Škoda forever B-]
Každá značka má vždy určitou skupinu patriotů! A na druhé straně jsou pak už jen ti druzí!: -D
Chvilka poezie :-)eReSoKup si nový tříválec,nalep na něj písmenka.Naleštěné ego tvé,není prostě úžasné?Výkon to je maličkost,očipuj si autíčko.Až koncovku nasadíš,podobá se víc a víc.supersportu bez hranic.Kouří jako o závod,tvoje nová kára.Proč jsi koupil eReSo?Manželka tě kárá.Soused padl na zadek,když uviděl káru.Konečně jsi spokojen?Mámo zalez jedem na zahradu.
Kdo to je vlastně ten správný a opravdový Škodofkář!? Ten kdo si koupí nové voňavé a za 3-5 roků při obměně modelové řady si koupí opět nové a starou vránu pošle dál do světa!? Nebo ten kdo upocený obíhá autobazary a pak si s velkou slávou domů přiveze starou vránu za 70 000,-Kč , 5-10 roků starou a s tachometrovými 120 000 - 150 000km!? A poté pak tady plácá rozumy o tom co je nejlepší a nejkrásnější, co si pochopitelně s vypětím všech sil a všech rodinných financí pořídil!? Bohužel nejhezčí a nejkrásnější vždy byla a bude Sněhurka!!! :-D:-D:-D
Dík! ;-)
Ty musis mit straslivej vred na svy pubertalni dusicce. Normalni clovek neni skodovkar, nebo vovlvar, nebo idiot...to mluvim o tobe. Normalni clovek si vybere to nejlepsi
jsou normální lidi, pak blbové, pak idioti. No a nakonec ještě Hat, co si dělá speciální skupinu sám pro sebe.
Tak to máš naprostou pravdu, tohle je opravdu něco! Kde se vzal tu se vzal hop a je tu lidoop! B-]
Jo myslíš třeba tebe řitíku?
A ty nepatris ani mezi Haty a ani mezi normalni.
Satanáááš II. !?:-D
Zrychlení 0-100 kmh jen s řidičem 6 minut, se spolujezdcem 8 minut, v případě plně naloženého auta se vzadu vysune omezující cedulka 60 km/h a vůz nebude smět na dálnici.
Jestli to ma mit tech 70-80kW, tak to bude vykonejsi nez vetsina toho co po nasich silnich dnes jezdi.
jenže ten výkon je pouze papírový.
To je pravda Opel, nebo Skoda a VW na brzde daji vic nez maji v papirech na rozdil od mnoha jinych...znacek
což o to, do redline to točit můžeš, ale v běžném provozu budeš za troubu..
Aha. A treba 1.4MPI (rekl bych jeden z nejcastejsich motoru u nas) ma ten maximalni vykon(60kW) ve dvou tisicich? Asi ne, ze?
a kdo mluví o maximálním výkonu? Řeč byla o normálním ježdění. Tam, kde u staršího motoru stačilo držet otáčky na 2-2,5 tisících a řadit okolo 3 tisíc, tak u DS motorů je pro srovnatelnou jízdu potřeba provětrat krovky. To je celé.
Mám dojem, že sa do tých turbo motorov absolutne nevyznáte, ale ste strašne múdri! Videli ste už charakteristiku TSI, práve že v tých otáčkach 2-3 tis. vďaka turbu to má porovnatelný výkon ako 2litrový benzín, akurát to zabíja ťažký prevod, ale stále je to porovnateľné s priemernou atmo. 1,6kou. Iné je to však s poruchovosťou a výdržou, ale pokaziť sa dá aj 2L TDI (dvojhmota) a dobre spraviť aj 1,0 EcoB od Fordu. Ja mám po čipe v týchto otáčkach 230Nm (1,2TSI), toľko dá aj ten trojvalec, akurát koľko to vydrží??
Ale ty muj blekoto. O maximalnim vykonu se tu mluvi uz od zacatku. To jenom ty dobihas na nastupiste kdyz uz je nadrazi zruseno.
na začátku jsem napsal, že výkon je pouze papírový. Tedy se bavíme o výkonu běžně dostupném. Někdo tady nestíhá zvládat číst a hlavně udržet delší text v paměti. ;-)
No jestli je 70-80 z litru bezne dostupny vykon, tak te ma tvoje matka se svym brachou a ty uz ted uz jenom kydas blbosti aby ses z toho vylhal
Ultramagorismus. To už se jinak nazvat nedá.
Pokud je tříválec v kultovním mondeu a plánuje se do pětkového báva, tak v oIII, což je pro české diskutéry nižší střední, to je přesně motor, který tam vyloženě každému z těchto diskutérů musí zákonitě chybět.
Tak nějak... Ale do kultovního mondea či BMW si nikdo nekopne... KDyž tam daj třívalec... To dělají jen hlupáčkové zarputilí anti-škodovkáři se starýma plečkama před barákem.
Ale mezi ty hlupáčky patříš právě ty s tou starou vránou O1, za 70000,- Kč s 200000km na tachometru! Nebo si snad myslíš že s tím vrakem patříš mezi horních 10 000 :-D:-D:-D
Kloucku, Ochcavka uz neni vyssi stredni ? :-O
Zato ty nemas ani zakladni...teda dochozenou smrade.
Dement zůstane dementem, sprosťák sprosťákem a Hat navíc ještě hlupákem! :-D
Ubozacek z cinsky fabriky fnuka ...chudacku...bebicko boli...pinda nestoji...a volvo nejzdi...je mi te liťo chudacku
To jsi opravdu takový magor???
Uplakankovi z cinskeho gheta dosly argumenty? To nevadi. Nestoji, nejezdi, nikomu nevadi. ..VOLVOooooo....nebo Volha????
a proč se teda ta tvoje überwagen škůdka tak chlubí, kolik už tisíc aut prodala v té blbákovské Číně? ;-) Že by proto, že vědí, že tam mají prachy na utrácení?Nebo máš jen mindrák ze světových značek, škodafile? ;-)
Jejda to bych byl rad kdyby Skoda byla moje a ne VW. A pokud myslis cim jezdim tak v praci mam Insignii a doma starsi Subaru
Zase ti někdo šláhnul na Felicii!? :-D:-D:-D
No jooo to rika ten ktery ma nick znacku cinskyho pekace hihi
Nech se vyšetřit troubo, nevíš o čem meleš!B-]
Fnuk fnuk. Proste Volvo je stejna sracka jako ty
Nerikej mi tati. B-]
Ao zkusit 0.2 tsi dvojite preplnovani v motorkach 0,2 dokaze jezdit i za tri litry benzinu a v nafte urcite litr a pul :-D
:-O nééé to nééé toto to nemůže být pravda!!! nájezd max 10000km!!!!
Většina důchodců najede ročně tak 5000 km, za 10 let 50 000, těm se nic nevy-s-e-r-e. A s tím se při prodeji hodně kalkuluje...
A takovej strejda si bude porizovat ochcavku bratru za pul mega v holobytu.
JJ jak u Vietnamců, pane zájuka tši dni! :-D
Neboj se, ve zdejsich testech to bude porazet dvoulitrove Renaulty.
Takove sunky jakou ma tvuj fotr uz 27 let ve stodole...urcite
Koukam, ze k radiu, popelniku a zadnimu steraci si lidi budou muset naklikat i motor. B-]
Ale motor se v konfigurátorech naklikává zcela běžně, ne ???
Je to bezvyznamna poznamka. Eu to stejne nepovoli. Vykonne vysavace uz totiz zakazala.
Me to nevadi, ale bylo by dobre tyto motorizace znacit citelne vzadu na kapote, aby ridici vedeli, ze vuz bude potrebovat delsi dobu k predjeti a mozna ani nepredjede. Mam-li cist a vyhodnocovat provoz kolem sebe není to od věci. Jinak pokud tohle je sen ceskeho chalupare tak at si to koupi.
Aby sis přečetl označení motoru na autě před tebou, musíš porušit předpisy o bezpečném odstupu a přilepit se řidiči před tebou na zadek.
Pokud pořádně nevidíš, tak nemáš co na silnici dělat!!!:-/
Předpis o bezpečné vzdálenosti neplatí pro případ předjíždění. Zahájím předjíždění a ups, všimnu si drsného motoru, tak se zase vrátím :-D
Tak to už tady bylo, ale v opačně, kdy se na Š105 měnilo označeni na LS, GLS 120! Stačí se ale jen podívat na zadní čelo a pokud tam není žádné označení tak je na 100% jisté že se jedná o sociálku! Doposud jsem na žádné Octávii označení TSI 1,2, nebo TDI 1,6 neviděl! Z důvodu bezpečnosti a plynulosti provozu by to mělo být právě u těchto motorů povinné! :-D
blbe
Ale vždyť se to pořád rozlišuje ne? Základní TSI je celé stříbrné, silnější má červené I atd.
To označení uvidíš tak na Fabit nebo Golfu, ale Škodofkáři mají každý minimálně vůz typu RS!!! :-D
Tohle ale ridici jiných značek neznají ;-)
Já jsem řidič jiné značky a znám to ;-)
Super napad, mozna by mohly byt ruznobarevne SPZ abych kouknul na traktor a rekl si "hele fialova - 120 sekund na 60km/hod - toho dam" ... :-)
U traktoru lze predvidat ze jede pomalu, ale u Oktavie clovek tezko vytusi ze pred nim jede nekdo kdo potřebuje pul kilometru na predjeti. A svezeni s takovym borcem je pak znacne riskantní pocin.
Tak to je snad již minimálně rok stará informace! V MB tento motor již nějaký ten pátek v nové Octavii jezdí! Předpokládám že to bude mít keramickou spojkovou lamelu aby se spojka nemusela dělat každých 30t Km!? Rozjezd bude pro tento motor asi dosti náročným úkonem, zvláště když si do toho sednou 4 normální osoby a za auto pak ještě připojí nějaký přívěsný vozík!? :-P
I kdeže!Pokud nasednou 4 pasažéři, tak se zpod sedaček automaticky vyklopí šlapátka a bude. Tento model se bude jmenovat na západních trzích Rychlé šípyline a v Česku hezky česky Šlapohyb. První český masově vyráběný hybrid, vy hnidopiši!Spotřeba v hybrid režimu jsou 3 litry benzinu a čtyři pumpičkáři na 100km.
Bude narocny stejne jako u vsech atmosfer 1,6 s cca 70 kW a 1,2 tsi....
To bude žihadlo.
A není to moc, Antone Pavloviči?
Ne, ještě přidáme 1,4 TDI Josipe Josipoviči. 55 kW bude odvaz.
Jak se máte Ivane Sergejeviči? "Ále, nic moc, Pope Popiči"
Jen se divím že tam nebudou dávat ten dosavadní naprosto bezkonkurenční tříválec TDI 1,2 55Kw! To je také docela pěkná chuťovka!!!:-D
NO 1,4 TDI JE TAKÉ 3-VÁLEC, těžký upsizing
Pri kúpe auta treba myslieť aj na jeho predaj. Ako sa bude predávať ojazdená octavia s litrovým motorčekom, nie je ťažké si predstaviť. Obávam sa, že rozdiel oproti jedna-dvojke bude pri predaji väčší ako pri nákupe.
Nejste vy ten Kostelansky, co na idnes.cz oslavuje Putissima ?
vzhledem k tomu ze litrovy motor funguje i u Fordu se to dalo cekat, stastny z toho nejsem i kdyz to urcite bude fungovat, oktavka ale pusobi jako solidni velke auto a toto je pro dost velkou cast zakazniku degradace...
Jeden kdyz to tu cte, tak by si rekl ze motory 1,4 a 1,8 skonci :-)
:-DTo už bude v motorovém prostoru tolik místa, že se tam může udělat druhý kufr. Z nostalgických důvodů bych předělal kapotu, aby se otevírala do strany, aby to bylo jako u Š120. To bude teprve sen českých chalupářů.
Ceskej smradlavej veprozrout-kanibal ma prece to nejlepci! OktaaaFku fTeeeDeeeYyycku! Ale ona to ceska hovada budou kupovat i kdyby to byl treba dvoutakt. :))))
bude to dost dobry motor ty hovado viš prd
Pro autora článku: Modernizované POLO žádný motor 1.0 TSI zatím nepoužívá, má atmosferické motory 1.0 MPI o výkonu 44 a 55kW původem z modelu UP a pak přeplňované čtyřválce 1.2 TSI 66 a 81kW původem z GOLFU. 1.0 TSI zatím nepoužívá nikdo! Tož tak!
Ano, jistě, zatím nepoužívá. Motor 1.0 TSI dorazí později, ale Volkswagen ho již pro modernizované Polo oznámil. Nejprve ho dostane verze BlueMotion.
Ve verzi RS bude mít kompresor, 3turba a 110Kw!B-]
Jo kompresor...to je to vo Volva tahaji za sebou na PAJce
:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.