka elektrika vyjde na 410 000 Sk.P.s. At zije mladi, ktere si priplati 59 000 za to, ze nemuze mit radio ani klimatizaci. My stari moulove tohle nemusime. A at vam jeste dlouho vydrzi pocit, ze je to 1/0 pro vas, a ze jste kingove. :-D:-D:-D

Radek Ondrášík
29. května • 11:53

Mohu se zeptat, kde najdu tu cenu 410tis. SKK za ten Golf? Prošel jsem weby prodejců i VW a nikde jsem na tuto cenu nenarazil?

Joz
29. května • 12:45

http://www.vw.sk/golf5/cennik/Golf_Edition_10.4.2008.pdfSpominany Golf stoji EUR 13 281,81. Ratal som kurzom SKK/EUR = 31. V SKK to teda je 411 736,11.Dnes je kurz este lepsi 30,66. Cize v SKK to je 407 220.

Joz
29. května • 12:52

Pre upresnenie, ta informacia o cene je z webu importera.

Radek Ondrášík
29. května • 10:20

Takže stavíte skutečnost na základě vašich známých? Kéž by byl svět tak jednoduchý a v businessu stačilo se zeptat souseda a známého co kupuje a nekupuje a na základě toho stavět.Pamatujte si jednu věc, cenu zboží neurčuje relevance toho, zda cena odpovídá tomu, co zákazník získá. Cena vždy reflektuje skutečnost, zda je zákazník danou věc za dané peníze kopuit. Pokud ano, pak je cena správná, pokud ne, cena se sníží. Je to základní pravidlo trhu.

mates
29. května • 8:19

protoze i kdyz prodeje v CR jsou pro ne skoro nezajimave konecne zjistili ze konkurence uz nekolik let velmi vyrazne levnejsi, heureka....

bojler
29. května • 8:21

vyrazne ne, ale spis ma narazove akce se slevama. a ty akce sou hodne hodne caste..

Ivan
29. května • 7:15

Jaký je důvod tohoto zlevnění?

ja
29. května • 14:26

mozna i vrtani se antimonopolniho uradu v jejich cenach...

traveller
29. května • 7:34

protože si lidi jezdili pro škodovky do ciziny

x12345678
29. května • 8:30

To za prvé. A za druhé jsou díky CZK/EUR výrazně snížené vstupní náklady, protože kromě mezd a daní mají všichni významní exportéři celou ekonomiku vázanou k EUR.

JanQ
29. května • 7:19

Kdyz neco konci,tak se vzdycky zlevni a vyprodava:))

Hajetor
29. května • 7:27

Tvůj fotr bude zároveň tvůj strejda, že jo.

JanQ
29. května • 14:32

ale dity....

Doporučujeme

Články odjinud