Škoda Octavia RS Challenge: První akční verze nového eReSa

Jen tři měsíce po zahájení prodeje nové Škody Octavia RS vyrukuje mladoboleslavská značka s první akční verzí svého nejsportovnějšího modelu. Od listopadu bude k mání nový výbavový paket Octavia RS Challenge.

Klepněte pro větší obrázek
Octavia RS s paketem Challenge

Dostanete v něm černě lakovanou masku, zrcátka a u kombíku také střešní nosič, 18palcová litá kola Gemini, multifunkční volant a přepínač jízdních režimů Performance Mode Selection. 

Zajímavosti | Technika | Škoda | Premiéry | Byznys | Příslušenství | Škoda Octavia

5 technických řešení, které má Octavia RS jako první Škodovka

Všechny tyto prvky si můžete do své Octavie RS pořídit už dnes, paket RS Challenge je ovšem nabídne za zvýhodněných podmínek. Podle aktuálního ceníku vyjde na 13 200 Kč. V případě verzí s automatickou převodovkou, které mají multifunkční volant v základu, stojí paket RS Challenge 8700 korun.

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků