Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda přidala do svého ceníku novou položku v podobě Octavie RS vybavené pohonem všech kol. Jednoduše řečeno, kdo bude chtít sportovně střižený diesel a k tomu mezinápravovou spojku navíc, ten bude muset připlatit 55 000 Kč.

Zajímavosti | Kombi | Škoda | Hatchbacky | Premiéry | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Klasické provedení Octavie RS s dieselem, automatem a pohonem 4x4 tak vyjde na 770 900 Kč, kombík stojí 805 900 Kč. V obou případech jde o to nejdražší, co si u Octavie RS můžete koupit.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že RS230 s automatickou převodovkou stojí přesně o tisíc korun více než RS 2.0 TDI 4x4. A jen pro představu, Scout ve stejné konfiguraci, tedy s naftovým dvoulitrem 135 kW (184 k), pohonem všech kol a automatem vyjde přesně o 60 000 Kč laciněji než RS Combi 2.0 TDI 4x4.

Kombi | Sportovní auta | Škoda | První svezení | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Naftové RS s pohonem všech kol má výkon 135 kW (184 k) a vrchol točivého momentu 380 Nm. Na stovku se dostane za 7,6 s a maximálně se rozjede na 228 km/h. V kombinovaném provozu by se měla spotřeba pohybovat těsně pod pěti litry nafty. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků