Škoda Octavia Tour poprvé pod 300 000 Kč

Novodobá generace Octavie se již vyrábí třináct let. Zatímco její místo na výsluní již zabrala Octavia druhé generace, nedávno navíc modernizovaná, Octavia Tour se stále prodává dobře a úspěšně plní tržní mezeru mezi Octavií II a Fabií. Ztratila sice punc manažerského vozu, protože její standardní výbava je omezená a při jejím doplnění na úroveň Octavie II se dostanete vysoko nad ní, ale stále zůstává zajímavou volbou pro zákazníka, jenž za svůj skromný peníz žádá relativně prostorný a osvědčený vůz. Nyní se její základní cena propadla v sérii Edition až na 289 900 Kč, což je jistě cena velmi dobrá a lze za ni Octavii Tour pořídit jen do konce února. Zmíněná cena se týká liftbacku se zážehovým motorem 1,6i s výkonem 75 kW. Za pohonnou jednotku TDI se srovnatelným výkonem ale již připlatíte 50 000 Kč, za karosérii kombi se připlácí 30 000 Kč.

Vývaba Octavie Tour Edition je opravdu skromná, ale škodovka pro ni za slušných 10 000 Kč, tedy za celkových 299 900 Kč, nabízí zajímavý paket Plus. V rámci něj získáte navíc klimatizaci, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a vyhřívaných zrcátek či zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě karosérie. Je třeba se připravit na to, že dealeři budou mít k dispozici především vozy již vybavené tímto lákavým paketem.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků