Škoda Octavia RS je častým terčem různých úprav. Tahle je ale ještě celkem decentní Hlavní technickou novinkou je odpružení od společnosti KW Octavia je nižší Nový je také výfuk Ten používá aktivní klapku, takže auto bude zajisté solidně znít Nejvýraznějším prvkem jsou ovšem devatenáctipalcová kola Zvětšen byl i rozchod, ale pouze za pomoci podložek Kola jsou od společnosti OZ Výfuk má černé koncovky 9 Fotogalerie Škoda Octavia RS opět pod palbou tuningu. Podívejte se na výsledek Lukáš Dittrich 30. srpna 2016 • 9:10 Škoda Octavia RS je poměrně častým terčem tuningu. Třeba už proto, že je možné z koncernové techniky dostat mnohem více, než s čím se mladoboleslavské RS standardně nabízí. Minulý týden jsme vám ukazovali výsledek práce společnosti Rieger, dnes tu máme variantu od společnosti SCHO. Video: Rieger se podíval na naftovou Škodu Octavia RS Lukáš Dittrich Škoda Nic radikálního ale nečekejte. Tahle Octavia Combi dostala coby svou největší technickou novinku odpružení od společnosti KW, což mimo jiné znamená také snížený podvozek. Nejvýraznějším prvkem jsou pak kola OZ Formula o velikosti devatenáct palců. Zvětšen byl i rozchod, a to jednoduše za pomoci podložek. Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný? Lukáš Dittrich Testy Zapracovalo se ale také na výfuku. Ten má černé koncovky a hlavně používá aktivní klapku, kterou můžete ovládat buď klasicky přes jízdní režimy, nebo také přes WiFi. Výsledek celého snažení najdete v galerii. Tahle Octavia rozhodně nevypadá špatně. Škoda Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group. Škoda Fabia • Škoda Scala • Škoda Rapid • Škoda Octavia • Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV Vstoupit do diskuze (7) AutoRevue.cz ŠkodaTuningKombiŠkoda OctaviaOctavia RSPodivPodVyhledáváníŠkoda Octavia RSČastý terčSnížený podvozekVýsledek práceRiegerŠkoda Octavia na Heureka.cz