Škoda Octavia II Milotec: doplňky i pro faceliftovanou verzi

Pojďme se ještě na chvíli vrátit k frankfurtskému autosalonu, kde se objevila faceliftovaná Škoda Octavia Combi modifikovaná tradičním německým milovníkem mladoboleslavských vozů s názvem Milotec Auto-Extras. „Dvojková“ Octavia totiž podle názoru této firmy nabízí hodně prostoru pro další individualizaci. Současné ztvárnění vozu tak doplnila o sportovní podvozek, kola z lehkých slitin, optimalizované výfukové potrubí, nová denní světla LED a různé dekory.

Krom denních LED světel mohou zájemci nahradit původní škodováckou mřížku buď mřížkou ve stylu Bentley nebo jednotkou černě pozinkovanou, která podle Milotecu vkusně ladí se sportovní maskou. Pro milovníky chromu nabízí Milotec devatenáctidílnou sadu dekorů kruhového průřezu z nerezu pro originální mřížku přední masky a pro nejnáročnější klientelu je připravena sada šesti nerezových dekoračních lišt pro nárazník. Pro kohou jsou pak určena „mračítka“ z černého ABS nebo v karbonovém designu, natož pak kryty světlometů ve stylu RS si ani netroufáme odhadnout. Zřejmě pro arabské šejky...

Stejně jako pro všechny modely Škoda jsou také pro faceliftovanou Octavii II k dispozici kryty vnějších zpětných zrcátek, buď nerezové nebo leštěné či matově stříbrné. Firma obohatila automobil Škoda Octavia Combi II ještě sadou dešťových a větrných clon pro boční i střešní okna. Záď kombi vylepšuje decentní střešní spoiler a ochrana pátých dveří z ABS nebo „karbonu”.

Úpravou výfukového potrubí s dvojitou koncovkou došlo k navýšení výkonu o pět procent, vzhledem k tomu, že se dynamický tlak snížil o 30 procent. Tlumič výfuku s dvojitou koncovkou poskytuje vozu sportovní švih a jízdu doprovází sytějším, ale přesto decentním zvukem. Pro zájemce jsou připravena i kola Falcon (ET 45) s pneumatikami o šířce 225 mm, stejně jako adekvátně uzpůsobený sportovní podvozek.

Milotec nezapomíná ani na interiér, pro který je rovněž v nabídce řada doplňků jako například sada hliníkových pedálů, a to jak pro verze s manuální, tak i samočinnou převodovkou, včetně opěrky levé nohy.

Jeden z možných výsledků můžete posoudit sami na přiložené fotografii. Jak se říká, kdo chce kam..., na druhou stranu je třeba uznat, že na poměry Milotecu je výsledek relativně decentní...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia II Combi Milotec
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků