Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Škoda přidala do svého ceníku novou položku v podobě Octavie RS vybavené pohonem všech kol. Jednoduše řečeno, kdo bude chtít sportovně střižený diesel a k tomu mezinápravovou spojku navíc, ten bude muset připlatit 55 000 Kč.

Zajímavosti | Škoda | Kombi | Hatchbacky | Premiéry | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS 2.0 TDI dostala pohon všech kol

Klasické provedení Octavie RS s dieselem, automatem a pohonem 4x4 tak vyjde na 770 900 Kč, kombík stojí 805 900 Kč. V obou případech jde o to nejdražší, co si u Octavie RS můžete koupit.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že RS230 s automatickou převodovkou stojí přesně o tisíc korun více než RS 2.0 TDI 4x4. A jen pro představu, Scout ve stejné konfiguraci, tedy s naftovým dvoulitrem 135 kW (184 k), pohonem všech kol a automatem vyjde přesně o 60 000 Kč laciněji než RS Combi 2.0 TDI 4x4.

Škoda | Sportovní auta | Kombi | První svezení | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Naftové RS s pohonem všech kol má výkon 135 kW (184 k) a vrchol točivého momentu 380 Nm. Na stovku se dostane za 7,6 s a maximálně se rozjede na 228 km/h. V kombinovaném provozu by se měla spotřeba pohybovat těsně pod pěti litry nafty. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 169 598 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků