Škoda Octavia Tour Trumf: stará „oktávka” za cenu Fabie

87 komentářů

masserr
27. srpna • 7:21

Tak škoda vyložila karty na stůl a já neodolal..Za šest týdnů bych měl mít doma O1 combi, 1,9 TDI , akční paket, vyhřívané sedačky, boční pytle, sun set, výškově stav. sedačky a bederní opěrky, vyhřívané trysky ostřikovače, dálkový centrál, šedá metalíza. Sleva prodejce cca 5%, celková cena skvělých 345 000Kč. Konkurence není.

Handy
27. srpna • 8:36

Gratuluji ke koupi,určitě nebudete litovat:-)

masserr
27. srpna • 9:18

Děkuji, pevně věřím že nebudu..

roger
8. září • 18:37

zdravim jak se vam toto vse podarilo nakonfigurovat do tech 344tis, muzu se zeptat na autosalon, asi davali neco "zdarma" ze...pristi tyden se taky chystam udelat objednavku v podstate to samy....

zbek
11. září • 17:45

Taky o O1 uvažuji kdyby tam byl starej TDI 81KW tak vubec nevahám , ale PD nechci 3-[, zatím mám 12 let O1 s 1,6

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
sy99
20. září • 22:11

Minulý týden jsem si také objednal O1 tour (liftbakc)
TDI 74 kw
ABS+ASR+MSR+MBA
Climatronic
Zámek zpátečky
Okna v el. (všechy, ne jen přední)
Zadní stěrač
8x repro
Výškově stavitelná sedadla + bederní opěry
Cenrál+dálka+alarm (=ten velký zlamovací klíč)
Metalíza
Plnohodnotná rezerva
Gumové koberečky
CENA=348 000,- (sleva 2% + zdarma zámek R)
A je mě úplně putna, co si o tom kdo myslí. Budu mít nový vůz a bude mě sloužit min. 15 let.
Tato nabídka se neodmítá. Vím co říkám, v servisu se pohybuji 25 let.
Howgh.

Petr
16. března • 10:58

Souhlasim, strasne by mne zajimalo kolik ma penez z tehle kecalistu, kteri by jsi koupili auto o 50. drazsi a vubec by je to netrapilo. Proste no coment. Sice je to starsi model, ale nevaham a kupuji take.

Petry
24. září • 22:15

Dobrý den,
může mi někdo napsat prodejce, kde se dá domluvit dobrá cena??
Jak někde někteří uvádí co vše se dá pořídit za výbavu za pár korun.
prosím pište mi na email.
Děkuji Petr

Edd
28. září • 23:04

V Brně v Rossu ji prodávali v akci za 320 000,-1.9 PD combi (paket, zámek zpátečky)
Mám objednanýho liftbecka v Porsche 1,9 PD dodací lhůta asi 10-15 týdnů málo motorů
Supr dárek na vánoce a taky dobrá volba. Neposlouchej ty kecaly tady většina chodí kupovat ojetiny za 50 litrů do bazaru.

rog
29. září • 8:31

v sobotu jsem ji objednal ale dodacka 6-16tydnu, konkretne z fabriky bude tyden znam behem 14dni....snad se to stihne do Vanoc :-(

QQ
25. srpna • 13:57

Ridic 1. typu - ma dost penez, koupi si co chce, klidne auto za 2 nebo 3 miliony korun. Rozhodne nesedi u internetu a netrapi se, ze si nekdo koupil Octavii 1. je rad, ze vsichni nejezdi Mercedesem nebo BMW jako on. Predstava, ze vsichni maji to co on ho desi. Ridic 2. typu - ma svuj rozpocet, podle sveho vkusu a naturelu si proste koupi co chce, ale v ramci omezeneho rozpoctu - napriklad do 500 000 jiny do 300 000. Jeden jezdi Octavkou, druhy Ceedem, dalsi zas necim jinym. Opet se vetsinou netrapi, ze vsichni nekupuji to co on. Vetsinou ani nechce, aby si vsichni kupovali to same a zprava, ze si kolega koupil jine auto spise potesi nez zarmouti.Ridic 3. typu - vpodstate nema na nove auto. Musi do bazaru. Casto udeluje vsem rady co je nebo neni dobre. Ridice co kupuji nova auta se snazi prezentovat jako blbce (ze auto ztraci hodnotu ..., mimochodem to sezrana klobasa taky ...), nikdy nezazil, co to znamena prijit do autosalonu, kde by ho cekal novy nabliskany kocar pripraveny jen a jen pro nej... Nam ridicum 1 nebo 2 tento druh ridice neva..., protoze vetsinou kazdy z nas zacinal v bazaru, ale problem je my casto vadime jemu.Ridic 4. typu - nema zadne auto a casto ani ridicak, na internetu donekonecna mudruje jaky je to ci ono auto smejd, ktery by si nikdy nekoupil. Jaky je treba ta Octavka 1 des a krap, jaka je to ostuda do ni vubec usednout, nedejboze ji mit zaparkovanou pred barakem. Ulevi si na internetu, vyplace se, a pak pesky odkraci na autobus...

Jožin
25. srpna • 21:19

Ta třetí možnost přesně sedí na místního nejmenovaného hondivkáře, který jezdí v ojetém accordu, zároveň bydlí v paneláku, a všichni co si koupí třeba NOVOU koktávku jsou podle něj zaslepenci :-D

Vantage
25. srpna • 19:12

100 bodů ze sta... :-D gratuluju k příspěvku roku... škoda že ty lokální potrefený husy už nezakejhaj...

Vantage
24. srpna • 12:32

Je mi jasné, že se v tomto fóru sešli nejdynamičtější a nejprogresivnější odborníci na vozy z celé čr a proto bych si dovolil je požádat o radu. Kolegy manželka potřebuje NOVÉ auto na pravidelný odvoz dětí na chalupu (cca 50km) - musí to být benzín, kombi se slušným kufrem (tříkolky, kola a hračky pro 3 děti něco zaberou). Auto musí mít klimu, abs (ideálně i asr), boční bagy a couvací senzory. Cena ideálně lehce přes 300t (limit je někde na 330t)
Já mu doporučil starou octu že je to pro manželku OK.Má někdo lepší tip - na značce celkem nezáleží (klidně i korejci), s jednou výjimkou - ne renault (ten člověk si užil peklo s Lagunou II a R je pro něj od té doby tabu)Co poradí místní husotkrutí odborníci (thor, Martin)?PS: Podotýkám že jsem viděl i tenhle příspěvek
(Pavel [80.79.20.xxx] | 22. 08. 2009 19:38), ale ani jedno z těch aut nesplňuje požadavky...

Kobyla
24. srpna • 22:08

Ano,už jsme kompletní,to sis dal načas předsedo "odborné komise".Jo ta laguna opravdu straší všechny "znalce",ještě jsem se nesetkal s problémem např.nefunkčí karty,ale trochu opoměli na "velice" kvalitní passat a tdi pd.Ať si koupí C5 2,2l hdi trochu jetou a nebude chtít jiný.:-))

veto
24. srpna • 17:51

co tak Dacia Logan MCV ? Tych reci o antikoroznej ochrane sa neboj, hrdzaveli iba prve a aj to koli vyrobnej chybe. Inac vsetko ostatne je ok, po facelifte je aj interier a aj dizajnovo ok. Jediny problem je v tom, ze to nie je imidzove auto

veto
24. srpna • 18:00

este aby som doplnil, za tych 330 000 mas kufor velky ze by si potreboval dve oktavky tour,alebo 7 miest, samozrejme najvyssia vybava(aj s manual klimou)+ bocne airbagy( za 4500 nutnost prikupit, kedze tieto airbagy chrania aj hlavu a aj telo - v inych autach na to potrebujes 6 airbagov + dostanes pyrotechnicke predpinanie pasov, s nimi dostala dacia 4* v crash testoch). Za tuto cenu dostanes aj naftu 63kW, so spotrebou 4,5-5,0l/100km, ak ale chce benzin stoj co stoj, tak s motorom 1,6 16V 77 kW/105 k stoji 290 000korun.Najvaci problem asi bude ale naozaj znacka, kedze to je dcerska znacke Renaultu, inac tam nepoznam argument, preco nejst do toho :-)

Vantage
24. srpna • 19:28

Ano... maskovanej renault od "menšiny", do toho by asi kolega nešel...
Ale v každým případě jsem ve výbavě nenašel couvací senzory. Což je jedna z nezbytností...
Jinej nápad?Zajímavý je, ža tady má každej "10 000 keců" ke škodovce, ale když dojde na fakta, všichni dělaj "já ne, to soused...". Holt typický češi...

veto
27. srpna • 10:11

cuvaci senzor ti namontuje hocikdo za par supov.... aj priamo servis od dacie, staci si to len priobjednat, rovnako ako napr koberceky, ci autradio

Lukáš Rotrekl
24. srpna • 21:24

Zrovna tak, ale muze vzniknout pozadavek na treba nouzovych 7 mist a zase vede Logan. Myslim, ze oponenti octavie vedou tuto diskuzi, ze tato octavka patri cenou tam kde je ted. To znamena na cenove urovni Logana. (Uroven techniky....nekdo ma navic to nekdo neco jinyho).Odsobne me to neprijde jako spatna volba i kdyz schade (VW) moc nemusim. Urcite auto spolehlive (i kdyz se obcas musim smat srovnavacim tabulkam, kde srovnavaji a delaji ukrutne zavery na testovacim vzorku 100aut a +- jedno je uz tragedie...) A kdyz potom clovek cte soupis zavaznych zavad a nejcastejsi zavada je prekousana kabelaz od kun, tak mam dost a tyto testy pro vyber auta udelaji pri rozhodnuti tak do 10%.Beru, ze clovek uz nechce mit nic spolecnyho s renaultem OK, ale pote co jste jej neuvedl ted napadnou tip nekoho jineho kvuli tomu, ze nema parkovaci asistent... trosku slabe. viz zacatek. Nechce se me, ale zase si myslim muzu vzit ceniky a najdu polozky ktere nebude mit schade....Napr parkovaci asistent se dal do S120 dodelat doma na kolene asi za 350Kč (stavebnice a pro elektronika), ale myslim, ze by to slo i do Logana (teoreticky), ale zkuste do schade pridat 2 sedadla....No to bude zase flame.......PS. At si koupi kdo co chce a co mu vyhovuje......Ale osklibat se nad nekym, ze si koupil to nebo to me prijde dost infantilní (řekněme tak 1-2 třída ZŠ??). Zřejmně pro to měl důvody a rozhodl se podle nich.....Žadné auto nebude nikdy ideální a je to o kompromisech...Ja osobně bych si starou octu nekoupil, protože jak už někdo řekl kupovat 13 let starý auto už když sjede z pásu..?!? A to si nejsem jist (a skodovkari me ukamenuji), jestli neni OI postavena na golfu jeste o par let starsim......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vantage
24. srpna • 22:03

Lukáš Rotrekl napsal:
Beru, ze clovek uz nechce mit nic spolecnyho s renaultem OK, ale pote co jste jej neuvedl ted napadnou tip nekoho jineho kvuli tomu, ze nema parkovaci asistent...člověče, doporčuju trochu míň chlastat...

Lukáš Rotrekl
25. srpna • 6:44

Sypu si popel na hlavu....Ty couvaky sem v uvodnim prispevku prehlidl......

Vantage
25. srpna • 8:33

Jak couvaky, tak renault... ale v pohodě... B-]

Lukáš Rotrekl
25. srpna • 6:36

Došly argumenty?Ten člověk nebo vy za něj, se rozhodl že ochce octu, tak ať si ji koupí, když mu bude vyhovovoat. CHtěl jsem jenom říct že nemusí vyhovovat každému.....
Dále uvádíte že to auto bude na 15 let. Pak to má smysl, Dacia není zinkovaná na 15 let se zinek může hodit. Ale jezdí dost nezinkovanejch starších aut a nehnijí.....Ja si kupuju auto na 5-6 let. Stejne tak auta pro montážníky, ti můžou mit auta za milion a stejně vypadají po těch šesti letech stejně jako auta za 300t.Co jsme kupovali do firmy auta jako nové, tak s nimi nebyly vážnější problému (většínou fiaty), problémy byly vždy s auty z druhé ruky (nebo třetí a pod...).

Shimi
24. srpna • 20:20

to Vantage: Já vím, že to chceš slyšet, tak já ti to řeknu. Ano, na tvou specifickou poptávku neexistuje, krom Škody OI, nabídka. Spokojený? Akorát mi vysvětli jednu věc. Z jakýho důvodu kupovat jako druhý auto do rodiny, na vození harantů 50km vedle do vesnice, PODMÍNĚNĚ nový auto? Jelikož je stanoven cenový strop kolem 300tis., z čehož je jasný, že jde budoucímu kupujícímu v neposlední řadě o peníze, tak proč se nepoohlédnout po "ročním voze"? A třeba i od té Škodovky, když už je o ní řeč a takový zájem, ta má tuhle službu max. zmáklou. Auto bude skoro nejetý, za mnohem lepší peníze, a službu udělá naprosto stejnou jako funglovka. Zkus to navrhnout, třeba se tahle myšlenka ujme ;-) Pokud je ale novota 100% podmínka a přes to nejede vlak, tak to holt odskáče OI.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vantage
24. srpna • 22:01

2Shimi: nezlob se, ale tyhle argumenty jsou jak ohraná deska. Nejdřív je auto, předražený, pak je to starej krám, pak je to specifická nabídka... mě tihle lidi co furt rejou do škodovkypřijdou krapítek nemocný (určitě tušíš na kterou část těla).
FYI: do škodovky je mi prdlajz - pro mě je to vozítko pro "designově barvoslepý" lidi, ale ty argumenty antiškodovkářů jsou už poměrně trapný...k tématu: nový auto proto, že není zájem s bývalým majitelem řešit problémy auta a manžel tráví poměrně velkou část času mimo (prostě důraz na záruku). Já osobně bych za ty peníze koupil ojetou M6, ale kolegovy požadavky jsou prostě jiný. Já bych to sem normálně netahal, ale když jsem četl ty dětinský argumenty výše, říkal jsem si, kde jsem udělal chybu, když jsem mu poradil starou koktávku...

Shimi
24. srpna • 22:42

to Vantage: Podívej, já zrovna nejsem jeden z těch, co by hájil zájmy jedný konkrétní značky. Nikdy jsem nebyl, nejsem a snad nebudu ovcoidní typ. V nejbližší rodině máme, nebo jsme měli, auta vesměs všech výrobců a nikdy nebyl větší problém. Teda krom Itálie, tu bych do baráku fakt nechtěl. Pokud jsou požadavky nastavený tak, jak si psal, tak s OI rozhodně nešlápnou vedle. Za tyhle peníze se toho v nižší střední a v kombíku moc pořídit nedá. Tenhle fakt jednoduše dokazuje i to, že těch nabídek pod tvým příspěvkem moc nepřibývá ;-) Na závěr snad už jenom jednu věc. Neboj, chybu jsi neudělal nikde.

Vantage
24. srpna • 22:51

Jo, itálie... to je i můj problém - z hlediska vzhledu je u mě alfa na špici, ale po zkušenostech se 156 už nikdy více...K octě - imho se v tomhle škodovka trefila do českýho naturelu - jsme druhý na světě v počtu chat a ve špičce v oblasti lokální turistiky a sportu -> objem kufru hraje mnohem větší roli než v okolních státech...

Dušan Mihálik
23. srpna • 22:21

Tie zľavy nie sú pre radosť zákazníkov, ale preto, že Tour už zákazníci jednoducho nechcú. V Čechách sú štatistiky ako "Octavia" bez rozlíšenie, ale na Slovensku už Tour nejde na odbyt a tvorí z predaných Octavii už len malé percento - cca 20 %. A nepredpokladám, že by to bolo v Čechách iné.Skrátka na dnešnú dobu je to už črep a len zľavy umožňujú predaj Touru. A Tour už nie je konkurenciu ani pre O2, ani pre i30 či Ceed, alebo nový Megane. Na to je už príliš zastaralý voz. Okrem toho má "zničujúcu" konkurenciu v podobe ojazdených Tourov, ktorých cena išla rapídne dole.

D.a.l.i
24. srpna • 12:10

Však to je jen dobře, že dnes lze koupit tohle auto, které považuji za slušné a pro rodinu s menšími dětmi naprosto dostačující, za cenu fabie kombi 1.4... Pokud bych kupoval nové auto, měl bych asi jasno.

Handy
23. srpna • 18:44

To sem se tudlenc bavil s jedním postarším mechošem a ten říkal že kdyby mu někdo přivez fungl Favorita tak mu zaněj dá prej 100tis. bez váhání

ToLa
23. srpna • 19:05

A to nám jao chceš říct jakej to je machr? Já bych řekl socka :-D

Pavel
22. srpna • 19:38

Teda koukám, že ve Škodovce jsou opravdu srandisti, prodávat novou ojetinu za tak nehorázné prachy a ještě tomu říkat akční nabídka chce odvahu :-D
Udělám malé srovnání:
Octavia 1.6 = 270 + 10 = 280.000,- Kč za holátko, pokud bychom to chtěli srovnat s moderní konkurencí, tak je potřeba připlatit za ESP (+ 21.700,- Kč), boční airbagy (+ 11.900,- Kč) a autorádio s CD a MP3 (+ 13.500,- Kč) a dostáváme se na sumu 327.000,- Kč :-O
A co na to konkurence ?
Renault Mégane 1.6 74 kW = 310tis + 8.000,- Kč autorádio = 318.000,- Kč. Nové moderní auto a je levnější a s lepší výbavou.
Chevrolet Cruze 1.6 83 kW = 320tis. Kč a to taky lepší výbavu.
Hyundai i30 1.4 80 kW = 280tis. + 25tis. klima + 16tis ESP = 321.000,- Kč a to má taky lepší výbavu.
A tak by se dalo pokračovat.
A to sem ani nezmínil, že u Octavie je za příplatek i zadní stěrač (+ 2.700,- Kč) :-O

Kolemjdoucí
22. srpna • 21:04

Nezlobte se, ale vozy, které jste uvedl, nejsou pro Octavii konkurence, opravdu ne. Nebo si myslíte, že tyto vozy (pokud se vůbec dožijí 10 let při každodenního ježdění) nezrezaví? Že budou mít stále původní výfuk? (Moje Octavia z r. 1997 ho stále má). Že se jim nerozpadne interiér? Na základě osobní zkušenosti Vám mohu říct, že tyto vozy zdaleka tolik co Octavia nevydrží. Náš rodinný vozový park se skládá ze třech vozů, další dva pocházejí od "světovějšího výrobce" ale do servisu se s nimi musí častěji.

Pavel
23. srpna • 21:00

A vy si opravdu myslíte, že Škodovka nějak vyniká ve spolehlivosti? Mě stačí příhoda kdy jsme jeli s kamošem do Chorvatska a z ničehonic mu spadlo okno spolujezdce dolů do dveří a rozbilo se, na 3 roky starou Octávku nic moc výkon. Motory HTP ve Fábiích šli do kytek po pár desítkách tisíc km díky výrobní vadě, Felice rezli už na výrobním pásu atd. A tady přihodím jednoho "šťastného" majitele Octavie, opravdu krásné čtení:
http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-skoda-octavia-glx-1-6-55kw-2746.htm

JiVi
24. srpna • 9:52

recenze na 13 let stary auto je fakt dobra .. zivotnost auta je cca 7 let, tohle mu slouzi skoro 2x dele - tzn, ze to je paradni kousek s par muskama B-]

Petr
23. srpna • 16:23

A hele, dalis ze stda ovecek naivnich, kolem-sebe-nekoukajicich priznivcu znacky Skoda. Za komancu si zvykli, ze jina znacka, malem neexistuje, a ani 20 let jim nastacilo, aby se jim otevreli oci.
Chlapce, tqakvoy nesmysl muze napsat pouze nekdo z marketingoveho oddeleni Skody, nebo naprosty hlupak.

MArtin
23. srpna • 17:13

Petře máš pravdu, jsi naprostý hlupák:-/

Jožin
23. srpna • 16:46

Když už někomu nadáváš do hlupáků, tak se alespoň snaž psát jako inteligent - dalis ze stda, tqakvoy ... :-D

slaine
23. srpna • 16:13

Však si jí kupte, přesně pro takové trumbery je ta nabídka určena. Jedničková Octavia a nový Megane skutečně konkurence nejsou. Bezpečnost, motory, podvozek, pozice za volantem, kvalita interiéru... ve všem je Megane mnohem lepší.

Vantage
24. srpna • 12:12

Ano, nový megan rozhodně není konkurence...
Ne nebuďme škarohlídi a nevzpomínejme na hi-tech superlagunu, která fungovala správně v pondělí a v lednu, ale pojďme se podívat na ten skvělý megan:
http://forum.renaultclub.cz/index.php
Stačí si jen přečíst první thread "Rychlé postřehy aneb je můj Megane OK?" A teď si musí každý kupující položit otázku. Chce starou, ale vychytanou oktávku nebo novější auto s hrou "kde je problém aneb najdi si svoji závadu"...

masserr
27. srpna • 5:59

:-D:-D:-D:-D:-D:-D Už mám O1 objednanou.. combi, 1,9 + paket a nějaký blbiny navíc = super cena 335 000Kč

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pipina?
4. listopadu • 12:46

Ahojte všichni, kdo se tu hádáte a přehazujete si chytřejší či slušně řečeno jednodušší názory. Již nějakou dobu s přítelem uvažujeme o koupi většího vozu, neboť máme 2 děti, potřebujeme občas vozit 2metrové letadlo nebo jet někam s kufry na dovolenou. Dlouho jsme uvažovali, co a za kolik. Přes ojetiny a nové vozy nižší třídy jsme na základě nabídky více než pěkné ceny za novou Octavii Tour combi 1,9 TDi PD nezaváhali s objednáním. Ať už jste příznivci jakýchkoliv značek, musíte s rozumem spočítat, že NOVÉ auto téhle třídy, s velkým kufrem a slušnou výbavou (nejsme žádní tuningoví nadšenci ani závodníci) je ideální volbou. Pracuj jako inženýr kvality v automotiv závodě a vím, že čím je auto novější, tím více chyb a nedostatků vyjíždí z linek a kompenzují se až v průběhu let, protože se třeba hned neprojeví. Zvolili jsme "starou" dobrou prověřenou kvalitu se zeleným znáčkem. Moc se na ní těším. Spojlery, xenony, 18 palcová kola a jiné kraviny mě nezajímají. Dali nám k paketu za 10ku i zdarma rádio v ceně 4500,-, zdarma palubní počítač, zástěrky a plastovou vanu do kufru za velkou slevu. Celkem 335.000,-. NIC DALŠÍHO NEŘEŠÍM. Všem šťastné návraty domů.

MArtin
23. srpna • 17:12

srandisto:-D:-D:-D:-D:-D

Smx
23. srpna • 13:10

Komik roku.. :-D

DaewooMaster
23. srpna • 13:02

Názorný příklad, že nebýt takovýchto naivních zmatených jedinců, Škoda by u nás takových prodejních úspěchů jen těžko dosahovala. A teď ještě tu o Perníkové chaloupce, prosím...

Jožin
23. srpna • 14:52

To samé platí i o příznivcích korejských plechovek :-D

Tomas Radej (fridge)
22. srpna • 23:43

Přesně tak, tahle Oktávka vyhrála ve Velké Británii snad všechny novinářské soutěže a testy rodinných vozů, v prodejích vede a vedla dlouhá léta a její poruchovost se blíží nule.Co na tom, že spolubydlící v Cliu mění co půl roku tlumiče, jelikož bydlí na vesnici? Hlavně, že je to levnější a vybavenější a kdovíco.

Kobyla
23. srpna • 9:28

Za 13 starý auto chtít takový peníze i když právě vyjelo z fabriky je těžká ůchylka koncernuVW,její reálná cena je 200t.Celá Okta1 je už dávno zaplacená a to díky levnýmu desingu i když nevypadala špatně,použitím dílu z koncernu vč. motorů a levná pracovní síla v čechách.Jaká bude její cena,když si jí koupím letos za 5 let v bazarů?Tahle úchylní otázka mě vždy rozesměje,protože to bych si nic nekoupil,ale v případě skoroveterána Okty mě docela zajímá.Nevím kolik novinářských soutěží vyvrála Okta1 v GB,ale jeí porochovost je průměrná stejně jako u všech.Nečti jen D TUV,ale zajeď se podívat kolik práce mají ve Škodaservisech a jinde to není jinak a ještě zdražili hodinovou taxu u Škody.Pokud někdo mění tlumiče po půl roce,tak je nešikovný kutil Tim co jezdí v Milovicích.Spolubydlícímu řekni ať nejezdí pro tlumiče na vrakáč,chápu,že za ušetřený peníze to v hospodě roztočí a dá si i zelenou,ale zakoupí si tlumiče průměrný kvality a ty ať namontuje zručný auromachanik a né spolibydlící.;-)

Kiss
29. října • 14:44

Já jezdím v ještě "konstrukčně"starším autě.Mám MERCEDES G,kupoval sem ho v německu 7 let starýho a třeba za eMeLo nebo BMW x5 bych ho neměnil.Podívej se jak dlouho se vyrábí a kolik stojí nový?...1979-2009...určitě je horší než-li Dacia logan,chevrolet(daewood),clio,atd.:-))...jen nevím v čem:-))

Jyrka von Volkshaus
23. srpna • 11:16

Mno, ona je ta stara shade urcena pro specifickou skupinu zakazniku. Nemuzete ocekavat, ze si starou koktu koupi nejaky frikulin, ale jeho otec by s nakupem takoveho poctiveho auta treba nevahal. Ja osobne bych si to auto koupil radeji nez treba osizeneho logana, ale nastesti nejsem zastupcem jeho cilove skupiny ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Handy
23. srpna • 12:43

Hoši já mít těch 330 tis. tak neváhám ani minutu-kombi,Tdi,+paket=my dream
to jezdím ve VW starém 7let podobné konstrukce
Prostě auto které je léty prověřené ,výbava taky ucházející.
Nehledě nato že servis včetně diagnostiky si udělá každý strejda doma a díly
taky za pul darma.:-D

Kobyla
23. srpna • 23:08

Tak pozdravuj strejdu a nech si udělat diagnostiku mozku, ty prověřenej s výbavou pro panenku Barbie.:-DProstě je to starý krám i když se vyrábí přes 13 let jako nový.:-(

chudý technik
26. srpna • 11:29

Celkem se bavím. Bohužel jsem sem šel pro rozumné informace a ne číst vtipy.
Na jednu stranu ano, Octavia by mohla bát levnější. Připlatit tolik peněz např. za TDI, zadní stěrač, rádio, ... je smutné.
Na druhou stranu máte za tuhle cenu NOVÉ auto. Ano, STARÝ model, ale stále NOVÉ auto! 5 let na nic nesáhnete. Ano, vyrábí se už nějakou dobu, ale taky se za tu dobu lecos vychytalo.
A já myslím, že stále za všimnutí.
Teď si tak říkám, zda jít do Octavie, nebo nezvolit třeba Kia Cee'd.
Ve srovnání cen před Octavií vede, kvalitativně je to již auto evropských standardů...Teď trochu něco jiného - třeba mi poradíte...
Právě teď uvažuji o koupi auta a měl jsem dilema - staré/nové.
A počítám - starou Octavii za 150 000,- (1.9TDI). V následujících 5 letech do ní strčím dalších 70 000,- za opravu toho, tamto... Za 5 let ji střelím za 50 000,- (snad).
Když si koupím novou, dám za ni 320 000,- a 5 let na nic nesáhnu. (pro hnidopichy: nic = žádné velké investice).
A když ji budu chtít za 5 let prodat, 150 000,- za ni snad ještě dostanu.Podtrženo, sečteno:
Stará mě po letech vyjde na 170 000 + běžné provozní věci.
Nová mě po letech vyjde na 170 000 + běžné provozní věci. A jezdím v novém.

Vantage
24. srpna • 12:05

Názory "odborníků" mě VŽDY pobavíl a nejinak je tomu i u Kobyly...

Jyrka von Volkshaus
22. srpna • 22:28

To jsi kapanek prehnal, ted Te skylineho poskoci oznaci za zaslepeneho skodifkare.
Jinak souhlasim, ze auto s picou neni pro shade konkurence, a cauceskova pomsta uz vubec ne :)

Smx
22. srpna • 17:24

.. přidáme 10tis. kč za klímu a Škodovka je konečně na konkurenční ceně k ostatním autům ve třídě.. Ještě kdyby to auto nebylo víc jak deset let staré.. :-D

JiVi
24. srpna • 9:46

13 let .. bohuzel - prvni byla v roce 1996 :-/ , soubezne s Feldou

°°
22. srpna • 15:48

Za těch "neuvěřitelných" 270 tis. Kč je to však jen neuvěřitelné holoauto. Zkuste si nakonfigurovat pár nezbytností a je po nadšení, cena je hned někde jinde. Takový muzeální kousek si může pořídit jen neinformovaný člověk. ;-)

Edd
20. září • 21:04

Kup si nejnovější model samá elektro sračka s kterou musíš do servisu .

Jyrka von Volkshaus
22. srpna • 16:43

To je věc názoru, osobně znám hodně lidí, kterým tento základ bude stačit:Seznam základní výbavy * Exteriér
* Kola ocelová 6,0 J x 15" s kryty Drive, pneumatiky 195/65 R 15
* Nápis Tour na zádi vozu
* Ochranné boční lišty dveří černé * Interiér
* Interiér Scale šedá
* Přístrojová deska Onyx-Onyx * Bezpečnost, funkčnost, komfort
* ABS + MSR + MBA (pro 1,9TDI navíc ASR)
* Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů
* Dvě čtecí světla pro řidiče a spolujezdce
* Imobilizér, štítek s VIN kódem
* Odkládací schránka v přístrojové desce s osvětlením
* Osvětlení zavazadlového prostoru
* Popelník a zapalovač cigaret s prosvětlením (zásuvka 12V)
* Posilovač řízení
* Přerušení přívodu paliva při nárazu
* Příprava pro 2 dětské sedačky s bezpečnostním uchycením ISOFIX
* Příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu)
* Sada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola)
* Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
* Tónovaná skla
* Upínací oka v zavazadlovém prostoru
* Volant čtyřramenný, nastavitelný ve dvou osách
* Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
* WIV (flexibilní servisní intervaly)
* Zadní sedadla dělená (1/3 ku 2/3)

Jyrka von Volkshaus
22. srpna • 16:46

...navíc okna v el., klima a centrál je za "obrovský" příplatek v rámci paketu Tour+ za 10.000 kaček B-]

Martin
22. srpna • 18:42

Já bych řekl, že museli snížit cenu, protože za stejnou cenu lze koupit třeba Dacii Logan MCV 5 místnou s moderním motorem 1.5 dCi, která má navíc i boční airbagy, větší kufr, vzadu mohou sedět pohodlně i dospělí, atd. To je řekl bych asi tak konkurence pro tuhle starou Octavii. Ale stačí přidat trochu peněz a už lze koupit o dost lepší auta.

bojler
23. srpna • 11:23

No vidis Martine, a kdyz se podivas na objemy prodeju, tak je zmineny Logan s touhle "moderni" motorizaci zrejme prakticky neprodejny, jinak by se jich neregistrovalo tak malo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MArtin
23. srpna • 17:10

logan se sovou důmyslnou antikorozní ochranou, která je tak skrytá, že jí ani není vidět, nebo totálně vychytanou bezproblémovou koktu?:-P

ToLa
23. srpna • 19:01

Ale ale, jedna paní povídala....

Thor
22. srpna • 11:29

... tenhle muzeální exponát bude snad na silnicích strašit ještě až budu v důchodu :-O:-O:-O

Radek.
22. srpna • 14:36

Kdyby strašilo jenom TOHLE tak se to ještě snese - horší je, že i za 20 let se u nás najde spousta masochistů prdkajících si to ve 105ce, fávu a v jejich derivátech...

Majk
23. srpna • 16:19

Za 20 let už bude Favorit vyhledávaný veterán. :-D

Bob
22. srpna • 11:49

kvalita za dobrou cenu - a bz ironie.
dvě jsem měl

Zelí
22. srpna • 14:52

Kdyby tam byl motor 1,9tdi 81kw, tak bych o ní uvažoval.

Vladik
22. srpna • 15:41

Je tam 77Kw tak můžeš přečipovat. Jinak si myslím že ta cena jde. Vývoj je zaplacený, lisy na výrobu plechů maj také nakoupenou, motory jsou pořád stejné a součásky se dávají i do stávajících modelů. Já nedám dopustit na svého Citroena ale musím uznat že cena jde i když je jasné že se najde spousta škarohlídů co to bude kritizovat.

Edd
20. září • 21:01

Máš dost špatný informace. Motory PD se v roce 1996 určitě nevyráběly. To se dělaly rotačky 66kw a 81kw
podvozek je z Audi 3. Minulý týdem jsem si ji objednal. Prostě užij si toho svého Citrona

Jan
23. srpna • 12:26

77 kW? kde? je tam 74 kw/240 Nm, který plní jenom Euro 4 a pujde rychle z vyroby pryc

Zelí
23. srpna • 8:35

PD přečipovanou ze 77kw na 122kw mám,2,0tdi PD 125kw mám, ale proti předchozí přečipované 81kw jsou to srákory. Hlučnější, žravější, slabší. Jediné plus je v tom, že nekouří.

Toper
22. srpna • 17:45

Tady nejde o čip. 81kW byl klasický motor s rotačním čerpadlem. 74kW je PDčko. Projevy motorů jsou odlišné.
Osobně považuji starý 81kW motor za nejpovedenější diesel koncernu VW jaký kdy vyrobil.

ToLa
22. srpna • 10:00

Jak to najednou jde i bez šrotovného. :-O
Ještě dát Fabii za 120, novou oktávku za cenu této staré, yetiho za 290, a budou muset přistavět dvě fabriky :-D

PIPINA ?
4. listopadu • 12:53

Ahojte všichni, kdo se tu hádáte a přehazujete si chytřejší či slušně řečeno jednodušší názory. Již nějakou dobu s přítelem uvažujeme o koupi většího vozu, neboť máme 2 děti, potřebujeme občas vozit 2metrové letadlo nebo jet někam s kufry na dovolenou. Dlouho jsme uvažovali, co a za kolik. Přes ojetiny a nové vozy nižší třídy jsme na základě nabídky více než pěkné ceny za novou Octavii Tour combi 1,9 TDi PD nezaváhali s objednáním. Ať už jste příznivci jakýchkoliv značek, musíte s rozumem spočítat, že NOVÉ auto téhle třídy, s velkým kufrem a slušnou výbavou (nejsme žádní tuningoví nadšenci ani závodníci) je ideální volbou. Pracuji jako inženýr kvality v automotiv závodě a vím, že čím je auto novější, tím více chyb a nedostatků vyjíždí z linek a kompenzují se až v průběhu let, protože se třeba hned neprojeví. Zvolili jsme "starou" dobrou prověřenou kvalitu se zeleným znáčkem. Moc se na ní těším. Spojlery, xenony, 18 palcová kola a jiné kraviny mě nezajímají. Dali nám k paketu za 10ku i zdarma rádio v ceně 4500,-, zdarma palubní počítač, zástěrky a plastovou vanu do kufru za velkou slevu. Celkem 335.000,-. NIC DALŠÍHO NEŘEŠÍM. Všem šťastné návraty domů.

m-a-r-t-a-s
22. srpna • 19:29

Já si myslím, že takto nízká cena je dosažena tím, že vývoj, výrobní linka Škodovky a dodavatelů je dávno zaplacena, takže tato cena (s nadsázkou) znamená náklady na materiál a práci.

MArtin
23. srpna • 17:06

jo a šáde to pak asi dělá pro národ za odměnu z dobré vůle jako sposoring

Martin
22. srpna • 12:27

Ale ty fabriky budou stát v Číně nebo Indii a vyrábět ty auta budou 10 leté děti za sáček rýže denně. :-/

Jakub
24. srpna • 16:47

pokud by pak dosahli te uvedene ceny, tak klidne

ToLa
22. srpna • 12:36

Takže cena této oktávky je pod výrobními náklady? :-DTo těžko...
Pořád tam mají výdělek, a když byla za 400 000,- stejně jako je nová octa, tak na tom je +- uplně stejná marže... Tady je vidět, že výrobní cena je někde kolem 150tis max...

Jirka
17. září • 15:21

Dle zaručených zpráv jsou výrobní náklady materiál + práce 44000, vývoj je dávno zaplacen.
Ostatní jsou daně - DPH + zisk

NoName
22. srpna • 17:46

v tej vyrobnej cene mas asi zaratany aj vyvoj nie? lebo 150tis. je prehnane vela :-)

MArtin
23. srpna • 17:05

kde je mezi O1 a O2 nějaký vývoj? možná tak nový design a přeskupení tlačítek na palubce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JiVi
24. srpna • 9:43

kdyz necemu nerozumim, drzim usta a nevyjadruju se k tomu ;-)

Doporučujeme

Články odjinud