Škoda Octavia Green E Line vyrazila do běžného provozu

Mladoboleslavská automobilka zahájila testování elektrické Octavie v každodenním provozu.  Testovací flotila Octavie Green E Line bude sbírat data pro další vývoj elektrického pohonu až do doby, než bude připraven pro sériovou výrobu. Jak uvádí představitelé značky, Škoda pracuje na elektromobilu v těsné součinnosti s mateřským Volkswagenem.

Elektromobily | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia Green E Line: elektromobil je tu

Elektrická Škoda Octavia Combi používá elektromotor s maximálním výkonem 85 kW, nejvyšší točivý moment činí 270 Nm. Stovku zvládne Green E Line za dvanáct sekund a maximální se vůz rozjede na 135 km/h. Dojezd 140 kilometrů by měl stačit pro běžné každodenní jízdy. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech o hmotnosti 315 kg. Dobití na 80% kapacity trvá z klasické zásuvky osm hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků