Škoda Octavia RS na 96 snímcích a videu. Jen pro pořádek…

Neděste se, nečeká vás žádné omílání notoricky známých skutečností, pouze fotogalerie, na níž si můžete z každého detailu prohlédnout novou Octavii RS, a jízdní video.
Seznam kapitol
  1. Škoda Octavia RS
  2. Fotogalerie

Každá premiéra nové Škodovky s sebou nese lačnou mediální kampaň, v rámci níž se podrobně studuje i klika na dveřích. Značka Škoda Auto však nyní v souvislosti s premiérou nového modelu Škoda Octavia RS uvolnila rozsáhlou fotogalerie a celkem pěkné dvouminutové video z okruhu, takže nám snad odpustíte, že se k tomuto provařenému tématu vracíme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Octavia RS bude ve své třetí generaci k mání s karoseriemi liftback a kombi a zážehovým a vznětovým motorem

Všechny důležité údaje nové Škody Octavia RS třetí generace jsme vám nabídli již na začátku června. O několik dní později jsme vám ukázali první snímky z běžného provozu a před několika dny jsme se k tématu vrátili v souvislosti s představením televizní reklamy. Pevně věřím, že nyní už bude Octavie RS dost a že se o ní budeme znovu bavit až v souvislosti s redakčním testem.

Sportovní auta | Škoda | Nová Octavia | Premiéry | Škoda Octavia

Nová Škoda Octavia RS je tady. Zvládne až 248 km/h

Jen pro pořádek. Veřejnosti byla Škoda Octavia RS oficiálně představena včera na letošním ročníku Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Také nová generace bude nabízena v provedení s benzínovým i naftovým motorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dvoulitrové TSI je naladěno na 220 koní, což v praxi znamená zrychlení z nuly na stovku za 6,8 s a v kombinaci s manuální převodovkou také maximální rychlost 248 km/h. Naftová alternativa nabídne 184 koní, stovku zdolá za 8,1 s a maximální rychlost má (opět) v kombinaci s manuální převodovkou hodnotu 232 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zaměřeno na sport...

Naši čtenáři nejsou padlí na hlavu, takže si odpustíme povídání o tom, co na fotografiích vidíme a jaké detaily se na voze oproti standardní Škodě Octavii III změnily…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Octavia RS
  2. Fotogalerie
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků