Škoda Octavia II facelift: detailní představení

89 komentářů

Pavel
20. října • 21:08

Zdravím, přemýšlím o pořízení potahu na míru do tohoto auta. Nechal si je někdo dělat? kolik to tak cca stálo? a jak dlouhá je čekací doba?

Pavel Stepan
11. listopadu • 22:51

Z tajnych kruhu vyvoje z Skoda auto mam info ze rozkaz znel jasne- pribrzdit skodovku a rozjet prodej aut VW. Vlastnim octavku II { krasa a ladnost} a to co z ni ted udelali je hnus. Posledni hezke auto ze skodovky a oni ho zprznej. PS: jsem zvedavej co udela neprodejnost techto osklivek s ekonomikou nas vsech..................Zdravim Pavel z Ml. Boleslavi

Kadel
10. října • 2:00

Mozna, kdyby se na faceliftu Octavie priznaly blinkry (viz. http://octavia.heis.cz), nevypadal by vysledek jako cinsky konglomerat...

viko757
10. října • 18:29

Mňa by zaujímalo len jedno: čítajú tieto názory aj z Boleslavi a ak ano, budú aj nejaké reakcie z ich strany? Alebo im je jedno, aký názor má verejnosť?

viko 757
14. října • 19:25

A zostalo ticho...

sonyboy
6. října • 14:29

ten volant v pozadi s budikmi vyzera ako macko usko ked sa usmieva :) keby mam 6 rokov, tak by som na tom strasne rad jazdil :-D

yenda_
3. října • 18:47

Kdyz sem oteviral diskuzi tady na AR tak sem ani nic jinyho necekal, Banda pseudoprofesionalnich designeru to vsechno zkritizuje, njn holt cesi .. zamyslete se nad sebou lidi. Bohuzel v dnesnim svete umi kritizovat kazdej mamlas

xxx
4. října • 18:42

Máš pravdu. Všichni co tady odsuzují škodovku, tak to jsou přesně ty typy, co řvou na Staromáku Češi, Češi

brano
3. října • 11:34

Neviem co sa vam nepaci, podla mna to konecne vyzera ako normalne auto, nie ako skodovka.

Dusan
3. října • 11:25

Vzhled je subjektivni a uvidime na zivo, nicmene mne by mnohem vice stvaly ty motory. VWcko zaspalo v dieselech, takze bylo jasne, ze Skodovka nedostane nove diesely soucasne s Golfem, protoze je to preci jenom VW pro chude, ale chtit dneska nabizet relikty 1.9TDI ci 2.0TDI uz nebude pro prodeje uplne pozitivni.
No a v benzinech dopadli jako Fiati, tj. vsechny rozumne motorace maji turba, coz je sice mozna moderni, ale s ohledem na ceny paliva ne uplne pozitivni pro ridice.

°°
3. října • 11:16

Skutečně, ten předek neladí se zadkem a opačně. Chtělo by to asi angažovat skutečného odborníka na design ...

trubka
3. října • 10:30

u mne dobry :-D

Kamil
3. října • 9:06

Čímdál víc se mně ta octávka líbí. Super auták. A komu se to nelíbí at si kadák políbí. Povedlo se jím to.:-))

Posraldescu
3. října • 7:19

Vedle cedniku, ufocivicu, fikusu ... je nova koktavka mega-krasavice.

tomx76
3. října • 8:49

přesně tak... a pro mě hlavně v kombíku...opravdu moc pěkný...
proti focusu nic nemám....až na interiér, ale pouťový civic a ceed se můžou jít bodnout

hmmm
2. října • 22:47

krásný auto to bylo... To je neuvěřitelný. Fabku se třemi válci cpou lidem za 250 tisíc, za které můžou mít třeba astru classic v 1,4 s krásnou výbavou. Z nejhezčího auta, oktávie, udělali... Těžko pro to hledat jméno. Paskvil?

milna
2. října • 22:09

Je to vazne skoda, takhle pokazit celkem slusne auto. A to jsem si myslel, ze u skodovky zustanu - asi byl omyl...

hugaguga
2. října • 21:40

Nemůžu za to, ale dle mého názoru dělá škoda jeden výborný krok za druhým týkaje se designu. Začalo to Octavii II, následně Superb II a nyní tento nový facelift. Jdou přesně cestou jakou jsem si představoval. A nezlobte se na mě, ti co tady kritizují a furt srovnávají Octavii II s nějakým korejcem (o čem to proboha mluví?), proč sedíte doma na prdeli a buzerujete v nějaké diskuzi designéra? Si to běžte zkusit sami, ignoranti..Škoda? Simply forEver..

hugaguga
2. října • 21:46

Dovolím si ještě jeden příspěvek. Já si opravdu nemůžu pomoct, koukám na ty promo fotky snad po desáté a to auto se mi líbí čím dál tím víc. Holt nemůže se vždy vše líbít všem. Jen nevím co tady lidi brečí, že šetřili šetřili a teď si to nemůžou koupit. Možností je spousta, jiné značky, ojetá auta. Ono taky v dnešní době si nové auto koupí pouze dva typy lidí. Jedni, pro které peníze nejsou problém a druzí, kteří od přírody moc rozumu nepobrali.

DJ
2. října • 21:15

Skodovky jsem prodaval a vzdy jsem mel kladny vztah ke vsem modelovym radam. Nektere se mi od zacatku moc nelibily, ale cas vzdy ukazal, ze design sel relativne dobrym smerem. ALE...ALE to co Skoda udelal s OII je hnus a prvni slova co me napadla byla: TO JE ALE HNUSNEJ KOREJEC. A navic design predku totalne nekoresponduje s celym zbytkem auta. Je uplne stejna praxe jako u THALIE, ale s jednim rozdilem: THALIA MA NABOURANY ZADEK A OII PREDEK. Dle meho nazoru je to velky omyl designeru ze Skody. Bohuzel.BOHUZEL ME DONUTIL TENTO PASKVIL POPRVE PSAT DO NEJAKE DISKUSE. = JE TO HNUS.

Radek B.
2. října • 20:35

Bezne do zadne diskuze nepisu, ale po shlednuti tech fotografii si proste nemuzu pomoct. Meli jsme prvni radu Octavie a podle me to bylo jedno z nejpovedenejsich aut od Skodovky co se tyka vzhledu. Ted mame doma O2 a rekneme, ze uz jsem si na ten vzhled zvykl. Na sedanu mi proste nesedi ten prilis vysoky a ostry zadek v porovnani s predni casti auta. Na druhou stranu ale musim rict, ze O2 v combi je vzhledove opravdu povedene auto. Jsem ale opravdu zklamany z toho, co z toho auto vzniklo po poslednim faceliftu. Octavie je opravdu velke auto a vubec si nezaslouzi, aby melo tak preplacany predek. Podle meho osobniho nazoru je predni cast rozclenena na prilis mnoho prvku a pusobi na me roztristenym dojmem. Navic diky novemu tvaru svetel, velkym mlhovam a nove zuzene mrizce to opticky jeste snizuje a zestihluje predek auta. To jenom znamena zase vetsi kontrast oproti zadni casti. Samotne auto pusobi mohutnym dojmem, coz je ale v primem kontrastu s priserne uzkou predni casti narazniku, ktera jedina zbyla po osazeni vsech svetel a mrizek (plus na ni umistena poznavaci znacka). Proste jsem chtel rict, ze by ten predek slusel uplne jinemu autu a ne nove Octavii. Jenom me stve, ze vzdy delaji s prestavenim noveho vzhledu silene tajnosti a pak uz je na jakekoliv zmeny pozde :-( Nemam zadnou averzi proti Skodovkam, jednou se delaji u nas a ta firma ma svoji tradici. Jenom proste nechapu, co to tam v posledni dobe vyvadi za blbosti :-(

Vláďa
2. října • 16:53

Už si octávku nekoupím,šetřil jsem zbytečně.Přední maska je h..s jak korejec z 80.let a mohutnost to nevykoupí.

Jan Nas
2. října • 15:43

kříženec Bory a trabantu 602 L...3-[3-[

Sobík
2. října • 13:02

myslim že se facelift povedl. Líbí se mě víc než S II. i než Fabia II.k ktomu že vám připomíná nějaký typ auta zezadu/zepředu: to mě připomíná skoro každé auto :-) typů aut je tolik že udělat nějaké nové originální auto už skoro nelze a pokud ano, bude fakt hnusný, vkus lidí je stejný po celym světě .... Proto jsou si auta čim dál víc podobná.Škoda že nafťáky mají opět jen ty dva PD dechty, CR by se mi líbil daleko víc. jinak ta 1,4 TSi vypadá velm islušně, nechám se v ní povozit a uvidíme ...

Cjoctavian
2. října • 12:50

JE KRASNA :-)

kokiš
2. října • 16:43

souhlas, je to nejhezčí, co škoda kdy vyrobila.(jen můj názor).

Alterovo Ego
2. října • 11:41

Kde mají v Ostravě taková pěkná místa na focení???

Jenyk
2. října • 10:06

Takže vlajková loď vypadá stejně jako omlazená menší řada. Sousedi nebudou manažérovi obdivovat Superba, ale budou si myslet, že ho sesadili a dali mu Oktávii. Jak to má chudák vydejchat?Také si myslím, že design je hlavní slabinou současné Škody. Něco by s tím měli dělat. Oči prodávají.

JIri II
2. října • 10:02

Chlapci z boleslavi prevedli svoji produkci na cinsky trh. Oct. si zhodnotim, az uvidim zivy kus, ale zbytek je jak stara korea. Proti treba Ceedu je to pro me generaci nazpet. Kdyz jsem prvne videl na zivo Sup. ze zadu, myslel jsem, ze vidim novou cinskou rachotinu. Nevim, nejsem odbornik, ale jako laicka verejnost si myslim,ze skodovka dost riskuje.

P.
2. října • 12:05

A třeba zrovna vo tom to je, ne? Pokud jim to v Číně a okolí zvedne prodeje třeba na 800000 Octávek ročně, budou si akcionáři mnout ruce...

1.6Dynamic
2. října • 9:38

We just got this image of a new skoda Octavia modified for the tastes of the Chinese market. Oh wait, breaking news, it's actually a restyling of the current Octavia for the European market. Well then, what a pathetic joke![url]http://auto-future.blogspot.com/[/url]

1.6Static
2. října • 12:09

Dovolím si doplnit druhý odstavec tohoto textu:It's funny how VW group has been changing Skoda away from mainstream design. Skodas used to be slightly more conservative and cheaper VWs. Now each new model is more polarized and moving away from the "mainstream centre". Want to know why? Because folks in most eastern Europe countries can now afford VWs... and even Audis. And VW wants them to buy more VWs and even Audis... cuz they want more profit. So there it is, carefull and clever brand management!

1.6Dynamic
2. října • 12:47

1.6Static - si sa nemusel špeciálne registrovať kvoli mne :-DA ten druhý odstavec - ako čo má byť ? Veď som tam sám dal link na originál. Vyznieva rovnako potupne ako prvý. Skrátka vo VW sa rozhodli, že Škodovku treba pribrzdiť ..

1.6Static
2. října • 23:09

1) Neregistroval jsem se :-)
2) První odstavec pouze konstatuje, druhý analyzuje a vysvětluje, resp. předkládá teorii. Proto jej považuji za důležitější. Ale samozřejmě Ti neberu, že zdroj jsi objevil Ty. B-]

1.6Dynamic
3. října • 11:36

Aha už mi je to jasné. Mňa ten druhý odstavec vôbec nejako nevzrušoval, asi to tu tušíme mnohí, ako to bolo aj s Fábiou II a ako to bude do budúcna .. :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
4. října • 18:18

Vzdyt je o jasne jako facka. VW si chce pro sebe podrzet evrospky trh, vcetne vychondi evropy a Skodvku bude tlacit v Cine apod. Cele to krasne sedi.

Čičo
2. října • 9:16

Tie predné svetlá mi pripomínajú Mercedes S W220 a tiež mi tam moc nesedia, o veľkých hmlovkách pomlčím...

luko
2. října • 9:10

tak teď to lidi pomalu nepoznaj ...jestli je to novej superb nebo oktávka

_Teddy_
2. října • 9:34

Myslim ze SuperbI a OctaviaII sa na seba viac podobali, ako tieto faceliftovane verzie...

dastax
2. října • 9:17

Tak to jsi slepej. Co tam vidíš tak stejnýho? Je to menší, zadek je úplně jinej a vepředu jsou světla taky jiný. Koukal jsi na to vůbec?!

krakonos
2. října • 9:00

Tohle psal kdo ze Skodovky? :-)Prid samozrejme prekvapila, ale ne prijemne! Staci si procist fora. Na 1 prispevek o krasnym vzhledu pripada 99 s opacnym nazorem..Je to hnus a nedodelek.
Predstavenim Roomsteru tenhle hnusnej trend zacal. Fabkou II to pokracovalo a Superb si jeste pridal a tenhle OII facelift to dodelal :-) Copak nema nikdo z designeru soudnost?
Skoda si reze pod sebou vetev..Octavka II bylo jediny povedeny auto (ale predrazeny jako prase).
Tenhle facelift to poslal do kopru.. Skoda(c).

Bubla
2. října • 17:01

Jsem naprostej laik, ale mně se líbí. Stejně jako nová Fabia. Stejně jako novej Superb... a to jsem jinak celkem konzerva :-)

Koumeles
2. října • 8:33

:-D

martintdi
2. října • 9:00

octavia je podla mna velmi pekne auto a facelift ju posunul na novu uroven. =mne sa chce grcat ked citam vase prispevky, nemam rad ludi ktorym narastie ego o 200 percent ked sa skryju za anonymne pisanie cez internet... Vase nazory nemaju ziadnu cenu, su uplne ako vykriky do tmy... alebo.. Kolko aut si uz ty navrhol?? Ja som svojho casu bol designer, ale uplny samouk, aj som spolupracoval s VW group ale naozaj iba okrajovo a do designu rozumiem viac ako vy vsetci tu

_Teddy_
2. října • 9:32

V prvom rade: ty tiez okydavas ostatnych, a skryvas sa za anonymne pisanie. Takze sa ukludni.Druha vec: pocuvaj pan samozvany dizajner-amater, ja projektujem auta 15 rokov a velmi pochybujem ze sa tomu rozumies lepsie. Ale to aj tak nie je v tomto pripade relevantne, pretoze vyjadrit svoj nazor na dizajn moze kazdy aj bez toho, aby bol dizajner. Ved automobilovi dizajneri tvoria zanedbatelne percentov spomedzi zakaznikov skodovky. Naopak, auta sa musia pacit aj beznym ludom, ktori hodnotia dizajn subjektivne. Napokon, nemusim byt pekar aby som smel povedat, ze ten rohlik je presoleny...

qw
2. října • 10:01

Presne tak. Dizajn se dela, aby se libil lidem a ne aby se libil samozvanym kritikum. Apropooo - podivejte se na novy facelift, kde je pohled na auto zepredu. Nejde jen o to, ze na ostre hrany a linie se proste nehodi naroubovat svetla ala inkoustova kanka resp. pokriveny banan. Neladi uz ani dolni nasavaci otvor na narazniku s maskou nad nim. Pri celnem pohledu na snimku auto pusobi jako kdyz vystrihnete predek karoserie ze dvou odlisnych aut a slepite je dohromady. Proste dve slepene auta nad sebou. Zadne ciste navazujici linie, nic. Pokud je tohle odbornost, tak by se mela delat taky talentova zkouska. Dizajn nema delat nekdo, kdo nema esteticke citeni. Je to stejne jako s hudbou. Muzes vystudovat remeslo a naucit se hrat na nastroj, ale na tvorbu je potrebne nadani a to ten, kdo takto zprasil predek auta asi nema.

Koumeles
2. října • 10:42

panove, panove....nehadejte se.......vzdyt o nic nejde, ja jsem nerekl, ze to auto je hnusny, jen ze mi pripomina meho korejce....a me se me auto libi....jinak ja navrhuju baraky

2. října • 7:52

nu což, nevypadá to zle B-]
ty obrovské mlhovky jsou fakt děs 3-[
škoda jen, že tyhle auta jsou u nás předražený :-(
a nebo možná Bohu dík :-):-)):-D

Lukáš Středula (Sattero)
2. října • 7:48

Tento facelift se moc povedl. Podle mě to vypadá hezky, ne jak ta nová Fábka. Ta vypadá jak kachna obrácená naruby. U Octávky se jim design náhodou povedl a konečně se mi to líbí. Kdybych měl ale peníze, nekoupil bych si to, jen se na to budu rád dívat :)

Flash
2. října • 10:11

Souhlasím, taky se mi facelift líbí. Nevím jestli se tu do něj tolik lidí naváží proto, že je opravdu objektivně nepovedený (jde to vůbec?) a nebo proto, že je to Škodovka...

Lukáš Středula (Sattero)
2. října • 10:41

Je to kvůli tomu, že to je Škodovka, nic jiného :) Je ale pravda, že nová Fábka je humus a když v ní sedím, dveře na mě působí jak z Feldy nebo Fáva a trochu na mě působí jak favorit s lepší palubkou, ale zase jezdí jak motokára, tedy alespoň se to zdá. Kapota je totiž menší a tak si člověk připadá moc blízko nárazníku :) O2 s faceliftem ale vypadá pěkně. Něco bych jí vytkl, ale nezahambuje O2. Ta se mi líbila, narozdíl od Fábky 2 a Roomsteru. Superb se mi líbí až na zadek, ten se podle mě moc nepovedl...

qw
2. října • 10:53

Ted jsi rekl hloupost. Jezdim Skodovkou a pokud se mi podari koupit Octavku drive nez se tato prasarna dostane do vyroby, budu Skodovkou jezdit i dal. Predstava, ze majitele Mercedesu a BMW tu narikaji nad maskou Octavie je smesna. Ja taky neresim co bude v novem Mercedesu. To je mi fakt jedno :-D To jen pubertalni kluci tu stale vykladaji jak oni jezdi autem za miliony ..., vetsinou to nikdo nezere. Ale kdyz si chces napriklad na Vanoce udelat radost objednavkou noveho auta a nekdo ti ho takto zprasi, nastve to. Uz chapes proc spousta lidi nadava? Rada lidi mela toto auto ve vyhledu 1/2 roku nebo 1 az dvou let. Ted si treba budou muset hledat neco jineho. A vo tom to je.B-]

Lukáš Středula (Sattero)
2. října • 14:15

Promiň, že nejezdím v BMW a ani Mercedesech a že moje finanční rozmezí je ještě níž, než to tvoje. Přesněji já si příští rok budu kupovat z bazaru auto za cca. 150kKč. Bavím se tady o designu. Ten je hodně subjektivní, takže zevšeobecňování u něj neplatí. Přesto, jakožto amatér designér vím, že určité hledisko většiny tady je.S výběrem máš pravdu, ale to co udělali s O2 není prasečina. Mnoha lidem se bude líbit nová verze. Je to zas trochu něco jiného než O2, co je teď. Podle mě to není ani horší, ani lepší. Podle mě je v tomto designu až moc předělů a dá se říct, že designově je to úplně nové auto a ne jen facelift. Dá se to nazvat "razantním faceliftem", abych nepobuřoval ostatní za svoji neomalenost ve svém pojmenovávání "věcí". O2 se mi ale jako jediná líbí a líbila z produkce Šáde do příchodu Superbu. Ten je pěkný, až na tu zadní partii. O2sF (Octavia 2 s faceliftem) je ale taky moc pěkná a stejně jako Superb má páru problémů v designu. Design ale u Škodovky nebyl nikdy silnou stránkou a zdá se, že zkloubit hravost a eleganci prostě nejde. Buď jedno, nebo druhé. Fabia by měla být hravá - taky to mu design více nasvědčuje, ale snahy o eleganci vyšších tříd tomu podtrhl pytel a vypadá to tzv. "jak gumová kachnička na kolech se stříbrným lemem". Roomster vypadá zase jak dvě auta nalepená v sobě kvůli oknům. Kdyby udělali předěl méně násilný, nikdo by neremcal. Design odpovídá zařazení auta. Superb je pěkné auto s určitou grácií, ale zadní světla chtějí vyvolat pocit, že si chce i hrát. No oni si spíš hráli designéři. Měli dva návrhy, z jednoho vzali vše, z druhého zadek a trochu upravili. Tak to na mě působí. O2sF už působí dle mého střízlivěji a hlavně podle designu, který zvolilo Šáde.Já hodnotím prostě O2sF kladně :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš Středula (Sattero)
2. října • 14:20

Ještě k zastávání se Šáde. Já tuto značku mám taky rád a v rodině máme jednu služební Fabii 2, jednu služební Fabii 1 a jednu ve vlatnictví má bratr (taky Fabie 1). Bohužel u nás je cenově v poměru k jiným vozidlům a hlavně k prodeji v zahraničí úplně jinde a to všechny modely. Od Fábie po Superba. U nás se prostě nevyplatí koupit. Z nižšího segmentu se mi třeba líbí Grande Punto, má dobré ceny, líbí se mi, spolehlivé (konečně se to dá říct i o Fiatech), slušná nabídka motorů a za stejnou cenu jako Puntíka nezískám Fábii jinak, než s MPi nebo nejnižším HTP a s poloviční výbavou. To se mi zdá trochu přitažené za vlasy :(

Antracit
5. října • 17:06

Je to zajímavé, teď jsem koupil novou Fabii II a GP vždycky vycházelo dráž. Fabia je drahá jako socka, ale vybavené verze vycházejí levněji než srovnatelná konkurence. Že bys měl jiné ceníky?

CyberVic
3. října • 9:51

...jak vis, ze je GP spolehlive, jak dlouho se to prodava a vyrabi? To jako, ze se nerozpadne za tri roky? Nic proti, ale po Stilu budou muset Fiati zase dlouho dokazovat, ze umej delat nejen hezky, ale i dobre vymysleny a spolehlivy auta...

qw
2. října • 14:36

O dizajnu je pochopitelne tezke mluvit objektivne. Je to jako se zenskou. Jednomu se zda nadherna a pro jineho je zas oskliva. Nepochybuju o tom, ze se vzdy najde nekdo, komu se to bude libit. Pro priznivce O II je to vetsinou sklamani. Jedine co by asi vetsina ridicu privitala by byla zmena mlhovek na kulate typ RS. To ostatni si mohla automobilka nechat na nejaky pristi model.

Radek
2. října • 13:55

Myslim, ze je to naopak - aspon u mne - skodovce fandim, protoze je domaci, ale co naplat, ten design ma posledni dobou hrozny a bohuzel i ceny. A v mercedesu nejezdim, prave jsem ve tride fabia az octavia, na vic nemam

no.problem
2. října • 7:37

zaujalo ma denne svietenie hmlovkami, tento krok by mi mal niekto vysvetlit - ja som bol doteraz presvedceny ze hmlovky dost oslnuju; aspon na autach ktore som doteraz videl v protismere

Kantor
30. října • 10:06

No jo, zase něco pro blbečky, kteří nepochopili význam mlhových světel a používají je jako potkávací. Prostě budou jezdit s mlhovkama a při případné policejní kontrole řeknou "Ale to je přeci denní svícení ...". A myslíte, že nějaký policajt (nebo kdokoliv jiný) na pohled pozná, jaká mu tam zrovna svítí žárovka?
Mimochodem, já to řeším tak, že když za mnou jede někdo s mlhovkama (myslím v době, kdy je nemá mít) a pak mě předjede (tenhle typ lidí se totiž s alespoň přibližným dodržováním rychlosti moc neobtěžuje), tak jedu za ním a svítím mu dálkovýma. Vím, že je to proti předpisům, ale když je nezná on, proč bych měl já? :-)

mmm
2. října • 11:00

v hmlovke je integrovana samostatna ziarovka pre denne svietenie, teda pri dennom svieteni bude aktivna ona, nie ziarovka hmlovky

Jiří Duchoň
2. října • 12:35

Ano, a navíc má vlastní parabolu se specifikovaným rozvržením světla jinak než u mlhovky.

CyberVic
2. října • 13:48

...mlhovky, ktery oslnujou, jsou k nicemu, a zrejme je to nejakej bastl samo-domo. Spravna mlhovka by mela "podsvetlovat" mlhu tesne pred autem, a tudiz celkove svititit tak max 15m pred auto, tudiz by nemela oslnovat. Oslnujici=do dalky serizena mlhovka je to samy jako pustit si dalkovky, tj horsi nez nic...

mikes
2. října • 9:26

V tom je prave ten rozdil mezi mlhovkami a svetlem na denni sviceni, to neoslnuje.

DP
2. října • 7:35

Na nové modely Škodovky se nedá dívat. Začalo to Roomsterem, Octavia II se ještě dala překousnout, Fabia II to je hrůza a když jsem poprvé na dálnici potkal Superb II a viděl ho jen zezadu, tak jsem si myslel, že Ssang Yong začal dělat sedany...Parádní design má Octavia I, kde facelift neuškodil. Nadčasové auto. Na ty nové hrůzy si ale nezvyknu... A facelift Octavie II tomu nijak nepomohl.

DaewooMaster
3. října • 16:38

"že Ssang Yong začal dělat sedany..." - Až se zase budeš chtít příště o něco otřít, zkus si nejprve zajistit podklady, abys nepůsobil tak směšně (a to teď nemluvím o tom, že ani nezvládneš napsat správně název automobilky). ;-) SsangYong totiž dělá sedan (model Chairman) už víc jak 10 let a dokonce sis ho v letech 1998-2000 mohl u nás oficiálně koupit pod značkou Daewoo. :-P Současná generace se dokonce dělá ve 2 odlišných provedeních (H a W) a obě strčí hravě do kapsy (resp. do kufru :-))) Octavii i se Superbem dohromady: ;)http://www.smotor.com/kr/showroom/cw/cw_main.jsp
http://www.smotor.com/kr/showroom/nc/nc_main.jsp

Unnamed
2. října • 15:49

jj, mam stejny nazor....

traveller
2. října • 13:50

Sohlasím - hlavně předek této novinky je děsný. No schválně, dovedete si představit tyto "vypoulené" světlomety na nějaké ostřejší verzi? Jo jako kombík pro rodinu s dětmi OK, je to takový byclatý nafouklý hošík... ale ke svižným a sotrým liniím OII to má daleko. Ani ta zadní světla dle mého nic moc, ale ten předek je fukt děs!

Phoenix
2. října • 9:33

Jak jsem psal už včera k těm fotkám, co unikly o fous dřív - ten facelift je stejně podařený, jako když naroubovali na Felicii masku á la Octavia - je to těžce násilné a celkově se to k tomu autu prostě nehodí...

Radek
2. října • 8:53

Souhlas, akorat bych opravil tu oktavku, druha generace se mi libila vic nez ta prvni, prvni fabka take zvenku hezky vyvazene auto, az na interier, ktery je horozny, roomster jeste jakztakz, ale fabie hrozna, nevyvazena, vypada jako laciny spekacek, superb je fakt jak ssang yong a tahle nova octavia totalne zprasila puvodni vyvazeny vzhled dvojky. Navic vlastne v technice nic novyho, porad je to stara oktavka/fabie. Pak se nemuzeme divit, ze korejci tu ziskavaji cim dal vetsi trh.

fabia rs
2. října • 7:30

1.4 TSI s výkon 90 kW je prepĺňaná len turbodúchadlom, kompresorom sú vybavené motory 1.4 TSI od 103 kW vyššie

jashua
16. října • 19:26

Nenee, kompresor a turbo maji vsechny 1.4 TSI akorat ze jsou naladeny na odlisne vykony s malymi upravami samozrejme

viko757
2. října • 7:23

A Ty kde žiješ? Čo tvrdíš platilo pred 1o rokmi. Teraz sa Európa bude učiť od Kórejcov. Ale ten volant je fakt hrozný.

TUSEDIM-sk-
2. října • 16:33

ja to volam klitoris. :-))

ITTI
2. října • 9:15

Od koho se bude Evropa učit???? Poslední modely korejců jesou vyvinuté komplet v Německu a tam to rozhodně nevyvíjejí soudruzi z Koreje, nebo ano?:-D Podobně Toyoty pro Eu se dělají v ED ve Francii atd....

no.problem
2. října • 7:32

:-D no tak design snad nie :-O, aj ked vlastne u Skody je mi to jedno a moje oblubene znacky to snad nespravia B-]

boss75
2. října • 7:17

hmmm, tak spredu je to dobre hnusne, taky lacno vyzerajuci korejec ... a s tymi obrovskymi hmlovkami by uz mohli konecne nieco spravit... idem sa vygrcat

xxx
4. října • 18:35

vem to i s mozkem

Milda
3. října • 7:53

Já v tom vidím taky korejce zepředu a ty velké mlhovky to je,jak kdyby to mělo osvítit stadion... za chvíli budou větší než hlavní světlomety:-D

DJ
2. října • 21:12

Skodovky jsem prodaval a vzdy jsem mel kladny vztah ke vsem modelovym radam. Nektere se mi od zacatku moc nelibily, ale cas vzdy ukazal, ze design sel relativne dobrym smerem. ALE...ALE to co Skoda udelal s OII je hnus a prvni slova co me napadla byla: TO JE ALE HNUSNEJ KOREJEC. A navic design predku totalne nekoresponduje s celym zbytkem auta. Je uplne stejna praxe jako u THALIE, ale s jednim rozdilem: THALIA MA NABOURANY ZADEK A OII PREDEK. Dle meho nazoru je to velky omyl designeru ze Skody. Bohuzel.BOHUZEL ME DONUTIL TENTO PASKVIL POPRVE PSAT DO NEJAKE DISKUSE. = JE TO HNUS.

pjetka
2. října • 17:26

Tak ten interiér je naprosto zoufalej ! Co ten volant, to snad nemyslí vážně !

w
6. října • 15:36

cele auto je uplne zufale, priam krici 'uz nesetria len na brzdach'

TUSEDIM-sk-
2. října • 16:32

podla mna sa z tohto hnusu skoda nevyhrabe ..... podla mna problemy sa coskoro prejavia. neverim ze s tymito modelmi odbyt stupne. SLEPA ULICKA. AJ S TYM NASIM SLOVAKOM DESIGNEROM....uz ten veyron je hnus prvej triedy. preto ho upratali do skody.a vysledok..... fabia 2 kraaasa, do roomstra nerypem lebo ten celkom ujde,superb je totalny hnus. a teraz ta octavia co bolo jedno z najkrajsich kombikov.....sa jej stane toto.
mozme sa samozrejme tesit na nove modely. YETI, nejake MPV´a minia auto.ODVOLAT DESIGNERA......B-]

kostej nesmrtelny
10. října • 11:38

ty kokote z vychodu vubec nevis co je dobry fabia to je teprve hnus a roomster otom ani nemluvim vy slovaci vubec nemate vkus nova octavia a superB jsou nejlepsi jenom zavidis protoze tam u vas na vychodu mate jenom ovce!!!!!!!

Jimm
3. prosince • 21:07

Ser na čoboly.

gnu_
2. října • 19:33

Fabia 2 a krása? Však väčší hnus som ešte nevidel (ak nerátam Multiplu) ;-)

jashua
16. října • 19:21

Fabia je pekna, jen je proste uzka, skoda ze VW nedovolil pouzit platformu z nove ibizi, to by hned vypadala jinak a myslim ze bys slintal:-D

sonyboy
6. října • 14:18

neviem ako ty ale ja som to o tej fabii pochopil, ze to mysli ironicky ;-)

:-)
2. října • 21:31

Noze sa teda pochval, akeho auta hrdy majitel si ty - alebo leasingovka, ci nebodaj rodicia ;-)

Doporučujeme

Články odjinud