Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Mladoboleslavská automobilka zahájila testování elektrické Octavie v každodenním provozu.  Testovací flotila Octavie Green E Line bude sbírat data pro další vývoj elektrického pohonu až do doby, než bude připraven pro sériovou výrobu. Jak uvádí představitelé značky, Škoda pracuje na elektromobilu v těsné součinnosti s mateřským Volkswagenem.

Elektromobily | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Elektrická Škoda Octavia Combi používá elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, nejvyšší točivý moment činí 270 Nm. Stovku zvládne Green E Line za dvanáct sekund a maximální se vůz rozjede na 135 km/h. Dojezd 140 kilometrů by měl stačit pro běžné každodenní jízdy. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech o hmotnosti 315 kg. Dobití na 80% kapacity trvá z klasické zásuvky osm hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků