Škoda Octavia RS opět pod palbou tuningu. Podívejte se na výsledek

Škoda Octavia RS je poměrně častým terčem tuningu. Třeba už proto, že je možné z koncernové techniky dostat mnohem více, než s čím se mladoboleslavské RS standardně nabízí. Minulý týden jsme vám ukazovali výsledek práce společnosti Rieger, dnes tu máme variantu od společnosti SCHO. 

Tuning | Video | Kombi | Škoda | Škoda Octavia

Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS

Nic radikálního ale nečekejte. Tahle Octavia Combi dostala coby svou největší technickou novinku odpružení od společnosti KW, což mimo jiné znamená také snížený podvozek. Nejvýraznějším prvkem jsou pak kola OZ Formula o velikosti devatenáct palců. Zvětšen byl i rozchod, a to jednoduše za pomoci podložek. 

Testy | Kombi | Škoda | Sportovní auta | Srovnávací testy | Peugeot | Škoda Octavia

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Zapracovalo se ale také na výfuku. Ten má černé koncovky a hlavně používá aktivní klapku, kterou můžete ovládat buď klasicky přes jízdní režimy, nebo také přes WiFi. 

Výsledek celého snažení najdete v galerii. Tahle Octavia rozhodně nevypadá špatně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků