Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

202 komentářů

Pepa
30. září • 0:10

Šestiletá zkušenost s Octavii 1,0 tsi 85 kw - ujeto 120 tis. jede velice pěkně a je velmi tichá proti 1,4 tsi 110kw kterou máme také.Jediné co odešlo tak přední tlumiče.Na běžné ježdění zcela dostačují žádná brzda provozu.Spotreba kolem 5,7 bez problému bez nějakého hlídání.Samozřejmě 1,4 jede lépe ta je o papíry - ujeto 80 tis. ta je zatím bez problému.Ale naftový auta to fakt už ne a ojetý už vůbec.A hospodský rady ? Nesmysly,je potřeba se s tím svézt.

Martin
26. srpna • 20:10

Ano,je radost chodit den co den do zaměstnání a střádat každou kačku,doma se hádat o peníze a se šéfem nemluvě a pak si koupit "NĚCO" s třemi válci s pocitem ,že Wartburgu nebylo učiněno zadost,či snad byl tento "projekt" špatně pochopen?
Ne ,nebyl špatně pochopen,to jen i ti soudruzi pochopili,že tři válce ,třeba že i s turbem jsou kravina a že platit někomu 4 kila za nový auto s motorem z malucha je naprosto debilní nápad.A když už jsme u toho v 75 roce,byl Ford schopen "vyždímat" z 1,3 litrového motoru 400 koní.Samozřejmě ,že byl motor po závodě na odpis,já jen že na odpis budou po pěti letech i ty tříválcové 900 cm.Já si neumim představit co za emise z toho motoru vyletí ,když jedete po dálnici s devítikilem 140 km/h.Jasně..má to 100 koní tak co si přát víc ne?
Bože za co?....

Miloslav
15. června • 14:34

Z vašeho článku vysvítá (ostudu rozhodně neudělá), že kdo jede pomaleji než ostatní, nebo má auto, které má nižší maximální rychlost či menší výkon, je pro ostudu. Ujišťuji vás, že ostudu dělají velmi často právě ti druzí. Byť si to o sobě nemyslí. Auto není moje modla a podle auta lidi rozhodně neposuzuji.

Kuk Vykuk
15. června • 11:40

Tydle káry budou dělat ostudu v bazarech.

Srandokan
14. června • 18:14

Dávať tam trojvalec je úchylné

Honza M.
15. června • 10:35

Úchylněji se projevovaly motory 1.9 TDI v Octavii minulé generace, a jak dobře se prodávaly. Jízda s 1.0 TSI bude požitek.

Schnitzel
14. června • 15:00

Moj dlhodoby priemer je 11.6 a to mam 350PS 5.7 V8... Kde je zmysel downsizingu????

Plky
14. června • 18:16

V dlouhodobé poloviční spotřebě než máš Ty. Motoru chápu že se nebojíš ale bacha ať se ti nepropadnou nohy na silnici.B-]

Tomáš
14. června • 15:08

v tom, že když 1,0tsi bude chtít, tak pojede za 5,0l a cena pojištění v ČR mezi těmito motory je cca 6-10 000Kč.

Schnitzel
14. června • 16:38

Jo, ale moj motor je neznicitelny a pri 130km/h toci v 6ke pod 1400 otacok a zere 6-7 litrov. Tiez nemusim kazdych 30tis menit motor lebo sa mi posr*** rozvody alebo turbo. Ked stlacim plynovy pedal sa aj hybe do predu a nemusim ho tocit do 5000 aby som sa pohol (v 2ke pri 5000 idem 120+)Takze ano: vie to jazdit za 5 ale pokial clovek caka co len trochu dynamiky je v tom za 8l s ze motor sa po 100k km rozpadne lebo 90% casu musis ist tlacit plyn na podlahu. Ktomu preoc by to niekto za 500k kupoval ked za 850k ma auto co ma 350koni, zere 0 litrov, jediny servis su pneu a vymena stieracov a strata hodnoty bude priam nulova - Tesla Model 3...

Tomáš
15. června • 16:49

Schnitzel a jak jsi přišel na to, že 1,0tsi bude každých 30 000km měnit motor nebo, že jsou špatný rozvody?

Toky
15. června • 9:10

A Tesla Model 3. No čo na ňu povedať... Predávajú ju už teraz pričom majú len akotak funkčný prototyp. Potrebujú ešte hodne času, práce a peňazí na vývoj. Mám pocit, že od vlády už nedostanú dosť. Ja by som na tento počin veru nečakal, i keď papierovo vyzerá dobre. Ale to vyzeralo dobre aj pri Peugeot 2008 HybridAir a pozri, kde to skončilo, v koši...

Toky
15. června • 9:06

Schnitzel:
Tvoja kára s 350PS 5.7 V8 asi nestála za nova 15000eur ako bude stáť možno tá oktávka, trošku sa drž pri zemi. Tiež som za poriadny motor ale 5,7 V8 porovnávať s 1,0TSi ti nepríde uletené? Ako ja viem, že porovnať sa dá hocičo, aj pšenica s veyronom ale toto už je skôr pre Jeremyho Clarksona, či?
Ale 5,7V8 Ti tíško závidím...

Tomáš
14. června • 14:53

podobná histerie tady byla i s 1,4tdi 3 válec, co je aktuálně ve Fábiích. Jak to bude špatný a je to jen třívalec a ten zvuk a je to toto a tamto...a pak se s tím svezeš a zjistíš, že to není vůbec špatný a než to tam dali, tak se to solidně vyladilo (píšu o 77kW verzi).

Pedro
14. června • 21:54

Nesuhlasim s tebou. Mam 1.4 tdi vo Fabii3, verzia 66 kW a oproti predchadzajucej verzii je tam zopar vaznych nedostatkov ktore pravdepodobne suvisia s konstrukciou ako takou. Jednotku musis trochu viac vytocit aby sa chytil 2. prevodovy stupen, okolo rychlosti 50km/h je na trojke obrovska turbodiera, ked potrebujem predbiehat napr. na konci obce, tak to trva;
na 4.prevodovom stupni sa neda ist nizsou rychlostou ako tachometrovych 60km/h. Pod touto hodnotou neuveritelne vibracie.
A co je najhlavnejsie-ten motor nieje usporny. V predchadzajucej Fabii 2 som mal 1.6 TDI a pri rovnakych trasach je nova Fabia zravejsia o 0.5-0.8 l/100 km.
Pre rypakov: hoci je to firemne auto, pretekat nepotrebujem. Mesacne najazdim 4000 a viac km a dodrzujem rychlostne limity na hornej hranici tolerancie. Podiel dialnic je cca.30% a tu prave sledujem obrovsky narast spotreby oproti 4 valcu.
Na druhej strane, po okreskach (formou plizenim-plazenim) je mozne dostat sa hlboko pod 4 litre na 100 km.
Obrovskym sklamanim je servisny interval a cena servisu v Skode. Nakolko je tam premenlivy servis.interval (vraj podla stylu jazdy a podielu kratkych tras) prvy servis vyhodnotil palubak po 16.000 km a druhy uz po 14.500 km.
Olejovy servis v skode stoji 170€ bez DPH.

yoggi
15. června • 0:17

Tu sa tiez prejavuje, ze pokial pojdem auto styl jazdy plachtenim vpred a vietor v zadku tak o nejake deci bude spotreba nizsia, ale pri beznej premavke a dialnica nie, tak ako sa to bude prejavovat 1,0 TSI vs. 1,2 TSI sa tak isto prejavuje 1,4 TDI a 1,6 TDI. Jazdim som Rapid Spaceback 1,6 TDI 66kW a urcite to je lepsia volba ako 1,4 TDI. Kto neveri nech sa ide povozit.
Uz stara Fabia s 1,4 TDI mala velmi uzke vyuzitelne pasmo otacok v style nic- bum - nic

Pedro
15. června • 10:19

Aspon ze oproti staremu trojvalcu TDI (aky to bol objem? 1.2l ci 1.4l?) je aktualny trojvalec 1.4 TDI kusok kultivovanejsi. Ked ale pozeram na ten nastartovany motor, trasie sa ako ryba na suchu.
Raz davno som v nejakom teste na diesel videl, ako na plastovy kryt motora polozil novinar mincu na hranu. A drzala(samozrejme nastartovany motor). Pri tomto motore by sa minca neudrzala, ani keby ju polozis na plocho ;)

bzzz
14. června • 13:09

Litrovy 3hrnek s realnou spotrebou blizici se 7 litrum... simply clever ;-)

Honza M.
14. června • 14:03

Jistě nebude problém jet i za 5 l/100 km - při troše snahy za vhodných podmínek.

bzzz
14. června • 19:36

Treba v noci na prazdne silnici a s platem vajec za zadnim sklem ;-)

mpolan
14. června • 18:40

S tím si vcelku dovolím nesouhlasit. Problém to bude, protože s autem velikosti Octavie budeš při průměru 5,0 litrů velká brzda provozu.

Honza M.
15. června • 10:58

http://www.auto-mania.cz/s-volskwagenem-transporte... ... Málokterý řidič jezdí opravdu úsporně.

Honza M.
15. června • 10:31

Houby... Víte, kolik má ta Octavia kilogramů?

pepa
15. června • 11:06

Asi podle motorizace a výbavy. Tahle motorizace se střední výbavou může mít okolo 1230kg. A taky píšou, že jezdili za 6,7 na počitači a 6,8 v reálu. Já teď nějaký čas jezdím (víceméně podle předpisů) Suzuki SX 4 ve čtyřkolce, MY 2014. Ta váží 1255kg, má výkon 88kW (tahle Octa 81kW), Mk 156 Nm (200Nm). SX 4 má nepochybně horší aerodynamiku a větší čelní plochu, než Octa. A podle počítače je průměr na cca 27 000 km 6,3 l/100km, podle tankování 6,6. Tak sakra, kde je ten turbo tříválcový progres? Asi jenom na zisku VW.

Hooo
14. června • 10:20

Pěkná zoufalost. U škodovky to jde hodně z kopce. Naše firma se spálila s firemníma TDI, kdy kvalita a následné náklady na servis omezily rozvoj firmy a teď představí v Ohcvávce!!!! tříválcovou zoufalost. Tohle dejte jen do Rapida s cenovkou 160 000 Kč - v opačném případě jste zloději.

yoggi
14. června • 0:32

Redaktor: Ondřej Lilling
Pekne vidiet ako pan redaktor prepisal nejake info z katalogu, hlavne ta spotreba. Ved skuste realne zobrat O3 1,0 TSI a 1,2 TSI ( prazdne, nalozene ) auto a chodte pojazdit rovina, kopce a dialnica a napiste o kolko je 1,0 TSI realne uspornejsie oproti 1,2 TSI a nie prepisovat nerealne katalogove spotreby. Napisem par postrehov ako majitel atmo 1,4 16V a 1,2 TSI.
Preplnane motory maju vyhodu, dostupneho krutiaceho momentu v nizsich otacka oproti atmo motorom. Naopak slabinou malych turbo motorov je rozjazd v kopci pri zatazenom aute, kym nefukne turbo tak to sa zbiera nie s nejakym elanom do otacok, ale to je dane objemom. Prikladom tohto je kruhovy objazd v kopci v Uherskom Brode. Stacia 3 pasazieri, kruhac v kopci a rozjazd je dost lemravy, ano v 1800ot. sa to zobudi ked fukne turbo, ale dovtedy dost mrtve. To je este 1,2 TSI.
Nehovorim o motorizacii 1,0 TSI to bude este horsie, vyuzitelne pasmo Mk o 1000 ot. menej ako u 1,2 TSI a aj zaberat podla vyrobcu zacina o 500 ot. vyssie., kde bude realita.............. ked 1,2 TSI namiesto 1500ot. zabera az 1800ot., cize 1,0 TSI zacne tahat od 2300ot. a co dovtedy, tlacit, slapat.
Po prevezeni a ako zakladnu motorizaciu pre bezne potreby jazdy som povazoval 1,2 TSI ( silnejsiu verziu ), dnes keby stojim pred otazkou 1,2 TSI 66kW vs. 1,0 TSI 85kW, volim bud mestske presuvatko 1,2 TSI 66kW, alebo vacsi objem 1,4 TSI.
1,0 TSI je ulet, nezaujimaju ma tabulkove udaje, ale realita. Aj v pripade testoch 1,2 TSI sa pisalo ako o zavodnom aute, ktore taha odspodu a pod. Realita ano ide celkom obstojne odspodu, ale pri potrebe dynamiky potrebuje tiez otacky a rozpravky 2000ot. stacia na predbiehanie su iluzie, ktore mozu zle skoncit. Jednoducho je potreba tiez mat vyssie otacky od. 2500 hore (zalezi od situacie).
Na zever: motor 1,0 TSI 3-valec nekupim, bud bude v danom rozpocte napr. 1,4 TSI alebo sa pozrem inde. Nech si vzdy zakaznik skusi a neda na nejake reci, ale preverit realitu zobrat na predvadzaciu jazdu a nech ide plne auto 4 osoby, tak sa kupuje auto, aj dealer v takom pripade meni retoriku a tom ako to uzasne taha a predbieha sa s tym, ked staci poznamenat: pani to teraz idem plny plyn.........................................................

Mikes
14. června • 16:07

Ty jsi klasicky případ diskutera, který si vymýšlí nesmyslna tvrzení aby je pak mohl slavnostne vyvracet a plácat se za to po zadech. Kde se píše ze 2000 vždycky staci na jakékoliv předjíždění? Kde se píše ze 1.2TSI je závodní náčiní? Prosím konkretne, dej odkazy.

yoggi
14. června • 20:38

Skus pohladat, starsie testy a recenzie ;-) Nie som klasicky diskuter co sa musi poplacat, ale majitel 1,2 TSI a na tvrdeni, ze 1,0 TSI ako nahrada za 1,2 TSI nie je vyhodnejsia si Stojim. Jedine 1,0 TSI je vyhodnejsie pre vyrobcu, nie pre uzivatela. Ak si niekto mysli, ze 1,0 TSI je pre neho vyhodnejsi, nech si ho ide kupit, jeho vec. Ja len tvrdim, ze aku spotrebu dokaze 1,0 TSI, tak isto ju dokaze aj 1,2 TSI mat. Pri beznom pouzivani budu u oboch motorizacii cca rovnake, akurat si dovolim tvrdit, ze dialnica a ostrejsia jazda, nalozene a kopce budu u 1,0 TSI horsie ako u 1,2 TSI.

mikes
15. června • 21:21

Hledat neexistujici clanky fakt nebudu, nejsem Miloš Zeman. Najdi je sam kdyz je jich vsude plno :-)
Tvoje blaboleni o tom jak je turbo motor nevyhodny pri rozjizdeni do kopce taky stoji za to, par faktu: pri 1500ot ma 1.4 16v 110Nm, 1.2 tsi 66kw 140Nm, 1.0tsi 85kw 175Nm. Bud si jisty, ze pokud nalozis 3 lidi do auto s temito motory se budes s tou 1.2 i 1.4 jen zoufale divat na rychle se vzdalujici vyfuk 1.0tsi. Nebo si snad myslis, ze kdyz pridas 1.4 70% vykonu nebo 1.2 20% vykonu kvuli tomu pojedou pomaleji? :-D
Ohledne spotreby, pokud umis cist je v clanku uvedeno proc ten novy motor zavadeji, pokud se vyznas v autech tak malo ze cekas razantni usporu paliva jsi neskutecna naivka.

brk77
14. června • 7:35

Taky pravidelně dávám přednost z vedlejší okresce, která se táhne z kopce do údolí a pak hned zase do na cestu relativně příkrého kopce a toho jsem si nikdy dramaticky nevšiml. Na palubním počítači se okamžitá spotřeba pěkně dlouho drží těch maximálně zobrazitelných 49,9 l/100km, ale auto celkem jede. Jen to chce rozumně řadit. 1,2 TSI 77kW s 6stupňovým manuálem.

yoggi
14. června • 20:26

Okamzitu spotrebu neriesim, ta mi je ukradnuta. Len som chcel povedat, ze pokial motor prekona pasmo 1200-1500 ot. tak sa nic nedeje. Samozrejme pokial robis rozjazd cez spojku, ze ju palis a rozbiehas sa na 2000ot. tak potom to ide. Skus len tuknut do plyn, ze otacky vystupia na 1200ot. a z tychto otacok zrychluj bez preklzu spojky a uvidis pri nalozenom aute v kopci ( kruhac ), ked by si potreboval v 1-2s vyrazit ;-)

Beaver
13. června • 21:55

Mám osobní zkušenost s malým turbobenzínovým motorem v autě stejné váhové kategorie a na něco automobilky zapomněly ... na pomoc motoru při brždění. Tak malé motory dnes prakticky z kopce nebrzdí. Vemte si tuhle Octávku, postavte se na nějakou prudkou městskou cestu a vyjeďte ... nahoru, super, motor vás vytáhne nahoru, bez problémů ... a teď se otočte a jeďte dolů. Zatímco s bývalým motorem jste téměř nemuseli šlápnout na brzdu, s tímhle litrovým kouskem se zařazenou dvojkou nesundáte nohu z plynu, nebo risknete přetočení motoru ... Snižování objemů motorů bez KERS, které bude fungovat jako další brzdný element, je k ničemu a kravina.

Mirek
14. června • 19:26

Neber to jako rýpání, ale až na nějaké chyby by to šlo, neřeším gramatiku, tím myslím, že jsi zajisté myslel ...nesundáte nohu z brzdového pedálu, nebo risknete přetočení motoru. ;-)

MOJE JMÉNO
14. června • 9:32

Celkem zajímavý názor, se kterým se ztotožňuji. Jen ta kravina na konci je zbytečná... Jen se divím, že se ten KERS po tolika letech tak málo prosazuje. Zřejmě je to tou cenou a tím, že ošidit se tento prvek prostě nedá... Doplnil bych ještě jednu, nikde nezmiňovanou nectnost podobných motorů a tou je nízká hmotnost motoru (malá zátěž nápravy) a prudký nárůst výkonu v rel. nízkých otáčkách, což je oproti těžkým atmosférám veliká nevýhoda v zimě, na klouzavém povrchu do kopce. Bez ASR není v těchto vozech v podstatě možné cokoliv vyjet a i s ním je to celkem bída i s dobrými pneumatikami. Pravda je ta, že s žádnou předchozí atmosférou jsem nikdy neměl tolik problémů se někam v zimě vyšplhat, jako s TS-íčkem.

Quebe
13. června • 21:41

Vážená a milá Autorevue. Když už chcete diskuzi automatizovaně moderovat takovým způsobem, že nedovolíte zobrazení příspěvků, které jsou v rozporu s pravidly, navrhuji, abyste si nejprve dali práci s odladěním algoritmu, jelikož v současné podobě je to šmejd. Můj příspěvek, který neporušoval žádný bod pravidel, mi nešel odeslat.Zato tohle projde: Hovno, prdel, sračka

brk77
13. června • 21:17

Měl jsem v minulosti velký strach z 1,2TSI a nakonec to je pro mé potřeby v pohodě motor.
Ten litrový tříválec zní děsivě, ale sleduji ho již delší dobu v různých modelech VW a ti, co s ním mají _reálnou_ zkušenost, realistické očekávání a oprostí se od objemových jednotek a počtu válců, ale berou v potaz kW a Nm, tak ho hodnotí _zatím_ spíše kladně. Samozřejmě, může se co nevidět objevit nějaký průser typu rozvody u těch TSI, ale to ukáže až čas. Není to dálniční motor, ale je řada aut, která dálnici nikdy neuvidí.Na ten motor se je potřeba dívat jako na mezistupeň. Je to lehké a hlavně malé. Pod kapotou to dělá místo pro hybridizaci, která nás nemine, pokud emisní limity budou stále přísnější.

Antiautomat
13. června • 17:07

...nech mi nik nema za zle, ale 6.7 okreskovych by bolo prilis aj na nasu 1.6 75kW, co je po mechanickej stranke 30rokov stary motor. Nedam ani za nic.

Dandy
13. června • 15:37

Joo tohle auto chcu :-) andělé silnic mi motor vymění rychleji jak píchlou pneumatiku :-) Briggs & Stratton- simply clever :-)

Antiautomat
13. června • 19:22

...skor simply never...

Potooczech
13. června • 14:03

Říkám to pořád. Ukažte mi atmosféru, která má ve 2000 otáčkách 200Nm. Rozhodně to nemá žádný dvoulitr. To auto se bude 95% času pohybovat v rozmezí 2000-3000 otáček. A v tomto rozsahu má točivý moment lepší, jak atmosférické dvoulitry. To, že je to litrové turbo poznáte pouze nad cca. 5000 otáček, kdy tento motor bude na maximu a atmosféra poroste ještě dál. A pak kousek nad volnoběhem, kde to bez turba prostě nepotáhne. A nebál bych se ani dálnice, protože tenhle motor bude díky točivému momentu a dlouhým převodům točit na dálnici minimálně o 1000 otáček méně, jak atmosféra. Takže logicky bude podstatně tišší a bude mít i nižší spotřebu. A ano, při akceleraci bude třeba počkat až se natočí turbo, ale pořád lepší než muset podřazovat o dva stupně, aby se motor dostal do pásma, kde má nějaký výkon, řve a stává se z něj průtokový ohřívač benzínu. V tomto směru si klidně tu vteřinu na turbo počkám. Jediné co by mi vadilo je ten projev tříválce. Ty prostě nemusím ze své podstaty, kdy mi vadí právě ty vibrace a hluk. Proto mi tři hrnky do auta nesmí. Prostě ctím zásadu, že čtyřtakt by měl mít aspoň 4 válce.

Tycoon
13. června • 20:27

Problém je v tom, že třeba já jsem ve městě zvyklý jezdit s atmosferickým dvoulitrem v rozmezí 1400 až 2000 ot/min, v padesáti řadím nejvyšší pátý převod. Pokud potřebuju jet svižněji, vytáčím to víc. Když pak tu a tam "osedlám" nějaký menší turbomotor (například 1.6 TDI nebo 1.2 TSI), tak mi právě nevyhovuje, že zátah nastává až kolem 2000 ot/min, zatímco v 1500 ot/min je v lepším případě sekundová turbodíra nebo v horším případě to prostě nezrychluje vůbec. V kombinaci s dlouhými převody, jaké se dnes k těm motorům dávají, to znamená neustálé "hledání" vhodného převodového stupně (vyšší stupeň duní a nejede, nižší stupeň je zbytečně moc vytočený). Obávám se, že 1.0 TSI na to bude hůř než 1.2 TSI. Čili abych to zhrnul, někomu vyhovuje turboefekt, jinému ne.
Jinak co se týče počtu válců, problém je v tom, že optimální velikost válce pro osobní auto je zhruba 0,5 litru. Litrový motor se čtyřmi válci by měl 0,25 litru, což už je hodně málo, zatímco tříválec se s 0,33 litry na válec se aspoň trochu blíží optimu.

patrik
14. června • 0:39

Tvl, presne ako ja:-D S atmo 2.0 130 koni, v meste a na okreskach 1500-2000, aj pri 50kmh zaradena 5, atmo si len pradie a ak potrebujem pridat tak len pritlacim, v podstate jazdim na atme ako na nafte. A ked presedlam do bratovho 1.2TSI Trapid tak mi tam chyba ten linearny zatah pre ktory mam atmo rad a tiez hladam ten spravny stupen v roznych situaciach. Mozno je to o zvyku.

Mikes
14. června • 15:53

Prozradis co to je za atmo dvoulitr, že ti z 50kmh na pětku vyrazi jako raketa?

kolemjdoucí
13. června • 19:37

„Ukažte mi atmosféru, která má ve 2000 otáčkách 200Nm. Rozhodně to nemá žádný dvoulitr. ”No a? On to někdo chce? To je právě to co mě osobně na těch autech vadí nejvíc - dieselový projev a nelineární nárůst výkonu. Nechci žádné stolové hory, chci výkonovou špičku kolem 5500 - 6000ot, do té doby LINEÁRNÍ nárůst a hlavně PŘESNOU odezvu na plynu, žádné vanglování „jedu - nejedu” s „bonusem” typu „čekám, až se nějakej kus motoru vzbudí”. Moje noha není PWM regulátor a auto má sloužit mě, ne já autu. S žádným z těch novodobých srá*ů se nedá kulturně jezdit.

Antiautomat
13. června • 19:20

Opakuje sa tu stary omyl. Nm auto N-E-P-O-H-A-N-A-J-U. Auto pohanaju pracovne zdvihy, ktore nastavaju za jednotku casu. Cize vykon. A kedze motor je stroj OBJEMOVY, potom to tak aj vyzera. Hodnota krutiaceho momentu je len jednou z CHARAKTERISTIK motora. Nic viac. Skus naplno pridat plyn pri hocijakom malom, turbonezmyle pri otackach, ktore vyrobca udava ako nieco skvele /z hladiska priebenu Nm/. Potom prid a pokecame. Napoveda: neskusaj to pri predbiehani.

mikes
13. června • 19:50

Stalo se, je to skvele. Bohuzel nekteri duchem mene nadani jedinci na tomto foru nechapou ze pruznost motoru je primarni vyhodou pri bezne jizde, kdy se zrychluje, zpomaluje, bez nutnosti razeni v situacich, ve kterych u atmosfery kvedlas az se hory zelenaji.Napoveda: jenom blbec predpoklada ze je idealni predjizdet na nejvyssi rychlostni stupen s jakymkoliv motorem s beznym vykonem. Nekdy se s nejakym turbomotorem projed at tusis o cem je rec.

Antiautomat
13. června • 21:48

...rozved to prosim. Nejak sa v to chaose stracam.

mikes
13. června • 23:23

To me neprekvapuje, tak si to precti jeste jednou, treba ti to pomuze.

mpolan
13. června • 14:05

Vidíš... a ta sekunda, kdy budu muset čekat na natlakování je rozdíl mezi "jedu" a "nejedu". Protože za tu dobu, kdy čekám, se vhodné okno pro předjetí taky může zase zavřít. No, já radši podřadím...

asdf
13. června • 14:18

Vážně čekáš na vteřinové okno a pak řadíš a vyrážíš? A bylo to na xboxu nebo PS?

Toper
15. června • 11:19

Nic jiného mu nezbude než podřazovat. Vymáčknout totiž alespoň nějaký výkon ze staré atmosférické 1.2, žádný extrémní jízdí zážitek neslibuje. Tedy možná slibuje, jestli to předjetí vůbec stihneš...

John Doe
13. června • 13:05

"ostudu neudělá..."... zejmena na Litomericku.

Ondřej
13. června • 11:37

Počkat, to je ta stejná Škoda Octavia, která se prodává i v Rusku, akorát že tam do něj montují novou atmosféru 1.6? O které sami ve škodovce říkají, jak skvěle se povedla? A že v ČR zváží její zavedení podle poptávky? No, asi jsme hodně specifický trh, když místo toho máme litrovou turbosekačku. Buď nádherně lžou, nebo lezou VW do zadku. Možná oboje. Každopádně od Škody ani prd.

Antiautomat
13. června • 18:32

To si mi dal chrobaka do hlavy.
Dal som si tu namahu /s rustinou nemam problem/, a - aha:Motor: 1.6MPi
Max vykon kW/otacky : 81/5800
Max krutiaci moment Nm/otacky 155/3800-4000Nooo, ale-ale. Takze zrazu ono to ide, len ked sa chce /resp.ked zakaznik si ma moznost vybrat a nie je pod diktatom sk.rveneho ekofasobruselvyrobcovskeho pekla/.
Takze, buduci zákazníci, rozmyslite si, do akeho h.vna to prispievate. Von z EU kym je cas.

Nyte
13. června • 12:48

Pláčeš na špatném hrobě, tohle je v první řadě záležitost emisních limitů a evropského měřícího cyklu, díky nimž 1.6 MPI v EU zaručeně neuvidíme a ani Škoda jej určitě neslibovala. Downsizingové tříválce zkrátka umí srazit normovanou spotřebu na minimum, a proto je dnes nalezneš v nabídce Fordu, Hyundai, Peugeotu nebo třeba Opelu.

Aladin
13. června • 11:53

Trh v Rusku je trochu specifický. Nemají dostatečnou čistotu paliva, Tsi by ztrácelo na výkonu, rostla by spotřeba, poruchovost.

kolemjdoucí
13. června • 19:26

No a? To je přece návod, ne? Prostě si to dovezeme z Ruska, když nám tady nedají motor, co chceme :-D

LOL
13. června • 10:41

Octavia v socka edici od 400 tisic? OMG.

asdf
13. června • 9:49

Co je to tu za diskusní slezinu senilních "řidičů"? Jejich názory jsem měl taky, pak jsem začal s malými turbomotory jezdit a zjistil jsem na vlastní kůži, že to jezdí jak ten jejich "aspoň dvoulitr" a žere polovinu. Plus to táhne vocpoda B-] Dnes se projet s atmosférou, co má míň jak šest válců, už je utrpení.Malý turbomotory jsou super a je dobře, že banda hospodských žvanilů na tom nic nezmění B-]

prpr
14. června • 10:35

:) najlepsie na tych malych turbomotoroch ze papierova spotreba je daleko od realnej. ak take auto dostanete ako pracovne tak to je parada ked hradite nadspotrebu (i ked len ciastocne)...

mpolan
13. června • 10:41

Panejo, když chceš lhát, tak aspoň ne tak okatě... Hlavně s tou spotřebou. Ty už jsi jak čeští rybáři...

MOJE JMÉNO
14. června • 9:04

Přidávám se ke lhaní. S tím samým vozem mám po 199.000km spotřebu 5,78L/100km !! Možno vyhledat kompletní, od počátku pečlivě vedenou čerpací historii vozu na www.spotreby.cz. To jen pro Ty, co mne chtějí osočit, že taky kecám.

mpolan
14. června • 13:40

Prima... a určitě máš taky stejný výkon a jízdní paramery jako atmosféry, které žerou dvanáct litrů, že?
Vždyť to říkám, jak rybáři...

MOJE JMÉNO
14. června • 16:34

Tvůj příspěvek naprosto nechápu. Uvedl jsem jasný argument o spotřebě, který si může i málo vzdělaná osoba na uvedených stránkách vyhledat a ověřit. Výkon mám takový, který odpovídá parametrům výrobce a hlavně mým potřebám. Nechápu, proč bych měl obyčejnou Octavii srovnávat s Dodgem, či Mustangem. Uvedl jsem na rozdíl od Tebe snadno ověřitelná fakta. Štvou mě Tobě podobní, se svými hloupými řečmi o tom, jak je to líný, mrtvolááá, neufouká to doléé, ve čtyřech trága a podobné imbecility. Ano, je to jen 12-i stovka a i takto k tomu je třeba přistupovat. Kdybych brousil dálnice celé měsíce, asi bych určitě jezdil něčím výkonějším, ale pro mé potřeby je to vůz vyhovující více než dost. Snažím se o své argumenty a více než pětileté zkušenosti podělit právě v podobných diskusích, aby se méně orientovaní v diskusi dočetli i něco ověřeného a ne jenom plky samých machrů, navíc ničím nepodložené.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
14. června • 18:42

Tak se podívej, na co reaguješ... Původní příspěvek byl o tom, že on má výkon a poloviční spotřebu, proti "našim atmosférám". Tak se ptám, jestli taky máš ten výkon auta s dvanáctilitrovou spotřebou, když se tak prsíš těmi šesti litry... Hádám, že asi ne...
Já vím, že je to je jen 1,2 litru, respektive tady dokonce jen litr, ale vadí mi, když všichni novilháři píší, jaké je to dělo a že to vůbec není problém... protože prostě problém je.

Toper
15. června • 11:16

Problém je Polane, tvoje auto s 55 kW. A také to je tvoje každodenní realita, kterou jsi tak frustrován.

asdf
13. června • 11:25

Naopak, malý turbomotor jsem si pořídil po té, co jsem musel do Francie s 1.2TSi. Všichni tvrdili jak to na dálnici žere 14 litrů na sto, ale já jsem to dal pod osm a půl, 140 tempomat + německo co to dá.

mpolan
14. června • 14:23

Vzhledem k tomu, že v Německu "se to už moc nedá", tak to není kdovíjak oslnivá spotřeba.

Vegasgeek
13. června • 11:02

Vzdyt on vubec nelze! Jenom jezdi v zavesu za kamionama a o vikendu jenom do 90km/h aby se mu ten moturek nedostal nad 3000 otacek :D No a kdyz fouka, tak to radeji necha doma...samozrejme v lete jezdit nesmi, pac by mu to vzalo dalsi 2L na sto.

asdf
13. června • 11:28

Ekojízdu co píšeš taky občas jezdím, zejména pro pocit :) a zvládnu pod 4.5 litru na 100. Dlouhodobý průměr 5.8 litru. A když spěchám zacpané město-dálnice-zacpané město, tak to vyleze nad sedm.Jste jen trapní žvanilové, připomínáte mi středoškolský panice, co by nepíchali nic co nebylo na obálce playboye B-]

Aladin
13. června • 11:24

Vem to obecně. Neznám nikoho s turbo benzínem, kdo by chtěl zpět atmo. V běžných vozech je turbo doslova požehnáním. Co je virus, to jsou 3 válce. Pomalu se to šíří, začalo to u Fiesty a Pola, teď už je to v Q3 a nevypadá, že se to zastaví. V manuálu se to na jedničku špatně rozjíždí, na volnoběh to s vozem drobně kvrdlá a ten zvuk je strašný. A vůbec, je to konstrukční paskvil. 4 válce jsou přirozeně vyvážené. V dnešní době bez sebemenších vibrací a celkem příjemným zvukem. Pamatuji na 90.léta. BMW 3, 2.0 na 6 válců.Pomalu začíná doba, kdy peněženka zakázníků narazí u jejich oblíbených značek právě na 3 válce. Jsem zvědav, jestli půjde pozorovat menší odliv k levným 4 válcům. Např. Auris 1.2T, Tipo 1.4T. Já sázím, že vůbec. :-(

Vegasgeek
13. června • 13:23

Ja samozrejme nerikam, ze turbo je spatne a ze jenom atmosfery, ale ja jsem ten krok turbo>atmo udelal velice rad i kdyz to bylo spise z vasne. Mel jsem O1 1.8T 4x4 a bylo to fajn auto, byl tam i vykon, ale na dalnici to zralo 8.5L/100. Ted mam V8 4.4L, ktery ma 2x tolik vykonu i kroutaku a spotreba u rychlosti kolem 130km/h je velice podobna a u vyssich rychlosti dokonce nizsi (cast na tom jiste udelala prevodovka). Chapu ale, ze ne kazdy ma chut financovat V8, jenom si myslim, ze ta hranice kam az je potreba zmensovat, se u 4 valcu a objemu zhruba 1.8 litru zacina zastavovat. U mensich aut pochopitelne jeste niz, treba 1.4T. Ale davat do Octavie 1.0T? To je jenom vykrik EU lobbistu a kazdy normalni clovek pri pohledu na ty jejich vymyslene tabulkove spotreby se musi jenom pousmat. Jasne, vyvoj musi byt, ale taky vsichni vime, ze za extremy se plati.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
13. června • 13:42

No konečně rozumný příspěvek. Podívejme se ale na prodeje aut co se u nás nejvíce prodává .Prodeje koncernu jsou pořád nahoru.

Vegasgeek
13. června • 16:40

U nas se bohuzel prodava to, co je levnejsi a to co bylo peknou moznosti u vetsich aut, treba 3.6 V6 v Superbu uz je historie :-/

mpolan
13. června • 11:43

Vidíš... a já tu vlnu odklonu začínám právě pozorovat. Octavie TSI se mění za trojkové a šestkové Mazdy. Malá TSI ve Fabiích za atmosférické Astry a nově Tipa...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
13. června • 11:13

Další kecal který jenom žvaní a nevyzkouší si to. Tyhle motory jezdí jak atmo dvoulitry z doby cca roku 2000.

kErb
13. června • 14:26

No spíš z roku kolem 1995 :-D akorát dnes máme rok 2016. Takže být spokojený s motorem který jezdí skoro jako v autech před 20 lety to už musí byt člověk opravdu nenáročný :-P o provozních nákladech a životnosti se bavit nebudeme...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
13. června • 14:52

Před 20 lety jsi měl běžně 2.0 ve Fiestě, Corse a pod?? To bylo kolem 1.2 45kw. A v nižší střední bylo nejrozšířenější 1.6 kolem 75kw. Co tam máš dál?

kErb
13. června • 18:05

Bylo to v Mazdě 626. 2.0i cca 80kw. Což je nižší střední. A rozhodně to nebyla top motorizace. A i ta tvou udavana 1.6 jela lépe než tahle sragora. Octavia je stejna třída. Co sem cpeš Fiestu, Corsu a podobně nákupní tašky. Srovnáváš jablka a hrušky hlupáčku a snažíš se objhajit 20 let stagnace :-D

Mirek
13. června • 20:43

Mazda 626 je nižší střední a je to stejná třída jako Octavia? Takže dnešní Mazda 6 je také stejná třída jako Octavia? Ty máš teda dnes nějaký silný matroš na hulení.

kErb
14. června • 6:43

No tak obě auta stojí ve výbavě cca 800 tis. Tzn. stojí +- stejně a velká jsou cca taky stejně. tak jsem je porovnal. A neřešilo se toto ale motor. 2.0 vs 1.0 pak trouba vytáhnul ještě 1.6 75kW čímž tomu svému "takynázoru" fakt pomohl. A potom přijdeš ty a začneš tu řešit třídy. Tak ať máš radost že si s tebou někdo povídá - OP dotaz. Mazda 6 je "třídně" něco jako BMW 5? Nebo je BMW 1/4 až 1/2 třídy výše/níže :-D

Mirek
14. června • 11:15

Tak předně, podle motoru se neřeší třída auta. Tak nepiš blbosti o třídách a srovnávat nesrovnatelné (ta komedie v závěru), věnuj se motoru a nikdo do tebe nebude šťourat. Je přece naprosto jedno, jestli je tento motor v autě jakékoli třídy, ale jestli s tím to auto pojede a jak pojede.
Podle reakce máš evidentně radost ty, že si s tebou někdo povídá. Porovnávat si klidně porovnávej, na tom není nic špatného, ale obhajovat proč dáváš Octavii do stejné třídy s Mazdou 626, to jsem tedy nečekal. Nebo jsi dospěl také k tomu, jak se již nohokrát řešilo, že škodovky jsou o třídu výš než konkurence? Nemusíš odpovídat. :-D

kErb
14. června • 22:54

Omlouvám se. Corsu vytáhl nějaký Aladin. Ty jsi měl potřebu aspoň něco napsat tak jsi začal řešit třídy... a nakonec mi ty třídní specialisto ani nedokážeš srovnat Mazdu a BMW :-P

kErb
14. června • 22:44

To je snůška keců... Jdi se z té blbosti zkusit vyspat chudáčku. Bavíme se tu o 1 litru v oktávce a ty začneš vytahovat Corsu :-D co se škodovek týče tak jsou to IMO vzhledem k mnoha parametrům předražené hajtry a s tím litrem tomu dali korunu. Ale znalci jako ty tu budou vykřikovat že je všechno super paráda a že motor s výkonem a spotřebou srovnatelný s motory z roku 1995 je v roce 2016 terno. Tak si ho užijte troubové. Na další moudra už od "diskutéra" tvého IQ zvědavý nejsem tak prosím už nic nepiš B-]

mpolan
13. června • 15:45

Jenže ta nižší střední nevážila prázdná 1300 kilo jako dnes, hlupáčku.

mpolan
13. června • 11:42

Hele, můj atmo dvoulitr z roku 2000 při 98 kW nevylezl se spotřebou nad šest litrů průměrně, auto jezdilo i 200 km/h. Fajn, tu rychlost umí obdobná malá turbína nejspíš taky, spotřebu už hůř (vyzkoušeno). Co je ale naprostá tragédie, je chování v nízkých otáčkách, kdy ty mikromotůrky prostě nejedou a než se nafouká turbo, i při podřazení, jsem s atmosférou prostě pryč...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
13. června • 12:16

Se spotřebou šest litrů jezdíš jen tak piánko. Při 200km/h to bude žrát přes10 .Prosím tě kdy potřebuješ využívat tento výkon a jezdit kolem rychlosti 200km/h?

mpolan
13. června • 14:03

To tvé "piánko" bylo město-dálnice, ve městě do limitu, dálnice mírně nad. Jenže zatímco atmosféra nebyla na zacházení a zatížení moc citlivá, tyhle turbosekačky prostě jsou...
Nechal se takhle zlákat kolega, jak to "jede a táhne a moc to nežere"... A teď pláče, protože to zase tak moc nejede a žere o litr více, než dřívější dvoulitr...

Rossi
13. června • 15:44

Sorry že mluvím o Fordu, ale musím reagovat obecně na downsizing:
Před cca 3/4 rokem jsem po 5 letech obměnil Mondeo: z MK4 2.0 Duratec 107kW 185Nm na 1.5 Ecoboost 118kW 240Nm. Jezdím vše: dálnice už méně, okresky a město více, snažím se jezdit plynule, spíše trochu svižně. Spotřebu nesleduju podle dotankování, čas od času mrknu na PP, podle kterého si "staré" řeklo o 8-8.1l/100km (počítáno od 0 do 90 tis.km, zústalo v rodině), nové zobrazuje 7.5-7.6 (od 0 do 12 tis. km).
Snažím se jezdit stejně, ale nové díky lepší výkonové křivce akceleruje lépe - staré bych při stejné akceleraci musel více točit, což jsem vyžíval spíš když jsem jezdil sám, abych nerušil potomky vzadu když např. spali.
Závěr: rozhodně nepláču, protože to jede, žere podobně, ale spíš o něco méně (cca 10%), při klidné jízdě je motor tichý. Spolehlivost motoru se ukáže časem, jsem si vědom toho, že to může být v neprospěch Ecoboostu.

asdf
13. června • 12:00

OK, obstarožní dvoulitry jezděj dvě kila za šest a táhnou ocpoda, malý turbíny žerou dvakrát tolik a jedou až od pěti tisíc. Teď už chápu smysl celého světa B-]

Jirka
13. června • 12:23

Hele najdi si křivky výkonu a krotícího momentu ať už to konečně pochopíš. Jdi jezdit volhou nebo moskvičem

Jirka
13. června • 11:02

Máš ji že to můžeš tvrdit?

Jirka
13. června • 9:05

Už jste to někdo vyzkoušel? Mám 2,5 roku 1,2TSI 77Kw najeto 70tis a absolutně bez problémů.Průměrná spotřeba 5,3l.Motor pro běžné ježdění úplně dostačující. Samozřejmě to není na závodění. Pokud tomu člověk šlape, tak to žere více, ale přes 8 litrů jsem se nikdy nedostal. Loni cesta do Chorvatska plně naložené. Do kopců na 6 bez žádného podřazování a spotřeba 5,6l. Motor jezdí pěkně na volno. Hold co naděláme musíme si zvyknout, že automobilky budou vyrábět čím dál nižší obsahy.

Asics88
13. června • 8:39

Takovejch lží všude. Ale tady v diskuzi se naštěstí najdou experti, kteří už to řekli předemnou - prostě takhle malej motor nemůže velký auto utáhnout. Já ve svý volze mám hlíníkovej dvouapůllitra je to tak tak. Takže ty nesmysly s litrovým motorem si strčte víte kám...
To je jako sousedovic franta, co mi tvrdí že má v telefonu počítač výkonější než ta moje 286tka. Neuvěřitelná blbost. Jak by se mu do toho mobilu vlezly diskety!!!
Hned sem ho tou svoji 3110kou majznul po kebuli.

k22
13. června • 10:33

o ale ty tu 286 máš už 20 let a on ten svůj mobil má každý rok nový, na leasing

Marex
13. června • 1:25

Koukám na vícero webech o autech je tento článek snad povinně a všichni nadšeně jásají, jaká je to sláva a za ty peníze neodolatelný kup. To už ta Škodovka vážně sponzoruje tolik webů o autech? Uvidíme kolik se toho za pár let objeví v autobazarech a jaký zájem o tuto motorizaci bude a zda to bude mít stále ten původní motor a hlavně v jaké kondici bude. Předpokládám, že asi stejný, jako o vozy s HTP.

komik
13. června • 0:35

Za mě jen škoda, že neudělali třeba 100 hp verzi místo slabšího 1.2 tsi a silnější mohl zústat... Takto bych dost váhal při malém rozpočtu, jestli zkousnout těch 1.2 85 hp a 5kvalt, nebo koukat jinde, páč litřík bych si asi nevybral. A když se podAle určité cílové bude vyhovovat... B-]. Pro mě za základní octu s 1.4 tsi dát 430 je prostě hodně a 1.6tdi má zas 5 kvalt (i když dlouhý) a 6kvaltem 450...+priplatky.. to je celkem dost.

komik
13. června • 0:38

Jééé za klímu +35.000 tak to je dobrej fór :). Takže když si dorovnám 1.4 tsi na úroveň základu u konkurence, tak jsem na 0.5 mega :-O

mikes
15. června • 20:10

To je normalni ze hlupak chce dat za neco 35tis kdyz muze mit to same za 11, jen proto ze neumi pouzit tu prazdnou vec na krku :-D

pcwifi
13. června • 8:36

to nic, manik si koupil WV Caddy pred 5 lety za pul mega + nejaky drobny a klima tam taky nebyla, coz sem se dozvedel az onehda, protoze v teplech co byli blizke 30tce jezdil s otevrenymi okny, kdezto jini spise se zavrenymi :-D doinstalace = pul sta, taky dobry no... A to se vyplati !!! Doporucuji Tom & Bob !

Antiautomat
13. června • 7:35

...ale volant mas v cene ;-)

Plejtvak
13. června • 0:24

Chce se mi zvracet...

Yarda
12. června • 22:53

Co takhle úplně bez motoru a dát tam šlapadla z bicyklu?

John Doe
13. června • 13:03

yabba dabba doo!

abarak
12. června • 22:50

Je to pořád dokola, ale někdo to holt pochopit nechce... výběr z motorů dostatečný a když si tohle někdo koupí na občasné dojíždění 10km do Tesca, tak nevidím problém. Samozřejmě na pravidelné ježdění - např. jako služební auto volím větší a naftu, ale je to prostě o tom, na co to auto používám

mpolan
13. června • 7:49

To není pravda! Výběr není dostatečný, protože není k dispozici obdobně výkonný motor BEZ TURBA a s vhodnějším objemem pro tak velké auto. A když už je, VW si za něj řekne o mnoho více, ačkoli ten motor je konstrukčně i materiálově levnější.

Rock30
12. června • 22:32

Kam to speje tento svet? Taky ODPAD dat do Octavie, Fabia nooo este ako tak... Uz vidim typicku rodinku nabalenu do Chorvatska ako musi vypnut klimu, aby zvladla mierny kopec. Pani konstrukteri, viem, ze emisie nepustia, ale objem sa neda nicim nahradit!!! V dalsej generacii Octavie bude snad 2 valec TSI, tri turba a DPF filter... aby sme si to uzili! Dakujem, uz teraz mi je zle

Jirka
13. června • 9:03

Už jste to někdo vyzkoušel? Mám 2,5 roku 1,2TSI 77Kw najeto 70tis a absolutně bez problémů.Průměrná spotřeba 5,3l.Motor pro běžné ježdění úplně dostačující. Samozřejmě to není na závodění. Pokud tomu člověk šlape, tak to žere více, ale přes 8 litrů jsem se nikdy nedostal. Loni cesta do Chorvatska plně naložené. Do kopců na 6 bez žádného podřazování a spotřeba 5,6l. Motor jezdí pěkně na volno. Hold co naděláme musíme si zvyknout, že automobilky budou vyrábět čím dál nižší obsahy.

Vegasgeek
13. června • 10:49

A jaky je asi komfort te jizdy do Chorvatska s timhle motorem co? Taky jsem to zazil, jednou 1.2HTP a jednou 1.4i ve Fabkach. Bylo to to nejhorsi co jsem zazil a uz nikdy vic. Spotreba byla sice kolem 6L/100, ale ma snad cenu usetrit tisicovku, kdyz je ta cesta naprosto silena? A nerikejte mi, ze s nalozenym autem to do kopce pojede na 6ku v klidu...ani nahodou! Dojet se s tim da, ale mozna bych radeji jel vlakem. Na dlouhe trasy je potreba poradne auto s velkym motorem, aby u 130km/h motor netocil 4tis otacek, ale radeji pod 2500, kdyz se bavime o benzinu.

Nikdo
13. června • 17:07

Jaký komfort? Komfort na dlouhých trasách dělají především sedačky, klimatizace a posed auta na vozovce. Jaký vliv má výkon motoru na cestování v koloně tisíců čechů táhnoucích se zácpou k jihu?Jinak neboj, že bys s motorem v článku na dálnici točil 4000 otáček. To je výsada obstarožních atmosfér a hlavně je v autě taková tyčka, které se říká řadící páka. Dnešní turbomotory tu rychlost dávají do 3000.

Jakub
13. června • 13:21

Pro názornost motory, se kterýma máte zkušenosti:
1.2HTP = 40kW a 106Nm
1.4mpi/i = 44-74kw a 118-126Nm
A nově vyvinutý motor:
1.0TSI = 88kW a 200Nm
Nejen, že jsou parametry nesrovnatelně vyšší, ale díky přeplňování má motor plochou křivku kroutícího momentu od řádově 2-3000 otáček. Tady se rozhodně nedá mluvit o "vydechlém" motoru, který nemá dostatek výkonu ani na klimatizaci!

Jirka
13. června • 11:09

Hele jel jsi s tím motorem nebo jenom blbě kecáš. Nemůžeš rovnat htp tohle je úplně jiná koncepce. Při 130km motor točí 2900ot/m. Miluji lidí kteří jenom kecají a nevyzkouší si to.

Vegasgeek
13. června • 11:51

Ano jel. Pisu to hnedka na zacatku. 2 cesty do Chorvatska. Do kopce na dalnici jsem musel podradit abych s tim nalozenym autem alespon udrzoval rychlost. O cem to potom je? Pri 130 tacho myslite, ze ano? Ja nechci aby mi motor jel na 2900 otacek u 130tacho. Ja chci aby se mi to povalovalo kolem 2500 u realnych 130km/h a hlavne abch ho neslysel. Nemam v umyslu jet 5 hodin s tim, ze posloucham nejaky hucici nesmysl, ktery ma byt ve skutecnosti motorem.
Ja chapu, ze Fabia s jakykoliv motorem pod 1.6 rozhodne neni dalnicni vuz, ale Octavie si takove male poddimenzovane motory myslim nezaslouzi. Ted se jenom snazime vyhovet EU, nejde tady o nic vic a o ekologii uz vubec ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
octa
14. června • 9:46

Z Vegasgeeka se mi chce zvracet jak tady lže.

MOJE JMÉNO
14. června • 8:58

Ty jsi retard ? Řeč je o TSi a nikoliv atmosféře. Takže nejel...a kecáš.

mikes
13. června • 19:24

Pri jakych otackach se povaluje motor tveho stavajiciho auta pri 130? Cim jezdis?

asdf
13. června • 13:48

TENTO MOTOR NENÍ HTP, JE DVAKRÁT VYKONNĚJŠÍ

pcwifi
13. června • 8:15

pri pomysleni, ze nejaka poser evropa redukuje Euro normy resp. vyprdeny hnus z aut na minimum a v cine za par dnu vyflusne fabrika do luftu tolik hnusu jak auta ( s Euro 2 max.) v cele EU za 100 let si rikam, co se tu vlastne resi kolem emisí...

USA
12. června • 23:15

a na to jsi prisel jak??
O3 s timhle motorem ma na sestku ve 130km/h při otáčkách cca 2700ot/min k dispozici 55kW.
to staci na vyjeti kopce se sklonem 5% dvoutonovym autem rychlosti 130 ...

mpolan
13. června • 7:47

Jenže spousta kopců má více, než 5% a tam už ten motor na dvoutunové auto stíhat nebude... Litr do Fabie, Octavia má mít minimálně čtrnáctku.

Vegasgeek
13. června • 10:44

Ja bych do Octavie daval alespon 2.0T a nejlip treba 2.8L atmo. Tyhle moturky z kosacek nemaji vubec zadny smysl. Jedine o co tady jde, je uspokojit EU a jejich nesmyslne normy a to ve stylu, ze se udela motor, ktery papirove dokaze tyhle nesmyslne normy nejakym virtualnim zpusobem splnit, tudiz musi byt co nejmensi. S turbama to ma i nejaky vykon, ale, kdyz uz tam ten vykon je potreba, tak to zere vic nez by zrala ta 2.8 V6 a cely to stoji za vyliz, protoze to ma otresny chod, zvuk, zivotnost a vlastne krome hmotnosti uplne vsechno. Jezdit s tim dalnice je pak uplne za trest. K cemu to ale je a kdo si tohle vlastne dobrovolne koupi? Ja tedy vubec ne a budu se s mou atmosferickou V8 jenom smat na cem jsou lidi ochotni dneska jezdit.

Martin
13. srpna • 9:34

Souhlas, když bublám s mojí V8 kolem šíleného šicího stroje (1.0+nic):-D , tak si říkám, kdo z nás má větší spotřebu a kdo lepší požitek z jízdy. No a ještě větší sranda je, když zešílí i řidič takového stroje a snaží se mě předjet, to je teprve zvukový zážitek a ty vykulené oči, nezapomenutelné. Samozřejmě dodržuji pravidla a když nasadí na takovýhle manévr, tak ho klidně pustím, za další zatáčkou si ho zase předjedu, když vydýchává to úspěšné předjetí.

Nyte
12. června • 23:01

Pořád má 115 koní a 200 Nm, nějaké vypínání klimy je mimo mísu. Bavit se můžeme o kultivovanosti, projevu, spolehlivosti a zátěži v nízkých otáčkách, ale ten výkon tam je.Mimochodem, na dvouválce, tři turba a benzínové DPF jsou tu jiní průkopníci. Poslední jmenované se dá v blízké budoucnosti skutečně očekávat u většiny benzínů.

pcwifi
13. června • 8:50

Ford Fíkus (2007) 2.0 TDCI, 140 kobyl, 330nm, s 2 lidmi je citit jak zapla klima uplne sezere tu hbitost, mrstnost. Podobne chovani u parametrove + - stejne Okty. A on nekdo chce tvrdit ze se nejaky poser litr nadopovany turbem bude chovat lepe ? plus to jak ne-kvalitne se delaji dnesni auta obecne a je vymalovano.

E15
14. června • 18:26

tak ony ty klimatizace jsou už dneska někde jinde než před 10ti lety (kdy měly akorát systém on/off)

pcwifi
12. června • 22:20

jako do Citigo by to byl cool moturek ale do okty ? jak uz tu bylo receno, do kopcu to bude tezce nadreny mladik pripominajic spise starika a nedejboze se 4 lidma na palube.
Otazka casu, kdy bude motor 0,1L s 8 turby :-D ;-)

MOJE JMÉNO
14. června • 8:54

Další kydy dalšího odborníka, který s tím v životě nejel. Znovu se ptám : 200Nm a 85kW v širokém pásmu otáček se Vám jeví málo? Nevíte ani zbla, o čem píšete.

Antiautomat
12. června • 21:59

´´....si zkrátka budeme muset ...´´
NEBUDEME. Pan autor, nepodsuvajte nam tu nieco, co nechceme.

Driver
12. června • 21:24

Neznám nic lepšího, než když jedu v levém po dálnici a z připojovacího se připojuje do pravého kamion, a za kamionem se připojuje osobák z motorem ze sekačky a nenapadne ho nic lepšího, než okamžitě zablokovat levý, a potom zjistí, že ten kamion má přes 500koní a skoro ho ani neumí předjet, a to nemluvím o tom, že ohrozil mě a dalších deset aut v levém. Komu se to denně nestává několikrát? :-D Mi neustále, vypadá to, že čím méně peněz na motor, tím větší debil...

Nikdo
13. června • 17:02

Svět je plný hlupáků - a ty jsi jeden z nich. :-))

USA
12. června • 21:28

myslis, ze auto, co jede 200, není schopny predjet kamion??

mpolan
13. června • 7:46

Není.
Nebo auto možná ano, ale jeho řidič ne, protože v duchu módní mediální a autosalonové masáže si myslí, že mu stačí šlápnout na plyn a má pod kapotou raketu. A ouha, ono to tak není... A než mu turbo nafouká potřebný tlak, aby to jelo, mých atmosférických 55 kW už by bylo před kamiónem i tímhle retardem.
A než zase začneš s posměšky, tak upozorňuji, že to je pouhá dálniční realita, kterou mám za poslední rok až příliš mnohokrát vyzkoušenou.

zavec
12. června • 20:52

Toto všecho jsou kecy poplatný prodejní stratrategii KONCERNU VW!!Litrový tříválec logicky nemůže utáhnout auto,který váží víc jak tunu!!Možná!!!!--má význam ve Fabii pro přesun mezi vesnicemi,ale určitě ne na dálniční jízdy mezi Prahou a Brnem a Bratislavou.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale--obsah(cm3)ničím nenahradíš!Dej tam litr a tři turba,110 k,a ty koníky stejně budou chtít nažrat,takže spotřeba bude někde kolem 7 l/100km.Tak kde je ta ekologie??Z vlastní zkušenosti-Fabie r.v.2000 14.16v,74kw - dálnice Brno-Ulm(asi 700 km)- průměr 6,3L/100km.Ulm - Fellbach(zhrubaba 116km)po B10(spotř. 4,8L/100km)!!A jsem ochotný to každýmu dokázat!!Hlavně manažerům ŠKODOVKY!!!!!

k22
13. června • 10:28

Ale co by neutáhnul, ale jistě není náhoda, že prodlouženou záruku nad 100tkm si něchá výrobce extra zaplatit, což něco vypovídá o životnosti TSi motorů.

Nyte
12. června • 21:07

Když se potáhneš devadesátkou za kamionem, pojedeš úsporně i s oktávkou 1.0.

zavec
12. června • 21:00

Zapoměl jsem se zmínit,že jsem tu Fabii koupil v Německu a má EURO 4.U nás měly chuděry jen 3!

USA
12. června • 20:56

a ty ses takovej cvok, ze na poletovani po dalnici bys zvolil prave tenhle motor, když mas na vyber dalších 10 jinych???
z ceho usuzujes, ze při dálničních rychlostech to bude jezdit za 7??

zavec
12. června • 21:16

Jo chlapče,jsem takový cvok.Protože toto byl ten nejlepší motor,který Škodovka udělala!
A proč by ten Litrový tříválec měl jezdit za 7 L/100km? No to je přece úplně jasný!!Jsou to jenom počty,váha-obsah-spotřeba-rychlost.A přidej si k tomu rodinu v autě!A jsi na těch 7 L!!

USA
12. června • 21:19

do 7 jezdim delší trasy s 1.8tsi
a okresky s davem bez problemu do 6
proc se ta vyhonena 100konova 1.4 dlouho nevyráběla, když to je tak sqelej motor??
jednou jsem v tom byl vezenej a docela hruza. na 100 koni to moc nejela a mělo to docela sileny otáčky na dalnici (tusim ze přes 4tis při 130)

zavec
12. června • 21:46

Tak na to ti nedokážu odpovědět.Je fakt,že při 130 km na dálnici točí kolem 4000 ot.Ale je to 16v takže ty otáčky jsou poplatný krouťáku.Je fakt,že ten motor ožívá až kolem 3500ot/min.Pak je to ovšem zábava!!Kolem omezovače to upaluje až 215 km/h.A ta spotřeba?Je to jen o jízdním stylu!Co si budem vykládat,každý z nás má jinou nohu a jiný přístup k autu!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
USA
12. června • 23:17

neverim ze auto se 100 konma a bidnou aerodynamikou jakou ma fabia I udela realnych 215. s bidou mozna 200 a to s vetrem v zadech a s kopce dolu

Tycoon
13. června • 8:52

FI měla na svou dobu celkem slušnou aerodynamiku, úplně nejrychleji by měly jet kombíky bez hagusů. Problém je spíše v tom, že Fabka byla dost těžká a většina motorizací byla slabých, takže je docela těžké se na ty maximálky dostat.

wisastar
12. června • 22:38

Kolem omezovace 215? Jako na petku nebo sestku na max otacky nebo co? :-D

kolemjdoucí
12. června • 21:12

A ty seš takovej cvok, že nepochopíš, že člověk nemá vždycky na výběr? Že jsi nikdy nemusel jezdit služením autem neznamená, že jiní lidé nemusí. Firmy se neptají - byl jsem vyslán napříč republikou v Citygo a nikdo z firmy se nezajímal vůbec o nic, jako třeba že dálniční rychlost je pro tohle auto výkon hodný olympionika. Naštěstí jsem dojel, ovšem pixle hned potom museli měnit vstřikovače.

zavec
12. června • 21:36

TY KOLEMJDOUCÍ my normálně jezdíme do práce Trafikem(auto s pičou),který si při slušným zacházení vezma na 100 km tak zhruba 7,8 L/100km.Takže prosím tě,neuč orla lítat!!!!

USA
12. června • 21:16

to je tvůj problém, ze delas ve firme, která svoje zamestnance cpe do mestskych vozitek a posila je napric republikou
asi si te firma moc nevazi
bud jsi nedocenej, nebo jsi pro firmu bezcenej
zkus zmenit firmu, nebo se postaf na vlastní nohy jestli něco umis

kolemjdoucí
12. června • 21:25

Tobě to moc nemyslí, co? Nikde nebylo řečeno, že je to současná firma, ale klidně si užij svůj pocit diskusní převahy, když ti to dělá dobře ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
USA
12. června • 21:34

takze ted jezdis vlakem ??:-D

zavec
12. června • 21:52

Jo,v podstatě vlakem.Ale luxus!!!javascript:__doPostBack('ctl05$892_1029$ctl00$btnSave','')

zavec
12. června • 21:06

Jezdím to co mám,nepotřebuju velký auto a nehraju si na milionáře.Chci malý a rychlý auto co moc nežere!Víš o něčem lepším??

USA
12. června • 21:12

... rychly auto co moc nezere ...
to je oxymoron
i když pro nekoho je rychly auto a 100konova fabie :-D

Marex
13. června • 14:47

Koukám, že mezi vaše oblíbené slova patří oxymoron, podle něj už poznám váš příspěvek :-D
Připomínáte mi jednoho známého, který si zase oblíbil slova dogma a stále měl potřebu jej používat, protože se díky němu cítil tak nějak intelektuálně výše :-D Pak už mu nikdo jinak neřekl než Dogma. Máte stejně našlápnuto ;-)

zavec
12. června • 21:26

Tak hochu,podívej se na stránky Škodovky z roku 2000.Fabie RS měla přesně těch 74 KW tj 101 k.A v technickým průkaze měla maximálku 187 km/h.
Já ji koupil jako nouzovku v roce 2010,měla najetých 31200 km,no řekni,nekup to!!Dnes mám najeto 122000km!Bez jakýhokoliv problému,dlouhodobý průměr mám 6,1L(dle počítače).Jak říkám,každýmu jsem ochotný to dokázat!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
13. června • 8:58

Kdybys ses na ty stránky podíval pořádně, tak bys viděl, že nejsilnější Fabie měla tehdy 2.0 MPI 85 kW. A ani ten nemá nějakou sportovní dynamiku, takže ta čtrnáctistovka tuplem ne. Fabia RS přišla až někdy v roce 2003 a měla 1.9 TDI 96 kW.

USA
12. června • 21:30

fabia I rs mela 96kW
nemel nesmysly

zavec
12. června • 21:55

Máš pravdu,ale byla to 19TDI,ne benzin!

Mirus
16. června • 8:38

No co jinyho taky, benzinova se nedelala....Fabia I RS 1,9TDI 96kW
Fabia II RS 1,4TSI 132kW, automatZadny 100 konovy RSo nebylo, jsi mimo.

Marek
16. června • 19:40

To není tak uplně pravda. F1 RS v benzínu existuje. Byla pro řecký trh, ale s výkonem na tom nebyla moc slavně.

milanekjablonecak
12. června • 22:02

Ty jsi dobrej mimoň, co piješ?

Mirek
12. června • 20:21

Jsem si jistý, že autorizované servisy budou za nějaký čas tento motor milovat :-D

Nyte
12. června • 21:11

To ukáže čas. U konkurence se zatím i extrémně downsizingové motorizace docela drží a on i ten 1.0 TSI už není úplně novinka.

Antiautomat
13. června • 21:57

...ano, ale mnozstvo oleja, specifikacia a hlavne MATERIAL su niekde inde.

Quebe
12. června • 20:18

Jsem hodně zvědavý, zda tohle bude po 10 letech provozu a 200 tkm zdobit placy autobazarů, jako dostupné solidní auto a nebo se válet po vrakovištích, jako beznadějně opotřebovaný vrak.Stejně jako u ostatních pidi motůrků ve velkých autech.

John Doe
13. června • 11:06

"200 tkm"Zblaznil si sa? Takto ojazdene Skodovky predsa neexistuju, vsetky na trhu maju max 120-130 tisic km :)

Čechystán
13. června • 20:20

:-D:-D:-D

milanekjablonecak
12. června • 21:59

Možná to je průlomovej motor, kterej není určenej pro bazary, ale na doježdění prvním majitelem.

Vegasgeek
13. června • 10:30

Vede tudy ale cesta? Najezdit s autem 150k a pak ho vyhodit a koupit si nove? Vzdyt to auto bude vypadat jako nove, kdyz ho budou vezt do srotu. K cemu pak setreni na spotrebe (alespon papirove podle EU), kdyz se ke zbytku auta chovame naprosto neekologicky? Auto by jako celek melo vydrzet alespon 300-400k s puvodnim motorem a i to je jeste malo. Vzdyt vyroba noveho auta je tak extremne energeticky narocna... ale ja to chapu, na prvnim miste jsou penize.

Toky
15. června • 7:07

Modulárne auto. Po 100 000 vymeníš motor a ideš ďalej. Kde je problém? Bude to servisný úkon ako výmena oleja. Štyri krát olej a filtre, raz motor. A znova. Future is here.

Honza
14. června • 14:02

Ano musim s vámi souhlasit ,taky mi to připadá logické... jenže takhle funguje reálný kapitalismus :-P

mpolan
13. června • 10:39

Jasně, že tudy vede cesta, ta "správně ekologická". Ušetříš půllitr, utratíš půlmilión za nové auto. Kapitalismus se musí pohánět kupředu za každou cenu.

k22
13. června • 10:25

Je to ZLOMOVÝ motor, po 100tkm pochopíš..

F40
12. června • 19:37

110 koní.

Defekt
12. června • 18:39

Jóó hoši !V kopcích to bude mít dost!;-)

MOJE JMÉNO
14. června • 8:21

A proč si to myslíte ? 85kW a 200Nm v širokém pásmu otáček dává předpoklad toho, že to nepojede ? Čím toto hloupé tvrzení máte podloženo ? Řídil jste to snad ? Nebo jenom kecáte nesmysly ? Jsem si naprosto jistý, že jste nikdy podobný motor ještě nevyzkoušel. Nejsem též příznivec tohoto trendu, ale mám s podobným motorem najeto celkem spokojených a bezproblémových 200.000km, a proto nejsem zaujatý tak jako Vy.

USA
12. června • 18:49

proc?
200Nm v 2tis otáčkách, to ani 2.0fsi na tom nebyl lip
na zakladni motorizaci OK
1.2tsi se neprodávalo ani 10%, většina stejne bude dal volit jiny motor

jiri
30. července • 9:28

ja mám 1.2tsi 77kw mam najeto 105000 a absolutně bez jakých koliv problému.Spotreba pruměr 5.2,jizda dalnice 130kmh

mpolan
12. června • 19:49

Jenže litrové TSI nebude základní motor, základem zůstane dvanáctistovka s 63 kW. Tohle nahradí vyšší dvanáctistovku.
Jinak je hezké, jak všude píší jen o středních a vyšších otáčkách, ale už nikdo nezmíní, jak se motor chová při záběru z nízkých otáček, kdy ještě nefouká turbo (a že musí hodně foukat, aby ten litr vyhnalo na požadovaný výkon). A tam to moc velká sláva nebude.

USA
12. června • 20:54

otázka jak dlouho
kazdopadne to je jen jedna z 11 motorizaci v soucasnosti nabizenych do oct
tak kde je problém??

jouda
12. června • 18:31

Strašně rád bych se s tímto autem, respektive motůrkem svezl. Ono při dálničním tempu to rozhodně šetřílek nebude, spíše naopak. Jsem ze staré školy a když kouknu na videa, jak se ten motůrek třepe, nehledě na ty plasty, co motor má na sobě, tak se ptám, kam ten svět spěje:-/

Tycoon
13. června • 8:44

Já mám jednu hodně starou školu z koncernu VW, osmiventilový dvoulitr, a ten se na volnoběh třepe možná i víc. Takže zrovna tohle bych tomu motůrku nevyčítal. Spíše se bojím, že bude mít v nízkých otáčkách turbodíru a že nebude umět baštit alternativní paliva.

Marex
13. června • 14:24

Kdybych tento motor kdysi neměl v O I a neměla ho v současnosti i manželka ve své F I, tak bych vám to i věřil, ale tak hezky kecáte. Je pravda, že ten motor má takový hutnější zvuk, ale že by se díky němu vůz třepal na volnoběh? Spíše bych hledal závadu na vašem motoru, nebo v jeho uchycení ;-) Ale jinak souhlasím, že turbomotory si s alternativními palivy zrovna moc dobře nerozumí a mohou jim citelně snižovat i jejich životnost a navíc návratnost třeba u LPG díky nutnému přístřiku benzínu je mnohem delší. Osobně proti kvalitním turbomotorům také nic nemám, ale v označení TSI bych je nehledal (na můj vkus až příliš velká ruská ruleta), natož u nich riskovat investici na předělávku na můj oblíbený LPG.

Tycoon
13. června • 17:31

Neříkám, že se třepe auto, ale ten motor. Když jsem to viděl poprvé, tak mě to překvapilo, včetně výrazného zvuku právě na ten volnoběh. Odtlumení a odhlučnění to ale do kabiny nepustí. To spíše ve vyšších otáčkách takovéto hučení. Jinak je to ale skvělý motor, taky ho mám na LPG, na delších trasách při má překvapivě nízkou spotřebu, po 270 tkm je už zřejmě optimálně zajetý :-)

k22
13. června • 10:24

Jenže tenhle TriBit se dotřepe o poznání dřív ;-)

Bimbo
12. června • 22:56

Při 130 na dálnici píšou spotřebu kolem 11. litrů

jiri
30. července • 9:23

ty si blázen 11 litru ,kde si to viděl možná naka 2.0 benzin

MOJE JMÉNO
14. června • 8:13

S totálně přetíženou octavií 1.2TSI 77kW na cestě do Dánska a zpět spotřeba 6,6l/100km. V Německu kde to šlo 160km, všude jinde max. dle předpisů. Nevidím důvod, proč by tato novinka nemohla jet při 130 do 7 litrů/100km. Tato rychlost odpovídá pouhým 2750 otáčkám motoru.

Toky
14. června • 16:52

Tyjo. A to ti ventily nevyskakovali cez kapotu? Lebo sa obávam, že takto s týmto 1,0TSi pri totálne preťaženej oktávii by ti hádam aj strielalo ventily cez plechy a turbo malo teplotu supernovy.

Peter
16. června • 17:24

Ja som mal pozicanu sluzobnu 1.2tsi 77kw a slo to na dalnici dle tachometru nak 196 a prezilo to v pohode.. ale mela najazdenych len nejak cez 10000km.. jake to bude po 100tis km netusim.. spotreba neviem aka bola kedze benzin som neplatil tak ma to nezaujimalo..

USA
12. června • 18:50

z ceho soudis, ze si při dalnicni rychlosti vezme vic nez třeba 1.4tsi??

J.S.
13. června • 13:05

z fyziky

Honza
14. června • 10:46

Záleží na tom co si pod pojmem dálniční provoz představujete. Pokud je to zběsilá jízda kolem 150 tak se zvýšenou spotřebou počítat musíte. Pokud budete motor držet v cestovním režimu spotřeba by měla být menší. Zvýšená účinnost je hlavním motivem pro zmenšování motorů. Nevím nakolik jsou obavy o zníženou životnost těchto motorů oprávněné, ale je pravdou, že před léty byly nové materiály mnohdy i o několik řádů dražší.

Michal
14. června • 10:53

Co je na jizde 150km/h zbesileho?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
14. června • 11:41

V obecné rovině na té rychlosti samozřejmě nic zběsilého není. Ale kontextu našich dopravních předpisů to ukazuje buď na narcise s nízkou sociální inteligencí a nedostatkem sebeovládání, nebo jedince zužovaného průjmem a hledajícího záchranu v rychlém dosažení sociálního zařízení. Osobně se domnívám, že těch prvních je výrazně větší počet, než těch druhých.:-)

Nommo
16. června • 23:29

Tak hlavne jed v prostrednim ci levem pruhu svych max. 130, protoze 1 km pred tebou je kamion, ktery za minutu budes predjizdet a neuhybej, vyskol je... To miluju tyto moralisticke kecy. Kolikrát jsem potkal idioty, co na okresce jedou 60/70, v plnem provozu a ve vesnici tez, aby je nedej boze ti narcisove nahoou nepredjeli, protoze jedou tech 50/55. Kde je socialni inteligence techto lidi? Vono by bylo vubec nejlepsi, kdyby kazdy mnohem mene resil ostatni a zacal s tim u sebe... 3-[

Nommo
16. června • 23:22

Tak hlavne jed v prostrednim ci levem pruhu svych max. 130, protoze 1 km pred tebou je kamion, ktery za minutu budes predjizdet a neuhybej, vyskol je... To miluju tyto moralisticke kecy. Kolikrát jsem potkal idioty, co na okresce jedou 60/70, v plnem provozu a ve vesnici tez, aby je nedej boze ti narcisove nahoou nepredjeli, protoze jedou tech 50/55. Kde je socialni inteligence techto lidi? Vono by bylo vubec nejlepsi, kdyby kazdy mnohem mene resil ostatni a zacal s tim u sebe... 3-[

jouda
12. června • 19:16

Autorevue říká: příspěvek nesplňoval pravidla diskuzí a proto nebude zobrazen.
Napsal jsem reakci bez jakýchkoliv vulgarit, urážek atd. ale nejde mi to odeslat. Končím proto diskuzi :-)

k22
13. června • 10:22

A nezmínil ses třeba nějka pozitivně o Hjondé nebo tak? Je to nedovolená reklama. Tady je Škůdkovo.
B-]

Honza
14. června • 13:57

Pobavil si, mně nešli odeslat ani výkonové varianty koncernového motoru 1.4 16V, který jsem se chystal moc "vychválit" asi abych mu taky nedělal reklamu... tak tady nebreč

USA
12. června • 20:57

ses proste jouda

kaa
18. června • 13:07

Jouda jsi Ty. Navíc s takovým nickem. Chybí Ti na začátku ,,H,,.

Čechystán
13. června • 15:57

No a ty z USA, podejte si ruce B-]

Doporučujeme

Články odjinud