Škoda Octavia Combi 4x4: za čtyřkolku si připlatíte až 55 000 Kč

35 komentářů

Shimi
5. dubna • 14:23

Škoda Octávia Combi - 1.2TSI 77 kW - výbava Ambition = 455.000,-
Chevrolet Cruze SW - 1.6 91 kW - výbava LT+ = 352.000,-Škoda Octávia Combi - 1.4TSI 103 kW - výbava Ambition = 495.000,-
Chevrolet Cruze SW - 1.4T 103 kW - výbava LT+ = 402.000,-
Chevrolet Cruze SW - 1.8 104 kW - výbava LT+ = 372.000,-Škoda Octávia Combi - 1.6TDI 77 kW - výbava Ambition = 515.000,-
Chevrolet Cruze SW - 1.7D 96 kW - výbava LT+ = 450.000,-Škoda Octávia Combi - 2.0TDI 110 kW - výbava Ambition = 575.000,-
Chevrolet Cruze SW - 2.0D 120 kW - výbava LT+ = 430.000,-K tomu není co dodat.

George
5. dubna • 18:04

Chevrolet Cruze SW :-D :-D :-D Ty voe!! To je jako by Váńa,chtěl jet Velkou Pardubickou na houpacím koni !! :-D :-D :-D ;-)

Shimi
5. dubna • 18:51

to George: Je ti doufám jasný, že se směješ jen a pouze sám sobě ;-)

George
5. dubna • 19:07

Né. Směju se těm naivním trotlům,podobným tobě,kteří si budou rvát po čtyřech letech provozu vlasy,nad rozpadající se mrdkou,s vyšusovanými plasty,neprodejným , Chevroletem Cruze SW ;-) Nejsem tak bohatý,abych si kupoval levné věci! ;-)

Revan_21
5. dubna • 22:07

Nehledě nato, že to je jen další korejská plečka! :D Stim americkým shevroletem to má společnej akorát znak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
9. dubna • 12:09

Ale technika shodná s Insignii!:-D

George
6. dubna • 13:56

:-D Přejmenované,neprodejné Daewo ;-)

Shimi
5. dubna • 19:30

to George: Tak teď si tomu nasadil korunu :-D

Kalle
5. dubna • 16:13

Nepočítáš k tomu jednu výhodu: servis Ch není na každým kroku. Šáde má servis všude (jenom okolo mýho městečka jich je tak 10 v okruhu 40km). Takže když jim v jednom servise nadám do neschopnejch flákačů, pojedu jinam, kde mě uvítají s otevřenou náručí. U Chevroletu budu ticho aby to nekryplili ještě víc...

Shimi
5. dubna • 17:22

Kalle: Servis? Pokud se bavíme o funglovce, tak servis nechci min. 10 roků vidět ;-) Co se týče servisní prohlídky 1x za rok, tak k tomu origo servis nepotřebuju, jelikož existuje něco jako "Bloková výjimka".

matve
5. dubna • 22:32

v tom pripade si urcite nekupuj ševrolet

Tom
5. dubna • 15:42

:-D
ano tak si sedni primo z jednoho do druhého a pochopíš ten cenovy rozdil...
po par letech uzivani bude rozdil ještě vyraznejsi.
Nerikam ze Cruze je spatny nebo osklivy auto ale nova Oktavka je fakt jinde.
Ale je fakt ze treba proti Meganu bych radeji jezdil tim Cruzem.A za dalsi... ktere auto nizsi stredni mi nabidne kombinaci 4x4, automat, slusny prostor, vychvalovany i vysmivany kufr takového rozmeru atd....
Golf, Oktavka.. co dal? Ja bych rad vybiral z vice moznosti, ale nejsou a 4x4 byt "pouze" heldex chci.. proste mi to za ten klid s chalupou na horach v kopci stoji.

Shimi
5. dubna • 17:15

to Tom: Tady není potřeba nic chápat, protože to co popisuješ t.j. sednutí si do jednoho a druhého je čistě o subjektivních pocitech dotyčného, což je naprosto irelevantní. 100 lidí, 100 chutí. Ne, opravdu Octavie není po objektivní stránce "fakt jinde" ;-) A co se verze 4x4 týče tak ano, tady souhlasím, v tomto kontextu toho v nižší střední v nabídce automobilek moc není. Spíš nic než moc.

Martin
5. dubna • 8:30

Ty nadávky na Škodovku jsou takovým folklórem. Obzvláště u občanů maďarské kolonie na východ od nás.
Akorát nevím, proč Škoda patří v Německu a Rakousku mezi nejrozšířenější auta, když je tak špatná. Ale vy radši jezdíte svým """"autem"""" Kia nebo Hjondé. Už přestali používat samořezný šrouby nebo ne?
Pro rýpaly - jezdím Toyotou ale Škodovku bych si klidně koupil, mimo jiné protože ji můžete v klidu postavit u obchodu, aniž by vám to někdo obešel klíčema:-)

Marek
5. dubna • 9:07

Zapomeň! To už je ale minulost kdy jsme ještě dokázali poručit větru a dešti! Kámo!:-D

pi3,14
5. dubna • 7:35

569k za mr*ku s haldexem na 16'', nedivil bych se pokud na plecháčích, s plastovýma dveřma a chcípák 1.6TDI, krásně nastavená výbava kdy vás ukecají na 750k aby to mělo autoklimu,, metlu, volant a sedačky v zádu Chápu, bewundernswertesten ÜBERWAGEN který půjde na odbyt jak teplé rohlíky od pekaře, páč základ je opravdu bohatý (mlhovky a rádio s CD)Haldex V - úspora na hmotnosti 1,4kg (rozuměj, os*ali jsme to ještě více)Má to alespoň záruku delší než 2 roky? Nebo nahoře nejsou * a mají to dobře kalkulieren?!

assi
5. dubna • 14:17

no ja ti neviem. Mam rok octu combi 4x4. Ked som vyberal vozidlo, na konci mi zostali dve auta -golf variant a octavia combi. Skoda sa mi pacila viac. 4x4 bola podmienka, velky kufor detto /rodina, hobby/, tym padom vsetky tie ceedy, megany, focusy odpadli. Triedu SUV som nechcel. Cena? 22k - 16"disky, autoklima, navi, vyhrievane sedaky, ... Ten chcipak so 105k mi uplne bohato staci, neviem kde sa tu mam nahanat po nasich tankodromoch.

yoggi
4. dubna • 22:12

Urcite si to najde vela zakaznikov. Moc konkurencnych aut na vyber nie je. Rasto Chvala to tuna pekne zhrnul.http://auto.sme.sk/c/6721012/videotest-nova-... ... U Skodovky si zacinam vsimat, sice razia politiku - nechceme byt lacna automobilka (cenovo), ale kvalita ide coraz viac k lacnej automobilke, ci sa to niekomu paci alebo nie. Staci porovnat starsie modely kvalitativne.
Ale budeme spominat na kvalitu octavie 3 ako to bol kvalitny kusok pri 4-5 generacii octavie :)Octavia 3 urcite nie je ziadna premia a nic podobne. Je to obycajne priemerne auto ako hromada dalsich od roznych vyrobcoch, ktoru ludia (firmy) chcu a kupuju ju. Paradox je v rodine si jedny kupovali uz druhu kiu a za vernost dostali automaticky - 1000 eur, cize vysledna cena bola zaujimava, aj firmy fleet zacinaju podchytavat, uvidime ako si toto Skoda udrzi. Inak na SVK sa idu predajcovia potrhat len, aby predali.

pacho
5. dubna • 0:24

Napíš mi prosim Ta pekne, kde na slovensku sa idú potrhať ty predajcovia?? Uvažujem o kúpe auta, ale ešte som sa nestretol, že by sa predajca išiel potrhať. Skôr naopak.

Jouda
4. dubna • 19:22

Ty ceny sou šílený. Bych radši kupoval u konkurence, kde za ty prachy sou auta o třídu výš a s výbavou.

Martin
4. dubna • 19:34

Ale své zákazníky si najde, málo jich rozhodně nebude. A o to tu běží. Není důvod být za každou cenu nejlevnější.

Fonsil
4. dubna • 14:50

nepřiplatíme si vůbec nic B-] my to totiž kupovat nebudeme :-P zmršené motory, prkenný podvozek, tvrdá malá sedadla, absence odhlučňujících materiálů, směrová nestabilita atd atd :-/

Palo
5. dubna • 8:07

ty si extra pacient, ty si isto na novej oktafke nabehal aspon 50tis km vsak :)

v
4. dubna • 18:10

mluv za sebe a ne v mnoznem cisle Fosile, za ty peníze s takovym kufrem je celkem malo konkurence

Mirek
4. dubna • 22:00

A jak často jej využiješ? Využiješ jej vůbec někdy?

Fero
4. dubna • 18:30

Di s tím kufrem někam....Když budu chtít velkéj kufr -" prostor" pujdu třeba do S-Maxe nebo tak...B-]

x12345678
5. dubna • 5:07

Za 400 tisíc? To ten S-Max bude mít docela dost na tachometru....

George
4. dubna • 18:07

Opět další z kokotů,který jezdí fáčkem,a jen papouškuje hospodské ,,kritiky",kteří místo toho,aby si koupili normální auto,jezdí ve svařených, dvacetiletých křápech na úvěr, z AAA,protože všechny peníze raději prochlastají a prohulí :-D Přál bych vám,na to auto mít,ale když na něj nemáte,běžte se aspoń svézt k dealerovi,at' tady nepíšete podobné nesmysly o absenci odhlučńovacích materiálech apod.Už je 21 století,a konkrétně v autech koncernu (benzínových motorizací) poznáte že máte nastartováno,jen podle otáčkoměru ;-)

Marek
5. dubna • 9:02

Zase jeden co chlastá už od rána?!:-D

Mirek
4. dubna • 21:59

Měl jsem tu čest si Octavii III vyzkoušet. Bez multilinku, docela tvrdý prkenný podvozek, počítal jsem každý kámen na cestě, odhlučnění asi průměr. Motor 1,6 diesel, 5. stupňová převodovka (v dnešní době? kdo to ještě dělá u těchhle aut?), na 5 v 90 km/hod nechtěl zrychlovat, evidentně 5 jen pro dálnici - převodovka nic moc. Sedadla, no konkurence je má v základu lepší, bylo mi doporučeno připlatit si za lepší sedadla. Na zadních sedadlech se sedí nízko, nepodepřená stehna. Kdyby dali sedadla výše, tak nepůjdou sklopit opěradla a není kvůli tomu rovná plocha po sklopení (plato do kufru na vyrovnání výšky za příplatek, v sedanu je schod mezi kufrem a sklopenými sedadly). To se to chválí prostorem nad hlavou, když se sedí skoro v podzemí. Velké plus za velký kufr. Má to však jeden problém, kolikrát ten prostor bude využit? U mne nikdy a věřím tomu, že je to tak i u naprosté většiny lidí, kteří si mnou ruce, že budou mít stěhovák Octavii III.

x12345678
5. dubna • 5:06

Upřímně... s částí těch nářků jde i souhlasit, to o prkenném podvozku je samozřejmě naprostá pitomost typu jednapanipovidala aniž by s tím příslušný pán jel, tak přesto plácá. Ale 5stupňová převodovka u 1,6TDI, absence tlumících výplní, pokračující tendence v okrádání kvality interiéru atd, to jsou trestuhodné úlety, zčásti chránící velkou matku před ambiciózním dítkem a zčásti jde o projev dost drsného pojetí cost cuttingu.

Mirek
5. dubna • 6:20

Jenže já si to osobně vyzkoušel, takže žádné jedna paní povídala. Bezprostředně poté jsem jezdil s Focusem, měl jsem tedy přímé srovnání. Proč nářky? Pokud by se jednalo i Kiu a Hyundai.... tak to tady o nářcích nebude ani slovo, ale jak někdo něco napíše o Octavii, hned je tady ukřivděný zastánce.

qwertzuiop
4. dubna • 21:01

Stačí když si přesedneš do Golfa nebo Passatu a poznáš, co je to odhlučnění. V Schade to nenajdeš.

Davy
4. dubna • 16:30

Mas pravdu. Zlata socka.

Jovani
4. dubna • 15:04

Presne si to trafil. Moje slova. Vo vsetkom suhlasim.

Doporučujeme

Články odjinud