Škoda Octavia Combi je tu. Těšte se na pohon všech kol a 610 litrů

Mladoboleslavská automobilka oficiálně představila další verze nové Octavie. V Ženevě se ukáže Octavia Combi a Octavia Combi 4x4.

Škoda přiveze na autosalon v Ženevě další verze nové Octavie. K vidění bude provedení Combi a poprvé také Combi 4x4. Oproti předchozí generaci je nový kombík delší o 90 mm, o 45 mm širší, nabídne o 110 mm větší rozvor a podle oficiálních zdrojů rekordní prostor. Cestující vzadu mají před koleny 73 mm. Hlavním tématem ale není nic jiného, než zavazadelník.

Škoda | Nová Octavia | První svezení | Škoda Octavia

Nová Škoda Octavia: německý rukopis je znát. Možná až příliš

Škoda Octavia Combi přijde na trh s objemem 610 litrů, tedy s nabídkou, kterou u konkurence jen tak nenajdeme. Po sklopení zadních sedadel vznikne prostor o velikosti 1740 litrů. Odjistit zadní sedadla lze ze zavadelníku a Škoda slibuje další takzvaná chytrá řešení. Konkrétně různé síťky na uchycení věcí, háčky, možnost uložit pod dno roletku kryjící zavazadelník nebo třeba střešní nosič a samozřejmě nechybí slavná škrabka na led ve víčku nádrže. Pro převoz dlouhých předmětů lze sklopit i sedadlo spolujezdce.

Kombi | Škoda | Nová Octavia | Paparazzi | Škoda Octavia

Škoda Octavia Combi: další snímek „z natáčení“

Ve výbavě nebude chybět řada asistenčních systémů, jako například rozpoznávání únavy řidiče, Lane Assistant, adaptivní tempomat a tak dále. Nabídka motorizací zahrnuje čtyři benzinové a čtyři naftové motory, přičemž provedení GreenLine spotřebuje pouhých 3,4 l/100 km. Čtyřkolka pak logicky používá Haldex páté generace.

Další podrobnosti budou brzy následovat. 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků