Škoda Octavia Combi Laurin & Klement a Yeti Monte Carlo v Ženevě

Seznam kapitol
  1. Škoda v Ženevě
  2. Škoda v Ženevě: Fotogalerie

Koncepční studie Škoda VisionC je sice nejsledovanější, ale nikoliv jedinou novinkou značky Škoda na ženevském autosalonu. Mladoboleslavská automobilka se pochlubila rovněž novými úrovněmi výbavy pro většinu svých modelů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Edice Monte Carlo je nově k dispozici i pro modely Yeti, Rapid Spaceback a Citigo

Supermini Citigo, kompaktní Rapid Spaceback i crossover Yeti jsou po vzoru Fabie nově k mání v provedení Monte Carlo. Od ostatních verzí se odlišují kontrastním lakováním střechy, tmavým designem masky chladiče i litých kol a stylingovými nástavci prahů i nárazníků. Uvnitř se zájemci mohou těšit na sportovně tvarované sedačky s výrazným barevným dekorem.

Testy | SUV | Škoda | Chevrolet | Škoda Yeti

Srovnávací test Škoda Yeti 1.4 TSI vs. Chevrolet Trax 1.4T AWD

Na ženevském stánku Škody je ale k vidění také Octavia v novém vrcholném provedení Laurin & Klement. Ta má na rozdíl od ostatních Octavií hnědočerný interiér a sedadla potažené kombinací hladké kůže (na bočnicích) a Alcantary (na středových panelech).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chloubou Octavie L&K jsou sedadla s vyraženým emblémem v horní části opěradla

Výbava Laurin & Klement dále obsahuje 18palcová litá kola, audiosystém Canton nebo bi-xenonové světlomety s LED denním svícením. K dostání má být výhradně s motory 1.8 TSI, 2.0 TDI 150 k a 2.0 TDI 184 k. Ano, Laurin & Klement „umí“ mít pod kapotou stejný diesel jako Octavia RS.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda v Ženevě
  2. Škoda v Ženevě: Fotogalerie
Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků