Škoda Octavia po faceliftu: nižší ceny, lepší výbava

Škoda Octavia, v současnosti nejúspěšnější model automobilky, se v inovované podobě začne prodávat od letošního listopadu. Již nyní pro vás máme jeho ceny. Ty jsou konečně nižší než dosud, zato výbava je rozsáhlejší a třeba ESP či projektorové světlomety patří do základního vybavení i té nejlevnější verze.

Tipy: První test faceliftované Škody Octavia, detailní představení vozu.

Základní cena modelu Octavia s motorem 1,4 MPI/ 59 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 349 900 Kč. Spolu s lepší cenou nabízí faceliftovaná Octavia i vyšší standard bezpečnosti. Za tuto cenu získá zákazník v základní výbavě kromě již zmíněného ESP včetně ABS také šest airbagů, projektorové halogenové světlomety, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna včetně vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním nebo program denního svícení. Octavia facelift bude k dispozici s čtyřmi benzínovými a třemi dieselovými agregáty, které pokrývají výkonovou paletu od 59 do 118 kW včetně verze s pohonem všech kol v karosářské variantě Combi. V rámci zavedení omlazeného modelu Octavia na trh bude k dispozici řada akčních paketů za cenu 10 000 Kč, jejichž součástí je např. klimatizace v hodnotě 35 000 Kč.

Škoda Octavia facelift - ceny vybraných modelů:

 
Model
Motorizace
Výbavový stupeň
Převodovka
Cena (v Kč)
Octavia
1,4 MPI/59 kW
Classic
5 st. manuální
349 900
Octavia
1,6 MPI/75 kW
Classic
5 st. manuální
384 900
Octavia
1,4 TSI/90 kW**
Classic
6 st. manuální
430 900
Octavia
1,9 TDI PD/77 kW
Classic
5 st. manuální
450 900
Octavia
1,8 TSI/118 kW
Ambiente
6 st. manuální
525 900
Octavia
2,0 TDI PD/103 kW
Ambiente
6 st. manuální
549 900
**Pozn.: Model Octavia facelift 1,4 TSI /90 kW bude v prodejní síti  k dispozic od ledna 2009.
 

Škoda Auto přikročila v důsledku sílícího konkurenčního tlaku a prohlubující se hospodářské krize ke snížení cen nových vozů i ve zbývajících modelových řadách Fabia, Roomster a Superb. Jedná se o slevy až 100 000 Kč u vybraných modelů a výbav. Třeba cena nového modelu Fabia s  motorem 1,2 HTP/44 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 229 900 Kč. Základní výbava všech vozů Fabia obsahuje např. 4 airbagy, ABS s umocňovačem brzdného účinku, imobilizér a posilovač řízení. Volitelnou položku akčního paketu  za cenu 10 000 Kč představuje centrální zamykaní dveří spolu s klimatizací Climatic, který včetně snížení ceny modelu Fabia představuje cenovou výhodu až 50 000 Kč.

Model Roomster 1,2 HTP/ 51 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve verzi Classic začíná na zákaznické ceně 299 900 Kč. K prvkům základní výbavy modelu Roomster patří 4 airbagy, ABS s posilovačem brzdného účinku, posilovač řízení, funkce denního svícení, imobilizér, výškově nastavitelné sedadlo řidiče atd. Při zakoupení akčního paketu v ceně 10 000 Kč získá zákazník nově klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna a centrální zamykání. Zvýhodnění tak činí až 60 000 Kč. Snížení cen se týká i modelu Superb druhé generace. Základní cena modelu  Superb 1,4 TSI/92 kW s šestistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Comfort díky tomu začíná na 569 900 Kč, což představuje slevu 50 000 Kč oproti původní ceně. Cenové zvýhodnění modelu Superb s vznětovým agregátem 2,0 TDI CR činí rovných 100 000 Kč.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků