Škoda Octavia Scout: off-roadový design a podvozek vyšší o 33 mm

Ženeva 2014 se kromě premiéry konceptu Octavie s karoserií pětidveřového kupé stane také první příležitostí k prohlídce další verze současné Octavie. Jak mladoboleslavská automobilka oznámila dříve, nejde o nic jiného než o provedení Scout.

Škoda | Autosalony | Design | Škoda Octavia | Ženeva 2014

První oficiální skica naznačuje podobu Škody Octavie Coupe

Škoda dnes oficiálně zveřejnila první fotografie a také první základní informace. Novinka samozřejmě vychází z Octavie Combi, přepracované jsou oba nárazníky a kolem blatníků i prahů najdete černý plast. Standardem pro nový Scout jsou taktéž sedmnáctipalcová litá kola se speciálním designem. Interiér obsahuje kůží potažený volant a dekory určené výhradně pro Scout. Všechno dohromady má podle tiskové zprávy zajistit doslova off-roadový vzhled.

Testy | Kombi | Škoda | Nová Octavia | Škoda Octavia

Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 – za všechno se musí platit

Co se důležitějších vlastností týká, největší změnou je vyšší podvozek. Škoda přidala na světlé výšce 33 milimetrů. Vzhledem k tomu, že standardní verze nabídnou 139 mm, dostáváme tedy celkové číslo 172 mm. V nabídce budou dva vznětové a jeden benzinový motor. V kombinaci se zmínkou o pohonu všech kol to znamená jednotky 1.6 TDI, 2.0 TDI a 1.8 TSI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Škoda Auto

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků