Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Pojďme se ještě na chvíli vrátit k frankfurtskému autosalonu, kde se objevila faceliftovaná Škoda Octavia Combi modifikovaná tradičním německým milovníkem mladoboleslavských vozů s názvem Milotec Auto-Extras. „Dvojková“ Octavia totiž podle názoru této firmy nabízí hodně prostoru pro další individualizaci. Současné ztvárnění vozu tak doplnila o sportovní podvozek, kola z lehkých slitin, optimalizované výfukové potrubí, nová denní světla LED a různé dekory.

Krom denních LED světel mohou zájemci nahradit původní škodováckou mřížku buď mřížkou ve stylu Bentley nebo jednotkou černě pozinkovanou, která podle Milotecu vkusně ladí se sportovní maskou. Pro milovníky chromu nabízí Milotec devatenáctidílnou sadu dekorů kruhového průřezu z nerezu pro originální mřížku přední masky a pro nejnáročnější klientelu je připravena sada šesti nerezových dekoračních lišt pro nárazník. Pro kohou jsou pak určena „mračítka“ z černého ABS nebo v karbonovém designu, natož pak kryty světlometů ve stylu RS si ani netroufáme odhadnout. Zřejmě pro arabské šejky...

Stejně jako pro všechny modely Škoda jsou také pro faceliftovanou Octavii II k dispozici kryty vnějších zpětných zrcátek, buď nerezové nebo leštěné či matově stříbrné. Firma obohatila automobil Škoda Octavia Combi II ještě sadou dešťových a větrných clon pro boční i střešní okna. Záď kombi vylepšuje decentní střešní spoiler a ochrana pátých dveří z ABS nebo „karbonu”.

Úpravou výfukového potrubí s dvojitou koncovkou došlo k navýšení výkonu o pět procent, vzhledem k tomu, že se dynamický tlak snížil o 30 procent. Tlumič výfuku s dvojitou koncovkou poskytuje vozu sportovní švih a jízdu doprovází sytějším, ale přesto decentním zvukem. Pro zájemce jsou připravena i kola Falcon (ET 45) s pneumatikami o šířce 225 mm, stejně jako adekvátně uzpůsobený sportovní podvozek.

Milotec nezapomíná ani na interiér, pro který je rovněž v nabídce řada doplňků jako například sada hliníkových pedálů, a to jak pro verze s manuální, tak i samočinnou převodovkou, včetně opěrky levé nohy.

Jeden z možných výsledků můžete posoudit sami na přiložené fotografii. Jak se říká, kdo chce kam..., na druhou stranu je třeba uznat, že na poměry Milotecu je výsledek relativně decentní...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia II Combi Milotec
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků