Škoda Octavia v novém ladění od Milotecu

Německá společnost Milotec patří k nejznámějším ladičům škodovek. Nyní přichází z dalším paketem pro Octavii.
Škoda Octavia v novém ladění od Milotecu

Nic si nenamlouvejme, stávající Škoda Octavia patří v rámci celého koncernu VW Group k prodejně vůbec nejúspěšnějším vozům nižší střední třídy. Pokud ale chcete něco na způsob Golfu GTI, ale při zachování praktických předností standardní Octavie, u Milotecu mají řešení.

SKoda Octavia Milotec 1.jpg SKoda Octavia Milotec 3.jpg
Německá firma Milotec má s laděním škodovek bohaté zkušenosti
 

Nová sada je určena pro vozy Octavia RS s pětidveřovou karoserií liftback. Zvenčí se vyznačuje novou maskou chladiče, jejíž rám je podobně jako zřejmě nezbytná „mračítka“ lakován v barvě karoserie, vylepšeným předním spoilerem, matově černě potaženou střechou, náznakem difuzoru pod zadním nárazníkem a spoilerem na hraně výklopné zádi. 

Nová devatenáctipalcové litá kola obouvají pneumatiky Hankook S1 Evo o rozměru 225/35 R19 a světlá výška byla snížena novými pružinami a tlumiči H&R. K mání je prý také široká škála nových prvků pro interiér včetně hliníkových pedálů nebo speciálních obkladů palubní desky a dveří.

SKoda Octavia Milotec 2.jpg SKoda Octavia Milotec 4.jpg

Na přání zákazníka lze pro zážehovou i vznětovou verzi instalovat sportovní výfukovou soustavu, jež zvyšuje výkon přibližně o 5 %. Pro variantu TDI je pak připravena též přeprogramovaná řídicí jednotka zvyšující výkon na rovných 200 koní (147 kW).
 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Škoda Felicia 1.3
Rok výroby: 1996
Stav: 144 752 km
Cena: 15 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 156 220 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 154 775 km
Cena: 50 000 Kč
Test BMW 750Li xDrive: Prohlídka mnichovské výkladní skříně

BMW 750Li xDrive

Až donedávna byl považován za nejluxusnější automobil na trhu Mercedes-Benz třídy S. Jenže teď tu je také nová generace sedmičkového BMW, na které si dali v Mnichově hodně záležet.

18.  5.  2016 | Lukáš Dittrich | 47 příspěvků
Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211

Jen málo aut má potenciál bez větších problémů překonat metu milionu najetých kilometrů. Předminulá generace třídy E taková je, jen musí mít správný motor a údržbu.

15.  5.  2016 | Dalibor Žák | 67 příspěvků
Audi R8 Plus vs. Jaguar F-Type R: Naměřená dynamika bere dech

Audi R8 vs. Jaguar F-Type: Dynamika

Jaguar F-Type R AWD i Audi R8 V10 Plus jsou nehorázně rychlá auta. Jak moc a jak si stojí vedle ostatních?

12.  5.  2016 | Lukáš Dittrich | 35 příspěvků